Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

ojejejejjej, jst močno upam da folk prebere zakon in ne tole tu gor ker se zna zgodit da kdo na konc se tem buckam vrjame...đizs!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo kakšno avstrijsko ali italijansko stran, podobno našemu avto..net-u ? Bi malo pogledal in se pozanimal, kako je to z uvozu motorja..nekje sem bral (mogoče celo v tej temi), da ko uvoziš zablokiran motor, ti kot izvirno moč napišejo blokirano, in z A2 nebi smel bit problem. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala;

pa ima kdo informacije iz prve roke glede tega uvoza? Je potem res vse legalno v SLO in tiste originalne moči ni nikjer, tudi ne v homologaciji, zavedene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

er6n je tako ali tako legalen, če je njegova moč malo več kot 50kW (torej manj kot 70). Zanima me predvsem za SS motorja, ki imajo moč 70+ kW, in ob uvozu te originalne moči naj nebi bilo nikjer zavedene (?), medtem ko če ga kupiš v Sloveniji, je ta moč kljub blokadi zavedena v homologaciji (razen če je tovarniško blokiran, seveda).

No, to me sedaj zanima, če se blokiranemu motorju ob uvozu res povsod napiše le blokirana moč, in bi bil v SLO z A2 tudi z SS motorju legalen.

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vendar ko sem jaz kupoval er6n ni obstajala 35kw blokada tako da ni bil legalen če si ga blokiral v slo. edini način je bil uvoz iz tujine ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri nakedi 600ccm se lahko po veljavnih predpisih blokirajo na 35kw. naprimer -hornet--zr7 i.t.d. ali to izvem na servisu ali pri uvozniku? lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri nakedi 600ccm se lahko po veljavnih predpisih blokirajo na 35kw. naprimer -hornet--zr7 i.t.d. ali to izvem na servisu ali pri uvozniku? lp.

lahko vozeš kawasaki er6, suzuki sv650, ducati monster, al pa enostavno najdeš na netu kawasakija z750 tovarnišku blokiranga na 25kw in ga lahko voziš brez težav :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih ..) ima kdo kaj izkušenj z tem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih . .) ima kdo kaj izkušenj z tem ?

Jaz sem mel na SV-ju blokiran samo dovod zraka, se pravi je bilo nekako tako kot, da bi se skos pod zaugom vozu. Težje je vžigal, svečke je zapacalo, airbox je bil takoj moker, poraba višja. Če je blokada na gasu motorja nič ne uničuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih . .) ima kdo kaj izkušenj z tem ?

blokado daš samo tisti čas notri ko registriraš pa papirje rihtaš,..pol pa jo ven vzameš....če te stavijo ti nemorejo ugotoviti če jo maš notri al ne..zato so papirji..so me ustavili že 2x pa nisem mel problemov..pa še to doli v celju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne

To ni čisto res. Meni je utripala FI lučka in lučka za olje. Sodeč po service manualu je bil problem z dovodom goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada ne more uničit motorja. Zakaj so ti pa lučke utripale ne vem sploh pa mi ni jasno zakj bi ti gorela lučka za olje ker nima veze z blokado.

Na kakem motorju je blo to ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja poznam par modelov motorjev kjer se z lučko FI tudi prižge lučka za olje. To je zgolj indikator, da ja neki narobe z elektriko. V primeru da ti pa sam lučka gori za olje potem pa je neki okol olja narobe.

Ja lej verjetno ni lih fajn, da se voziš, medtem ko ti napako kaže. Verjetno lih ne uničuje motorja, samo kaj pa vem, tisti ko so si izmislili, kdaj naj kaže napako oz. ne že vejo zakaj so to nardil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proket naj bo tisti ki si je zmislil 35kw zakon namesto 25kw, tolko lepih motorjev na avto netu po 3 leta stari fazer 600 za 3800 ali še kaj manj, po slikah kot novi. Končno najdem enga Z750 ki zgleda uredu in 25kw, ugotovim da je bil karamboliran, najdem drugega in lastnik je zgubu 2 ključa od treh in še to nima master keya, ma dejdej.. enkrat si vozu kar si hotu pri 18ih letih in ti noben ni reku nič, zdaj pa katastrofa res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Fantje jst imam eno vprašanje. Če jst kupim motor v originalu recmo 60kw in ga hočem blokirat. Ali je treba narest prepis in ob prepisu registrirat motor, ter ga nato blokirat, ali se da motor odjavit iz prometa, ta čas uredit in homologirat blokado in nato opravit prepis ter registracijo? Ker se mi zdi butast plačevat velik denar za obično registracijo. Ali to drži, da se ne da opraviti prepisa, brez da nov lastnik motor registrira in zavaruje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jst imam eno vprašanje. Če jst kupim motor v originalu recmo 60kw in ga hočem blokirat. Ali je treba narest prepis in ob prepisu registrirat motor, ter ga nato blokirat, ali se da motor odjavit iz prometa, ta čas uredit in homologirat blokado in nato opravit prepis ter registracijo? Ker se mi zdi butast plačevat velik denar za obično registracijo. Ali to drži, da se ne da opraviti prepisa, brez da nov lastnik motor registrira in zavaruje?

motor moraš  odjavit ker ga nemoreš registrirat nase če imaš za 35kw izpit.. odjavi, blokiraj, homologiraj blokado in nato use skup neseš na amzs oz. ke ko boš registriral. tako sm jst naredu pred 3 mesci pa je šlo skos brez težav :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem 4leta staro Yamaho XJ6, ki ima vpisano 25kw. Vendar blokade nima ker so jo ven vzeli, kakšen je postopek da se v prometni vpišejo pravi kw (58). Je treba spet na homolog.pregled? prosim za info, če kdo ve.....

 

lp

 

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem 4leta staro Yamaho XJ6, ki ima vpisano 25kw. Vendar blokade nima ker so jo ven vzeli, kakšen je postopek da se v prometni vpišejo pravi kw (58). Je treba spet na homolog.pregled? prosim za info, če kdo ve.....

 

lp

 

Dejan

 

Potrdilo o deblokadi izstavi pooblaščen mehanik, s to listino obiščeš LPP ljubljana-homologacije. Plačaš 70€ in čakaš na povsem nov homologacijski karton, ki ga prejmeš po pošti.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrdilo o deblokadi izstavi pooblaščen mehanik, s to listino obiščeš LPP ljubljana-homologacije. Plačaš 70€ in čakaš na povsem nov homologacijski karton, ki ga prejmeš po pošti.

 

lp

 

O hvala (:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kako je z blokado honde cbr600rr/yamahe r6/suzukija gsx-r 600 na 35 kw ? kolker sm razbral naj se jih čisto legalno nebi dalo ampak na netu in u živo sm že vidu (največ cbr-ke) blokirane na 35kw (ene celo na 25kw po starem)

zdej me zanima kako bi se dalo to izvest saj so to moji 3 favoriti za omejen izpit z katerimi bi bil pol zadovoljen tudi pri izpitu za neomejeno (nebi rad kupu kej bolj švoh okol 5okw in potem za neomejeno spet nove mašine)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!