ludiluka Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Zategnt zadnjo vzmet oziroma če je zategnjena do konca nabavit novo tršo vzmet
tomorist Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Zategnt zadnjo vzmet oziroma če je zategnjena do konca nabavit novo tršo vzmet Je zategnjena do konca ali meni je se vseeno premehka, Ce bi zamenjal samo vzmet nebi motor recimo zahopsal, ali moreš zato menjati tudi amortizer.
Dolenc™ Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Lahko menjaš samo vzmet(tudi najcenejša opcija), samo poinformirat se moraš katera je primerna za tvojo težo. Če je res toliko sfaljena teža, da ti to povzroča težave.
danci1973 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Pravilno bi bilo zamenjati zadnjo vzmet IN ustrezno prilagoditi amortizer .... D. hilton in svobodnaptica01 2
ludiluka Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Aja a amortizer si sigurn da dela ??
bobiboss Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Aja a amortizer si sigurn da dela ?? in kaj ima amortizer s trdoto vzmeti?? zamenjati za tršo vzmet in to je to.
hajoktejn Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Progresivna vzmet zdravi te tezave
dejci Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Koliko km imas prevoženih? Kolikor sem bral po forumih je amortizer pri xx po 50.000km+ zrel za menjavo. Samo progresivna vzmet ti ne bo pomagala, če je amortizer fuč. Imel sem enako situacijo. Zelo hitro pridejo do kontakta lonci in ostalo našteto. Mene je sicer bolj motilo pri obteženem motorju v dvoje+3polni kufri. Pri hitrih ovinkih po kakem neidealnem asfaltu se motor posede, podrsajo krivine in plastika spodaj na boku ob vijaku. Najceneje je dat obnovit amortizer+trša vzmet+distančnik. Jaz sem po premisleku vzel wilbers in mi ni žal evra. Če boš obdržal motor ti vsekakor predlagam zamenjavo. Vse druge rešitve so neke polovične in boš samo denar stran zmetal, preden bos zadovoljen. Sam sem vzel amortizer po naročilu, ki še malce bolj dvigne zadnji konec, kot tisti 6mm distančnik. Vožnja po ovinkih je sedaj super. Skratka vožnja pred in po predelavi je kot dan/noc. Moj je takrat imel cca 70k km. gsxf750 1
sayo Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 S tršo vzmetjo ne rešiš nihanja mopeda, s trdo vzmetjo imaš samo še hitrejši povratek, ki ga moraš zadušiti, če seveda imaš možnost to nastavljati
tomorist Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Koliko km imas prevoženih? Kolikor sem bral po forumih je amortizer pri xx po 50.000km+ zrel za menjavo. Samo progresivna vzmet ti ne bo pomagala, če je amortizer fuč. Imel sem enako situacijo. Zelo hitro pridejo do kontakta lonci in ostalo našteto. Mene je sicer bolj motilo pri obteženem motorju v dvoje+3polni kufri. Pri hitrih ovinkih po kakem neidealnem asfaltu se motor posede, podrsajo krivine in plastika spodaj na boku ob vijaku. Najceneje je dat obnovit amortizer+trša vzmet+distančnik. Jaz sem po premisleku vzel wilbers in mi ni žal evra. Če boš obdržal motor ti vsekakor predlagam zamenjavo. Vse druge rešitve so neke polovične in boš samo denar stran zmetal, preden bos zadovoljen. Sam sem vzel amortizer po naročilu, ki še malce bolj dvigne zadnji konec, kot tisti 6mm distančnik. Vožnja po ovinkih je sedaj super. Skratka vožnja pred in po predelavi je kot dan/noc. Moj je takrat imel cca 70k km. A mi lahka prosim napises kje si to kupil in koliko te je stalo, pa koliko pride se montaza. Hvala za informacije
dejci Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Imaš vse napisano in poslikano v temi cbr1100xx. Pokličeš g.Čar... iz Medvod pa se zdilaj za ceno.
gsxf750 Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Progresivna vzmet zdravi te tezave :grrr motorji za na cesto imajo vsi progresivne vzmeti. Problem reši trša vzmet prilagojena teži posadke in karakterju vožnje.
Leteči Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Kot je že nkdo napisal je edina dobra opcija zamnjava amortizerja.......vse ostalo so le polovične rešitve.
tomash Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle: Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente. Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim.
andrej Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle: Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente. Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim. To so zelo razlicni motorji. O fjr ti ne morem povedat, ker je nisem vozil. Rt je tourer z zelo udobno pozicijo sedenja za solo ali v dvoje, odlicen bmw kufer sistem, motor primeren za touring, vendar prav nic divjaski. Na xx je pozicija sedenja bistveno bolj sportna, nagnjena naprej in visje tacke, kar na daljsih voznjah utruja bolj kot rt, vendar se vedno zelo udobno proti sportnikom. Motor je odlicen, Izredno miren cez cel razpon obratov in zelo zvezno podajanje moci. Moci je zelo veliko in na motorju te hitrost lahko zavede, mislis da si v okviru omejitev ko si dejansko v obmocju odvzema vozniske. Oba sta torej zelo dobra tourerja, xx s poudarkom na sport. Predlagam, da poskusis peljat oba oz vse tri In se nato odlocis. Po tem pa kar sem slisal o fjr bi ta znala biti odlicen kompromis med obema omenjenima .. Torej zelo mocan stirivaljnik in drza ki je bolj podobna rtju. gsxf750 1
dejci Objavljeno Julij 10, 2012 Opozori Objavljeno Julij 10, 2012 En preblisk iz BMW motorrad days 2012. Med poplavo samih GS-ov, končno pred mojim objektivom Hondaaaa.
LK64 Objavljeno Julij 11, 2012 Opozori Objavljeno Julij 11, 2012 Mogoče sem malo falil temo, pa vendarle: Je mogoče primerjati Hondo CBR 1100 XX , Yamaho FJR in BMW R 1150 RT. Počasi bom namreč zamenjal motor pa zbiram argumente. Hvala za odgovore, pa ne moralizirat prosim. Kot ti je Andrej odgovoril, so to precej različni motorji. Jaz ne bi zamenjal svoje za Yamaho, čeprav me je zaradi drže bolel vrat. Ampak to je bila na potovanju na NK posledica predvsem nesproščenosti. Prijatelj s FJR teh težav seveda ni imel. A niti njemu niti meni BMW ni všeč zaradi zvoka in karakteristike agregata. Čisto osebno mnenje.
sTROGAR Objavljeno Julij 28, 2012 Opozori Objavljeno Julij 28, 2012 (popravljeno) PRIDITE, PRIPELJITE SE XpostojXna 5.8. nedelja ob 16h In, če bi se dobili naslednji vikend na bencinski v Postojni ponosni lasniki XX-ov? In šli na panoramsko vožnjo do Črnega Kala? Jaz sem v nedeljo 5.8. ob 16h tam. Razen v primeru dežja?! vabljeni Popravljeno Julij 28, 2012. Popravil sTROGAR
tomorist Objavljeno Avgust 25, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2012 LP Imam xx-o letnik 99 in se mi je danes zjutraj prizgala lucka Fi. Sel sem v sluzbo in je gorela, ko sem pa sel nazaj pa se ni prizgala. Pa me zanima ce kdo ve kaj bi lahko bilo. Na enem tujem forumu sem neki bral da bi naj bili neki konektorji ki se preciscijo ce ta fi gori. Lahko da je kaj drugega samo ce bi blo mozno bi prvo to sam pogledal pa potem dal na servis. Aja pa se to, takrat ko je gorela fi lucka je motor malenkost rokiral potem ko pa ni gorela pa ni trokiral nic Prosim za bilokaksen nasvet Hvala
tomorist Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 A mi noben ne zna povedat kaj bi lahko bilo. Zdaj se mi prizge lucka pa gori potem pa po ponovnem vzigu spet ne pa ja pa ne-plus tega kadar mi gori mi seka cez izpuh pa nima tiste taprave moci. zdaj ne vem ali bi ble sobe ali pumpa. Ve potem vsaj kdo za kaksnega dobrega mehanika da bi mi znal tocno povedat kaj bi to bilo
Cartman Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 A mi noben ne zna povedat kaj bi lahko bilo. Zdaj se mi prizge lucka pa gori potem pa po ponovnem vzigu spet ne pa ja pa ne-plus tega kadar mi gori mi seka cez izpuh pa nima tiste taprave moci. zdaj ne vem ali bi ble sobe ali pumpa. Ve potem vsaj kdo za kaksnega dobrega mehanika da bi mi znal tocno povedat kaj bi to bilo Ce mal trokira in pol neha pa spet...morda heca kaka sonda v avspuhu? Jaz bi pelal v Eliso domzale.
dejci Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 ...tisto sondo lahko odklopis in "prebrikas", da ne gori FI lučka. V vsakem primeru deluje bolje brez te sonde. Vendar je verjetno problem drugje. Prvi modeli FI s staro armaturko so imeli problem s slabim stikom na konektorju tam pri amortizerju nekje. Razstavi in 2x pips s kontakt sprejem. In če je to to, odreži konektorja in prelotaj + skrčljive cevke čez in imaš mer za zmeraj. Imaš pa tukaj opisano vse skupaj http://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/19123-fi-light-again-video.html
tomorist Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Namescen imam kompleten akrapovic sistem-gor je ze 8 let in nikol problema. Tiste konektorje sem imel narazen in posprejal pa se je zopet prizgala. Sm pa klical a as domzale pa je reku takrat ko lucka gori naj dam motor na taco pa naj prestejem kolikokrat utripne lučka in da se iz tega diagnosticira napaka. Potem pa sem v manual service nasel to zadevo in je vse opisano kaj je narobe za oziroma kje je napaka ob tocno dolocenih utripih. Tak da bom lahko sam ugotovil kaj je narobe-pol pa smirglat kontakte:) upam da je sam kaksen kontakt Cartman 1
hajoktejn Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Primož As Domžale. Če te bo se vedno zaje...l se zapelji tja, pa ti bo povedal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se