cation Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 nisi na vso moč hvalil mehanika ki ti je to delal, kakšen majster je to? :rolleyes: a veš da k temu doogdku botruje tudi neprimerno olje, ki ga imaš v motorju in si ne daš dopovedat? :rolleyes: drugače pa nekako tako kot je rekel že franc, mašino vsekakor v detalje in dobro očisti od znotraj, da ne ostanejo kakšni koščki notri. lahko delaš sam, boš vsaj vedel kako bo nareto, pa čas si vzami, ne vozit k nekemu"mehaniku". če boš delal preudarno in po pameti nimaš kaj falit, no , ne dosti.... verjetno ti je šel menjalni štift, ker ti ga je tisti mehanik slabo zakirnal(zatolkel medeninasto varovalko), to se velikokrat zgodi. veliko sreče pri popravilu .)
e90 Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 nisi na vso moč hvalil mehanika ki ti je to delal, kakšen majster je to? :rolleyes: a veš da k temu doogdku botruje tudi neprimerno olje, ki ga imaš v motorju in si ne daš dopovedat? :rolleyes: drugače pa nekako tako kot je rekel že franc, mašino vsekakor v detalje in dobro očisti od znotraj, da ne ostanejo kakšni koščki notri. lahko delaš sam, boš vsaj vedel kako bo nareto, pa čas si vzami, ne vozit k nekemu"mehaniku". če boš delal preudarno in po pameti nimaš kaj falit, no , ne dosti.... verjetno ti je šel menjalni štift, ker ti ga je tisti mehanik slabo zakirnal(zatolkel medeninasto varovalko), to se velikokrat zgodi. veliko sreče pri popravilu .) Fora je tudi če je mehanik kaj zaj... s podložkam npr da imajo gredi premalo oz. preveč lufta in potem se hitro začnejo dogajati podobne stvari(kajle-piramida,menjalni avtomat, z malo grobosti pa še menjalne vilice). :unsure:
Ribitch Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 (popravljeno) ja no,zaj bom pa še nekaj povedal: ta moped je kupil moj ata pred 21leti,vozil ga je 12-13let, delalo je vse kot novo,zelo začuvan moped,potem ga je prodal mojemu stricu,stric ga je vozil cca.6let(2leti bolj malo),in lani sem ga dobil jas: stric je že imel zelo slabo sklopko,tako da nisi mogel speljati z mesta,pa se je kljub temu vozil dalje,.... in potem ko sem ga dobil jas: slabo prestavlja, 2.prestava vedno zruži!!!!! ko šaltaš npr. iz 4prestave v 3. se prav sliši,kak nekaj zabremza,kot da sklopka ni vredu našpanana(sklopka pri speljevanju zelo dobro deluje!) pa še nekaj bi vprašal: ko vzameš levo stran mašine dol(pri kurblu) pa premikaš gor pa dol stopalko za menjalnik,je normalno da gre sprednji zobnik malo ven,ter noter????LP aja,pa še nekaj,kaj je treba pri tem popravilu blajerco ven jemat? Popravljeno Junij 23, 2007. Popravil Stuka1
pinktomos Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 ja malo se zamakne zobnik vsaj meni se je pa ni blo problemu
Ribitch Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 ja no,zaj bom pa še nekaj povedal: ta moped je kupil moj ata pred 21leti,vozil ga je 12-13let, delalo je vse kot novo,zelo začuvan moped,potem ga je prodal mojemu stricu,stric ga je vozil cca.6let(2leti bolj malo),in lani sem ga dobil jas: stric je že imel zelo slabo sklopko,tako da nisi mogel speljati z mesta,pa se je kljub temu vozil dalje,.... in potem ko sem ga dobil jas: slabo prestavlja, 2.prestava vedno zruži!!!!!ko šaltaš npr. iz 4prestave v 3. se prav sliši,kak nekaj zabremza,kot da sklopka ni vredu našpanana(sklopka pri speljevanju zelo dobro deluje!) pa še nekaj bi vprašal: ko vzameš levo stran mašine dol(pri kurblu) pa premikaš gor pa dol stopalko za menjalnik,je normalno da gre sprednji zobnik malo ven,ter noter????LP aja,pa še nekaj,kaj je treba pri tem popravilu blajerco ven jemat? če še kdo kaj ve o tem,kaj sem zgoraj napisal,mi naj prosim pove!LP seba
cation Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 ko vzameš levo stran mašine dol(pri kurblu) pa premikaš gor pa dol stopalko za menjalnik,je normalno da gre sprednji zobnik malo ven,ter noter????LPaja,pa še nekaj,kaj je treba pri tem popravilu blajerco ven jemat? NE, to ni normlano, pomeni le da so zobniki na menjalni gredi nepravilno podloženi! (nisi ti kupil teh podložk ali sem jaz kaj zamešal... :hmm: ). odvisno koliko je to "malo"...not pa ven.. ali je komaj opazno da se premika, ali pa...skratka stvar ki jo je zajebal mehanik, v tako kratkem času od "narazen jemanja mašine" to NE BI smelo delat. in ni zdravo... blajerce ni treba ven, oziroma ostane ena stran v levi polovici bloka motorja. glede sklopke: reskiraj tistih par €, kupi olje MOTUL Transoil, pa menjaj, morda (po vsej verjetnosti) se bodo problemi zmanjšali, če ne izginili...preberi debato o oljih in boš videl da imajo ljudje velike probleme s sklopkami, ki izginejo, ko dajo v mašino primerno olje. ah, saj ne vem zakaj sploh govorim... dajte mu še drugi povedat no.... glede tistega, da ko šaltaš eno prestavo nižje da ti "zabremza", poglej da nimaš kje na menjalni gredi kakšnega roba, to je prva stvar ki bi jo jaz preveril.. - mi je podobno delalo na CTX in vzrok je bil prav to.
Ribitch Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) evoga,to je tisti del,kateri mi dela takšne probleme! in sicer napaka: tam noter,kjer je prestavni štift in se tisto pomika gor in dol od 1.-5.prestave,vedno pri 2.prestavi zašteka! to dela že več kot 1.leto,zato pa 2.prestava težko menjava! ima kdo mogoče komplet za prodat??? v trgovinah nimajo na zalogi! poslat bi mi morali z tovarne,tam pa bi čakal........ponudbe na PM. Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil Stuka1
cation Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 stuka ne verjamem da se ne da popravit. kako misliš zašteka? kaj je tista podolgovata luknja po kateri se štift premika preozka pri drugi prestavi?. ča DA, potem odpili rob ki ti nagaja, kot sem že rekel, to ja ni takšno delo, da bi kupoval nov komplet. preveri še, če je štift vredu zatolčen, ker se mi zdi da stoji nekak postrani.. :hmm: piši če kaj ne veš.
cation Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 edited: samo sem še enkrat pogledal fotografijo, pa s to gredjo nekaj ni v redu. kaj dela tam tista fedra pri menjalnem štiftu (okoli gredi?) tega ne bi smelo biti tam. pa takšna fedra ki je vidna na levi strani (ki jo omejujeta dve okrogli "šalčki" ki sta na tej sliki že modri / vijolični, to bi moglo biti še na desni strani. dopolnite me drugi, če se kje motim, minilo je že cca 5 let odkar sem jaz te zadeve narazen jemal...
Ribitch Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 ja,saj nimam tukaj cele gredi,fedro sem samo nataknil gor,
pinktomos Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 o takih reči pa imam jaz doma kot peska se lahko zmenimo kaj bom zdej zdej pogledal če imam pa ti pošljem še sliko
JjAaRrAaCc Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 Ali je kdo naredil doma svoj auspuh za apn6 po kakšnem programu? Prosil bi, da mi pošlje načrt. Hvala
_Misko_ Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 tuki maš link, da narediš avspuh http://www.kreidler-verein.de/reso.html pa tema o avspuhih http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...20543&st=30
pinktomos Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 tale zgornji programček ni lih najbolši bolši je ta:http://fpp.hamradio.si/roost/software/index.html evo prow t zgornje klikn pa bo
Ribitch Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 imam 1.vprašanje!: kaj bi bilo,če bi bat v mopedu narobe obrnil? (na zgornji strani ima ožjo perutko kot na spodnji.LP
cation Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 (popravljeno) perutko? :blink: misliš od spodaj? kateri bat pa imaš? drugače bata ne smeš obrnit, ker ti bo polomilo obročke;) Popravljeno Junij 28, 2007. Popravil cation
Fric Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 mal kasneje bi se odpirov vsisni kanal pa obroček bi zagrabu ker bi se štukov na izpušnem kanalu
JjAaRrAaCc Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 ali bi se na apn6 kaj poznalo na hitrosti oz. pospeških, če dam zobnik 33 ali 35 (zdaj je 34 - vse je orig.)
_Misko_ Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 ali bi se na apn6 kaj poznalo na hitrosti oz. pospeških, če dam zobnik 33 ali 35 (zdaj je 34 - vse je orig.) če hočeš pospeške moraš zadej dat večji zobnik in spredaj manjšega :closedeyes:
franc Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 imam 1.vprašanje!: kaj bi bilo,če bi bat v mopedu narobe obrnil? (na zgornji strani ima ožjo perutko kot na spodnji.LP Kot so ti že odgovorili na to NITI NE POMISLI. lp Franc
pinktomos Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 če bi narobe obrnil bat ti bi ribnil čez približno kak mesec ker se obroček vdarja ob izpušni kanal. preverjeno
cation Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 vidiš kje so v utorih za batne obročke zatiči, ki preprečujejo vrtenje obročka .) s tem pa veš kje je mesto kjer bo obroček prekinjen. biti mora zgoraj. ali pa enostavneje: pogledaš kam kaže puščica na vrhu bata... :whistle:
_Misko_ Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Kako pa je prav obrnjen? :krneki: tako da se obročki stikajo pri izpušnem kanalu
pinktomos Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 nikoli pri izpušnem kanalu ker ti bo ribnil kej obroček se bo odpiral ob vsakem vrtljaju in ga bo uničilo na cilindru imaš puščico kam kaj spada
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se