franc Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Puša ne pade iz ojnice pa če je še tako izrabljena (razen če je že kdo kaj popravljal). Če so "risi" globoki daj brusiti in zamenjaj bat (drugače zamenjaj samo bat) in poglej kje ti je odtrgalo obroček (zakaj) drugače se rado ponovi. lp Franc
benny0104 Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Mogoče je obroček snela zato, ker je bil bat narobe namontiran...ali je bila puščica obrnjena gor, če se še vidi če ni vse stolklo?
Ribitch Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Puša ne pade iz ojnice pa če je še tako izrabljena (razen če je že kdo kaj popravljal). Če so "risi" globoki daj brusiti in zamenjaj bat (drugače zamenjaj samo bat) in poglej kje ti je odtrgalo obroček (zakaj) drugače se rado ponovi.lp Franc ma saj ni padla iz ojnice,vglavnem,ko sem odstrano bat sem jo s prstom samo rahlo potisnil ven,in je blo to to. benny0104 bat je bil prav obrnjen, obročki so se stikali med kanali,in ne na kanalih(puščica dol,bat meteor) cilinder gre vsekakor na brušenje. bom poslikal,pa dal gor slike ,morda že danes ali ju3. :whistle: LP
Ribitch Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 evo še slike: na batu,kjer se stika L obroček ni nikjer skoraj sledi tega"štifteka" kateri preprečuje,da bi se obroček obračal in zataknil v kanale. dejansko se vidi,da se je zataknil v levi pretočni kanal. je možno da je bil kriv ta"štiftek" ali ga je odlomlo komaj pri poku obročka?? :unsure:
Ribitch Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 imam še eno vprašanje: frendu se je pri montaži odlomo ta kos bata,je še uporaben,ali bi motor zalivalo,ker je to ravno na vsisni strani=? bat je meteor,manjka delček širine 10mm in višine 7mm. LP
sesir Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 evo še slike: na batu,kjer se stika L obroček ni nikjer skoraj sledi tega"štifteka" kateri preprečuje,da bi se obroček obračal in zataknil v kanale. dejansko se vidi,da se je zataknil v levi pretočni kanal. je možno da je bil kriv ta"štiftek" ali ga je odlomlo komaj pri poku obročka?? :unsure: Štiftek je že nekje,če pa ga res ni pa je mogoče!Čeprav tud sam kdaj nisem videl tistega štifteka,ko pa sem sčistil kanal na batu pa sem ga videl :slap: Osebno bi zdaj celo mašino razdrl,ker imaš sigurno zdaj not pri ojnici košče bata,obročka... in ti bo potem,če ne boš vse ščistil spet zaribala. A ojnica pa nima lufta? imam še eno vprašanje: frendu se je pri montaži odlomo ta kos bata,je še uporaben,ali bi motor zalivalo,ker je to ravno na vsisni strani=? bat je meteor,manjka delček širine 10mm in višine 7mm. LP Jz se točno ne spomnim več kolk sem rezal stran bate.Ampak to je pač potrebno sprobat.Samo,če ga odrežeš na eni strani ga moraš potem tudi na drugi :hmm: vsaj jaz sem :unsure:
franc Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Verjetno ti je najprej izpadel "štift"(zatič), potem pa je spoj obročka prišel v kanal ... Zatič običajno izbije, če so kanali preveliki ali pa če se obroček kje zatika tako, da konec obročka tolče v zatič (lahko zapaca-zapeče obroček v utor drugi konec pa "tolče" v zatič). Kanali na sliki niso preveliki so pa dokaj ostri, po brušenju "poberi" (pobrusi) robove kanalov, tako bo manj verjetnosti da ti ponovno odtrga obroček, pa še življensko dobo obročkov podaljšaš. Odlomljeni bat bi jaz brezpogojno zamenjal, mi je že sumljivo zakaj se je sploh odlomil (mora biti nekaj narobe z njim), 7mm pa je po mojih izkušnjah tudi preveč (3-4mm max). lp Franc
franc Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Glede okruškov ima sesir verjetno prav (običajno jih zmeče ven, vendar nikoli ne veš). Bat ni potrebno rezati na obeh straneh, je boljša "lunca" (jaz sem z rezanjem batov in luncami opravil že davno, se nikoli ni obneslo, šel je bolje ampak je bil praktično "nevozen", "preživčen", ni prostega teka in ne dela na nizkih obratih) lp Franc
Ribitch Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 sem bat podrobno pregledal, in na tistih 2 mestih kjer ga je odkrušlo sta se obadva odkruška zagozdila med kanal za L obroček,tako da nista v motorju. zdaj bom probal poiskat še obroček v izpuhu.LP
Ribitch Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Verjetno ti je najprej izpadel "štift"(zatič), potem pa je spoj obročka prišel v kanal ... Zatič običajno izbije, če so kanali preveliki ali pa če se obroček kje zatika tako, da konec obročka tolče v zatič (lahko zapaca-zapeče obroček v utor drugi konec pa "tolče" v zatič). Kanali na sliki niso preveliki so pa dokaj ostri, po brušenju "poberi" (pobrusi) robove kanalov, tako bo manj verjetnosti da ti ponovno odtrga obroček, pa še življensko dobo obročkov podaljšaš.Odlomljeni bat bi jaz brezpogojno zamenjal, mi je že sumljivo zakaj se je sploh odlomil (mora biti nekaj narobe z njim), 7mm pa je po mojih izkušnjah tudi preveč (3-4mm max). lp Franc odlomil se je bat pri montaži,ko sem montiral bat,pa je frend premaknil kurbl in ga je zlomlo na ojnici.
Brejker Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 na apn6 vzamem včeraj dol cilinder,da bi zamenjal staro pušo na ojnici z novo. ko sem odstranil cilinder me je pričakalo neprijetno presenečenje: na 38L batu Meteor ni bilo zgornjega L obročka,prav tako je bat na čelu ob vsaki strani odkrušlo,v cilindru je en veliki ris,ter nekaj malih. posledice odlomljenega obročka se poznajo tudi na glavi. ko sem snel bat,je dejansko puša skoraj sama padla iz ojnice(bla je tak zrabljena). nikdar nisem slišal kakšen čuden zvok v mašini,razen tega da je pred približno 1000km moped začel malo manj letet,ampak sem bil ziher,da je to zaradi zrabljene puše. cilinder in bat sta bila kupljena nova predlani. prevoženih je bilo od takrat 8000km. kanali niso nič brušeni,tako da....skoraj nebi verjel kaj se je zgodilo. LP slike še pridejo čez kaki dan. :whistle: Men se je to zgodil na ATXu (40bat). Sam da mi obročka ni razmetal po mašini ampak se je zapeku na bat, glava bata se je pa nekak "zlila" preko. Pravzaprav sem STOPIL bat :headbang: Pa je z enmu obročkom še zmeram 75+ potegnu :evilgrin: Mam nek bat spravln... bom probu najdt
sesir Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 sem bat podrobno pregledal, in na tistih 2 mestih kjer ga je odkrušlo sta se obadva odkruška zagozdila med kanal za L obroček,tako da nista v motorju. zdaj bom probal poiskat še obroček v izpuhu.LP Lahko je v mašini tudi del obročka oz. mali ostružki :whistle:
Brejker Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 sem bat podrobno pregledal, in na tistih 2 mestih kjer ga je odkrušlo sta se obadva odkruška zagozdila med kanal za L obroček,tako da nista v motorju. zdaj bom probal poiskat še obroček v izpuhu.LP Daj na izvijač "prilepi" en močan magnet in malo pobrskaj po mašini (tam kjer imaš luknjo za cilinder)... Tako, je bratranec ven pobral 80% okruškov. mal mimo teme: Daj kakšno slikco svoje APN6 sport. Res me zanima kako to zgleda. :closedeyes:
Ribitch Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 (popravljeno) ja pač eni malo preimenujejo svoj moped,pa sn nekai dodal(se bolše sliši) :blush: :yea1: :yea1: Popravljeno Marec 12, 2009. Popravil Ribitch
Brejker Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 ja pač eni malo preimenujejo svoj moped,pa sn nekai dodal(se bolše sliši) :blush: :yea1: :yea1: No lepo, da si se za sport odločil. Upam, da imaš stil vožnje tudi tak :trance_33_sleep:
Ribitch Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 evo, zamenjal sem si tudi blajerco,cilinder sem nesel brusit na 38.5,kupil novi L bat meteor,v torek ali sredo dobim cilinder nazaj. blajerca je stara 1leto,prevoženih približno 1000km,tako da je praktično skoraj nova 10sorna,firma CKR,z igličnim ležajem. zamenjal sem tudi ležaja na gredi skf-c3,ter nova semeringa. Tak da :rolleyes: čakam še samo na cilinder. LP
Jernej125ccm Objavljeno Marec 17, 2009 Opozori Objavljeno Marec 17, 2009 Torej sedaj spet vprašanje :) Torej na izbiro imam tri auspuhe in sicer: MF power 2 ter 3 in pa ae boulet. Torej kaj bi najbolj pašalo gor na mojo APN. In pa kakšna je razlika med temi 3mi. Že vnaprej hvala.
Jernej125ccm Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Torej samo še 1 vprašanje potem neham težit, obljubim! Torej kako bi lahko namontiral števec na mojo apn6?
franc Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Torej samo še 1 vprašanje potem neham težit, obljubim!Torej kako bi lahko namontiral števec na mojo apn6? Kupi kolesarski števec (tak s kablom) za kakšnih 5€. Prilimaš, prilotaš (ali nekaj podobnega) magnet na špico (špica na mopedu je predebela za kolesarski magnet).Pomeriš obseg kolesa in to je to. Edini problem so lahko "električne" motnje zaradi neustrezne svečke. lp Franc
Jernej125ccm Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Kaj pa natančnost? Za koliko se bo lagalo? 5-10km/h
sesir Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 (popravljeno) To je najcenejša rešitev!Mislim pa,da so te motje,če tisti pokrovček od svečke kaj j... ali ga ni :unsure: Če pa hočeš original,pa moraš kupit,števeč,zajlo,polžek za kolo in te pride velik dražje,pa še manj točno :whistle: Kolesarskega nastaviš glede na obseg!Tako,da naj bi bil točen :whistle: Popravljeno Marec 25, 2009. Popravil sesir
franc Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 (popravljeno) Motijo kakšne stare svečke, ki so še brez upora (ali nekaj takega, elektrika ni ravno moje področje) pri starih Bosch je oznaka morala biti WR (r za upor- "resistor") pri novih oznaka ne igra nobene vloge. Števec za kolo je točnejši od originalnega Tomosovega, laže pač toliko kolikor ti hočeš (nastaviš obseg). Mogoče je edino malo moteče to, da "skače" (potrebuje kakšno sekundo dve, da "izračuna" hitrost) in ker nima osvetlitve (ne vidi se ponoči). Kakšni bolj "fensi" imajo tudi to, ampak po mojem niso vredni toliko več denarja (če ne paziš, ti ga hitro kdo ukrade). lp Franc Popravljeno Marec 25, 2009. Popravil franc
Ribitch Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 ta obični števec za kolo mam tudi sam na apnki,pa moram rečt,da kaže zelo natančno,samo obseg kolesa moraš pravilno zmerit in vnest v števec in je to to. če magneta ne dobiš na špice(ker so debelejši) sem jas magnet malenkost popilil,in ga normalno zašraufal na špic.(ne pili preveč,da ne uničiš navoja)drugače pa zraven kakšna kapljica dobrega sekundnega lepila,pa drži.LP :evilgrin:
Jernej125ccm Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 A to vneseš obseg kolesa al kaj :). Mah saj do sedaj sem se vozil po občutku, vendar me vseeno zanima koliko stegne :)
mihahribljan Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Pozdravljeni mene pa zanima, če ma kdu doma "frgazar" za APN6 l.86, ki po možnosti brezhibno deluje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se