Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nkol ti ne gre 115 km/h pa brez zamere :lol:

Objavljeno

sploh pa ne z 4to prestavo

Objavljeno

Hehe me prideš zmerit? sej pravim za 115 more bit lep dan pa mal vetra v hrbet za 105 v 4ti pa kadarčš, sm z LJ, prideš zmerit?

Objavljeno

Pa tut motor (geštel) bi mau mal probleme pr te hitrosti a se ti ne zdi ?? :? :? :?

Objavljeno

Kere probleme pa če lah uprašam? hehe...

Ni nobenih težav če maš ravne feltne, če bi mel fajn krive bi blo mogoče bl tko...drgač pa kaj nej bi blo narobe? uglavnm zaenkrat ni težav...

Objavljeno

kr vrjamm da ti leti tok. Men gre atx po ravnini 90km/h (takrat ko je use naštelan k švicarska urca)

Če se pa kkšn klančk najde (magar tud samo 3stopinjski) se da števc do blokade zavrtet :evilgrin:

Kr dobr občutk morm priznt .) šterke se da res dobr pedenat_glih zrd gaštela.

proti usm tomosom je ta gaštel en najlažjih. In tko zelo primeren za take podvige :yes:

Bt celinder je pa zelo priporočljiv_pa še paše ti na use...

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Naj začnem s koti odprtja izpušnega kanala:

Vh (cm3) / n (1/min)/ Kot odprtja (Rg)

2x62 / 13500 /205-209

1x80 / 13000 /204-208

1x125 / 12000 /201-205

1x125 / 12500 /202-206

2x125 / 12000 /200-206

Mere izpušnega okna naj ne bodo prevelike saj se izpušni plini pri velikih kanalih prehitro ohladijo, kar pa

povzroči zmanjšanje učinka izpušnega impulza.

Kot odprtja pretočnih kanalov:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)

6500 / 121–124

8000 / 123-127

9000 / 125-131

10000 / 127-131

12000 / 131-137

13000 / 133-141

14000 135-143

Koti odprtja sesalnega kanala:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)

7000 / 151-156

8000 / 154-161

9500 / 164-171

11000 / 184-191

12000 / 194-201

Mnogi predelovalci povečujejo odprtje sesalnega kanala s krajsanjem bata, naprimer krajsanje bata za 3mm je podobna sprememba kakor dvig roba sesalnega kanala za 2mm. Za doseganje največje moči naj bi bila površina za okoli 10 – 15% večja od prereza uplinjača!

Ne me basat z 115 z 4 brzinami evo tabela za izracun obratov/hitrosti

http://shrani.si/f/1d/9a/4ykqoqk1/tomos.xls

Hotel sem povedati, da samo na podlagi površin kanalov pač ne prideš, do pravih rezultatov, potrebno je upoštevati tudi prostornino karterja, velikost in tip uplinjača, obliko izgorevalnega prostora, kompresijo, resonanco... prav tako ne moreš točno izračunati izpuha z exhaust calculatorjem, ker zahteva od tebe mnogo premalo podatkov. lahko pa prideš, do nekega približka.

lp

Objavljeno

aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi

Objavljeno

OMG ??? :kva1: :eek: :eek:

Objavljeno

OMG ??? :kva1: :eek: :eek:

ja dej sanjej, to je šu ene 80km/h teli števci zlo velik lažejo

Objavljeno

da, vem da ni šou tok :photo: :nono: ;)

Objavljeno

Men se tud za 360stopinj šteuc obrne :wacko: ja realnih 80...miiiičkn še čez

Objavljeno

Res, da je filmčk mal slb (treba je čakat eno minuto, da se začne akcija) sam k mi ga pa ščupa pol pa letii.

Komentarji zaželjeni...

Objavljeno

Sam sem imel oziroma še počiva v garaži apn6 l.86 za 42 batom 14 uplinjač,14-32 zobniki,glava od gokarta 60ccm brez dihtunge!Pobrušeni in spolirani kanali!Šla 86km/h v radar!Šla pa mal več ko smo tekmovali in sem dolil eter!Bt ojnica!TO JE BLO TAKRAT...Zdaj pa vidim,da že več....Doma imam nov bat od E90,če koga....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nisem popolnoma pregledu teme, a se dobi kje na netu seznam oz. katalog delov za APN6ko, da se bojo moji mulci mal učil šraufat na moji stari prdalci?

Objavljeno
aja tomostuning nakladač če ne veš kaj je konus si preberi , karter se zalije z epoksidno smolo zaradi pretoka , bat pa mi je najbolši al elko-konig al pa vertex tui drzi

Lej jaz se s forumi ne obremenjujem kej preveč, tisti k me poznajo vejo kako pa kaj.

kle maš posnetk moje 6ke(50ccm)

Aja pa če te glih zanima, podatke ki si jih kopiral z tehničnega arhiva so splošni izračuni...

Objavljeno

Tomos tuning manija :rolleyes: Lepo poje tale APNka :whistle: Moj ATX bol muka kakor igra (kot tvoj)

Zadnjič sva z braton mal furala (on dt125) in je reku, da ko sva prišla do 80km/h so men začele iskre iz auspuha letet :naughty: pomoje se je ole kuru?!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

kaka je razlika,če maš pri sklopki na apn-u original 4,ali pa dodaš 2fedri,pa jih imaš potem 6.fedr??? :alien1: razložite mi malo prosim :worship:

Objavljeno

Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči).

Objavljeno
Razlika je v pritisku na lamele. Tako rečeno bol prime oz. drži, se pa to ne splača dajat v navadno 6ko k nebo razlike, to se da predvsem v kake mal močnejš mašince(od bt-ja navzgor po moči).

dodatni 2 fedri se ne splača delat not ker potem moped bolj cuka po domače povedano in pride do večjih sunkov na ojnici in ojničnih ležajih kar vodi do povečane obrabe lezajev, tud bt ima v originalu 4 fedre

bolj se splaca 4 lamelna sklopka

Objavljeno

S tabo itak nimava skupnega jezika...

Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki...

PS: ti si "fleser" ane..?

Objavljeno

:worship:

S tabo itak nimava skupnega jezika...

Pač 4 lamelna sklopka ma svoje prednosti in slabosti, tko kot 3 lamelna na 6 fedrov, to s pritiskom na ležaj zaradi dodatnih fedrov so pa buče. Ma use drugo dosti večji upliv na ležaj kot fedri v sklopki...

PS: ti si "fleser" ane..?

:worship: nič druga,da nem pametoval :whistle:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

saj se ne gre da bi kdo pametoval, pač iz lastnih izkušenj povem svoja menja ker s 3lamelno 6feder nimam dobrih izkušenj

tu se gre da se znanje nadgradi

PS nisem flešer TomosRacing ki si nabavo vzig ko mas sliko?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!