Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

LP

Imam xx-o letnik 99 in se mi je danes zjutraj prizgala lucka Fi. Sel sem v sluzbo in je gorela, ko sem pa sel nazaj pa se ni prizgala. Pa me zanima ce kdo ve kaj bi lahko bilo. Na enem tujem forumu sem neki bral da bi naj bili neki konektorji ki se preciscijo ce ta fi gori. Lahko da je kaj drugega samo ce bi blo mozno bi prvo to sam pogledal pa potem dal na servis.

Aja pa se to, takrat ko je gorela fi lucka je motor malenkost rokiral potem ko pa ni gorela pa ni trokiral nic

Prosim za bilokaksen nasvet

Hvala

Tomorist,a si najdo napako za prižiganje fi lučke. Saj se je men tud letos začela prižigat,prvič pa ravno na pol poti,ko sem šel z motorjem na morje,pol veš kake skrbi so me dajale ! Ampak men je šel motor normalno brez trokiranja,luč pa je gorela pa vgasnila to se je ponavljalo kake pol ure,pol pa naprej ok. Prižgala se mi je zopet kakih 14 dni nazaj,ko smo imeli eno turo na Goričko. Je pa zanimivo,ko sem pritisnil na ful gas je lučka ponavadi vgasnila. Če si najdo napako,ali pa če kdo ve za kaj gre naj prosim pove. Ima pa moja XX že injekcijski sistem vbrizga goriva. Lep pozdrav vsem !!
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Tomorist,a si najdo napako za prižiganje fi lučke. Saj se je men tud letos začela prižigat,prvič pa ravno na pol poti,ko sem šel z motorjem na morje,pol veš kake skrbi so me dajale ! Ampak men je šel motor normalno brez trokiranja,luč pa je gorela pa vgasnila to se je ponavljalo kake pol ure,pol pa naprej ok. Prižgala se mi je zopet kakih 14 dni nazaj,ko smo imeli eno turo na Goričko. Je pa zanimivo,ko sem pritisnil na ful gas je lučka ponavadi vgasnila. Če si najdo napako,ali pa če kdo ve za kaj gre naj prosim pove. Ima pa moja XX že injekcijski sistem vbrizga goriva. Lep pozdrav vsem !!

Lep pozdrav. Se opravicujem zdaj neki casa nisem spremljal foruma in zato pisem mal kasnej. Upam da ti bom lahko pomagal

Jst sm zadevo resil sam. In sicer sem kompleten zadek(plasiko) pobral dol in potem imas tam pri luceh 2 velika konektorja in polno kablnov. Te konekorje sem raztaknil jih precistil z sprejem in ene parkrat raztaknil narazen in skupaj. Drugace pa jst sm imel z problem z senzor map senzorjem. Napaka se ugotovi tako da das kontakt, motor postavis na taco-ne na stender- in potem ti zacne utripat lucka fi. In potem presetejes utripe. Potem so pa tukaj dolgi in kratki utripi. se pravi ce tripne 3x pocasi in 2x hitro je potem to napaka stevilka 32. Meni je tripnalo enkrat pa spet enkrat se pravi je bil en utrip in potem sem v manual servisu pogledal st napake in je pisalo da je neki z map senzorjem narobe. Potem sem se ta map senzor raztaknil konektorje, scistil in nazaj nataknil-od takrat naprej imam mir. Drugace pa ce te zanima kaj glede utripanja ce kaj ne bos vedel me lahko kontaktiras na 031 641 610. Aja pa ta map senzor se nahajo-ce stojis zadaj za motorjem, na desni strani priblizno v visini smerokaza po visini in priblizno na sredini sopotnikovega sedeza. to je bl ko ne priblizn-v glavnem tam poglej itak pa pise gor map senzor. Drugace pa te napake so v 80 procentih resljive samo z ciscenjem konekotjev. Meni se je to zgodili ker sem z vapom pral motor in se potem cez cas ustvari kondenz in oksidira.

Mal velik je napisan upam da je kter kaj razumel-drugace pa ce ma kdo tezave kamot me kontaktira pa bomo probal resit zadevo. k to je hudic da ti gori rdeca lucka:)) hehe

Zdaj bi se pa jst mel eno prosnjo ce mi lahko malce pomagate. Kot vidite imam modro xx-o in si nameravam med zimo pobarvat felgne. Barval bi jih dvobarvno, se pravi sredino in krake recimo crno, zunanje robe pa al srebrno al belo. Ce ima kdo kaksno idejo kaj bi najbl pasal al pa kaksno slikco bi prosu ce jo prilepi oziroma ce komentira.

Hvala

LP

Popravljeno . Popravil tomorist
Objavljeno

Lep pozdrav. Se opravicujem zdaj neki casa nisem spremljal foruma in zato pisem mal kasnej. Upam da ti bom lahko pomagal

Jst sm zadevo resil sam. In sicer sem kompleten zadek(plasiko) pobral dol in potem imas tam pri luceh 2 velika konektorja in polno kablnov. Te konekorje sem raztaknil jih precistil z sprejem in ene parkrat raztaknil narazen in skupaj. Drugace pa jst sm imel z problem z senzor map senzorjem. Napaka se ugotovi tako da das kontakt, motor postavis na taco-ne na stender- in potem ti zacne utripat lucka fi. In potem presetejes utripe. Potem so pa tukaj dolgi in kratki utripi. se pravi ce tripne 3x pocasi in 2x hitro je potem to napaka stevilka 32. Meni je tripnalo enkrat pa spet enkrat se pravi je bil en utrip in potem sem v manual servisu pogledal st napake in je pisalo da je neki z map senzorjem narobe. Potem sem se ta map senzor raztaknil konektorje, scistil in nazaj nataknil-od takrat naprej imam mir. Drugace pa ce te zanima kaj glede utripanja ce kaj ne bos vedel me lahko kontaktiras na 031 641 610. Aja pa ta map senzor se nahajo-ce stojis zadaj za motorjem, na desni strani priblizno v visini smerokaza po visini in priblizno na sredini sopotnikovega sedeza. to je bl ko ne priblizn-v glavnem tam poglej itak pa pise gor map senzor. Drugace pa te napake so v 80 procentih resljive samo z ciscenjem konekotjev. Meni se je to zgodili ker sem z vapom pral motor in se potem cez cas ustvari kondenz in oksidira.

Mal velik je napisan upam da je kter kaj razumel-drugace pa ce ma kdo tezave kamot me kontaktira pa bomo probal resit zadevo. k to je hudic da ti gori rdeca lucka:)) hehe

Zdaj bi se pa jst mel eno prosnjo ce mi lahko malce pomagate. Kot vidite imam modro xx-o in si nameravam med zimo pobarvat felgne. Barval bi jih dvobarvno, se pravi sredino in krake recimo crno, zunanje robe pa al srebrno al belo. Ce ima kdo kaksno idejo kaj bi najbl pasal al pa kaksno slikco bi prosu ce jo prilepi oziroma ce komentira.

Hvala

LP

Tomorist,hvala za pomembne informacije. Bom to poskuso nardit pa bomo vidli če je to to. Če pa bo kaj nejasnosti pa se slišmo,ok.Jaz mam tud modro xx-o,pa mi je v originalu kar kul,tak da nimam nobene ideje o kombinaciji barv. Lp
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Hojla Blackbirdovci....tudi sam imam eno vprašanje....ko sem menjal zadnje disk ploščice sem razdrl tudi sprednje in na desnem disku sta bile obe ploščice še super medtem, ko je pa na levem disku bila notranja super, zunanja pa je bila znucana do kovine??? drugače je motor letnik 2007 in ima prevoženih 21.000km.

Kaj menite, da bi to lahko bilo? disk na prvi pregled ni zvit...prosim za pomoč...

hvala

Objavljeno (popravljeno)

Hidravlični batek (tki) na eni strani štekajo. Očisti zavorno čeljust/batke ter jih namaži z ATE mastjo.

Jst v takem primeru ponavadi razdrem čeljusti in jih kompletno poservisiram-očistim namažem in menjam semeringe...je pa res, da se ponavadi ukvarjam z starejšimi motorji, pri novejših to ni vedno potrebno in zadostuje že čiščenje in podmazanje batkov.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Trojan najlepša hvala za odgovor...bom poskušal sam razdret, očistit in rešit težavo...

mogoče še sam eno vprašanje, kak potem stestirat, da bodo vsi batki enekomerno grabli?

Objavljeno (popravljeno)

Na kratko postopek kako očistit/namazat/stestirat batke.

Snemi čeljust, odstrani zavorne ploščice in med obe vrsti batkov vstavi najraje leseno ploščico npr. od parketa. Potem pumpaj zavoro. Batki bodo počasi začeli lezt vn. Tisti, ki so posti bodo najprej dosegli ploščico in jo stisnili, po tem pa se bodo začeli premikati še tisti, ki so ˝prilepljeni˝. Če nebi imel vmes ploščice bi batki popadali iz čeljusti.

Ko so batki zunaj jih lepo očistiš z cunjo/zobno ščetko in brake cleanerjejem-pa ne špricaj čistila direktno na batke, ker bodo stekli na tesnila, ki so med batkom in izvrtino v čeljusti, kar pa ni ravno OK-se lahko poškodujejo. Ko so čisti jih namažeš z posebno ATF mastjo ter jih porineš nazaj noter. Potem spet vstaviš leseno ploščico in jih napumpaš vn ter spet porineš noter. Postopek ponoviš ene 3-krat, dokler se ˝prilepljeni˝ batki popolnoma ne sprostijo. Očisti mast, ki se bo nabrala na vrhu batkov ter jih po vsaki ponovitvi spet narahlo namaži. Po parih ponovitvah se vsi batki, ko boš pumpal zavoro, verjetno vseeno ne bodo pomikali čist enakomerno, tako da če kakega res ne bremza je čeljust ok.

Še nekaj opomb:

-V leseno ploščico na robu zvrtaj luknjo ter čez naopelji vrvico, da jo boš laže potegnil iz ćeljusti (izmed batkov)

-batke je ponavadi z roko težko potisnit spe noter-v čeljust. Za to si lahko pomagaš z takim orodjem, ki lahko narediš tudi sam:

http://www.louis.de/...&artnr=10002883

-ATE mast (v modri tubi) ter brake cleaner bodš skoraj v vsaki trgovini z avto deli, npr. Evroton sem 100% da jo ima.

Upam, da nisem preveč zakompliciral, če te še kaj zanima sporoči.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ravno nasprotno resnično si dal jasna navodila...najlepša ti hvala...definitivno maš v dobrem pijačo za tole pomoč...sicer sem mislil, da bom moral še olje spustiti ven ter razdret komplet čeljust, kar mi res ni najbolj dišalo...tukaj pa si podal tako elegantno rešitev...še enkrat ti hvala...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

da malo obudim temo:

Zanima me primerjava XX in BMWja K1200S. Motocikla se mi zdita precej podobna. Zakaj XX odsvetujejo/te za začetnika medtem, ko naj bi bil BMW primeren tudi za uvod v svet motocikizma (pogovori na raznih forumih, testni vozniki)? Ali je problem za začetnika pri XX predvsem zaradi teže in hitrosti? Tudi v primeru, da bi jo uporabljal izključno za daljša potovanja v dvoje, tudi AC (nikakor ne za kolenčkanje po ridah...). Sicer mi je XX nekako bolj pri srcu, ampak zanima me, če se splača dati še 1000€+ za vso elektroniko, ki jo nudi bavarec in vzeti slednjega za omenjen namen. 

 

LP in hvala za odgovore.

Objavljeno

XX je po mojih izkusnjah bolj toga v ovinku. tezisce je locirano visje, kar vpliva na ciklistiko in obcutke v predvsem pocasnih ovinkih.

Objavljeno

Meni so serpentine a la Edelweissspitze ali Vršič, se pravi počasni in ostri ovinki, muka z xx-o. Dolga je, težka in v takih ovinkih neokretna.

Objavljeno (popravljeno)

Vse je v glavi,če si se sposoben brzdat in imaš respect do stroja na katerem sediš,hkrati pa se zavedaš svojih sposobnosti je vse easy call.

Popravljeno . Popravil reno99
Objavljeno

Imel sem dva XX-a, pa ne, da bi bilo s katerim kaj narobe, nasprotno, odlicna stroja. Vmes je bilo se nekaj strojev, pa sem ga tako pogresal, da sem vzel se enega. Zame je to se vedno eden najlepsih motorjev, dlake mi grejo pokonci,ko ga srecam na cesti. Tudi sam sem sel iz enduro motorja direktno na x-a, ampak tako kot je ze nekdo povedal, vse je v glavi. Ko sem ga sam imel, smo precej potovali.Moja zena ima 180 cm, pa se je zadaj odlicno pocutila. Zanimivo, da bolj, ko je nalozen, boljse se pelje. Sem pa npr. V Dolomitih imel kaj delat. Pozna se njegova dolzina, pri tezi pa vemo, da ko speljes izpuhti. Vozil sem tudi k 1200, je malce krajsi in vsaj zdel se mi je manj neroden. Z vsemi pomagali (gretje rock, pokazatelj prestav, ABS, ESA) je pa K definitivno prijaznejsi. Cenovni razpon X-ov je pa od 2000 do 7000, Kji pa zacnejo pri st. 5000

Objavljeno

Imel sem dva XX-a, pa ne, da bi bilo s katerim kaj narobe, nasprotno, odlicna stroja. Vmes je bilo se nekaj strojev, pa sem ga tako pogresal, da sem vzel se enega. Zame je to se vedno eden najlepsih motorjev, dlake mi grejo pokonci,ko ga srecam na cesti. Tudi sam sem sel iz enduro motorja direktno na x-a, ampak tako kot je ze nekdo povedal, vse je v glavi. Ko sem ga sam imel, smo precej potovali.Moja zena ima 180 cm, pa se je zadaj odlicno pocutila. Zanimivo, da bolj, ko je nalozen, boljse se pelje. Sem pa npr. V Dolomitih imel kaj delat. Pozna se njegova dolzina, pri tezi pa vemo, da ko speljes izpuhti. Vozil sem tudi k 1200, je malce krajsi in vsaj zdel se mi je manj neroden. Z vsemi pomagali (gretje rock, pokazatelj prestav, ABS, ESA) je pa K definitivno prijaznejsi. Cenovni razpon X-ov je pa od 2000 do 7000, Kji pa zacnejo pri st. 5000

 

 

Pozdravljeni,

da malo obudim temo:

Zanima me primerjava XX in BMWja K1200S. Motocikla se mi zdita precej podobna. Zakaj XX odsvetujejo/te za začetnika medtem, ko naj bi bil BMW primeren tudi za uvod v svet motocikizma (pogovori na raznih forumih, testni vozniki)? Ali je problem za začetnika pri XX predvsem zaradi teže in hitrosti? Tudi v primeru, da bi jo uporabljal izključno za daljša potovanja v dvoje, tudi AC (nikakor ne za kolenčkanje po ridah.. .). Sicer mi je XX nekako bolj pri srcu, ampak zanima me, če se splača dati še 1000€+ za vso elektroniko, ki jo nudi bavarec in vzeti slednjega za omenjen namen. 

 

LP in hvala za odgovore.

Men je XX dost več od mopeda...Je za kolenčkanje....Pač XX nudi dost več povratnih info

Objavljeno

Pozdravljeni,

da malo obudim temo:

Zanima me primerjava XX in BMWja K1200S. Motocikla se mi zdita precej podobna. Zakaj XX odsvetujejo/te za začetnika medtem, ko naj bi bil BMW primeren tudi za uvod v svet motocikizma (pogovori na raznih forumih, testni vozniki)? Ali je problem za začetnika pri XX predvsem zaradi teže in hitrosti? Tudi v primeru, da bi jo uporabljal izključno za daljša potovanja v dvoje, tudi AC (nikakor ne za kolenčkanje po ridah.. .). Sicer mi je XX nekako bolj pri srcu, ampak zanima me, če se splača dati še 1000€+ za vso elektroniko, ki jo nudi bavarec in vzeti slednjega za omenjen namen. 

 

LP in hvala za odgovore.

 

 

 

:hmm: 

 

me ni je Birda THE motor. Ampak BMW je vseeno generacijo mlajši, in primerjava ni popolnoma poštena. VFR1200 je njegov direkten konkurent. Nemc  ima tudi priročen elekto-paket. Vzmetenje je strašno učinkovito. Motor je zelo dober, menjalnik malo manj. u bistvu je precej traktorski. Honda je finomehanični izdelek stare šole. Zdi se mi, da ima bolšo vetrno zaščito kot k1200s.  Kr mene pri BMWju moti, je njihov prednji konec, ki je v določenih situacijah fantastična rešitev. Na zaviranjih pa me popolnoma zmede, ker se motor skoraj ne posede. Meni osebno čudno, in z vsakim Km bolj moteče. XXova klasika je manj okretna, na zaviranjih pa meni bol domača. 

 

karoli boš kupil, boš zadel v polno. Če kupiš Hondo boš navdušen nad silno uglajenostjo motorja in menjalnika, če boš uzel BMW, boš rešen vzdrževanja verige, ESA in ABS delujeta boljše kot CBS in Hondino klasično vzmetenje....

 

Niso pa to Horneti in Versysi. to so kar konkretne krave. Če hočeš da ti je lepo, moraš že en malo razumet kaj zmorejo, kaj obvladajo, in česa z njimi raje ne početi. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kar rabiš vedeti je kot pravijo ostali, da sta oba res dobra motorja. Z nobenim nimaš kaj zgrešit.

Iz moje strani ti zadevo malo poenostavim.
..torej če ze BMW, potem z ABS, ESA in vsemi bonbončki. Daš torej za dobrega K-ja cenovno 1,5 do 2 xx-e.

Torej do kam sežeš? =)



Bil 2leti nazaj na istem. Izbral XX. Zakaj?. Ker je zame po eni strani zelo zelo dober potovalnik (v dvoje s tremi kufri++) za ugodno ceno in po drugi strani zmore marsikaj in še več, če je voznik dorasel k temu. Tudi linije l'96 so še zmeraj zelo IN v 2013, tudi v primerjavi z novo VFR.


Če gre kaj narobe, boš ceneje prišel čez z XX, saj je delov po ebayih dovolj. Tudi jaz imam mnenje, da je xx-a bolj uglajena pri motorju in menjalniku.  Če zberes XX imej v glavi kakšno rezervo za vložek v vzmetenje. Z obnovljenim vzmetenjem tudi serpentine postanejo slajše. Tudi kak kos makadamske ceste ni problem.

Za konec. K-jeva zadnja guma bo vedno čistejša z vsemi plusi ki pridejo zraven. BMW za malenkost manj pije pri enaki vožnji. Ima pa po drugi strani XX-a velik rezervoar.

Objavljeno

Vsi skupaj lepo pozdravljeni,

 

sem nov član in od lanskega leta naprej navdušen lastnik xx - e (super black bird letnik 2000). Želja po tem motorju je v meni gorela približno 15 let, vse od takrat, ko sem se še z apn 6s vozil k serviserju, lastniku prav takšne lepotice. Pred nakupom sem se celo malo bal, da motor ne bo mogel izpolnit vseh mojih pričakovanj. Po 12 000 km v lanski sezoni lahko režem, da je vse kar je bilo za ta motor povedanega res, izpolnil je vsa pričakovanja, vse kar še upam je, da bodo pri Hondi spoznali, da je treba ta koncept motorja vrniti na tržišče. Vozil sem različne Kawasakije, Yamahinega Fazerja 600 in FJR ja 1300, Hondina VFR 800 in CBF1000. Vsi so odlični motorji, a xx je še vedno razred zase. Po prevoženih 150 tih km, ko želijo imeti kolegi pavzo jaz komaj čakam, da gremo naprej :)

 

Sem pa lani opazil eno majhno težavico, tudi meni se bati na levem sprednjem disku ne vračajo kot bi se morali, tako sem v 12 000 km zrabil ploščice skoraj do konca, med tem ko so na ostalih diskih šele na polovici. Jasno mi je bilo da moram ščistiti bate, nisem pa imel najboljše ideje kako, tako da trojan69 tudi jaz se ti najlepše zahvaljujem. Po čiščenju batov se nameravam lotiti še menjave zavorne tekočine. Imam v slovenščino prevedena navodila za odzračevanje zavor na tem motorju. Če mi uspe kvalitetno odzračit, lahko ta navodila še komu posredujem. Brez navodil se bojim, da je pri tem sistemu izgubljen tudi marsikateri mehanik. Sevada pa bom vesel tudi kakšnega nasveta od  koga, ki je to na xx - u že počel

 

Komaj čakam na prvo majske in planirano Korziko.

Lep pozdrav

Objavljeno

Danes sem uspešno očistil bate in vodila na čeljusti zavor. Držal sem se trojan69 - ovih navodil in se mu še enkrat zahvaljujem. Zaradi kombiniranega sistema je dokaj enostavno očistit vse batke, na levem disku je sicer malo manj prostora kot na ostalih dveh.

Vstavil sem približno 10 mm ploščo in stiskal prednjo zavoro, tako prideta vn samo zunanja bata. Ploščo sem potem odstranil, da sem dobil več prostora, nato očistil bate, namazal in kar na roke potisnil nazaj noter (zelo lepo so hodili tako da nisem več krat mazal). Paziti je potrebno da ti drugi bat ne pade vn med tem ko potiskaš prvega. Pri vrtenju batov bodite previdni, da vam klešče ali kar koli uporabljate ne naredijo risov v bate (sam sem papagajke na debelo oblepil in previdno vrtel batke med čiščenjem)

Nato sem stisnil zadnjo zavoro in je sredinski bat prišel ven. Ponovil sem čiščenje, mazanje, itd. Cel postopek sem brez problema ponovil na drugem sprednjem disku. Na zadnem cilindru pa zunanja batka nista hotela na roke nazaj noter, zato sem si pomagal s ploščo in "cvingo". Pač malo več sile je bilo potrebno. Ko sem bil ravno v zagonu, sem očistil še bate i vodila na očetovem Kawasakiju, kjer je to še precej bol enostavno.

Upam, da  sedaj nove ploščice po 10 000 ne bodo več totalka zrabljene. Mimo grede, bi mi lahko kdo svetoval katera firma zavornih ploščic je predpisana ali pa se vsaj dobro odnese na tem motorju?

 

Hvala in lep pozdrav

Objavljeno

Ploščice kar od Honde nissin, nc prakticirat, ce si bil do sedaj zadovoljen.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!
No, pa sem tudi jaz postal lastnik XX-ke  07 letnik! :grim  Zanima me, koga mi priporočate za preventivni servisni pregled, ima pa prevoženih 32,000km in potrjeno servisno knjižico.

Hvala!

Objavljeno

Eliso v Domžalah.

Pa srečno in precej lepega na cesti.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mimo grede, bi mi lahko kdo svetoval katera firma zavornih ploščic je predpisana ali pa se vsaj dobro odnese na tem motorju?

 

Amm če se ti Nissinove (original) pregrevajo oz. ti niso dovolj agresivne, je najpogostejši upgrade od firme EBC (EBC HH brake pads), ki baje veliko bolj agresivno grabijo in hkrati ne uničujejo preveč diska.. 

Popravljeno . Popravil BIGzig
Objavljeno

Lep pozdrav!

No, pa sem tudi jaz postal lastnik XX-ke  07 letnik! :grim  Zanima me, koga mi priporočate za preventivni servisni pregled, ima pa prevoženih 32,000km in potrjeno servisno knjižico.

Hvala!

še eden več, tudi 2007.zaenkrat nimam kej, stroj kot se šika. :OK: :grim

Objavljeno

me zanima kje kupujete potrošni material za xx-e?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!