franc Objavljeno Julij 27, 2011 Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 Ja verjetno zamašena šoba (diza) ali pa kakšne druge smeti kje v vplinjaču. Z L batom pridobiš malenkost večjo kompresijo. Lp Franc
Roky994 Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 OK, bata ne bomo krajšali. Je pa noter 42 meteor piston. Kakšna je razlika med L in navadnim? Ja ko dam več kot 3/4 gasa ne gre hitreje ampak le počasneje in spušča nekakšne kašljajoče zvoke , ko pa spet spustim ročko pod 3/4 gasa pa spet deluje normalno. Nekaj je narobe s fergazerjem.... A imaš orginalnega ? Poglej zračni filter in ga spucej.
NewOne Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Da originalen frgazer.....pri zračnem filtru pa nimam nič za pucat, ker sploh nimam nobenega filtra tam kjer naj bi bil
franc Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Poizkusi s filtrom, ker brez filtra rabiš večjo šobo (dizo). lp Franc
NewOne Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Diza je večja (70). A to moram tole zadevo kupit? In potem dam to v tisto črno "cev" nad frgazerjem? Aja, in kako vem da je mešanica bencin/zrak pravilna? Nekaj sem bral da lahko to po barvi svečke ugotovim? Hvala in lp
arjanho Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 tisto, kar si pokazal na linku je filter za zrak. ce ga res nimas tako kot pravis, potem ga kupi in ga daj tja kamor pravis. ce je diza 70, potem nebi smelo bit kaksnih problemov da bi ti zalivalo. ce hoces ugotoviti ali je mesanica zraka in benzina res pravilna ugotovis tako da res pogledas barvo svecke. ce je crna kot oglje in se na njej nabirajo saje, potem je velika verjetnost da je prevec benzina. najbolje je ce je svetlo sive ali svetlo rjave barve. vsekakor pa morajo biti elektrodi suhi!. ce pa je diza (špruca) zamasena, kot nekateri zgoraj pravijo, ugotovis tako, da pogledas ali ima motor na minimumu (ga pustis upaljenga, brez da nabijas gas) visoke obrate. vsekakor preglej dizo. za nepravilno delovanje zadostuje ze majhna dlaka v dizi. podrobno poglej.
Roky994 Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 tisto, kar si pokazal na linku je filter za zrak. ce ga res nimas tako kot pravis, potem ga kupi in ga daj tja kamor pravis. ce je diza 70, potem nebi smelo bit kaksnih problemov da bi ti zalivalo. ce hoces ugotoviti ali je mesanica zraka in benzina res pravilna ugotovis tako da res pogledas barvo svecke. ce je crna kot oglje in se na njej nabirajo saje, potem je velika verjetnost da je prevec benzina. najbolje je ce je svetlo sive ali svetlo rjave barve. vsekakor pa morajo biti elektrodi suhi!. ce pa je diza (špruca) zamasena, kot nekateri zgoraj pravijo, ugotovis tako, da pogledas ali ima motor na minimumu (ga pustis upaljenga, brez da nabijas gas) visoke obrate. vsekakor preglej dizo. za nepravilno delovanje zadostuje ze majhna dlaka v dizi. podrobno poglej. Tako, peli se par minut in kr fejst našponi, da bo dost obremenjen. Potem ustavi in poglej barvo sveče, katera mora biti kavno-rjave barve. Če ti ga ne spusti v visoke obrate ja diza premala al pa prevelka... A ti muka (mooo mooo) ali trokira ?
NewOne Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 (popravljeno) Svečka je povsem sive barve, ampak je po cca 3-4 minutah vožnje že tako vroča da sem jo komaj vzel ven. Je to normalo? No, filter bom sedaj vseno naročil in pa zobnik za 5 prestavo. A je 5to simpl namontirati ali je potrebno kaj več tehničnega znanja? Sem spucal dizo (sicer ni bilo nobenih smeti, le nekaj kot kakšen manjši opilek je bil noti in sem ga spravil ven) pa bom jutri poskusil ali je problem mogoče rešen. Mislil sem naročiti še filter za gorivo, saj se to montira na cev med tank in frgazer? Zanima me ali se da to stvar odpreti in sčistiti? Aja, menjal bom tudi cel set tesnil, če bom že razstavljal in montiral 5to prestavo. Trokira, oz. upajmo da bom jutri lahko rekel da je trokiral in ne bo več. :yes: Popravljeno Julij 28, 2011. Popravil NewOne bajkr88 in Roky994 1 1
bajkr88 Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Svečka je povsem sive barve, ampak je po cca 3-4 minutah vožnje že tako vroča da sem jo komaj vzel ven. Je to normalo? No, filter bom sedaj vseno naročil in pa zobnik za 5 prestavo. A je 5to simpl namontirati ali je potrebno kaj več tehničnega znanja? Sem spucal dizo (sicer ni bilo nobenih smeti, le nekaj kot kakšen manjši opilek je bil noti in sem ga spravil ven) pa bom jutri poskusil ali je problem mogoče rešen. Mislil sem naročiti še filter za gorivo, saj se to montira na cev med tank in frgazer? Zanima me ali se da to stvar odpreti in sčistiti? Aja, menjal bom tudi cel set tesnil, če bom že razstavljal in montiral 5to prestavo. Trokira, oz. upajmo da bom jutri lahko rekel da je trokiral in ne bo več. :yes: glede na to kar pišeš tuki.... bolš da se ne lotiš pete notr devat sam. brez zamere sam... bolš da pustiš prmer. drgač pa če čš met peto not, morš snet bat,cilinder pol vetrnco in magnet ( rabiš eno pripravo da ga snameš, pa magnet ma kontra navoj in je mal jeba ga odvit..) pol gre pa cela mašina na polovico... ven pa ti pade dost podložk pa sklopka pa ležaji.. tk da morš vedt kako nazaj sestavt pa tm k pol zamenaš peto moraš lih prou založt podložke nazaj da nima gred lufta pa da jo ne stiska ko sestaviš mašino skup... tk da čeprou je en navadn tomos je treba vseen kr dobr narest pa neki tud vedt trebor 1
NewOne Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Kakšne zamere neki? Zato pa sprašujem, ker nevem in je prav da poveš kakor misliš, ne pa da bi mi rekel naj se kar lotim montiranja in bi pri tem pokončal pol delov v motorju. Je tista zadeva za snemanje magneta tole kar je prikazano takoj na začetku v
trebor Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 Kakšne zamere neki? Zato pa sprašujem, ker nevem in je prav da poveš kakor misliš, ne pa da bi mi rekel naj se kar lotim montiranja in bi pri tem pokončal pol delov v motorju. Je tista zadeva za snemanje magneta tole kar je prikazano takoj na začetku v Ja, tista "zadeva" je za snemanje magneta z gredi :yes:. LP Robert
arjanho Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 tisti opilek v dizi je bil zagotovo problem. zdej bi moglo delat. cene pa je tisti filter za gorivo, katerega si pokazal odlična izbira. montira se ga na cevko med rezervoarjem in karboratorjem. meni je 3x zamašilo dizo, dokler ga nisem tudi jaz namontiral. glede pete prestave pa ti tako svetujem. ce nisi še nikoli tega počel raje ne delaj sam. ko sem jo jaz dajal notr mi je pomagal stric.
arjanho Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 (popravljeno) aja pa mimogrede. ce rabi kdo izpuh, vam ga lahko prodam. je kot nov. sem ga kupil in sel z njim le na eno voznjo. izpuh zgleda tako: http://www.google.si/imgres?q=tomos+lipnik&um=1&hl=sl&sa=N&tbm=isch&tbnid=SIMy1tAVNUyeDM:&imgrefurl=http://trgovina.cilinder.si/index.php%253FcPath%253D222_351%2526osCsid%253Dd44b96a2ad7edcefff4b3529&docid=wYu9a1vsjdWr2M&w=640&h=480&ei=odYxTovpCpHcsgbix8DpBg&zoom=1&iact=hc&vpx=349&vpy=96&dur=970&hovh=128&hovw=159&tx=132&ty=80&page=1&tbnh=128&tbnw=159&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:1,s:0&biw=1280&bih=861 Popravljeno Julij 28, 2011. Popravil arjanho
NewOne Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Ima tista zadeva kakšno posebno ime? Pa se da ta filter odpreti in spucati? Ja za peto prestavo bom tudi jaz šel kar do strica
arjanho Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) pomoje se filtra neda spucat. samo itak vedi da je en filter ze v rezervoarju in ti bo do tega novega filtra prislo tako malo smeti, da se ti bo lahko zamasil sele cez dosti let (ce se ti sploh bo), pol pa itak kupis novega ker je poceni. uglavnem ne se bat da se ti zamasi. se skori da nemore. tisti stvari za magnete dajat dol se recu tudi "ekstraktor". ce rabis za kupit pej u kaksno trgovino z orodjem in prasi za ekstrator za dajat dol magnete od tomosa. bi mogli vedet. :yes: Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil arjanho
Roky994 Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Kakšne zamere neki? Zato pa sprašujem, ker nevem in je prav da poveš kakor misliš, ne pa da bi mi rekel naj se kar lotim montiranja in bi pri tem pokončal pol delov v motorju. Je tista zadeva za snemanje magneta tole kar je prikazano takoj na začetku v Sam se ne loti dajta 5. brzine notri, ker ni tako enostavno. Samo eno podložko boš dau narobe pa se nebo šaltal lepo al pa bo metal iz brzine. Zrihti si majstra al pa nekoga ki je to že delal. Svečka je seveda vroča ko je motor segret. Filter za gorivo nevem, če maš plastičen tank ni potrebe po mojem... Tist za magnet dol jemat pa se reče "abciger", in je nujno potreben če hočeš tazdreti mašino. Seveda pa je potrebno preden razdreš odliti olje in potem ko sestavljaš zamenjati tesnila. Aja, za 5. brzino prideta 2 zobnika. Enga imam še doma če boš rabu, samo ponavadi se kupi v kompletu.... PS: Drugače sm jz dau nedolgo nazaj notr 5. brzino in sm uspeu neki zajebat. Neki časa je blo vse ok, šalta se super in use, edino iz 4. brzine mi redno meče ven. Tako da sem pomoje narobe obrnu zobnik za 4. brzino, in bom mogu še enkrat razdrt :S Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil Roky994
NewOne Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Ja kolikor sem gledal sta dva zobnika za 11€. Sedaj kolikor gledam video o razdiranju motorja in pa shemo motorja mi je vse jasno, problem bi se pojavil le pri montaži zobnika na gred, tako da bom verjetno šel rajši do "meahnika". Aja, zadnje čase (recimo 2 meseca) mi pri menjanju brzin nekoliko bolj "poka"/"škrta" kot prej. Bi bilo kaj za zamenjat? Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil NewOne
Roky994 Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Ja kolikor sem gledal sta dva zobnika za 11€. Sedaj kolikor gledam video o razdiranju motorja in pa shemo motorja mi je vse jasno, problem bi se pojavil le pri montaži zobnika na gred, tako da bom verjetno šel rajši do "meahnika". Aja, zadnje čase (recimo 2 meseca) mi pri menjanju brzin nekoliko bolj "poka"/"škrta" kot prej. Bi bilo kaj za zamenjat? Olje zameni al pa natoči Drugče pa najlažji del je dat zobnik na gred, problem je k daš narazn pade dost podložk ven pa to, in morš bit res zbran in pozoren.
NewOne Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Olje je zamenjano in ga je dovolj.
NewOne Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Kaj je s svečko. Je pravilno da je povsem sive barve ali bi morala biti malo rjavkasta? Aja, zanima me še kako mora biti obrnjen pokrov cilindra...tako da so rebra obrnjena navpično ali tako da so rebra obrnjena vodoravno?
Roky994 Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Kaj je s svečko. Je pravilno da je povsem sive barve ali bi morala biti malo rjavkasta? Aja, zanima me še kako mora biti obrnjen pokrov cilindra...tako da so rebra obrnjena navpično ali tako da so rebra obrnjena vodoravno? Glava mora biti obrnjena tko da so rebra vodoravno, saj omogočajo boljše hlajenje, da se zrak od veternice lažje pretaka okoli... Drugače pa mora biti svečka čokoladno rjave barve. Če ni je navarnost da motor zariba. Dej če še nimaš filtra, dej eno najlonko al pa štumpf zadej pa probi kako bo z barvo svečke in delovanjem motorja....
NewOne Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Ne bom nič eksperimintiral z najlonkami, ampak bom sedaj naročil filter. Edino kar me še zanima je, če je tole pravi zobnik za peto prestavo za APN? Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil NewOne
Roky994 Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 Ne bom nič eksperimintiral z najlonkami, ampak bom sedaj naročil filter. Edino kar me še zanima je, če je tole pravi zobnik za peto prestavo za APN? Dva sta je, taprava.... Aja, še to, k boš daju glavo na celindr zategn z občutkom ampak kr fejst, no uglavnm pol k se boš mau prevozu z mopedom še enkrat prever kok je zategnen, ker se še precej uleže vse skp in se da še precej zategnt, da ti nebo kompresija uhajala. To je pol k boš daju dol celindr pa to...
arjanho Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) in zatiskavaj na križ. to se pravi npr.: zgoraj desno, spodaj levo, zgoraj levo, spodaj desno. (glavo motorja mislim) Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil arjanho
arjanho Objavljeno Julij 29, 2011 Opozori Objavljeno Julij 29, 2011 aja glede barve svečke pa vam povem iz lastnih izkušenj. na začetku ko sem imel na motorju se vse original je bla svecka svetlorjave barve. ko sem ga zacel predelavati je ratala crna kot oglje. ker mi to ni blo vsec sem se res veliko čas posvetil temu, da bi dobil spet nazaj enako barvo in mi je uspelo. par nasvetov: črna barva pomeni prevec benzina! -ce mas original velikost dize, potem spusti "iglo" v karboratorju za eno zarezo nižje -ce si menjal dizo, potem je verjetno to problem da je crne barve. probi zamenjat.barva pa je seveda zelo odvisna tudi od PREDVŽIGA -ce nisi spreminjal predvziga, potem to nebi smel biti problem. ce si pa kaj šaril po elektriki, zna biti to problem -jaz imam naštimano 1.5mm pred zgornjo mrtvo točko in platine so odprte 0.30mm + iglo sem znižal za eno zarezico. barva je svetlorjava in lepo dela. barva svecke je odvisna tudi od svecke same -optimalna je svecka "bosna super" F75 ali F80 ni nujno da ce das vecjo dizo notr bo slo bolj hitro. ce das vecjo dizo moras povecati tudi dotok zraku, kar naredis tak, da povrtas karborator, a je to bolj brezveze poceti na originalnem, saj ima tanko steno. ce ze hoces, raje dobi drugega. lp. Arjanho
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se