Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Huda razlika 200km pol ure ena ura ,bistvo je da je zguba časa in škoda cilindra, ki ne prenese takih kanalov.Si se kdaj vprašu zakaj je bil original senior cilinder alu?

Popravljeno . Popravil e90
Objavljeno

Hehe sprint kaj se jeziš, lej cilindr prenese z primernimi ostalimi nastavitvami komot take kanale, prpel se z revivalom do mene enkrat ti pokažem apnko kok se vrti in se ob tem da ga na polno gonm ohranja na normalni delovni temperaturi. Težava nastopi takoj ko nimaš samo ene nastavitve prave in pol je pa tisto ko ti ne prenese ker ni prave temp. oz kaj v tem smislu.

Tudi to, kar so radi pisali po forumih, da gus prenese samo do 11500rpm so bučke, SL cilindr prenese 12krpm+ komot, spet z pravimi nastavitvami...

Objavljeno
Hehe sprint kaj se jeziš, lej cilindr prenese z primernimi ostalimi nastavitvami komot take kanale, prpel se z revivalom do mene enkrat ti pokažem apnko kok se vrti in se ob tem da ga na polno gonm ohranja na normalni delovni temperaturi. Težava nastopi takoj ko nimaš samo ene nastavitve prave in pol je pa tisto ko ti ne prenese ker ni prave temp. oz kaj v tem smislu.

Tudi to, kar so radi pisali po forumih, da gus prenese samo do 11500rpm so bučke, SL cilindr prenese 12krpm+ komot, spet z pravimi nastavitvami...

Ni več revivala :trance_33_sleep: . Ma sej ne rečem da dela samo pravim, da je preveč dela za tistih par 100 km ko bo delal.Ma gus prenese veliko problem je samo hajenje, ki ni odlika tomosa :naughty:

Objavljeno

Kaj boš zdej kupu k ni več tomosov pr bajt?

Drugač pa tomosova odlika res ni lih hlajenje, se da pa to uredit, men je ratal. Je pa tak užitek se vozit s tako mašino k da nekaj od sebe da mi ni škoda časa uloženega za predelave! Kok časa bo zdržal bom pa povedu, bi mogl pa kr neki ker mam use porihtano.

Objavljeno

pa kaj vam ni zadosti 60 strani za apn sej ta motor niti nima tolko delou :headbang:

haha

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

prosm za en hitr odgovor

koliko mm mora bit predužig pa v kakšnem položaju mora bit bat

prosim če mi eden hitro razloži (se mi mudi šravfat)

Objavljeno

ah nimaš kaj čarat na kratko ti povem kako pa more delat.

ti dej navitje dokonca u levo potem pa malo zavrti u desno rečmo 1/4 kar se celotno obrne potem pa zatisni in more delat še use tomose k sm šraufu je tako pršlo tako da zdej dam usem enako

Objavljeno

Jas sem celoten vžig obrnil bolj proti desni, platine pa ko so odprte okoli 0.5 mm razmaka.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tomosi in dobri stari časi...

Se spomnim 20 let nazaj, ko nismo imeli kaj početi in smo za hec razdrli motor, počistili, zamenjali olje in zopet nazaj in vso žepnino zapravili za bate, MF power izpuh, bencin in olje, ...

Šlo je 80km/h pa tudi kaj več.

Pa so ti časi mimo. Trenutno vozim motor, ki v prvi prestavi potegne do te hitrosti, vendar je vseeno lepo prebrati, kako se vi ukvarjate s temi mlinčki. Kar tako naprej in uživajte.

LP

Rafael

Objavljeno

naj mi nekdo razloži,kako se razmontirajo sprednje vilce od apn6 letnik 1986! vzemeš kolo dol,obrneš jih parkrat v eno smer,da malo ven zlezejo,potem odšraufaš tisto veliko matico(ključ okrog 30mm) narazen pa nočejo in nočejo pasti! prosim za pomoč!!!!! :unsure:

Objavljeno

Če so takšne kot na apn4, moraš odviti matico M6 na spodnji strani, potem pa grejo narazen.

lp

Franc

Objavljeno
APN6 se da zrihtati takole

apn6chrom.JPG

To APN6 sem setavil leta 1992/3,pri 22 letih, ker sem imel neverjetno število ponudb sem jo prodal, zdaj pa mi je žal saj podobne ni niti od blizu. Sedanji lastnik jo je uničil tako da ne obstaja več.

LP iz Kopra

Objavljeno

jaz pa bom v naslednjih dneh predelal apn, tolko kot sem si želel.

Tuning bo:

39L König

MF Cobra

Večja diza

Prenosi 13-33

12 sorna gred

Styling:

BT vilce

BT felne

BT hidravlika

BT blatnik

Str8 ročke

Sport balanca (podobna kot je BT N verzija)

Generalna na mašini.

To bo to.

Objavljeno

js tut delam zdej na projektu apn-BT

apn6 rušt

42 l bat

piljeni kanali

bing18

5 prestav

mfcobra

nižana glava

bt felge

bt vilce

bt belanca

bt blatnik

.....

Objavljeno

malo sem gledal po teh straneh za apn predelavo in sem prišel do zaključka da brez zamere nimate pojma kak se kaj sfrizira!

mislim ovi misli dat noter 39l bat pa powerco pa napise da bo to tuning ...............alo kdo pravi da se apnke ne da čež 100km/h spravitak

kanale napilis,glavo postružis, lukne na plajerci zamasis , večji ferg., resonancni auspuh si homemade naredis po meri da se sklada s konusom izp. kanala, karter se zalije z epoksidno smolo, magnet se postruzi......potem se vse spolira skup naredi , pol pa more trgat..............

takda preden kaj brezve vun sekate raje vprašajte prej

Objavljeno

Pozabo si napisat,da za takšno hitrost,kot jo ti omenjaš,zelo prav pride kakšen fajn števc!!! :whistle:

Objavljeno

se strinjam en fain pravi stevec si nabau...ne taks ko ga mas na bajku!!Haha :whistle: :lol1: :lol1:

lp knezo

Objavljeno
malo sem gledal po teh straneh za apn predelavo in sem prišel do zaključka da brez zamere nimate pojma kak se kaj sfrizira!

mislim ovi misli dat noter 39l bat pa powerco pa napise da bo to tuning ...............alo kdo pravi da se apnke ne da čež 100km/h spravitak

kanale napilis,glavo postružis, lukne na plajerci zamasis , večji ferg., resonancni auspuh si homemade naredis po meri da se sklada s konusom izp. kanala, karter se zalije z epoksidno smolo, magnet se postruzi......potem se vse spolira skup naredi , pol pa more trgat..............

takda preden kaj brezve vun sekate raje vprašajte prej

Hardcore tunner :worship:

Obilo sreče pri nakupu števca :winkiss:

Objavljeno
mislim ovi misli dat noter 39l bat pa powerco pa napise da bo to tuning ...............

ja, tudi 39L pa poverca je tuning...ni bogve kaj.. raje dam na styling nekaj kot pa na tuning :naughty: zamisli se, kak dolgo bi taki moped delo.. ko si ti napiso ... meni pa ni glih vsaki dan za šraufat

Objavljeno

ALI KDO VE,KATERI CILINDER BI BIL NAJBOLJŠI,ZA APN6,ČE IMAM 42-L BAT,IN DA BI IMEV MOPED POTEM DOBRO HITROST IN BI DOBRO ULEKEV.

PROSIM,ČIM HITREJE ODPIŠITE,PA POVEJTE,ČE IMA KDO TAK CILINDER ZA PRODATI

Objavljeno (popravljeno)
malo sem gledal po teh straneh za apn predelavo in sem prišel do zaključka da brez zamere nimate pojma kak se kaj sfrizira!

mislim ovi misli dat noter 39l bat pa powerco pa napise da bo to tuning ...............alo kdo pravi da se apnke ne da čež 100km/h spravitak

kanale napilis,glavo postružis, lukne na plajerci zamasis , večji ferg., resonancni auspuh si homemade naredis po meri da se sklada s konusom izp. kanala, karter se zalije z epoksidno smolo, magnet se postruzi......potem se vse spolira skup naredi , pol pa more trgat..............

takda preden kaj brezve vun sekate raje vprašajte prej

majstr kr ve kko se zadevi streže ja :worship: _jest sm naredu resonanco enkrat iz karbona (sam je bla za modelarski motorček) zadeva ti funkcionera če v programčku izračunaš dimenzije,kote...resonance!

da bi kej tazga na mopeda spravlu je pa drug uprašanje! minimototi majo super zrihtan k maš resonanco direkt med družinskim premoženjem :naughty: atx.bt,... ostali cvajtaktarji pa? kam bi dal home made resonanco??!

kakšna slika dobrodošla_lahko da me navdihne in mi da mal za razmislt kko bi se del kei tazga scimt skupy.

Lamo=L bat

če bi imel 42bat_u klanc bi že šlo! (dol tud) ravnino bi prevažal z mukanjem (znan zvok navite nenaštelane mašine TOOOOMOOOOOs) da o pregrevanju ne govorim_pa tudi če je prisilno hlajen!

Ali si že kaj razmišljal kateri ferg bi montiral. Ali ga že imaš? Na tvojem mestu bi si našel kakšen zajeten fergazar od 17 navzgor! in potem glede tega izbiral premer bata. Original ferg ti bo dal ravno tok benzina in zraka kakor ti ga da sedaj_z prostornino v tem primeru nič ne dosežeš! Pa piši z malimi črkami ker VELIKE pomenijo da dejansko kričiš vse kar napišeš!!!

Če maš Tomosa ti niti na misel nesme priti da neboš šravfal! Nimaš kei takle mamo

RAJ TOMOS KUKR PA SCOOTER

Popravljeno . Popravil brejker
Objavljeno

Pa mislim LAMO cilinder se da fajn zrihtat. S kolegom sma delala projekt nekiga atx-a z lamo cilindrom in 21 bing fergazarjem pa kanale sem zbruso pa morem rečt da je tisto fajn laufalo pa pospeski so bli dobri

sicer pa so mi osebno BT cilindri najbolj všeč. pred 2 letoma sn meu bt tak zrihtanega da sma do 85 km/h z aprilio 50 cestaka z 85 kitom skup šla sam pol mi je spizdo ne....samo dolgo se nisn vozo ker je masina zatajila pol

Objavljeno
malo sem gledal po teh straneh za apn predelavo in sem prišel do zaključka da brez zamere nimate pojma kak se kaj sfrizira!

mislim ovi misli dat noter 39l bat pa powerco pa napise da bo to tuning ...............alo kdo pravi da se apnke ne da čež 100km/h spravitak

kanale napilis,glavo postružis, lukne na plajerci zamasis , večji ferg., resonancni auspuh si homemade naredis po meri da se sklada s konusom izp. kanala, karter se zalije z epoksidno smolo, magnet se postruzi......potem se vse spolira skup naredi , pol pa more trgat..............

takda preden kaj brezve vun sekate raje vprašajte prej

Ma sej neki veš sam velik pa spet ne... manjšanje karterja ni preveč uporabno pri uporabi večjih uplinjačev,mašenje lukenj ne pomaga nič, kakšnim konusom izp. kanala??? poliranje ne pomaga skoraj nič... o kanalih pa uprašanje kok kej veš...glede na to kaj pišeš verjetno bol mal... no povej kakšen vertikalen kot si uporabil za pretočne? Na koliko si nastavil squish? kolk mm širok usis si naredil pa kero firmo bata maš not?

Lej moja 6ka gre 115 realnih, ampak ne vedno ker je odvisno mal od drugih dejavnikov,kadarkoli gre pa do 105 realnih(4ta prestava do konca), trenutn je gor še dell 20, pride pa 25ka, pol bo vedno šlo do te končne in mogoče še dlje.

eno slikco vam dam da vidte mašino ...

dsc00218vz5.th.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!