k0ci Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 pa spoliraj ga da se potem plini ne vrtinčijo v njem
cation Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 pa zavedaj se, da če ne narediš v nulo lahko poslabšaš zadevo in zjebeš vse skupaj. :krneki: tukaj gre za milimetre...
_Misko_ Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 pa zavedaj se, da če ne narediš v nulo lahko poslabšaš zadevo in zjebeš vse skupaj. :krneki: tukaj gre za milimetre... in kote loh ti dam mere mam ene k sm jih tle pobrau :closedeyes:
Ribitch Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 pa zavedaj se, da če ne narediš v nulo lahko poslabšaš zadevo in zjebeš vse skupaj. :krneki: tukaj gre za milimetre... jas sem to zajebo! tak da ne priporočam,da delate kar na pamet!
KuC Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 priporočam piljenje kanalov na junior, ker ni zahtevno, pa rezultati so tud dobri. pa to se da izvesti tudi na apn cilindru treba je samo ali bat spiliti v lunco za en mm na vsisni strani ali cilinder podložiti za en mm sam to je če res hočeš pravega juniorja, dela tudi z netočnimi koti odpiranja pol je pa treba še en avspuh ubodit (priporočam bt lipnika, vglavnem skoraj karkoli razen mf 3 in zamorjenega originala), pa ferg (original so mel juniorji bing 18- isto kot slc pa bt, sam junior sfolga komot tudi delorto 19) če bo vse lepo in prav lahko pričakujete do 7,5 konjev (kar je isto kot original CTX) vglavnem če ste zainterisirani za mere vam lih loh napišem pa boste bolj zanimivi za policje, ker bo treba narest stransko krivino za fergazr (pod rušt gre maximum 16 kar je pa občutno premalo za polno moč)
pinktomos Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 ne jaz mislim da mrežco pobereš pa daš najlonko in tisto črno gumico pustiš ki gre iz ferazerja na grušt
cation Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 ja saj... samo je potem potrebna pazljivost, da se najlonka ne strga
cation Objavljeno Avgust 13, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2007 hm, ali ni vedno veljalo, da se da apn cilinder napilit le na PRIBLIŽNO junior? :? (slišal tudi informacije, da se da tudi BT cilinder napilit le na SKORAJ junior) problem so namreč pretočni kanali. ALI? brušenje v lunco je tako- tako, potem po moji logiki je skoraj bolje podložit cilinder (uravnovešenje bata). se motim? za fergazer na apn res ni druge izbire kot "na stran" (pri takšni predelavi) zakaj ne priporočaš mf3? ne vem, meni se lipnik ni nikoli zdel bogvekaj.. res pa da nisem sprobal lipnika za BT. ali je sploh kakšna razlika (od lipnika za apn), razen velikosti odprtine na vhodu? :unsure: kaj meniš o vzdržljivosti ležajev na original APN ojnici za takšno predelavo? kar se tiče mer mislim da ne bo nič narobe če kar tukaj objaviš... :rolleyes: predvidevam, da je tukaj govora o nespremenjeni prostornini? (isti premer bata - 38mm) LP
bajamali Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Pozdravljeni, zanima me kako dam del motorja (sklopka in piramida) gor na motor? Saj to sem že vprašal ampak mi ni šlo tako kot mi je Franc povedal, da naj vrtim piramido da se ujame z zobmi menjalnika (saj tako moraš ampak je šlo dokaj težko vrtet). A moram najprej malo porinit noter, da se oni mali zobci, ki so okrog koluta sklopke, ujamejo v zareze in pol vrtim piramido, da se ujamejo še zobniki? Evo te zobce mislim
cation Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 joj joj, če boš imel tako sestavljeno pa res ne boš dobil gor. ti lepo vzami sklopko in piramido dol iz desnega pokrova motorja in vstavi v mašino. in boš tkao eno kot drugo lepo dobil v zareze. na koncu daj pa še pokrov gor, pa je to to. možno da bo šlo malo bolj na trdo dol, ampak se pač potrudi.. ;) a to si sam jemal narazen? zakaj pa?
bajamali Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Pokrov naj dol vzamem? Kaj skupaj s pokrovom ne gre? Uuu, jaz sem pa mislil da bi lepo vse skup gor dal. Pa zakaj sem narazen jemal, zato ker me je nekaj moped zajebaval, kot sem napisal v enem postu, o problemu pri menjavanju, pa sem pomislil da bi lahko bilo kaj z zobniki.
cation Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 ja glej najlažje je tako da vzameš oboje dol, saj to ne zadane dosti dela, celo prišparaš čas. kaj pa je bilo z menjavanjem narobe? kaj ima že veliko km? si kdaj menjaj olje?
franc Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Ups. Sem bil prepričan, da je to "lepo po vrsti" razdrto (pa ni). Sklopka se ti še "drži" bloka (pri razstavljanju si preskočil en korak). Odvij vijak, ki drži sklopko (tisti, ki je varovan z razcepko), zapomni si vrstni red (ležišče ležaja in ležaj). Ko boš ločil sklopko od bloka, vstavi sklopko v košaro sklopke (šalica), v sklopki mora biti igličasti ležaj (na sliki se ga ne vidi!), potem je na vrsti piramida (po postopku opisanem v prejšnjem odgovoru), sledi pokrov (blok), (uporabi novo tesnilo!), sestavi nazaj ležaj (potisni ležaj), glej, da lepo nalega na "palčke" (vzvode sklopke kamor priklopiš pletenico-zajlo), privij vijak, privij ga toliko, da ti sklopka še ne zdrsava (brez poizkušanja tu ne gre: vstavi razcepko in pritisni na zaganjač, če zdrsava odvij za eno luknjo... , če "drži" počasi stiskaj sklopko, če ne zdrsi do polovice hoda, privij vijak za eno luknjo... fino nastavitev opraviš z vijakom na pletenici). lp Franc
bajamali Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 "Ko sem se nazadnje vozil, to je bilo pred ene 2 leti, pri polnem gasu v peti brzini, in mi naenkrat samo ugasne (nič ni cukal, samo ugasnil je, kot če bi ga zalilo ali pa tudi nekako podobno kot če ti svečka pikne). Pol mi takoj ni hotel vžgati ampak komaj po nekaj minutah. To se mi je pa zgodilo ene trikrat. No druga težava pa je, ko v prvi dam gas da gre z mesta in ko pride do skoraj polnega gasa oz. ustreznih vrtljajev, da bi šaltal v drugo pa samo "tuli" (ne tuli kot sirena, ampak pač tak zoprn zvok kot če bi mel recimo neko blokado ali omejitev). Nevem če ste me razumeli, ampak ne znam drugače razložit. Upam da je kdo mel isto težavo, pa bo vedel kaj mislim povedat. " No ta druga težava je to. Pa ne, ni star moped, letnik 2001, nekje okrog 2500, ali malo več km, celo je bil na prvem servisu pri 1500 kot piše v tistem priročniku ki ga dobiš zraven. Tak da nevem zakaj ta težava... niti nisem nikdar pretiraval pri vožnji (kakšne "rally-cross" proge kot nekateri pri nas).
KuC Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 men je enkrat isto krepal, to pa zato ker mi je zmanjkalo bencina da bi prišel na črpalko in sem ga doma nalil iz ene stare kante. tkoj ko je tisto svinjarijo z dna požrlo je dizo čist zabasalo in je nardilo boo tr tr boooo
bajamali Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Aha dobro, zdaj sem probal ven vzet sklopko ampak ne gre... je tesno notri, lahko malo udarim s kladivom ali s čim podobnim? Tvoj odgovor Franc, sem komaj zdaj prebral, prej sem ga spregledal. No kot vedno si tudi zdaj zelo strokovno odgovoril, a tudi praktično, saj mislim da lahko tvoj odgovor vsak zastopi, ker tako vse razložiš, pa to. To se mi zdi zelo vredu.
KuC Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 1. hm, ali ni vedno veljalo, da se da apn cilinder napilit le na PRIBLIŽNO junior? :? (slišal tudi informacije, da se da tudi BT cilinder napilit le na SKORAJ junior) problem so namreč pretočni kanali. ALI? 2. brušenje v lunco je tako- tako, potem po moji logiki je skoraj bolje podložit cilinder (uravnovešenje bata). se motim? 3. za fergazer na apn res ni druge izbire kot "na stran" (pri takšni predelavi) 4. zakaj ne priporočaš mf3? ne vem, meni se lipnik ni nikoli zdel bogvekaj.. res pa da nisem sprobal lipnika za BT. ali je sploh kakšna razlika (od lipnika za apn), razen velikosti odprtine na vhodu? :unsure: 5. kaj meniš o vzdržljivosti ležajev na original APN ojnici za takšno predelavo? 6. kar se tiče mer mislim da ne bo nič narobe če kar tukaj objaviš... :rolleyes: 7. predvidevam, da je tukaj govora o nespremenjeni prostornini? (isti premer bata - 38mm) LP 1. junior ma kanale večje in vse zamaknjene za cca 1 mm prot vrhu cilindra (zaradi pravih kotov odpiranja), zato se cilider podloži ali bat poreže da se dobi pravi kot, tukej pa apn cilindru mesa zmanjka (pa tut cyl neboš lih šel švasat ker bo ratal vijoličen (kar ni ravno najbolje) btw Bt cilinder se da napilit skoraj na Seniorja(alpa tut več, s takimi ekstremnimi tuningi se nisem nikoli ubadal, sam bt ma tko ali tko več mesa, ker ma že v originalu večje kanale), pa vedi da senior ni primeren za normalno vožnjo (okol 10 konjev na okol 10k obratov in zato hitro zariba, pa tudi obrati so že dokal blizu meje za gus cilindre) 2. tut jaz sem se nekaj jebal z brušenjem bata in sem povečini stvar samo zjebal, glede pa uravnoteženosti pa ni problema. Sicer se cilinder potem ne obrablja več tako enakomerno, ampak ni krize pa tudi 5 dihtung za cilinder je dosti ceneje kot nov bat (v primeru če ti rezultat ni všeč), samo je potem treba še glavo znižat (optimalno je okol milimetra in pol, toliko da se rob pobere in izgorevalne komore ni treba popravljati, samo pol te kape ne dajat na navadne cilinre ker jo lahko bat zatolče), lahko pa tudi nekako stanjšaš dihtungo za glavo (jaz sem jih doma delal iz plošč aluminija). 3. lahko tudi rušt režeš ali pa mašino naprej nagneš ali spustiš, samo ne priporočam ničesar od tega pri prvi opciji lahko rušt popoka in poči (bogvaruj da pri hitrosti 80 na uro), pri drugi pa moraš pol pravilno avspuh zakrivit, pa ne ujema se vse več tko lepo, če je pa nagnjen ti pa olje dostikrat sklopko zalije in včasih malo spodrsava 4. mf3 je kurac za navite mašine (pri meni je šel apn-junior pol bolje z APN lipnikom in z spraznjenim originalcem (!!) kot pa z mf3). nič ne rečem da je slab za originalne mašine in manjše predelave, saj se bolj vrti in doda ~5kmh končne Bt lipnik ma večjo prirobnico in tudi večji resonančni prostor, vleče pa skozi vse obrate in se tudi dokaj zavrti. Pa tudi nosilci so malce drugačni (paše na btje in atxe) 5. če je blajerca 12 sorna pol ni pene, bo držala tut po 5 let, če pa 10 pa zna po 2 letih z predelavo majčken lufta dobit (za juniorja nevem, mi jo je pa lamo zluftu- 1 leto delanja- bila že prej bolj boga, pa še vžig sem imel čudno naštelan) 6. Mere (nisem jaz meril, pobrane iz enga drugega foruma) Izpuh: ZRK: 24,45mm SRK: 44,0mm Širina kanala: 25mm in je šestkotne oblike Pretočni: ZRK: 33,75mm SRK: 43,8mm Širina kanala: 25mm Sesanje: ZRK: 48,0mm SRK: 65,3mm Širina kanala: 27mm Legenda: ZRK = Zgornji Rob Kanala SRK = Spodnji Rob Kanala Nekaj stvari o kanalih: Izpuh: Je šestkotne oblike. Pretočni: Višina je 10mm. Širina enega pretočnega kanala je 25mm. Sesanje: Se odpira pri 170°. To se doseže z krajšanjem original 38L bata. Original bat 38 in ostali ponavadi odpirajo sesalni kanal pri 140° pozor: Vsi kanali Tomos Cross Junior-ja so za cca 1mm pomaknjeni navzgor proti vhu cilindra. upan da razumete vse 7. najbolj fajn je da je 38 (tekmovalni (tudi senior) motorji so pa meli fi bata 38,4mm), bat je lahek in tudi greje se manj (debelejše stene), vedar jaz tudi z 40 nisem imel problemov. Bolj važno je da je gorjiva zmes dovolj bogata (bencin hladi mašino). pa junior zdži dost manj tko da o delovanju 10 let brez posega v mašini kr sanjajte pa tole je moj najdaljši post na motosvetu :D
cation Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 tako kot je franc napisal, mora it sklopka zagotovo ven. če že tolčeš nastavi na os (tisto po kateri tolčeš) les ali pa aluminij. direkt s kladivom nikoli, ker boš poškodoval.
bajamali Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Aha, dobro hvala caution, zdaj grem dalje šraufat, pa pol če kaj ne bo šlo kot treba bom javil. Ajde
tomosxxl Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Kaj pa če ne narediš NOBENE predelave.....kolk časa se pol lahko voziš brez posega na mašini?
_Misko_ Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Kaj pa če ne narediš NOBENE predelave.....kolk časa se pol lahko voziš brez posega na mašini? Dokler bo zdržal :lol: Odvisno kako voziš, kje voziš in kako skrbiš za njega.. .)
tomosxxl Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Jes dobr skrbim za njega...še delno sintetično olje dajem med bencin. Včasih ga nažgem na obrate...to je pa to......pa včas mal hrešči v menjalniku k prestavljam...to pa nevem zakaj.
logio Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Kaj se jest zajebevam.....ka pa k je en reku da nardi 10.000km na sezono......a to pa ni nakladanje. Nam enga zlomu.
cation Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Kaj se jest zajebevam.....ka pa k je en reku da nardi 10.000km na sezono......a to pa ni nakladanje. Nam enga zlomu. WTF :blink: :huh:
bajamali Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Pozz, zanima me če kdo ve (če je pred kratkim šraufal kaj okoli sklopke ali piramide) kako si sledijo take štiri podložke (mislim da so pri piramidi, ker imata dve debelejši podložki enak "izrez" kot je tam pri osi piramide) oni tanjši pa sta brez kakega izreza, samo zelo tanki? Te podložke so mi zgleda padle ven, ko sem jemal sklopko in piramido iz pokrova, pa nisem uspel pogledat, kako so bile dane gor. Tak da posim če se kdo spomni ali ve kako si sledijo, da mi pove. Če kdo neve o čem govorim, bom kasneje dal gor sliko, trenutno ne morem. Hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se