jany Objavljeno Maj 1, 2014 Opozori Objavljeno Maj 1, 2014 Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu. Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo A lahko preko črvička dam še fliko z notranje strani ?
moto rider Objavljeno Maj 1, 2014 Opozori Objavljeno Maj 1, 2014 (popravljeno) Pred nekaj leti sem v skoraj novo Michelinko fasal tavelik žebelj. Za cesto sem pnevmatiko zaflikal z "injekcijo" in mi je držala, dokler nisem "skuril" gume. Moraš pa biti nekoliko pazljiv pri samem delu. Zaneseljivejše pa je, če greš potem na "gumikliniko", da jo odznotraj še zavulkanizira. Popravljeno Maj 1, 2014. Popravil moto rider
ludiluka Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 A lahko preko črvička dam še fliko z notranje strani ? Ne unga črva se vn spuli in se da potem to notranjo fliko zgleda tko ku butt plug trebor in jany 2
spidybaw Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Tudi jaz sem v skoraj novo gumo fasal šravf.... Opazil nekje na Hr-Bih meji, ko sem se vračal domov. Guma je zdržala do doma, tu pa mi je vulkanizer dal tisto "inekcijo" notri, in ni bilo nobenih problemov,
Urbii Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Da se bo vedlo približno za kak čep gre... meni je do sedaj vse držalo, notranje flike, inekcije, ta čep lp U trebor in gsxf750 2
spidybaw Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 (popravljeno) Današnji izkupiček: Šel po injekcijo... Za enkrat drži. Če je v prejšnjič, mora tudi tokrat.. Zanimivo pa, da šrauf vedno fašem v novo gumo Popravljeno Maj 24, 2014. Popravil spidybaw
skalaprava Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 To je za kazen, ker si spet Dunlop RS2 kupil
spidybaw Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Upam da me bo pri naslednji Angel čuval... Oz Devil, ko bo proti koncu :closedeyes: :grim
jany Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 No kot je bilo napovedano po 600km črviček pušča, jutri gremo to prevrtat pa dat notranjo fliko :grim
spidybaw Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Zanimivo... Potem sem imel jaz srečo da mi je injekcija prejšnjič držala cca 6000km ali...?
Wakasaki Objavljeno Junij 10, 2014 Opozori Objavljeno Junij 10, 2014 imam izkušnje s popravilom pnevmatik in vsem toplo svetujem, da gumo popravite z notranjim popravilom -kot je pripel urbii ker te -črvički-se občasno še pri avtu ne obnesejo, ampak avto-sicer ne vsak- ima rezervno gumo res da je strošek večji. ampak odkupi prazno gumo pred lokalom ob jadranski magistrali pri 30 stopinjah gauloises 1
Banjo Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Prejšnji teden mi je skoraj novo gumo predrl kos železa (dolg cca. 3 cm, debel kaka 2 mm, na eni strani ošiljen, na drugi pa širko kak centimeter - izgledal je kot kakšen zatič) in takoj je bilo jasno, da popravilo z lastnim setom za krpanje lukenj ne bo zanesljivo. Zato sem gumo odpeljal k vulkanizerju, da jo popravi s čepom. Tudi vulkanizer je zmajeval z glavo, da je luknja velika (in pod dokaj ostrim kotom), a sem vztrajal, da jo vseeno popravi. Sedaj sem že naredil kar nekaj kilometrov z njo (okoli 500) in ni videti, da bi kaj spuščala. Je pa res, da mesto, kjer je bila luknja, ne izgleda lepo oz. je zelo vidno: izgleda, kot da bi bila guma na tem mestu rahlo razcefrana. Glede na to, da je bil kos železa na eni strani širok okoli centimeter, jo je očitno kar precej razrezal in čep očitno ni uspel zapolnit te vreznine. Glede na to, da v kratkem načrtujem daljšo pot z motorjem, sam se odločil, da gumo vseeno zamenjam z novo.Ne želim si ravno kakšnih neprijetnih presenečenj na poti oz. nepotrebnih težav. Pips 1
ludiluka Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 No problem v luknji in puščanju problem je če ti je poškodovalo kakšno nosilno plast ki se skrivajo v gumi v takem primeru ti lahko gumo raznese ko pride do kake večje obremenitve. Sem videl že več gum ki so bile zaflikane na željo lastnika čeprav jim je bilo odsvetovano 2 sta prišla nazaj z avtovleko prvemu je manjkalo pol blatnika na avtu. drugi je pa feltno uničil. In ja ne boš verjel na koga so se znašali na vulkanizerja reno99 in gsxf750 2
Banjo Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Saj ravno to so razlogi, da sem se odločil, da gumo zamenjam.
yazzy Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 Kaj pomeni ozaka M/C? Primer: 130/80R17 M/C 65H
Nightmare Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 21 minutes ago, yazzy said: Kaj pomeni ozaka M/C? Primer: 130/80R17 M/C 65H M/C = vehicle designation (M/C just means it’s a motorcycle tire, and sometimes this part is omitted entirely or mentioned elsewhere) Lp, Samo gretzky 1
yazzy Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 O, hvala. Sem iskal pa nisem našel. Torej nič pomembnega. Lp, Yazzy
Nightmare Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 Za tiste kateri po izgledu ne bi prepoznali motoristične od avtomobilske ali katere druge je podatek kar pomemben. Lp, Samo gretzky, Mavti, yazzy in 1 other 1 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se