Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

poglej eno stran nazaj. pa mal bolš napiša kaj sploh misliš?

Glej jst mam razdrto mašino od apn-a 5 brzino sm že dal mam pa tud mf power auspuh, nevem pa kaj čm še narest,

kakšnih kanalov ne bom brusu bom pa cilinder sam ne vem kaj je najboljš al dam 40L 41L al 42L bat

med temi izbiram. tok če hočeš kaj svetuj če se kaj spoznaš

uprašu sem pa zato tolkrat da bi dobil čimveč odgovorov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej na 40 al pa 40,5. ker če je tok boš še vseen lohk brusu na 41. če boš pa meu na 42 boš cilindr lohk sam stran vrgu. (čeprou mam js (oz je že moj oče meu prej) že 15 let na 42 pa še zmeri lepo dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 bat na 12 bing , 75 diza . 5-ta prestava , 13 zobnik ... koper - tomos srečanje , cerkno - izlet mopedistov ( v 12-ih urah 270km) , turjak , ljubelj iz avstrijske strani, vršič iz kranjske gore , sveta gora nad solkanom ( 15-30% klanec pri 30st/C) , črni kal (

) - http://www.motosvet....-km-apn4-l1973/ ... ni vse v konjih in brzini ...letos čez 4000km , zmeraj polno naložen in moja 95kg malenkost ...

za začetek je baje dobro podelati pretočne kanale in pustiti sesalnega in izpušnega ... no moji so še original ... lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam 42 in bing 13, zobnike 13/32, originalen izpuh (predelan), gre nekaj prek 70 km/h (če bi bil 30 let mlajši in 30 kg lažji, bi ga s 14/32 zobniki in boljšimi nastavitvami spravil na 80 km/h, kaj več pa verjetno ne bi šlo).

Verjetno je bolje, da brusiš na 40mm, ker pri 42 se kanali že toliko premaknejo, da jih moraš "dodelat" (kanali pridejo v valj pod kotom in se z brušenjem prestavijo koti odpiranja).

Večji kot je bat bolj trpi ojnica (in vse ostalo) zato moraš računati na večjo "obrabo" (večja je verjetnost, da se kaj polomi, še posebej, če kaj ni dobro sestavljeno, nastavljeno... ) . Ima pa večji bat (večja prostornina) tudi svoje prednosti.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja če pa brusiš na 42 je pa najbolš da:

-skrajšaš bat (1mm) z vsisne strani

-podložiš cilinder za 1mm

-pa dvigneš izpušn kanal za 1mm..

pozna se na moči, pa tud končna je malce večja (mal mn kot 5kmh)

drgač mam pa js apn6 z:

-42 bat

-do zdej je biu bing 22 (ja vem velik ja. sej je bla ena čist mjhna diza tko da ni biu problem-pač oče ga je za đabe dobiu pred 20leti pa ga je gor dal)

-mf3

-zgoraj naštete predelave

prenosi 12-? zadi org. nevem kolk je..-končna 65. mal čez 60 realnih

letos pa pride

-lamo cilinder

-20,5 tillotson (amerišk ferg brez diz, samo dva šraufka s katerima nastavljaš)

-42l bat

-5 prestava

-en drug auspuh, verjetno BT lipnik..

aja a kdo mogoče ve kater auspuh bi biu najbolši za lamota?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam s podlaganjem cilindra slabe izkušnje (verjetno nekaj nisem dobro naredil).

Lamo cilinder moraš prilagoditi Apn-u (postružiti vrat), ravno tako ti brez predelav ne paše ne izpuh ne vplinjač, pa še rebra moraš prilagoditi, da grejo pod pokrov hlajenja (brez nekih resnih problemov originalni cilinder zbrusiš na dimenzije lamo-ta, je pa res, da ima lamo več "mesa" za kakšne dodatne predelave).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

amm najbolš bo če kupiš meteorja. soliden bat za dobro ceno. ne kupt kšne ambike.

drgač pa franc.. vem vrat mam posttružen. za auspuh vem da ne paše.. zakaj nebi pasal ferg??

aja glede podlaganja: vzameš 2,3 dihtunge pa je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi soglašal glede Meteor bata (ni najboljši ampak za ta denar ne dobiš boljšega) izogibaj se sukoki batov (sem se sam dobro nasral z njimi).

Lahko da se motim ampak kolikor je meni znano ima lamo večji razmak med vijaki, tako da bing ne gre direktno na cilinder, če boš uporabil koleno, to tako ali tako ni pomembno (v mojih časih so ti policaji srali takoj ko so zagledali, da imaš vplinjač na kolenu).

Jaz sem za podlaganje izdelal alu podložko, z dvema tesniloma je bil cilinder podložen za 1,5mm, ampak stvar ni funkcionirala kot bi morala, ravno pretirane volje za nadaljne eksperimentiranje pa tudi nisem imel.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:huh:....kliknme.................trgoavto,,črnuče..LJUB.....ITD...

Sam tuki ni 40L bata :huh:

A kdo prodaja nov bat meteor 40L?

A kdo ve kakšno trgovino z rezervnimi deli oz. trgovino kjer prodajajo nove(meteor) bate

Rabljeni ne pridejo v poštev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo franc lamo vseeno bo :D dau bom gor bing 18, en mi bo stansko koleno s prirobnico naredu, za auspuh pa pride bt lipnik, ki ga bom predelu da bo pasu gor..

vrat je postružen, rebra porezana, tko da bo šlo. menu bom še gred (12 sorno namest 10) pol pa more sekat tole :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iz Ribnice, blizu nje. Zakaj?

Potem ti ni daleč do Ljubljane. V ljubljani imaš Timmg na strelišču ali Velo v Črnučah, kar se tiče Tomosov imajo več ali manj vse. Pred leti si imel servis/ prodajalno v Ribnici na začetku desno, če prideš iz Ljubljanske strani (če še obstaja ne vem).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo franc lamo vseeno bo :D dau bom gor bing 18, en mi bo stansko koleno s prirobnico naredu, za auspuh pa pride bt lipnik, ki ga bom predelu da bo pasu gor..

vrat je postružen, rebra porezana, tko da bo šlo. menu bom še gred (12 sorno namest 10) pol pa more sekat tole :)

Jaz se z lamo nisem nikoli ukvarjal (razen na T4 izvenkrmnem motorju). Po forumih je bilo govora, da ga je treba znižat, poglej do kam ti pride bat v zgornji legi (ko bo enkrat zmontiran) in kako ti odpira pretočne kanale. Lamo ne gre ravno na visoke obrate ima pa soliden navor (bolj "hribovska" varianta).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se z lamo nisem nikoli ukvarjal (razen na T4 izvenkrmnem motorju). Po forumih je bilo govora, da ga je treba znižat, poglej do kam ti pride bat v zgornji legi (ko bo enkrat zmontiran) in kako ti odpira pretočne kanale. Lamo ne gre ravno na visoke obrate ima pa soliden navor (bolj "hribovska" varianta).

lp

Franc

hehe hribovska :D sej to js hočem. čim večja moč, hitrost ni pomembna. a da bi ga blo treba nižat? bom prašu mal okol ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe hribovska :D sej to js hočem. čim večja moč, hitrost ni pomembna. a da bi ga blo treba nižat? bom prašu mal okol ;)

aha sm prašu tistga od katerega bom kupil pa je reku da je že nižan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!