Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dober dan!

Imam eno vprašanje in sicer kakšna je natančna razlika med Piaggio NRG power DD in DB? Na www.pvg.si piše da je razlika v zadnji zavori ter v hlajenju. Pri DD je vodno pri DB pa piše "vodno(zračno)". Ali to pomeni da ima oba načina hlajenja ali kaj?

Bi bil zelo vesel če bi kdo lahko razložil. Hvala

Objavljeno

koker je men znano je DD najcenejši model, spredi disk zadi boben, zračno hlajen...

DB pa imaš možnost izbiranja al zračo hlajenga, al vodno, pa oba diska. če lažem naj me kdo popravi.

Objavljeno

DT je najcenejši (zračno).

DD je najdražji (vodno).

DB je pa nekaj vmes...Kako to misliš možnost izbiranja? Pri nakupu ali kako?

Objavljeno

Torej če izbereš vodno hlajenje je motor praktično identičen DD-ju. V čem je potem 300 evrov razlike?

Objavljeno

pojma nimam :D

lah da je kšna fora z nalepkami, tak ko pri aeroxu rossi replica.

Objavljeno (popravljeno)

OK...Hvala za pomoč

Če pa kdo ve, pa naj tega nikar ne zadržuje zase :)

Popravljeno . Popravil dr4g4r
Objavljeno

Vi ste pravi mojstri =) Dt je verzija disk boben, zračno hlajenje in se od Db razlikuje samo po obliki avspuha. DD je najboljša ter najdražja verzija, ker ima spredaj ter zadaj disk, in vodno hlajenje ki je veliko boljše od zračnega v vsakem primeru ;) Priporočam ti da se odločiš za DD verzijo. ;)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Jaz pa sem si za prevoz do službe omislil Piaggio NRG Extreme MC3. Baje je vse original, čeprav me vsak drugi dan ustavijo policaji in trdijo, da je glasen ipd. No, res je baje dana ven blokada iz izpuha in ima sesalc zato elektronski omejevalec (v variomatu je bila blokada ves čas notri oz. je še vedno notri). Ker pa se meni res ne da jajcat s kepsi, sem namreč kako leto ali dve prestar za te fore, bi rad dal blokado v izpuh NAZAJ notr. Zato me zanima, če mi lahko kdo pove sledeče:

1. Moj sesalec ima samo dve blokadi (izpuh in variomat) ??

2. Če prvo ja, potem vprašanje, kako izgleda blokada v izpuhu ter kje jo lahko dobim, potencialno?

3. Če prvo in drugo ja, hehe, lahko to najbrž sam zamenjam (glede na to, da je motor 2002 letnik in ni vprašanja garancije)?

4. Če ne morem sam naredit, kje v Ljubljani to najceneje naredijo, ter koliko to pribljižno stane, če kdo ve?

5. Samostojno vprašanje - kako izgleda ORIGINAL izpuh za ta moped - kepsi namreč trdijo, da ni original, nikjer pa nič ne piše da bi bila kaka druga firma - kako lahko to preverim, razen na servisu?

Na koncu koncev pa tako - motor ima 13500km, sem tretji lastnik (drugi je naredil cca. 1500km v treh letih, jaz pa v dveh tednih cca. 300km). Delam izpit za A kat. in zato ta skuter prodajam. Dva tedna nazaj sem dal zanj 830€ (nekaj še za tisti daljinski elektronski nastavljiv omejevalec). Ker sem hitro ugotovil, da hočem močnejši in predvsem konkretnejši motor, prodajam kljub temu, da sem lastnik komaj 2 tedna (imam namreč eno super ponudbo od kolega, za motor kakršnega hočem imet), poleg tega pa sem pripravljen tudi ceno nekoliko prilagodit. Ampak minimalno 750€, nižje DEFINITIVNO ne grem. Tako da če se najde kandidat, bom še najbolj vesel in se mi ne bo potrebno ukvarjat z spravljanjem izpuha v originalno stanje, novemu lastniku pa ne bo potrebno odstranjevat te blokade.

V naprej hvala za pomoč in odgovore.

Lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

oj!

imama par vprašanje glede tega modela skuterja. če imam odklopljen akumulator, potem mi delujejo samo luči. Žmigavci, stop luč in armaturka ne deluje. Ko pa priključim aku vse dela normalno. Zanima me tudi ali imajo ti skuterji dinamo tudi za polnjenje akumulatorja, ker pri delovanju ne dobim nobene povratne napetosti?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

na NRGju mi kazalec za temperaturo stalno kaže maksimum, kaj bi to bilo? Termostat? Premalo hladilne tekočine?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Se opravičujem za izposojo teme, se mi zdi tako najboljše, da nebom odpiral novih tem.

Včeraj sem za očeta kupil Piaggio NRG MC2, menda ima notri nek 70 kubični cilinder, pa neko stikalo katero mu omeji hitrost na 50km/h,....

Zanima me, zakaj pri speljevanju nekoliko "cuka"? Menda naj bi bili to valjčki? Kakšen strošek je to z menjavo, ter ali jih je nujno menjati takoj, ali jih lahko npr. lez zimo?

Pa še druga stvar, zadnja zavora ne prime, bom poskusil malo nategnit zajlo, vendar sumim da so obrabljene zavorne ploščice. Kje pri nas prodajajo dele za ta motor?

Pa ravno kar sem opazil da manjka kurbel, tako da potrebujem tudi to, če se komu kje valja?? (bom pogledal oglase, če kdo prodaja po delih).

LP Jan

Objavljeno
Zanima me, zakaj pri speljevanju nekoliko "cuka"? Menda naj bi bili to valjčki? Kakšen strošek je to z menjavo, ter ali jih je nujno menjati takoj, ali jih lahko npr. lez zimo?

lahko so valjčki, lahko je sklopka, lahko so samo fedrce v sklopki... drugače pa valjčki niso tak strošek, recimo prek skuterist.si so 14€ (+ poštnina), lahko pa greš na pooblaščen servis - teb najbližji: 2 v celju, 1 na polzeli, 1 v velenju - in boš dal mislim da čist isto, če ne kak evro manj. za menjavo je pa tko da če so že resno znucani pol raj menjaj, ker bo motor vedno slabše vleku. če maš doma pnevmatsko si jih menji sam, to je tko k lego kocke :P nimaš kej uničit.

Pa še druga stvar, zadnja zavora ne prime, bom poskusil malo nategnit zajlo, vendar sumim da so obrabljene zavorne ploščice. Kje pri nas prodajajo dele za ta motor? Pa ravno kar sem opazil da manjka kurbel, tako da potrebujem tudi to, če se komu kje valja?

pooblaščen servis bi mogu met vse te stvari. za kurbl pa al da kupiš novga preko skuterist.si, bom pa js uprašu še kolega če ga še ma, ker je mel prometno in naj bi motor po delih zdej prodal.

Objavljeno

Hvala za odgovor, za kurbl pa se prosim pozanimaj in sporoči.

LP Jan

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

uf, js sm čist pozabu na tebe.

raj ti kr novega naroči al pa kje zvohaj kje rablenga, ker ta še razmišla da bi popravu motor. rablenga pa boš naprej dobu če greš na kak skuter forum pa daš oglas.

Popravljeno . Popravil sinn
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo, 

 

imam piaggio NRG mc3, zračno hlajen, zadaj boben. Imam sledeč problem: obratomer ne dela, števec goriva je ves čas na Full. V čem je problem? 

 

Moram zamenjati tudi "pakne" zadaj, kje jih dobiti po najboljši ceni?

 

LP

Objavljeno

Pozdravljeni, 

 

problem je sledeč: nivo goriva je vedno na FULL, v čem bi lahko bil problem? Obratomer ne dela, kaj bi lahko to bilo? 

Objavljeno

Žiujoo sem nov in bi rad vaše odgovore. Imam skuter piaggio nrg mc3 imam športni auspuh, brez blokad, einspric. Skuter mi gre po ravnini okoli 90km/h ampak sem se odločil da ga bi predelal v stant in me zanima kaj rabim narediti da mi bo motor med vožnjo ko ga bom cuknil nazaj šel po zadnji gumi, sedaj mi gre po zadnji samo če spelem in ga vlecem nazaj ampak med vožnjo pa mi ne , zdej bi pa rad vaše odgovore kaj naj naredim. Aja pa zdej sm še narocu športn filter malossi e5.

Huala za odgovore źe v naprej.

Lp. Pisle

Objavljeno

Žiujoo sem nov in bi rad vaše odgovore. Imam skuter piaggio nrg mc3 imam športni auspuh, brez blokad, einspric. Skuter mi gre po ravnini okoli 90km/h ampak sem se odločil da ga bi predelal v stant in me zanima kaj rabim narediti da mi bo motor med vožnjo ko ga bom cuknil nazaj šel po zadnji gumi, sedaj mi gre po zadnji samo če spelem in ga vlecem nazaj ampak med vožnjo pa mi ne , zdej bi pa rad vaše odgovore kaj naj naredim. Aja pa zdej sm še narocu športn filter malossi e5.

Huala za odgovore źe v naprej.

Lp. Pisle

 

Preberi še enkrat. To je tema motocikli in tu tvojega bicikla ni na voljo. Poizkusi v temi za bicikle oz. skuterje.  Ah ti mladiči...še navodil ne znajo brati in bi neki predelavali. :rtfm:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pozdravljeni

 

No, fant je lepo vprašal, predvidevam, da bi lahko dobil lep odgovor.

V koliko se nameravaš voziti po zadnjem "gablnu" med vožnjo .................................. si nabavi normalen motorcikel s 100konjiči ali več. Pa ne bo več problema z vlečenjem, bo šel kar sam gor  :OK:

Objavljeno

Žiujoo sem nov in bi rad vaše odgovore. Imam skuter piaggio nrg mc3 imam športni auspuh, brez blokad, einspric. Skuter mi gre po ravnini okoli 90km/h ampak sem se odločil da ga bi predelal v stant in me zanima kaj rabim narediti da mi bo motor med vožnjo ko ga bom cuknil nazaj šel po zadnji gumi, sedaj mi gre po zadnji samo če spelem in ga vlecem nazaj ampak med vožnjo pa mi ne , zdej bi pa rad vaše odgovore kaj naj naredim. Aja pa zdej sm še narocu športn filter malossi e5. Huala za odgovore źe v naprej. Lp. Pisle

Objavljeno

Daš lažje vlajčke, zgubu boš na končni a pridobil na pospeških. Žal obojega ne moreš imeti zato delaš kompromis.

Objavljeno

Žiujoo sem nov in bi rad vaše odgovore. Imam skuter piaggio nrg mc3 imam športni auspuh, brez blokad, einspric. Skuter mi gre po ravnini okoli 90km/h ampak sem se odločil da ga bi predelal v stant in me zanima kaj rabim narediti da mi bo motor med vožnjo ko ga bom cuknil nazaj šel po zadnji gumi, sedaj mi gre po zadnji samo če spelem in ga vlecem nazaj ampak med vožnjo pa mi ne , zdej bi pa rad vaše odgovore kaj naj naredim. Aja pa zdej sm še narocu športn filter malossi e5. Huala za odgovore źe v naprej. Lp. Pisle

 

Mogoče bi moral razmisliti o 70 ccm cilindru, ker je avtomatski vbrizg boš zraven dobil še računalnik - ecu, ki je programiran za ta cilinder, s tem boš pridobil na moči. Morda razmisli potem še o zamenjavi gredi - ojnice zaradi menjave cilindra.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!