alestein Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 evo SLC cilinder ki ga je napilil nek stari maček dodaten opis na mopedforum.net. ta cilinder s primerni setupom doseze enih 110-115 km/h http://www.shrani.si/f/3m/l4/4wIUwMEq/rep1.jpg http://www.shrani.si/f/20/ch/1UPWTN0f/rep2.jpg http://www.shrani.si/f/2e/ZN/1ioCxUre/rep3.jpg http://www.shrani.si/f/R/Bd/1gcKGb9p/rep4.jpg http://www.shrani.si/f/2g/r/1g9cUrux/rep5.jpg http://www.shrani.si/f/3B/QS/43Imzyif/rep6.jpg http://www.shrani.si/f/41/vG/2pHjN7dF/rep7.jpg Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 Tak cilinder sem jz imel na apn.Rebra sem porezal,da sem lahko dal pokrov gor.Uplinjač pa si našravfal od strani na cilinder in ne na vrhu kot ma BT,ker mislim,da je od 15slc cilindet isti kot na bt..Mam še to vse doma v škatli :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Xzibit Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 sesir, ti maš verjetno SL cilinder, ker ma edino ta cilinder lukno za fergazer na strani :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alestein Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 ma SL cilinder je za apnko itak bomba ker ne rabiš delat kolene ipd... ve kdo mogoče kje bi nabavo ojnične lezaje z posrebreno kletko? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alestein Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 sam ni ravno pametno da si porezau rebra...če primerjaš rebra od apn cilindra in rebra od sl clindra opaziš da ma sl manj reber so pa večja. In ta cilinder je narejen za zračno hlajenje in ga nimaš kej prirejat za prisilno hlajenje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alestein Objavljeno December 23, 2008 Deli Objavljeno December 23, 2008 kupi gdo bing 21 mam enga odveč? 35€ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ribitch Objavljeno Februar 14, 2009 Deli Objavljeno Februar 14, 2009 imam problem: sem kupil pušo blajerce novo, ko sem jo prinesel domov,probam dat skozi sornik,pa negre!,zmerim velikost luknje in ugotovim da je 9.5mm sornik pa 10mm! kaj naj naredim?? :unsure: so bli tako šlampasti da so se zmotli za 0.5mm?? :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brejker Objavljeno Februar 14, 2009 Deli Objavljeno Februar 14, 2009 kupi gdo bing 21 mam enga odveč?35€ Jooo. tkoi bi ga kupu če bi mel še ATXa :krneki: Sam 40bat bi bil že mal premejhn? Mel sm 18najstko gor. Pa se je vrtel k bormašina :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 16, 2009 Deli Objavljeno Februar 16, 2009 imam problem: sem kupil pušo blajerce novo, ko sem jo prinesel domov,probam dat skozi sornik,pa negre!,zmerim velikost luknje in ugotovim da je 9.5mm sornik pa 10mm! kaj naj naredim?? :unsure: so bli tako šlampasti da so se zmotli za 0.5mm?? :headbang: Potrebuješ reskar (ročni). Na ta način je zadeva bolj "profesionalna" (luknja je bolj precizna), imaš pa probleme pri "home made" varianti. lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ribitch Objavljeno Februar 16, 2009 Deli Objavljeno Februar 16, 2009 bom šal v trgovino z moped deli,da pogledajo če imajo vse puše luknjo 9.5mm,al je bla pač moja puša z napako. drugače sem pa moral dat izvrtat še 2 luknji za mazanje kot je original pri mopedu,ker lukenj na puši ni bilo. lp :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Februar 16, 2009 Deli Objavljeno Februar 16, 2009 Tomos sorniki so 10 pa 12 (npr BT) za 50ccm mopede. 9,5 je pomoje napaka na blajerci, razen če niso po novem začel delat tko, kar pa močno dvomim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 17, 2009 Deli Objavljeno Februar 17, 2009 bom šal v trgovino z moped deli,da pogledajo če imajo vse puše luknjo 9.5mm,al je bla pač moja puša z napako. drugače sem pa moral dat izvrtat še 2 luknji za mazanje kot je original pri mopedu,ker lukenj na puši ni bilo. lp :headbang: Za luknje je to čisto normalno, kar pomisli kako bi "ujel" luknje, jih je bistveno lažje zvrtati. Če so vse puše 9,5mm, stopi do kakšnega mehanika, ki se ukvarja s popravilom motornih glav (ali kaj podobnega) ima slabo minuto dela, da povrta luknjo. Ne uporabljaj navadnega svedra, ker bo toleranca prevelika! lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ribitch Objavljeno Februar 17, 2009 Deli Objavljeno Februar 17, 2009 smo že zrihtali na stružnici v šoli! LP :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brejker Objavljeno Februar 17, 2009 Deli Objavljeno Februar 17, 2009 smo že zrihtali na stružnici v šoli! LP :yea1: To je najbol :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej125ccm Objavljeno Februar 17, 2009 Deli Objavljeno Februar 17, 2009 Torej dobil sem 6ko(od nonota letnik 83). Ima vse original in je zelo lepo ohranjena. Zanima me(se mi ne da brati vseh strani) kaj narediti, da bo šla vsaj ene 80-90(zdaj gre 60 BP) Aja dal bi tja do ene 300€ za predelavo. Torej kaj mi je storiti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Februar 17, 2009 Deli Objavljeno Februar 17, 2009 80 mogoč, 90 težko oz. ne za dolgo. Predelava-LAMO cilinder 60ccm (od tomosovih motornih čolnov) z ustreznim batom paše na tastare šestke, večji ferg npr.:bing 18, menjan izpuh npr.:lipnik za nižje obrate ter moč ali MF za višje oz večjo končno-kolker se spomnem. 300 eur nimaš kaj dajat za to predelavo. Počekiri mal na moped forumih, boš dobu vse dele dost pocen. Nasvet: spravi originalne dele da boš lahko 6-tko po možnosti nazaj predelal. Res da jih je ogromno kljub temu pa je zadeva že zrela za oldtimerja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajcteam Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 ena možnost je pa tud ta da dobiš tomosou cilinder od vodne črpalke k je 80ccm ma original premir 48mm in hod bata 43mm.sam ta cilinder moreš spodj postružt pušo na 53mm pušo u blokih pa na 53.5mm.in še lukne moreš premaknt od cilindra.za to predelavo morajo biti obvezno bloki od apn4.to jst zj delam sm pa že pr enmu postružu in poreskouda da paše skp danes bom premaknu lukne pa smo že blizu cilju. lp žiga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 Torej dobil sem 6ko(od nonota letnik 83).Ima vse original in je zelo lepo ohranjena. L.83 je še apn4,če se ne motim?To ma original 14 uplinjač,daš večjo dizo,mal spoliraš kanale,menjaš zobnike,lipnik,pa že če daš 38 elko bat ti bo šla 75km/h.Pa bo šla,ne pa,da boš skozi šravfal!Lahko daš gor cilinder od 15slc z stranskim sesalnim kanalom,porežeš rebra. Bing 18 uplinjač mam še ker kje v garaži!Lahko daš cilinder podrejat na 42...Lahko pa seveda res porabiš 300eu in kupiš LAMO cilinder in ostalo.. Moje mnenje....če misliš 300eu vložit,je po moje boljše že za tak denar skuter kupit! Apn pa ščistit in shranit... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej125ccm Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 (popravljeno) L.83 je še apn4,če se ne motim?To ma original 14 uplinjač,daš večjo dizo,mal spoliraš kanale,menjaš zobnike,lipnik,pa že če daš 38 elko bat ti bo šla 75km/h.Pa bo šla,ne pa,da boš skozi šravfal!Lahko daš gor cilinder od 15slc z stranskim sesalnim kanalom,porežeš rebra. Bing 18 uplinjač mam še ker kje v garaži!Lahko daš cilinder podrejat na 42...Lahko pa seveda res porabiš 300eu in kupiš LAMO cilinder in ostalo..Moje mnenje....če misliš 300eu vložit,je po moje boljše že za tak denar skuter kupit! Apn pa ščistit in shranit... Ne, 6ka je :) Čaki bom slikal če ne vrjameš :) Amm, 300€ je tisto prou maksimum :) skrajna meja. Original dele bom pa shranil to pa. Aja kako je to z odltimerji? A maš kakšno prednost? Ker po pravilih je ta 6ka že oldtimer, ker ima več kot 25 let. EDIT: evo sliko: Popravljeno Februar 18, 2009. Popravil jernej50ccm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 plačaš sam 10% zavarovanja itd. Morš pa pridobit certifikat starodobnika za to morš bit pa včlanjen v klub oz. zvezo starodobnikov itd. Baje da so priznavanje certifikata kar precej postrožili. Tko da dvomim da ti bodo kr tko dal certifikat oz. da je tist popust vreden muk pri pridobivanju, morš pa plačat tudi neke pristojbine tko da... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 Na ugodnosti kar pozabi, članarina, ki je obvezna, če hočeš uveljavljati ugodnosti, je višja kot je razlika pri zavarovanju. Kakšnih 70km/h pridobiš brez nekih večjih problemov, za 80-90km/h pa bi moral zamenjati kompleten termični del (cilinder, glavo, bat), potem pa še izpuh in uplinjač, pa še potem ni nujno, da ti uspe. lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dejko39 Objavljeno Februar 18, 2009 Deli Objavljeno Februar 18, 2009 ena možnost je pa tud ta da dobiš tomosou cilinder od vodne črpalke k je 80ccm ma original premir 48mm in hod bata 43mm.sam ta cilinder moreš spodj postružt pušo na 53mm pušo u blokih pa na 53.5mm.in še lukne moreš premaknt od cilindra.za to predelavo morajo biti obvezno bloki od apn4.to jst zj delam sm pa že pr enmu postružu in poreskouda da paše skp danes bom premaknu lukne pa smo že blizu cilju. lp žiga oo zgleda že lepo.ne pozabit posnetka,zaenkrat pa bi te prosil da prilepiš slike od blokov... lp.dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej125ccm Objavljeno Februar 19, 2009 Deli Objavljeno Februar 19, 2009 Jah, če je pa tako, pa jo ne bom uveljavljal kot oldtimerja :) Torej odločitev je padla.Zamenjal bom auspuh(kolebam med Lipinikom in MF) in pa spilil bom na 60ccm(morda celo več saj ima prisilno hlajenje).Sam kako to upliva na motor?Ali bo mašina zdržala še veliko časa al če spilim tudi skrajšam dobo motorja? Že vnaprej hvala. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Februar 19, 2009 Deli Objavljeno Februar 19, 2009 Sam kako to upliva na motor?Ali bo mašina zdržala še veliko časa al če spilim tudi skrajšam dobo motorja? Ojnica ti bo hiter šla,drugo pa ni panike.Zdaj se moraš še odločit ali Elko bat ali navaden.Po moje imaš dost,če daš not 38elko bat,mf power in menjaš zadaj za 32 zobnik,spredaj 14 pa ti bo šel tam 70-75km/h pa nič ne rabiš brusit!Pa najmanši stroški! Če daš 60ccm-42bat bo imel samo več moči,malo bolj bo šel boš pa toliko več šravfal.Pa verjetno 5prestave tudi nima not,tako,da boš mogu še to not dat! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jernej125ccm Objavljeno Februar 19, 2009 Deli Objavljeno Februar 19, 2009 Ojnica ti bo hiter šla,drugo pa ni panike.Zdaj se moraš še odločit ali Elko bat ali navaden.Po moje imaš dost,če daš not 38elko bat,mf power in menjaš zadaj za 32 zobnik,spredaj 14 pa ti bo šel tam 70-75km/h pa nič ne rabiš brusit!Pa najmanši stroški!Če daš 60ccm-42bat bo imel samo več moči,malo bolj bo šel boš pa toliko več šravfal.Pa verjetno 5prestave tudi nima not,tako,da boš mogu še to not dat! Aha pole ne rabim pilit :) Pole bom dal Elko bat,mf power in zobnike :) , aja pa piramido od 5ih :D pač za 5 prestav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se