Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


APN_6

Priporočene objave

Hehe me prideš zmerit? sej pravim za 115 more bit lep dan pa mal vetra v hrbet za 105 v 4ti pa kadarčš, sm z LJ, prideš zmerit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tut motor (geštel) bi mau mal probleme pr te hitrosti a se ti ne zdi ?? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kere probleme pa če lah uprašam? hehe...

Ni nobenih težav če maš ravne feltne, če bi mel fajn krive bi blo mogoče bl tko...drgač pa kaj nej bi blo narobe? uglavnm zaenkrat ni težav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr vrjamm da ti leti tok. Men gre atx po ravnini 90km/h (takrat ko je use naštelan k švicarska urca)

Če se pa kkšn klančk najde (magar tud samo 3stopinjski) se da števc do blokade zavrtet :evilgrin:

Kr dobr občutk morm priznt .) šterke se da res dobr pedenat_glih zrd gaštela.

proti usm tomosom je ta gaštel en najlažjih. In tko zelo primeren za take podvige :yes:

Bt celinder je pa zelo priporočljiv_pa še paše ti na use...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Naj začnem s koti odprtja izpušnega kanala:

Vh (cm3) / n (1/min)/ Kot odprtja (Rg)

2x62 / 13500 /205-209

1x80 / 13000 /204-208

1x125 / 12000 /201-205

1x125 / 12500 /202-206

2x125 / 12000 /200-206

Mere izpušnega okna naj ne bodo prevelike saj se izpušni plini pri velikih kanalih prehitro ohladijo, kar pa

povzroči zmanjšanje učinka izpušnega impulza.

Kot odprtja pretočnih kanalov:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)

6500 / 121–124

8000 / 123-127

9000 / 125-131

10000 / 127-131

12000 / 131-137

13000 / 133-141

14000 135-143

Koti odprtja sesalnega kanala:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)

7000 / 151-156

8000 / 154-161

9500 / 164-171

11000 / 184-191

12000 / 194-201

Mnogi predelovalci povečujejo odprtje sesalnega kanala s krajsanjem bata, naprimer krajsanje bata za 3mm je podobna sprememba kakor dvig roba sesalnega kanala za 2mm. Za doseganje največje moči naj bi bila površina za okoli 10 – 15% večja od prereza uplinjača!

Ne me basat z 115 z 4 brzinami evo tabela za izracun obratov/hitrosti

http://shrani.si/f/1d/9a/4ykqoqk1/tomos.xls

Hotel sem povedati, da samo na podlagi površin kanalov pač ne prideš, do pravih rezultatov, potrebno je upoštevati tudi prostornino karterja, velikost in tip uplinjača, obliko izgorevalnega prostora, kompresijo, resonanco... prav tako ne moreš točno izračunati izpuha z exhaust calculatorjem, ker zahteva od tebe mnogo premalo podatkov. lahko pa prideš, do nekega približka.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da je filmčk mal slb (treba je čakat eno minuto, da se začne akcija) sam k mi ga pa ščupa pol pa letii.

Komentarji zaželjeni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel oziroma še počiva v garaži apn6 l.86 za 42 batom 14 uplinjač,14-32 zobniki,glava od gokarta 60ccm brez dihtunge!Pobrušeni in spolirani kanali!Šla 86km/h v radar!Šla pa mal več ko smo tekmovali in sem dolil eter!Bt ojnica!TO JE BLO TAKRAT...Zdaj pa vidim,da že več....Doma imam nov bat od E90,če koga....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi

Lej jaz se s forumi ne obremenjujem kej preveč, tisti k me poznajo vejo kako pa kaj.

kle maš posnetk moje 6ke(50ccm)

Aja pa če te glih zanima, podatke ki si jih kopiral z tehničnega arhiva so splošni izračuni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos tuning manija :rolleyes: Lepo poje tale APNka :whistle: Moj ATX bol muka kakor igra (kot tvoj)

Zadnjič sva z braton mal furala (on dt125) in je reku, da ko sva prišla do 80km/h so men začele iskre iz auspuha letet :naughty: pomoje se je ole kuru?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kaka je razlika,če maš pri sklopki na apn-u original 4,ali pa dodaš 2fedri,pa jih imaš potem 6.fedr??? :alien1: razložite mi malo prosim :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči).

dodatni 2 fedri se ne splača delat not ker potem moped bolj cuka po domače povedano in pride do večjih sunkov na ojnici in ojničnih ležajih kar vodi do povečane obrabe lezajev, tud bt ima v originalu 4 fedre

bolj se splaca 4 lamelna sklopka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tabo itak nimava skupnega jezika...

Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki...

PS: ti si "fleser" ane..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

S tabo itak nimava skupnega jezika...

Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki...

PS: ti si "fleser" ane..?

:worship: nič druga,da nem pametoval :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

saj se ne gre da bi kdo pametoval, pač iz lastnih izkušenj povem svoja menja ker s 3lamelno 6feder nimam dobrih izkušenj

tu se gre da se znanje nadgradi

PS nisem flešer TomosRacing ki si nabavo vzig ko mas sliko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!