Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Tatjana

Priporočene objave

Zategnt zadnjo vzmet oziroma če je zategnjena do konca nabavit novo tršo vzmet

Je zategnjena do konca ali meni je se vseeno premehka, Ce bi zamenjal samo vzmet nebi motor recimo zahopsal, ali moreš zato menjati tudi amortizer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko menjaš samo vzmet(tudi najcenejša opcija), samo poinformirat se moraš katera je primerna za tvojo težo. Če je res toliko sfaljena teža, da ti to povzroča težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno bi bilo zamenjati zadnjo vzmet IN ustrezno prilagoditi amortizer ....

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja a amortizer si sigurn da dela ??

in kaj ima amortizer s trdoto vzmeti??

zamenjati za tršo vzmet in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko km imas prevoženih? Kolikor sem bral po forumih je amortizer pri xx po 50.000km+ zrel za menjavo. Samo progresivna vzmet ti ne bo pomagala, če je amortizer fuč.

Imel sem enako situacijo. Zelo hitro pridejo do kontakta lonci in ostalo našteto. Mene je sicer bolj motilo pri obteženem motorju v dvoje+3polni kufri. Pri hitrih ovinkih po kakem neidealnem asfaltu se motor posede, podrsajo krivine in plastika spodaj na boku ob vijaku.

Najceneje je dat obnovit amortizer+trša vzmet+distančnik. Jaz sem po premisleku vzel wilbers in mi ni žal evra. Če boš obdržal motor ti vsekakor predlagam zamenjavo. Vse druge rešitve so neke polovične in boš samo denar stran zmetal, preden bos zadovoljen.

Sam sem vzel amortizer po naročilu, ki še malce bolj dvigne zadnji konec, kot tisti 6mm distančnik. Vožnja po ovinkih je sedaj super.

Skratka vožnja pred in po predelavi je kot dan/noc. Moj je takrat imel cca 70k km.

post-1751-0-15419500-1341340850_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tršo vzmetjo ne rešiš nihanja mopeda, s trdo vzmetjo imaš samo še hitrejši povratek, ki ga moraš zadušiti, če seveda imaš možnost to nastavljati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko km imas prevoženih? Kolikor sem bral po forumih je amortizer pri xx po 50.000km+ zrel za menjavo. Samo progresivna vzmet ti ne bo pomagala, če je amortizer fuč.

Imel sem enako situacijo. Zelo hitro pridejo do kontakta lonci in ostalo našteto. Mene je sicer bolj motilo pri obteženem motorju v dvoje+3polni kufri. Pri hitrih ovinkih po kakem neidealnem asfaltu se motor posede, podrsajo krivine in plastika spodaj na boku ob vijaku.

Najceneje je dat obnovit amortizer+trša vzmet+distančnik. Jaz sem po premisleku vzel wilbers in mi ni žal evra. Če boš obdržal motor ti vsekakor predlagam zamenjavo. Vse druge rešitve so neke polovične in boš samo denar stran zmetal, preden bos zadovoljen.

Sam sem vzel amortizer po naročilu, ki še malce bolj dvigne zadnji konec, kot tisti 6mm distančnik. Vožnja po ovinkih je sedaj super.

Skratka vožnja pred in po predelavi je kot dan/noc. Moj je takrat imel cca 70k km.

A mi lahka prosim napises kje si to kupil in koliko te je stalo, pa koliko pride se montaza.

Hvala za informacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Progresivna vzmet zdravi te tezave ;)

:grrr motorji za na cesto imajo vsi progresivne vzmeti.

Problem reši trša vzmet prilagojena teži posadke in karakterju vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je že nkdo napisal je edina dobra opcija zamnjava amortizerja.......vse ostalo so le polovične rešitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle:

Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente.

Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle:

Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente.

Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim.

To so zelo razlicni motorji. O fjr ti ne morem povedat, ker je nisem vozil. Rt je tourer z zelo udobno pozicijo sedenja za solo ali v dvoje, odlicen bmw kufer sistem, motor primeren za touring, vendar prav nic divjaski. Na xx je pozicija sedenja bistveno bolj sportna, nagnjena naprej in visje tacke, kar na daljsih voznjah utruja bolj kot rt, vendar se vedno zelo udobno proti sportnikom. Motor je odlicen, Izredno miren cez cel razpon obratov in zelo zvezno podajanje moci. Moci je zelo veliko in na motorju te hitrost lahko zavede, mislis da si v okviru omejitev ko si dejansko v obmocju odvzema vozniske. Oba sta torej zelo dobra tourerja, xx s poudarkom na sport. Predlagam, da poskusis peljat oba oz vse tri In se nato odlocis. Po tem pa kar sem slisal o fjr bi ta znala biti odlicen kompromis med obema omenjenima .. Torej zelo mocan stirivaljnik in drza ki je bolj podobna rtju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle:

Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente.

Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim.

Kot ti je Andrej odgovoril, so to precej različni motorji. Jaz ne bi zamenjal svoje za Yamaho, čeprav me je zaradi drže bolel vrat. Ampak to je bila na potovanju na NK posledica predvsem nesproščenosti. Prijatelj s FJR teh težav seveda ni imel. A niti njemu niti meni BMW ni všeč zaradi zvoka in karakteristike agregata. Čisto osebno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

PRIDITE, PRIPELJITE SE

XpostojXna 5.8. nedelja ob 16h

In, če bi se dobili naslednji vikend na bencinski v Postojni ponosni lasniki XX-ov? In šli na panoramsko vožnjo do Črnega Kala?

Jaz sem v nedeljo 5.8. ob 16h tam. Razen v primeru dežja?!

vabljeni ;)

Popravljeno . Popravil sTROGAR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

LP

Imam xx-o letnik 99 in se mi je danes zjutraj prizgala lucka Fi. Sel sem v sluzbo in je gorela, ko sem pa sel nazaj pa se ni prizgala. Pa me zanima ce kdo ve kaj bi lahko bilo. Na enem tujem forumu sem neki bral da bi naj bili neki konektorji ki se preciscijo ce ta fi gori. Lahko da je kaj drugega samo ce bi blo mozno bi prvo to sam pogledal pa potem dal na servis.

Aja pa se to, takrat ko je gorela fi lucka je motor malenkost rokiral potem ko pa ni gorela pa ni trokiral nic

Prosim za bilokaksen nasvet

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A mi noben ne zna povedat kaj bi lahko bilo. Zdaj se mi prizge lucka pa gori potem pa po ponovnem vzigu spet ne pa ja pa ne-plus tega kadar mi gori mi seka cez izpuh pa nima tiste taprave moci. zdaj ne vem ali bi ble sobe ali pumpa. Ve potem vsaj kdo za kaksnega dobrega mehanika da bi mi znal tocno povedat kaj bi to bilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi noben ne zna povedat kaj bi lahko bilo. Zdaj se mi prizge lucka pa gori potem pa po ponovnem vzigu spet ne pa ja pa ne-plus tega kadar mi gori mi seka cez izpuh pa nima tiste taprave moci. zdaj ne vem ali bi ble sobe ali pumpa. Ve potem vsaj kdo za kaksnega dobrega mehanika da bi mi znal tocno povedat kaj bi to bilo

Ce mal trokira in pol neha pa spet...morda heca kaka sonda v avspuhu? Jaz bi pelal v Eliso domzale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tisto sondo lahko odklopis in "prebrikas", da ne gori FI lučka. V vsakem primeru deluje bolje brez te sonde. Vendar je verjetno problem drugje. Prvi modeli FI s staro armaturko so imeli problem s slabim stikom na konektorju tam pri amortizerju nekje. Razstavi in 2x pips s kontakt sprejem. In če je to to, odreži konektorja in prelotaj + skrčljive cevke čez in imaš mer za zmeraj.

Imaš pa tukaj opisano vse skupaj http://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/19123-fi-light-again-video.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namescen imam kompleten akrapovic sistem-gor je ze 8 let in nikol problema. Tiste konektorje sem imel narazen in posprejal pa se je zopet prizgala. Sm pa klical a as domzale pa je reku takrat ko lucka gori naj dam motor na taco pa naj prestejem kolikokrat utripne lučka in da se iz tega diagnosticira napaka. Potem pa sem v manual service nasel to zadevo in je vse opisano kaj je narobe za oziroma kje je napaka ob tocno dolocenih utripih. Tak da bom lahko sam ugotovil kaj je narobe-pol pa smirglat kontakte:) upam da je sam kaksen kontakt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!