bajamali Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Zdravo. Zanima me če bi mi lahko kdo povedal kako spravit bat v cilinder, ker mi nikakor ne uspe. Mislim da bi moral nekako skup stisnit obročka, da bi ga spravu noter. Mogoče se nekaterim zdi neumno vprašanje, vendar sem začetnik na tem področju in prosim za razumevanje. :blush: Ja in pa motor na desni strani sem dol vzel (del kjer so zobniki in sklopka) in mi ne gre gor, pa bi prosil da mi poveste kako ste to rešili?
franc Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Če slučajno nisi, OBVEZNO UPORABI NOVA TESNILA. Obročki morajo biti pravilno obrnjeni (da se lepo stikajo pri zatiču). Bat naj bo nekje na polovici hoda (tako, da lahko na začetek vijakov natakneš cilinder). Prvi obroček malo stisneš skupaj s prsti (glej, da je stik pri zatiču) in nežno potisneš cilinder navzdol (do drugega obročka), z drugim obročkom ravnaš enako. Obročke ali cilinder rahlo namaži z oljem za dvotaktne motorje (gre lažje). Edino pomembno je, da ne uporablješ sile in da se obročki stikajo na zatiču. Na "desni strani" imaš verjetno probleme s piramido, zobje na piramidi se morajo "ujeti" z zobmi menjalnika. Piramido vrti levo-desno, da se zobje ujamejo in potem praktično pade notri. Nobene sile ali slučajno kakšnega kladiva (boš naredil več škode kot koristi). lp Franc
Ribitch Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 zaj bom še 1x probal nastavit,kot je napisal Franc,potem pa če nebo delalo,pa bom menjal cin-špulo,pa kondenzator(cin špulo že imam doma) vedno je vse dobro delalo,potem pa je kar naenkrat začelo nekaj cukat,sem menjal platine pa je blo isto,....
bajamali Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Če slučajno nisi, OBVEZNO UPORABI NOVA TESNILA. Obročki morajo biti pravilno obrnjeni (da se lepo stikajo pri zatiču). Bat naj bo nekje na polovici hoda (tako, da lahko na začetek vijakov natakneš cilinder). Prvi obroček malo stisneš skupaj s prsti (glej, da je stik pri zatiču) in nežno potisneš cilinder navzdol (do drugega obročka), z drugim obročkom ravnaš enako. Obročke ali cilinder rahlo namaži z oljem za dvotaktne motorje (gre lažje). Edino pomembno je, da ne uporablješ sile in da se obročki stikajo na zatiču. Na "desni strani" imaš verjetno probleme s piramido, zobje na piramidi se morajo "ujeti" z zobmi menjalnika. Piramido vrti levo-desno, da se zobje ujamejo in potem praktično pade notri. Nobene sile ali slučajno kakšnega kladiva (boš naredil več škode kot koristi). lp Franc Najprej hvala za odgovor Franc! Zanima me pa kako veš da je obroček prav obrnjen in pa pri zatiču (to misliš tam kjer se obroček stika-kjer je prekinjen)?
cation Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 kaj je blo treba 2 temi odpret za toti APN :glare: glede na to kar sprašuješ si morda pomislil, da bi zadevo raje prepustil komu drugemu? za obroček pa tako kot si rekel: tam ko je prekinjen more bit na štiftu ki je v utoru bata.
_Misko_ Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 obročka se morata stikat pri zatiču.Če maš pa L bat more bit pa un uzgori k je v obliki L .Probaj, use se mora prilegat mal premisli pa boš videl ni tako težko .) če pa nouš znov pa ti loh sliko gor dam k mam glih use podrt :closedeyes: Delaj z občutkom!
_Misko_ Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 ti samo malo napili kanale, za mere povprašaj v drugih temah ki so za to namenjene, drugače pusti tako kot je .) katero MF maš, če maš model COBRA, potem OK, če maš model 3 (ta visoko) jo vrži dol, pa kupi cobro (kjerkoli jo pač dobiš). so pa še drugi forumu posebej za tomos, malo poišči po internetu in dobil boš veliko informacij ki jih potrebuješ .) Glede kanalov je bila ena tema ki so bile mere za brust bom probal najdt pa prilimam link ok mal še poglej temo kako bi predelal APN6 mogoče boš kaj pametnega našel :closedeyes:
bajamali Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 obročka se morata stikat pri zatiču.Če maš pa L bat more bit pa un uzgori k je v obliki L .Probaj, use se mora prilegat mal premisli pa boš videl ni tako težko .) če pa nouš znov pa ti loh sliko gor dam k mam glih use podrt :closedeyes: Delaj z občutkom! Glede odprtja 2 tem caution, ti povem, da sem zato tole sem napisal ker je tako razdeljeno po kategorijah; eno predelava, drugo popravljanje... tak da mislim da nisem preveč zgrešil. Miško.91 ti mi kar že zdaj lahko sliko gor daš. Ne bo škode .)
logio Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ka je zej kle....te predelave so kr nekej.....jes sem dal na APN alpino 6S en čudn cilinder z večjo prostornino...in od motornega čoln frgazar...in bat sem odžagal sam doma z ročno žago............in sem popilil kanale in ko sem se pripeljal do prvega križišča je počilo k svina in pol se je kadil ven črno siv dim.......in je motor ustavil......nevem kaj sem storil narobe........vem sam da sem doma delal predelavo in sem to prvič delal sam.
X ray Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 jah predelave niso kr nekej če pravilno predeluješ....verjetno si napako storil s tem ko si skrajšal bat in s tem povečal prostornino....cilinder pa verjetno povečanega pritiska ni zdržal in je počilo.... IMO... :closedeyes:
bajamali Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Imam še dve težavi. Ko sem se nazadnje vozil, to je bilo pred ene 2 leti, pri polnem gasu v peti brzini, in mi naenkrat samo ugasne (nič ni cukal, samo ugasnil je, kot če bi ga zalilo ali pa tudi nekako podobno kot če ti svečka pikne). Pol mi takoj ni hotel vžgati ampak komaj po nekaj minutah. To se mi je pa zgodilo ene trikrat. No druga težava pa je, ko v prvi dam gas da gre z mesta in ko pride do skoraj polnega gasa oz. ustreznih vrtljajev, da bi šaltal v drugo pa samo "tuli" (ne tuli kot sirena, ampak pač tak zoprn zvok kot če bi mel recimo neko blokado ali omejitev). Nevem če ste me razumeli, ampak ne znam drugače razložit. Upam da je kdo mel isto težavo, pa bo vedel kaj mislim povedat.
logio Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 No.......sej jes sem pravilno delal.......bat sem u šraufštuk upel in ga ogžagal.......... sicer pa sploh nevem kje je treba to odžagat.....jes sm kr tam k je ležaj.....in pol sem nazaj zacinil. In cilinder je bil dober dobil sem ga od enega skutarja.
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 No.......sej jes sem pravilno delal.......bat sem u šraufštuk upel in ga ogžagal.......... sicer pa sploh nevem kje je treba to odžagat.....jes sm kr tam k je ležaj.....in pol sem nazaj zacinil. In cilinder je bil dober dobil sem ga od enega skutarja. Nemorš pri sorniku odžagat :nono: samo tisto rebro loh žagaš (perutko) pa še to je bl tko čudn :D kako si pa kanale brusil?
logio Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ja....brusil sem jih z bormašino.......sam frgazar pa neznam pobrusit....kako se to naredi? Vzameš ga dol pol pa......?
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Imam še dve težavi. Ko sem se nazadnje vozil, to je bilo pred ene 2 leti, pri polnem gasu v peti brzini, in mi naenkrat samo ugasne (nič ni cukal, samo ugasnil je, kot če bi ga zalilo ali pa tudi nekako podobno kot če ti svečka pikne). Pol mi takoj ni hotel vžgati ampak komaj po nekaj minutah. To se mi je pa zgodilo ene trikrat. No druga težava pa je, ko v prvi dam gas da gre z mesta in ko pride do skoraj polnega gasa oz. ustreznih vrtljajev, da bi šaltal v drugo pa samo "tuli" (ne tuli kot sirena, ampak pač tak zoprn zvok kot če bi mel recimo neko blokado ali omejitev). Nevem če ste me razumeli, ampak ne znam drugače razložit. Upam da je kdo mel isto težavo, pa bo vedel kaj mislim povedat. ta tuljenje je kot pri skuterju k noče spelat zarad sklopke al pa pr kšnmu frčiju. a je možn d nimaš sklopke naštimane pa "spodrsava"?jst bi se enkrat kmau zabou zrd nenaštelane sklopke :lol: evo sliko bata tako kot je na sliki potem pa samo stisneš in daš gor cly.Z občutkom! če pa maš L bat pa povej ti še tistga slikam.. .)
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ja....brusil sem jih z bormašino.......sam frgazar pa neznam pobrusit....kako se to naredi? Vzameš ga dol pol pa......? z bormašino je bl tko..najbol z biaksom.Kakšne mere pa so?kakšne oblike?kakšni koti?kire si to brusil?
franc Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ma, a ne vidiš, da te zaje.... :headbang: lp Franc
leschy Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Jest bi pa rabu načrt za sklopko in elektrike. Če bi kdo vedu kje se te načrte dobi naj mi prosim piše.
cation Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 jao, mate dolgo lajtngo :lol1: :lol1: :lol1: :slap:
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Jest bi pa rabu načrt za sklopko in elektrike. Če bi kdo vedu kje se te načrte dobi naj mi prosim piše. Kva pa je narobe mogoče se da rešit brez načrtov?
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ma, a ne vidiš, da te zaje.... :headbang: lp Franc Sm ugotovil k sm dal dodaj odgovor :slap: žal prepozno :whistle:
fossil Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 a more vsak lastnik apna odpret temo o svojem apenu?!!! :wacko: :wallbash:
bajamali Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Pa dobro no, te se pa opravičujem, ker sem odprl dve temi na tem forumu. Priznam naredil sem napako! Drugič bom bolj pazil. A bo zdaj mir s teženjem o odprtju tem? Miško.91 kako si pa naštelam sklopko? Saj mislim da ni sklopka kriva, ampak bom vseeno probal. A se mora samo pri krmilu naštelat ali tudi spodaj. Ker jaz sem mel zgoraj naštelano kot mora biti (za nekje 2 mm prostega hoda), spodaj pa tako nisem nič štelal in je blo tovarniško nastavljeno.
_Misko_ Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Pa dobro no, te se pa opravičujem, ker sem odprl dve temi na tem forumu. Priznam naredil sem napako! Drugič bom bolj pazil. A bo zdaj mir s teženjem o odprtju tem?Miško.91 kako si pa naštelam sklopko? Saj mislim da ni sklopka kriva, ampak bom vseeno probal. A se mora samo pri krmilu naštelat ali tudi spodaj. Ker jaz sem mel zgoraj naštelano kot mora biti (za nekje 2 mm prostega hoda), spodaj pa tako nisem nič štelal in je blo tovarniško nastavljeno. spodaj na mašini na desni strani če sediš na motorju.tm k je zajla notr potegnena v mašino. tm štelaj tisti šrauf
logio Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Koti pa mere.....to nevem to nisem nič gledal...sej to ni važn.....sam fora je zdej k jes neznam frgazarja dol vzet
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se