Roky994 Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Nkol ti ne gre 115 km/h pa brez zamere :lol:
TomosRacing Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Hehe me prideš zmerit? sej pravim za 115 more bit lep dan pa mal vetra v hrbet za 105 v 4ti pa kadarčš, sm z LJ, prideš zmerit?
Roky994 Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Pa tut motor (geštel) bi mau mal probleme pr te hitrosti a se ti ne zdi ?? :? :? :?
TomosRacing Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Kere probleme pa če lah uprašam? hehe... Ni nobenih težav če maš ravne feltne, če bi mel fajn krive bi blo mogoče bl tko...drgač pa kaj nej bi blo narobe? uglavnm zaenkrat ni težav...
Brejker Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 kr vrjamm da ti leti tok. Men gre atx po ravnini 90km/h (takrat ko je use naštelan k švicarska urca) Če se pa kkšn klančk najde (magar tud samo 3stopinjski) se da števc do blokade zavrtet :evilgrin: Kr dobr občutk morm priznt .) šterke se da res dobr pedenat_glih zrd gaštela. proti usm tomosom je ta gaštel en najlažjih. In tko zelo primeren za take podvige :yes: Bt celinder je pa zelo priporočljiv_pa še paše ti na use...
alestein Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Naj začnem s koti odprtja izpušnega kanala: Vh (cm3) / n (1/min)/ Kot odprtja (Rg) 2x62 / 13500 /205-209 1x80 / 13000 /204-208 1x125 / 12000 /201-205 1x125 / 12500 /202-206 2x125 / 12000 /200-206 Mere izpušnega okna naj ne bodo prevelike saj se izpušni plini pri velikih kanalih prehitro ohladijo, kar pa povzroči zmanjšanje učinka izpušnega impulza. Kot odprtja pretočnih kanalov: n (1/min) / Kot odprtja (Rg) 6500 / 121–124 8000 / 123-127 9000 / 125-131 10000 / 127-131 12000 / 131-137 13000 / 133-141 14000 135-143 Koti odprtja sesalnega kanala: n (1/min) / Kot odprtja (Rg) 7000 / 151-156 8000 / 154-161 9500 / 164-171 11000 / 184-191 12000 / 194-201 Mnogi predelovalci povečujejo odprtje sesalnega kanala s krajsanjem bata, naprimer krajsanje bata za 3mm je podobna sprememba kakor dvig roba sesalnega kanala za 2mm. Za doseganje največje moči naj bi bila površina za okoli 10 – 15% večja od prereza uplinjača! Ne me basat z 115 z 4 brzinami evo tabela za izracun obratov/hitrosti http://shrani.si/f/1d/9a/4ykqoqk1/tomos.xls Hotel sem povedati, da samo na podlagi površin kanalov pač ne prideš, do pravih rezultatov, potrebno je upoštevati tudi prostornino karterja, velikost in tip uplinjača, obliko izgorevalnega prostora, kompresijo, resonanco... prav tako ne moreš točno izračunati izpuha z exhaust calculatorjem, ker zahteva od tebe mnogo premalo podatkov. lahko pa prideš, do nekega približka. lp
alestein Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi
_LuX_ Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 OMG ??? :kva1: :eek: :eek: ja dej sanjej, to je šu ene 80km/h teli števci zlo velik lažejo
Roky994 Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 da, vem da ni šou tok :photo: :nono: ;)
Brejker Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 Men se tud za 360stopinj šteuc obrne :wacko: ja realnih 80...miiiičkn še čez
Brejker Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 Res, da je filmčk mal slb (treba je čakat eno minuto, da se začne akcija) sam k mi ga pa ščupa pol pa letii. Komentarji zaželjeni...
sesir Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 Sam sem imel oziroma še počiva v garaži apn6 l.86 za 42 batom 14 uplinjač,14-32 zobniki,glava od gokarta 60ccm brez dihtunge!Pobrušeni in spolirani kanali!Šla 86km/h v radar!Šla pa mal več ko smo tekmovali in sem dolil eter!Bt ojnica!TO JE BLO TAKRAT...Zdaj pa vidim,da že več....Doma imam nov bat od E90,če koga....
Guest pmali Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Nisem popolnoma pregledu teme, a se dobi kje na netu seznam oz. katalog delov za APN6ko, da se bojo moji mulci mal učil šraufat na moji stari prdalci?
alestein Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 pridite na http://www.mopedforum.net/ dost več stvari, tehnicni arhivi, tuning , styling vse je
TomosRacing Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi Lej jaz se s forumi ne obremenjujem kej preveč, tisti k me poznajo vejo kako pa kaj. kle maš posnetk moje 6ke(50ccm) Aja pa če te glih zanima, podatke ki si jih kopiral z tehničnega arhiva so splošni izračuni...
Brejker Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 Tomos tuning manija :rolleyes: Lepo poje tale APNka :whistle: Moj ATX bol muka kakor igra (kot tvoj) Zadnjič sva z braton mal furala (on dt125) in je reku, da ko sva prišla do 80km/h so men začele iskre iz auspuha letet :naughty: pomoje se je ole kuru?!
Ribitch Objavljeno December 5, 2008 Opozori Objavljeno December 5, 2008 kaka je razlika,če maš pri sklopki na apn-u original 4,ali pa dodaš 2fedri,pa jih imaš potem 6.fedr??? :alien1: razložite mi malo prosim :worship:
TomosRacing Objavljeno December 11, 2008 Opozori Objavljeno December 11, 2008 Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči).
alestein Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči). dodatni 2 fedri se ne splača delat not ker potem moped bolj cuka po domače povedano in pride do večjih sunkov na ojnici in ojničnih ležajih kar vodi do povečane obrabe lezajev, tud bt ima v originalu 4 fedre bolj se splaca 4 lamelna sklopka
TomosRacing Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 S tabo itak nimava skupnega jezika... Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki... PS: ti si "fleser" ane..?
sesir Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 :worship: S tabo itak nimava skupnega jezika... Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki... PS: ti si "fleser" ane..? :worship: nič druga,da nem pametoval :whistle:
alestein Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 saj se ne gre da bi kdo pametoval, pač iz lastnih izkušenj povem svoja menja ker s 3lamelno 6feder nimam dobrih izkušenj tu se gre da se znanje nadgradi PS nisem flešer TomosRacing ki si nabavo vzig ko mas sliko?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se