Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mam spet 1.pvrašanje in sicer: apn6 še mi vedno cuka med vožnjo,kot da mu zmanjka elektrike(platine so nove,nastavljene na 0.40mm) kak naj naštelam predvžig? :unsure:

Objavljeno

to ti naj dela nekdo ki tega ne počne prvič.... če pa bi res rad sam pa lahko dobiš napotke tako v grobem...

Objavljeno

hej, nekaj bi vas vprašal.

Ali gre na apn6 letnik 87 štirikotna luč. Zdaj mam še okroglo in bi ga res rad malo pomladil :closedeyes:

Objavljeno

se da

Objavljeno
to ti naj dela nekdo ki tega ne počne prvič.... če pa bi res rad sam pa lahko dobiš napotke tako v grobem...

če predvžig nastaviš narobe,lahko vtrga blajerco,ali kaj poškoduje? :unsure:

Objavljeno
a ma gdo za prodat 5 prestavoza apn6s

Jest mam, info na PM

Objavljeno

če uniči ojnico in ne ukrepaš pravočasno ti lahko če uniči magnet-elektroniko, pa še ribne ti. to je max. kar se ti lahko zgodi

Objavljeno
če predvžig nastaviš narobe,lahko vtrga blajerco,ali kaj poškoduje? :unsure:

Ja če boš imel hudo velik predvžig se ti bo cilinder bolj grel, blajerca se zna hitro zluftati, dobra stran je da boš imel malo več navora v nizkih obratih vendar se motor ne bo hotel zavrteti v visoke.

Objavljeno

zaj je elektronika na oni plošči(cin špula,ter vse ostalo) zašraufana točno na sredino,če bi probal obrnit v eno smer za 2mm bi že lahko blo kaj narobe?

:unsure:

med vožnjo dela tak: tudi če ga pelješ čisto nežno z istim gasom pod nizkimi obrati včasih naredi tak,kot da bi stisnil gumb za prekinitev iskre,če ga pa teraš pri visokih obratih pa dela to še bol pogosto,še posebej,će držiš 3/4 gasa,pol pa pritisneš do konca! tako da ga do konca sploh več nikoli ne morem držat :cry:

Objavljeno
zaj je elektronika na oni plošči(cin špula,ter vse ostalo) zašraufana točno na sredino,če bi probal obrnit v eno smer za 2mm bi že lahko blo kaj narobe?

Ne bo nič narobe, ampak včasih je dovolj že 0,5mm. Premikaj raje po 1mm pa potem probaj kako dela (boljše- slabše). Če premikaš v desno povečuješ predvžig, v levo ga manjšaš. Vseeno pa bi bilo bolje, da ti vžig nastavi nekdo, ki ve kaj dela (zna izmeriti predvžig).

lp

Franc

Objavljeno (popravljeno)

my mehanik,ko sma mela narazen že 5krat mašino,je vedno nastavil samo na oko,je reko da naj bi blo dobro neki na polovici,reko pa je ,da če nebo vredi delalo,naj poskušam malo obrnit :unsure: kolko pa stane tista priprava za to merit?

Popravljeno . Popravil Ribitch
Objavljeno
my mehanik,ko sma mela narazen že 5krat mašino,je vedno nastavil samo na oko,je reko da naj bi blo dobro neki na polovici,reko pa je ,da če nebo vredi delalo,naj poskušam malo obrnit :unsure: kolko pa stane tista priprava za to merit?

ups,mislil sem rečt,da sma mela mašino narazen 2x! :closedeyes:

Objavljeno

hvala ti franc,bom preštudiro! :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kdo ve,ki lahko kupim to merilno urico,oz. to napravo,da si točno nastavim predvžig? :unsure: :closedeyes:

Objavljeno

Saj ni potrebno, da imaš ravno "urico", če znaš določiti ZMT (zgornjo mrtvo točko), lahko meriš pot magneta. Določiš ZMT, to označiš na magnetu in na ohišju, zavrtiš magnet v desno za 17-20mm in na tem mestu ti mora začeti odpirati platine. (20mm je 1,5mm pred ZMT).

lp

Franc

Objavljeno

Pozdrav vsem. Bral sem že dosti tem o tem in ugotovil, da eni trdijo da je boljše eno drugi spet drugo. Zanima me pa kako predelati štirko na najbolj optimalno zmogljivost. Do zdaj mam samo peto brzino notri, 38L bat in powerko, ostalo vse original. Zdaj nevem kako je s tem brušenjem cilindra, kanalov, frgazerja.... kot sem omenil na začetku eni so rekli da je boljše brusit kanale, pa da ne spreminjaš cilindra na večjo velikost, drugi so spet rekli da je boljše da pobrusiš cilinder in daš večji bat... V glavnem kaj pričakujem od predelave? Večjo končno hitrost, pa da mi bo moped en čas služil, da ga ne bom spet za nekaj časa moral tako ali drugače popravljati, zdaj za moč je tudi fajn če je malo večja, da bolj potegne. To bi pa nekako bilo. Če sem kaj pomembnega pozabil napisat (kak podatek o mopedu) me opomnite. Hvala za odgovore!

Objavljeno

nasvet iz časov ko smo frizirali tomose. bolj kot si friziral, menj si se vozil in ko si končno vse sfriziral je vse crknilo :headbang:

če se hočeš še par let vozit pusti pri miru dodatne predelave, če pa gledaš na moped kot projekt potem pa veselo na delo! kaj točno pa smo vse delali ti ne vem povedat, ampak karkoli smo naredili, moped je prej ali slej crknil :whistle:

Objavljeno

ti samo malo napili kanale, za mere povprašaj v drugih temah ki so za to namenjene, drugače pusti tako kot je .) katero MF maš, če maš model COBRA, potem OK, če maš model 3 (ta visoko) jo vrži dol, pa kupi cobro (kjerkoli jo pač dobiš). so pa še drugi forumu posebej za tomos, malo poišči po internetu in dobil boš veliko informacij ki jih potrebuješ .)

Objavljeno

zaj bom še 1x probal nastavit,kot je napisal Franc,potem pa če nebo delalo,pa bom menjal cin-špulo,pa kondenzator(cin špulo že imam doma)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!