Ribitch Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 pozanimal sem se po vseh trgovinah,pa pravijo da jih več ne delajo! če pa veš da jih kje imajo mi napiši na PM. ampak dvomim! LP :closedeyes:
Fric Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 a to so sploh prodajal po trgovinah??? jst sm jo naroču ke na ptuj (h tistmu k tut tiste avspuhe wings dela) nisem se nikoli vidu da bi ble u trgovini
Ribitch Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 nekaj bi samo vprašal: moj frend si je zaj kupil moped, in ima gor samo lipnik. vse ostalo je original. približno koliko leti če je gor samo lipnik?? za koliko se bo povečala potem hitrost,ko bo noter 38L bat??LP
replica Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 nekaj bi samo vprašal: moj frend si je zaj kupil moped, in ima gor samo lipnik. vse ostalo je original. približno koliko leti če je gor samo lipnik?? za koliko se bo povečala potem hitrost,ko bo noter 38L bat??LP povecala se bo za NAJVEC 5 kmh (lahko tud samo za 3,2.....), moglo bi it pa okol .. 65-70 ?
Ribitch Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 eh 65 nwm,če bo uspelo spravit z lipnikom! sicer pa je meni itak vseeno,glavno da meni leti :naughty: :worship:
govno Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 mene zanima kake prenose naj dam na mojo APNko da bo mela dobre pospeške in da bo šla v hrib v drugi kamot ... ker zdj mam 13/34 in če nimam zaleta ne pridem v nuben hrib v drugi ... s skuterjom pa gre čist lepo ... in pa da bom mev tudi končno dost dobro :)
pinktomos Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 dej ocreda 11 al pa 10 pa bo malo bujš a jo imaš kaj predelano??
replica Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 ne nič ni predelana prva stvar - uzam blokade vn :P
pirc14 Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Že par mescev nazaj sem imel težave z vžigom in sem bil prisiljen v menjavo bata. Potem je en čas delal kot urca. Zdaj pa spet noče in noče vžgat na na nožni vžig. Dvomin da zarad kompresije, ker je pač nov bat :winkiss: . Če ga potiskam in dam v brzino sicer vžge vendar nima več tiste moči kot na začetku ko sem bat zamenju (v prvi si ga lahk po tazadni furu). Prosim pomagajte s predlogi PS: naknadno sem ugotovil tudi da mi je olje steklo iz mašine in sem tako brez olja naredu enih par km. Kakšne znajo biti posledice? Je možno da je sama mašina skor tok glasna kot auspuh (navaden) če v njej ni olja? Hvala
Ribitch Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 (popravljeno) kaki pa je kaj cilinder? ma kaj risov?, pa če ti je olje steklo,normalno da bo pol ružlo!(pa spet še 1.nova tema o apn6 :closedeyes: ) Popravljeno Junij 16, 2007. Popravil Stuka1
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 če se brez olja voziš ti stvari zaribajo, al se pa prpravjo da bojo zaribale, pol je treba pa spet menat :headbang: v kakem stanju so batni obročki? glasnost mašine... :hmm: ...nebi vedu, nism nikol brez ola vozu
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 kaki pa je kaj cilinder? ma kaj risov?, pa če ti je olje steklo,normalno da bo pol ružlo!(pa spet še 1.nova tema o apn6 :closedeyes: ) popularen motor, ni da ni! gremo jih usi kupt :lol1:
pirc14 Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 cilinder je v solidnem stanju ni ravno kot nov amp nima pa tudi ne omembe vrednih rezov. Obročki na batu so pa tudi novi oz kupljeni zravn bata (3mesce)
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 cilinder je v solidnem stanju ni ravno kot nov amp nima pa tudi ne omembe vrednih rezov. Obročki na batu so pa tudi novi oz kupljeni zravn bata (3mesce) vsak vidn rez je velke omembe vredn!!!! :headbang: :slap: stvari pokajo zadi rezov ki jih s prostim očesom ne vidmo maš kake slike???
replica Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Že par mescev nazaj sem imel težave z vžigom in sem bil prisiljen v menjavo bata. Potem je en čas delal kot urca. Zdaj pa spet noče in noče vžgat na na nožni vžig. Dvomin da zarad kompresije, ker je pač nov bat :winkiss: . Če ga potiskam in dam v brzino sicer vžge vendar nima več tiste moči kot na začetku ko sem bat zamenju (v prvi si ga lahk po tazadni furu). Prosim pomagajte s predlogi PS: naknadno sem ugotovil tudi da mi je olje steklo iz mašine in sem tako brez olja naredu enih par km. Kakšne znajo biti posledice? Je možno da je sama mašina skor tok glasna kot auspuh (navaden) če v njej ni olja? Hvala da po par kilometrih po menjavi bata slabse vlece kot z novim batom je normalno, zmer slabse ti bo ..
pirc14 Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 da po par kilometrih po menjavi bata slabse vlece kot z novim batom je normalno, zmer slabse ti bo .. 3mesci niso par km in pa da bi po zgolj 3eh mescih slabše vlekel za enih 40% pa tud nemore bit PS: za slike bom se potrudo amp ni na izi poslikat ravno notranjost cilindra. Hum ena varianta je da vzamem z alpinota cilinder ker je ista glava in pol da vidmo če je res cilinder tisti ki bo ga treba menat
replica Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 3mesci niso par km in pa da bi po zgolj 3eh mescih slabše vlekel za enih 40% pa tud nemore bit PS: za slike bom se potrudo amp ni na izi poslikat ravno notranjost cilindra. Hum ena varianta je da vzamem z alpinota cilinder ker je ista glava in pol da vidmo če je res cilinder tisti ki bo ga treba menat tega nism vidu, sory
franc Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 Kje ti je iztekel olje? Če imaš slaba tesnila je to lahko razlog vseh navedenih težav. lp Franc
pirc14 Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 tesnila so bolj ali manj vsa menjana... olje je steklo verjetno kar pri šraufu pod mašino ki je pač namenjen spuščanju olja. sicer nevem kako amp šrauf se zdaj zamenjal in ni vidnih madežev da bi kje puščalo. Kok olja pa je potrebno sploh naliti? da kje nebi pretiraval... :whistle:
pirc14 Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 tesnila so bolj ali manj vsa menjana... olje je steklo verjetno kar pri šraufu pod mašino ki je pač namenjen spuščanju olja. sicer nevem kako amp šrauf se zdaj zamenjal in ni vidnih madežev da bi kje puščalo. Kok olja pa je potrebno sploh naliti? da kje nebi pretiraval... :whistle: rdeč del se mal čudn sliš kao de neven kak so sem šrauf menjal... v mislih sem imel da neven kako je olje kar čudežno izginilo :headbang:
franc Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 Glej, olje ti lahko "čudežno" ponikne skozi počeno tesnilo ali semering v motor (ohišje glavne gredi), ampak glede na to da ga je 3-4dl bi se to še kako opazilo (kadilo in zapacalo bi vse). So pa simptomi, ki jih opisuješ običajno posledica počenega oz. slabega tesnila med cilindrom in motorjem (če si pri menjavi bata slučajno "recikliral" tesnilo je to lahko to). lp Franc
Ribitch Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 malo zruži ko prestavljam :fredy: evoga,dans sn se peljal od babice cca.60km,pa mi 6km pred domom zruži menjalnik! ko sem začel od 4prestave pretikat v 3. mi ga je vrglo iz prestave,potem iz 3 v 2.prestavo,ga je spet vrglo ven,pa se vstavim,pa hočem dat v 1. prestavo,pa samo zruži,pa več nikam ne gre!kaj bi lahko blo narobe???LP
franc Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 V najboljšem primeru pretični trn ali kajla, lahko so pretične vilice .... Odpiranje motorja ti v glavnem ne uide. :headbang: lp Franc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se