Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ne nove piramide!Samo dva zobnika in jih zmontiraš enga na os menjalnika,drugega na piramido!Podloške pa ven vzameš

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Ne nove piramide!Samo dva zobnika in jih zmontiraš enga na os menjalnika,drugega na piramido!Podloške pa ven vzameš

Aha tnx :)

Sedaj pa kupit in šraufat :kva2:

Objavljeno
Aha tnx :)

Sedaj pa kupit in šraufat :kva2:

Če tega nisi še nikoli delal ali vsaj videl, raje pusti pri miru, ko se ti enkrat "razsuje" ne boš nikoli več zložil. Po menjavi (dodajanju) zobnikov je potrebno podložiti nazaj za to pa rabiš izkušnje (in podložke).

lp

Franc

Objavljeno

No ja! Sam sem apn6 prvič razdrl pri 12letu in dal not 5prestavo.Ko sem sestavil pa je metalo iz brzin,ker nisem dost podložil zobnike!Sem pač še enkrat razdrl in bil malo bolj pozoren.Sicer pa maš zdaj sigurno kje na internetu detaljne slike kako sestaviti tomos!Kaj pa teh 50delov!Je lahko vse na enem listu narisano razstavljeno!

Objavljeno

Lahko ti uspe v prvem ali pa dvajsetem poskusu (pri tem ni vseeno kako so zobniki obrnjeni), vsakokrat ko odpreš-zapreš motor moraš zamenjati tesnila. Pri tem ne moreš preizkusiti zadeve (delovanja) dokler ni namontirana na motor. Torej, če ne veš kaj delaš, se boš "našraufal". Shem je kolikor hočeš ampak, če ne veš kako to izgleda "v živo", ne verjamem, da ti bodo kaj pomagale.

lp

Franc

Objavljeno

Jaka znanost!Vsi zobniki morajo bit obrnjeni tako da imajo zunanjost obrnjeno proti strani,kjer boš nalagal podloške!

In ne nimaš prav prav!Tesnil tud ni potrebno vedno menjat(tud,če je ceneje kot mehanik),ker ko probaš brzine kako gredo ti tud ni treba dat tesnil ampak samo poizkusis kako gredo brzine!Pa tud,če daš tesnila in potem vse nežno in lepo razdreš jih ne poškoduješ!

Ne trosit tega,ker to je tud mene hotel nategnit tip,da bi dobil denar od mene!Nič ne dam in mislim,da tudi nobenemu ni potrebno dat!Malo veselja!Pa vsaj neki boš vedel o mašinah!A si "dec" al ne?

Objavljeno

Heh bom poskusil :).Nekaj izkušenj že imam. Čeprav mi bolj leži šraufanje računalnikov, vendar imam tudi z motorji izkušnje. Npr. razdrl sem že 4,... če ne pa bodo pomagali kolegi, ki se bolj spoznajo in me kaj novega naučili, saj so mi dolžni ker sem jim ničkolikokrat popravil računalnik :)

Objavljeno

žiu

evo slika blokou je odsodej

mam pa še eno uprašanje bratc mi je vrgel cilinder na tla in se je odlomil kos puše-kaj menite

bo lafalo normalno. po moje nebi smelo biti nč doste narobe sj mn k pol bata pride do dna?pa še slika

post-22657-1235302512_thumb.jpg

post-22657-1235302935_thumb.jpg

Objavljeno

Ni to kaj!Sam na notranji strani ga moraš člepo pobrusit,da ne bo delalo risov po batu!Pa ko sestavljaš.če je to preveč odlomljeno je potrebno točno nastavit.Je že imel en frend na apn tud skoraj čisto brez teh pa je šlo!

Objavljeno
Ni to kaj!Sam na notranji strani ga moraš člepo pobrusit,da ne bo delalo risov po batu!Pa ko sestavljaš.če je to preveč odlomljeno je potrebno točno nastavit.Je že imel en frend na apn tud skoraj čisto brez teh pa je šlo!

ok hvala za nesvet!!

Objavljeno
Jaka znanost!Vsi zobniki morajo bit obrnjeni tako da imajo zunanjost obrnjeno proti strani,kjer boš nalagal podloške!

In ne nimaš prav prav!Tesnil tud ni potrebno vedno menjat(tud,če je ceneje kot mehanik),ker ko probaš brzine kako gredo ti tud ni treba dat tesnil ampak samo poizkusis kako gredo brzine!Pa tud,če daš tesnila in potem vse nežno in lepo razdreš jih ne poškoduješ!

Ne trosit tega,ker to je tud mene hotel nategnit tip,da bi dobil denar od mene!Nič ne dam in mislim,da tudi nobenemu ni potrebno dat!Malo veselja!Pa vsaj neki boš vedel o mašinah!A si "dec" al ne?

Ne prodajaj bučk, tesnila so za enkratno uporabo (so prepoceni, da bi se splačalo zajebavati z rabljenimi). Če probavaš brez tesnil moraš računati na debelino tesnila. Tomosov motor ni noben bav-bav, ampak če ga še nikoli nisi niti videl odprtega gre lahko hitro kaj narobe, še posebno, če "šariš" po menjalnem mehanizmu (kar pa za dodatno prestavo moraš), pa tudi zaganjač zelo rad "pade" iz ležišča. Tudi "odpiranje" motorja z izvijačem (kar je zelo priljubljen način med začetniki) lahko pusti neljube posledice.

Tak način "učenja na napakah" je lahko hitro zelo drag (lepše se je učiti na napakah drugih).

Nočem ga odvrniti od "šraufanja" ampak od nepotrebnih stroškov, naj si "proceduro" ogleda pri kakšnem od prijateljev (znancev), ki ima kakšno izkušnjo več.

lp

Franc

Objavljeno

Fantje umirte se :)

Torej doma imam že zobnike,L bat(38) sedaj pa me zanima ali je za to predelavo boljše kupit mf 3 al cobro in zakaj?

LP Jernej

Objavljeno
Fantje umirte se :)

Torej doma imam že zobnike,L bat(38) sedaj pa me zanima ali je za to predelavo boljše kupit mf 3 al cobro in zakaj?

LP Jernej

Si kupil L bat z 10sornikom?Ker,če si z 12 boš moral dat pušo podrejat

Objavljeno
Fantje umirte se :)

Torej doma imam že zobnike,L bat(38) sedaj pa me zanima ali je za to predelavo boljše kupit mf 3 al cobro in zakaj?

LP Jernej

ja mene tud zanima al je mf 3 ali cobro bulše

Objavljeno
Fantje umirte se :)

Torej doma imam že zobnike,L bat(38) sedaj pa me zanima ali je za to predelavo boljše kupit mf 3 al cobro in zakaj?

LP Jernej

Daj to vprašat na kakšnem moped forumu pa ti bodo fantje to zelo podrobno razložili. Kaj je boljše je odvisno od predelave, eden je bolj za "navor" drugi za "obrate" (kateri je za kaj pa ne vem).

lp

Franc

Objavljeno

Mf je za obrate,lipnik za moč!Kao tako naj bi bilo :whistle: Čeprav sam sem imel oba in se mi ni zdela glih neka razlika,je pa res,da je tega 15let....

Na 38 Elko je verjetno bolje dat Mf,ker L bat je le namenjen višjim vrtljajem...

Objavljeno (popravljeno)

evo ta cilindr si kup KLIK pa sam bloke pobrusš da notr paše

pa ta aspuh KLIK

pa ta ferg KLIK

pa 5 brzino

te dele mam jst na frčotu pa frčl ko dobi obrate se mu čist utrga, moč ma pa itak tako da glava boli :worship: 2 uleče z drugo v kr orng klanc.

lipniki pa povrce pa l bati pa nevem kuga še, je pa že zdavnej preteklost.

ampak zanimivo, če si dav 42 bt je zelo radu zaribalu. ta 44 arisalov cilindr pa neče ribnt, pa še ne pregreva se

Popravljeno . Popravil mfink
Objavljeno (popravljeno)

Vse to maš verjetno prav!Vendar vse to stane...Tu pa dost dobiš glede na vložen denar.Manj crkuje!Pa še vse original zgleda!

Jz sem imel neki časa samo odrezan izpuh in ven pobrano,pa je tud čist ok šlo!Oz. je šlo kr fajn bolj kot original

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Vse to maš verjetno prav!Vendar vse to stane...Tu pa dost dobiš glede na vložen denar.Manj crkuje!Pa še vse original zgleda!

Jz sem imel neki časa samo odrezan izpuh in ven pobrano,pa je tud čist ok šlo!Oz. je šlo kr fajn bolj kot original

jap če avupuh spraznš se kr pozna. motor se lažje razvrti

Objavljeno

Franc je lepo in prov napisu. Ravno zaradi tega ker se vsak loti rihtat tomosovo mašino so vse zjebane in nič ne dela. V življenju sm popravil vsaj 30 mašin ki so jih butli doma šraufal in narobe sestavl use možno in pol ni delal in poceni prodal. Pa to k vam zariba kaka mašina, ste čist sami krivi...

Objavljeno

Zanima me informativno kakšen sornik ima APN 6 83 letnik ali 10 ali 12?

Objavljeno
Zanima me informativno kakšen sornik ima APN 6 83 letnik ali 10 ali 12?

ja razdre uzem pomično metilo-šubler in pomere a je tak problem

Objavljeno
Pa to k vam zariba kaka mašina, ste čist sami krivi...

Zakaj tako misliš?In kako po tvoje ne bi zaribal motor-oz.šla ojnica,če pač ni narejena za tkšne obremenitve,kot nastanejo,ko daš not 42bat,uplinjač,brez dihtunge na glavi,druga predelana glava,da ne govorima o predelavah katere linki so prilepljeni par postov nazaj!

Si kupil L bat z 10sornikom?Ker,če si z 12 boš moral dat pušo podrejat
Zanima me informativno kakšen sornik ima APN 6 83 letnik ali 10 ali 12?

:hmm: Če je vse original v mašini je 10.Ker sem ga jz moral dati podrejat,da je pasal not od BT 38L bat

Objavljeno

Če veš da boš predeloval z 42 batom in raznimi drugimi stvarmi se zavedaš da običajna apn gred nebo zdržala,pač daš še močnejšo gred in drži,če ne menjaš in ti jo razsuje si sam kriv,a je baljrca kriva da si jo ti preobremenil? MOčnejše ojnice in posrebreni ležaji pa se dobijo,taki ki zdržijo.

Objavljeno

na apn6 vzamem včeraj dol cilinder,da bi zamenjal staro pušo na ojnici z novo. ko sem odstranil cilinder me je pričakalo neprijetno presenečenje: na 38L batu Meteor ni bilo zgornjega L obročka,prav tako je bat na čelu ob vsaki strani odkrušlo,v cilindru je en veliki ris,ter nekaj malih. posledice odlomljenega obročka se poznajo tudi na glavi. ko sem snel bat,je dejansko puša skoraj sama padla iz ojnice(bla je tak zrabljena). nikdar nisem slišal kakšen čuden zvok v mašini,razen tega da je pred približno 1000km moped začel malo manj letet,ampak sem bil ziher,da je to zaradi zrabljene puše. cilinder in bat sta bila kupljena nova predlani. prevoženih je bilo od takrat 8000km. kanali niso nič brušeni,tako da....skoraj nebi verjel kaj se je zgodilo. LP slike še pridejo čez kaki dan. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!