GangY Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 ojejejejjej, jst močno upam da folk prebere zakon in ne tole tu gor ker se zna zgodit da kdo na konc se tem buckam vrjame...đizs! HyperJack 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gasperr Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Pozna kdo kakšno avstrijsko ali italijansko stran, podobno našemu avto..net-u ? Bi malo pogledal in se pozanimal, kako je to z uvozu motorja..nekje sem bral (mogoče celo v tej temi), da ko uvoziš zablokiran motor, ti kot izvirno moč napišejo blokirano, in z A2 nebi smel bit problem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 21, 2012 Deli Objavljeno Julij 21, 2012 v A: 1000ps.at, willhaben.at, motoscout.at Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gasperr Objavljeno Julij 21, 2012 Deli Objavljeno Julij 21, 2012 Hvala; pa ima kdo informacije iz prve roke glede tega uvoza? Je potem res vse legalno v SLO in tiste originalne moči ni nikjer, tudi ne v homologaciji, zavedene? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Julij 21, 2012 Deli Objavljeno Julij 21, 2012 Ja jaz sem kupil er6n v italiji in sem se lahko legalno vozil po slo za izpitom a2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gasperr Objavljeno Julij 21, 2012 Deli Objavljeno Julij 21, 2012 (popravljeno) er6n je tako ali tako legalen, če je njegova moč malo več kot 50kW (torej manj kot 70). Zanima me predvsem za SS motorja, ki imajo moč 70+ kW, in ob uvozu te originalne moči naj nebi bilo nikjer zavedene (?), medtem ko če ga kupiš v Sloveniji, je ta moč kljub blokadi zavedena v homologaciji (razen če je tovarniško blokiran, seveda). No, to me sedaj zanima, če se blokiranemu motorju ob uvozu res povsod napiše le blokirana moč, in bi bil v SLO z A2 tudi z SS motorju legalen. Popravljeno Julij 21, 2012. Popravil Gasperr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Julij 21, 2012 Deli Objavljeno Julij 21, 2012 Ja vendar ko sem jaz kupoval er6n ni obstajala 35kw blokada tako da ni bil legalen če si ga blokiral v slo. edini način je bil uvoz iz tujine Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
som Objavljeno Julij 23, 2012 Deli Objavljeno Julij 23, 2012 kateri nakedi 600ccm se lahko po veljavnih predpisih blokirajo na 35kw. naprimer -hornet--zr7 i.t.d. ali to izvem na servisu ali pri uvozniku? lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Julij 25, 2012 Deli Objavljeno Julij 25, 2012 kateri nakedi 600ccm se lahko po veljavnih predpisih blokirajo na 35kw. naprimer -hornet--zr7 i.t.d. ali to izvem na servisu ali pri uvozniku? lp. lahko vozeš kawasaki er6, suzuki sv650, ducati monster, al pa enostavno najdeš na netu kawasakija z750 tovarnišku blokiranga na 25kw in ga lahko voziš brez težav Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
petko94 Objavljeno Oktober 21, 2012 Deli Objavljeno Oktober 21, 2012 mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih ..) ima kdo kaj izkušenj z tem ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Oktober 21, 2012 Deli Objavljeno Oktober 21, 2012 Ne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Markko Objavljeno Oktober 21, 2012 Deli Objavljeno Oktober 21, 2012 mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih . .) ima kdo kaj izkušenj z tem ? Jaz sem mel na SV-ju blokiran samo dovod zraka, se pravi je bilo nekako tako kot, da bi se skos pod zaugom vozu. Težje je vžigal, svečke je zapacalo, airbox je bil takoj moker, poraba višja. Če je blokada na gasu motorja nič ne uničuješ. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NinjaRider04 Objavljeno Oktober 22, 2012 Deli Objavljeno Oktober 22, 2012 mene zanima če blokada res uničuje motor (slišal sem da zaradi tega ker se motor ne vrti v predvidenih obratih . .) ima kdo kaj izkušenj z tem ? blokado daš samo tisti čas notri ko registriraš pa papirje rihtaš,..pol pa jo ven vzameš....če te stavijo ti nemorejo ugotoviti če jo maš notri al ne..zato so papirji..so me ustavili že 2x pa nisem mel problemov..pa še to doli v celju! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Oktober 22, 2012 Deli Objavljeno Oktober 22, 2012 Ne To ni čisto res. Meni je utripala FI lučka in lučka za olje. Sodeč po service manualu je bil problem z dovodom goriva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Oktober 22, 2012 Deli Objavljeno Oktober 22, 2012 Blokada ne more uničit motorja. Zakaj so ti pa lučke utripale ne vem sploh pa mi ni jasno zakj bi ti gorela lučka za olje ker nima veze z blokado. Na kakem motorju je blo to ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Oktober 23, 2012 Deli Objavljeno Oktober 23, 2012 Ja poznam par modelov motorjev kjer se z lučko FI tudi prižge lučka za olje. To je zgolj indikator, da ja neki narobe z elektriko. V primeru da ti pa sam lučka gori za olje potem pa je neki okol olja narobe. Ja lej verjetno ni lih fajn, da se voziš, medtem ko ti napako kaže. Verjetno lih ne uničuje motorja, samo kaj pa vem, tisti ko so si izmislili, kdaj naj kaže napako oz. ne že vejo zakaj so to nardil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T0xiic Objavljeno Oktober 26, 2012 Deli Objavljeno Oktober 26, 2012 Proket naj bo tisti ki si je zmislil 35kw zakon namesto 25kw, tolko lepih motorjev na avto netu po 3 leta stari fazer 600 za 3800 ali še kaj manj, po slikah kot novi. Končno najdem enga Z750 ki zgleda uredu in 25kw, ugotovim da je bil karamboliran, najdem drugega in lastnik je zgubu 2 ključa od treh in še to nima master keya, ma dejdej.. enkrat si vozu kar si hotu pri 18ih letih in ti noben ni reku nič, zdaj pa katastrofa res. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slace Objavljeno November 2, 2012 Deli Objavljeno November 2, 2012 če koga zanima rabljen Ducati Hypermotard 796, tovarniško blokiran na 25kw naj me kontaktira Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno April 19, 2013 Deli Objavljeno April 19, 2013 Fantje jst imam eno vprašanje. Če jst kupim motor v originalu recmo 60kw in ga hočem blokirat. Ali je treba narest prepis in ob prepisu registrirat motor, ter ga nato blokirat, ali se da motor odjavit iz prometa, ta čas uredit in homologirat blokado in nato opravit prepis ter registracijo? Ker se mi zdi butast plačevat velik denar za obično registracijo. Ali to drži, da se ne da opraviti prepisa, brez da nov lastnik motor registrira in zavaruje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Berce Objavljeno April 19, 2013 Deli Objavljeno April 19, 2013 Fantje jst imam eno vprašanje. Če jst kupim motor v originalu recmo 60kw in ga hočem blokirat. Ali je treba narest prepis in ob prepisu registrirat motor, ter ga nato blokirat, ali se da motor odjavit iz prometa, ta čas uredit in homologirat blokado in nato opravit prepis ter registracijo? Ker se mi zdi butast plačevat velik denar za obično registracijo. Ali to drži, da se ne da opraviti prepisa, brez da nov lastnik motor registrira in zavaruje? motor moraš odjavit ker ga nemoreš registrirat nase če imaš za 35kw izpit.. odjavi, blokiraj, homologiraj blokado in nato use skup neseš na amzs oz. ke ko boš registriral. tako sm jst naredu pred 3 mesci pa je šlo skos brez težav logarr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno April 20, 2013 Deli Objavljeno April 20, 2013 Hvala za odgovor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-PrL3k- Objavljeno April 20, 2013 Deli Objavljeno April 20, 2013 Kupil sem 4leta staro Yamaho XJ6, ki ima vpisano 25kw. Vendar blokade nima ker so jo ven vzeli, kakšen je postopek da se v prometni vpišejo pravi kw (58). Je treba spet na homolog.pregled? prosim za info, če kdo ve..... lp Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno April 20, 2013 Deli Objavljeno April 20, 2013 Kupil sem 4leta staro Yamaho XJ6, ki ima vpisano 25kw. Vendar blokade nima ker so jo ven vzeli, kakšen je postopek da se v prometni vpišejo pravi kw (58). Je treba spet na homolog.pregled? prosim za info, če kdo ve..... lp Dejan Potrdilo o deblokadi izstavi pooblaščen mehanik, s to listino obiščeš LPP ljubljana-homologacije. Plačaš 70€ in čakaš na povsem nov homologacijski karton, ki ga prejmeš po pošti. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-PrL3k- Objavljeno April 21, 2013 Deli Objavljeno April 21, 2013 Potrdilo o deblokadi izstavi pooblaščen mehanik, s to listino obiščeš LPP ljubljana-homologacije. Plačaš 70€ in čakaš na povsem nov homologacijski karton, ki ga prejmeš po pošti. lp O hvala (: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bear Objavljeno April 22, 2013 Deli Objavljeno April 22, 2013 zanima me kako je z blokado honde cbr600rr/yamahe r6/suzukija gsx-r 600 na 35 kw ? kolker sm razbral naj se jih čisto legalno nebi dalo ampak na netu in u živo sm že vidu (največ cbr-ke) blokirane na 35kw (ene celo na 25kw po starem) zdej me zanima kako bi se dalo to izvest saj so to moji 3 favoriti za omejen izpit z katerimi bi bil pol zadovoljen tudi pri izpitu za neomejeno (nebi rad kupu kej bolj švoh okol 5okw in potem za neomejeno spet nove mašine) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se