Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Tebe razumem, da se težje sedaj skloniš in ti zadeva pride prav, meni pa koristi, če se malo razmigam ter ošvrknem še malo okoli.

 

ESA, dobi se tudi za versys, če hočeš, a to spet ni bmwjeva zadeva, majo Wilbers al Oehlins jeli?

ASC ok

Senzor tlaka v pnevmatikah lahko dokupiš za vsakega preko Garmina in ti kaže vse to in še več... novi Zumo+senzor tlaka

 

Stari versys ima 19l tank, poraba pri zmerni vožnji, 4.3l, tako da če ti pa to ni dovolj pa res ne vem. 400km z lahkoto. 21l je povsem brezveze, da so dodali.

 

Versysa sestavljajo na Tajskem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Megla Snecer spet,z oilerjem lahko podmazuješ kadar želiš in ne skoz,samo kakšen evrček več moreš dat pa je. Pa ne rabiš se ustavljati pa zganjat akrobacije z pipsi itd,enostavno stisneš gumb in podmažeš verigo nato podmazovanje lahko izklopiš,ne boš vrjel ,spet z tipko!

Vse te zadeve meni olajšajo vožnjo saj se vmes ne ukvarjam z nepotrebnimi stvarmi,med vožnjo pogledam kakšen je tlak v pnevmatikah brez ustavljanja,pogledam za koliko imam še goriva(kaže v km) in potem preko navigacije vidim do kje sežem brez nepotrebnega ustavljanja za vsak slučaj da mal dotankam itd.....

- ESA elektronsko nastavljivo vzmetenje,ker se ne vozim skoz sam in isto obremenjen spet pritisnem na priročen gumb in vzmetenje je naštimano

-ASC (protizdrs zadnjega in prav tako prednjega kolesa) če ne boš razumel kot pretpostavljam to z zdrsom prednjega kolesa ti lahko obrazložim to delovanje ASC

-TPMS  ,senzorji tlaka v kolesih ,če gumo predreš in začne pomalem puščat te komandna plošča takoj opozori ,tako imaš več časa oz si takoj pozoren na vulkanizerje v bližini.....

Motor ima pa že po defoltu ciklistiko in ergonomijo dosti podobno,mi je pa na novem Versysu všeč povečanje rezervoarja ki z malo porabo doseže kar zavidljivo kilometrino.....

Mal se poglobi v Kawasaki pa boš najdel veliko sklopov motorja ki jih delajo na Taiwanu,Indiji,Kitajskem itd.... to je pač cenovno bolj ugodno za vse firme motociklov in ne samo te ki jih omenjamo. Prav tako se je kvaliteta kitajskih in drugih prej naštetih držav  ki izdelujejo komponente za nebroj znamk zelo popravila ,če ne že dohitela EU in Japan.....

 

Pa ponovno.

 

O katerem motorju gs 650 je govora?

 

Ne najdem ga v ponudbi... pa kakšna je cena?

 

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ponovno.

 

O katerem motorju gs 650 je govora?

 

Ne najdem ga v ponudbi... pa kakšna je cena?

 

Hvala in lep pozdrav.

F700GS  ,cena 9k€ in nekaj drobiža,men primerljiv motor z Versysom oz. isti segment .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebe razumem, da se težje sedaj skloniš in ti zadeva pride prav, meni pa koristi, če se malo razmigam ter ošvrknem še malo okoli.

 

Ne, ne..kar počasi, dajmo razčistiti zadevo. Pisal si, da je oiler (avtomatski mazalec verige) nepotrebna navlaka, ki se lahko pokvari in celo ogrozi vozilo in voznika. Nekaj si o tem površno prebral na spletu in iz par izjem ustvaril svoje 'pravilo', ki ga sedaj veselo prodajaš drugim...čeprav nima nobene korelacije z realnostjo. Tako kot bi rekel, da je prevažanje z letali neumnost, ker je kakšno že padlo dol.

 

Nisi napisal, nimam izkušenj s tem, ne zdi se mi potreben ali kaj podobnega temveč si spet zavajal ter podajal mnenje o zadevi, o kateri nimaš pojma. Sedaj ti ni treba spuščati megle in žaliti, bi se pa spodobilo, da svoja mnenja v bodoče argumentiraš ali pa da vsaj priznaš: ne vem, ne poznam, nimam izkušenj, ni mi všeč itn....vse to so povsem legitimni odgovori.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo sem napisal, da tega stvora ne želim montirati na svoje motorno kolo, ker mi je bolj simpl in mi ni težko, da na 1k malo posprejam po ketni.

 

Poleg nevarnosti, da sistem zataji in se razlije. Se mi zdi, da sem na tem forumu bral, da se je to enemu zgodilo in je padel.

 

In normalno, da zadeve nisem imel in je ne bom imel. Al ti misliš, da bi moral prvo montirati in potem pisati?

 

----------------

 

Saj eni tudi "kamelo" vozijo na hrbtu, meni pa se ni težko ustavit in spit iz plastenke.

 

----------------

 

Namesto, da si se vtikal v moje pisanje, bi sam argumentiral, zakaj brez tega ne moreš živeti in imaš montirano še ob postelji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo sem napisal, da tega stvora ne želim montirati na svoje motorno kolo, ker mi je bolj simpl in mi ni težko, da na 1k malo posprejam po ketni.

Z drugimi besedami, nimaš izkušenj z avtomatskimi mazalci in ti zaradi nekega osebnega razloga niso všeč. Ok.

 

Poleg nevarnosti, da sistem zataji in se razlije. Se mi zdi, da sem na tem forumu bral, da se je to enemu zgodilo in je padel.

Zgodba o razlitju je bila iz enega primera samogradnje, ko je možakar v Nemčiji to sestavil bolj na 'A je to' in se med testom razsul. Če bi to bila dejanska nevarnost pri vseh avtomatskih oilerjih na trgu, bi podjetje Scottoiler ali kakšno drugo že zdavnaj propadlo, ker bi jih iztožili do gat.

 

In normalno, da zadeve nisem imel in je ne bom imel. Al ti misliš, da bi moral prvo montirati in potem pisati?

Ne, mislim pa, da ne bi rabil prodajati izkrivljenih mnenj o zadevah, ki jih sploh ne poznaš.

 

Saj eni tudi "kamelo" vozijo na hrbtu, meni pa se ni težko ustavit in spit iz plastenke.

Kar pa ne pomeni, da so Camelbak & co. neumnost, ker so lahko za marsikoga koristna in pomembna reč.

 

Namesto, da si se vtikal v moje pisanje, bi sam argumentiral, zakaj brez tega ne moreš živeti in imaš montirano še ob postelji.

A ti moram polinkat post kjer sem to argumentiral (manj dela, boljše mazanje verige, daljša življenjska doba verižnega seta), stran ali dve nazaj?

S Scottoilerjem (sedanji vSystem) sem prevozil 50kkm, na dveh različnih motorjih. Glede na zelo pozitivne osebne izkušnje, glede na podobne izkušnje kolegov V-stromarjev in glede na oceno mehanika pri primerjavi motorjev z avtomatskim mazalcem in tistimi brez (stanje verižnega seta pri določenih kilometrih) - priporočam avtomatski mazalec vsakomur, ki ima motorno kolo na katerem je sekundarni prenos veriga in ki se ne gre moto-crossa, hard endura ali kakšne druge specifične zvrsti motorizma, za katero avtomatski mazalec verige morda ni primeren.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oiler:

plusi:

-maže ne rabiš skrbet, razen vsake toliko da dopolniš flašo

-"naj bi podaljšal" življensko dobo verige (z oem sem naredil 40kkm (zamenjal verigo zgolj preventivno), ne vem kok več narediš z oilerjem)

-vsekakor boljše mazanje če voziš po makedamu, ker tudi čisti verigo

 

minusi:

-kup nove šare na motociklu, kar mi gre na živce, cevke, vezice, flaškica z oljem itd

-uporaba pravega olja za določen letni čas

-umazan zadnji del mopeda (da sm videl)

-pri boljših verzijah nov porabnik energije

-možnost da se zamaši, se pravi kontrola priporočljiva

 

tak, ojler smo obdelali, lahko ga imaš lahko pa tudi ne, jaz osebno ga nimam kam stlačit in bi mi kvaril izgled moje niđice :D

 

od vseh ojlerjev bi najraj imel kardan :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versache je sekret z ali brez oilerja ...   :smoke:

če na ojlerju piše BMW je fantastičen skret :P z dodano vrednostjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer pise skos kaj njemu ne pase in obrne, da je pa to pol brezveze...nepotrebno. jebi ga. Eni si pac lahko privoscijo vse dodatke ze v osnovi....face it. :) zato je vse skp smesn :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj koristen add-on na Sneckicini Versachici je merilec srcnega utripa !

 

Ta nov model Versacheja tega nima serijsko in je zaradi te vitalne pomanjkljivosti tudi novi model Sekret !   :smoke: 1

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceu dan delam, pridem na večer pogledat temo, pa vidim, da spet merite ker ma daljega....samo prepucavanje, človeku prou slabo rata...pa sem mislu, da ste bajkeri fajn ljudje, zgleda moram spremenit mnenje...

Sej samo diskutiramo o Versysu,ne bit tako ozkogleden .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej samo diskutiramo o Versysu,ne bit tako ozkogleden .

 

Jebe se men za prepucavanje, za tako temo, si bom dal še prevezo čez oči ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toliko reklame kot jo je Snecer naredil za Versisa, ga ni :notworthy: . Ostali ste statisti, vas je dobro navlekel. 

Pa nič jeze, lepe praznike želim vsem. 

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to kar je Sneci naredil za Versysa, je, da bi ga mogli lastniki le tega stepst, ker zdaj se njihovem motorju dela krivica in to zaradi enega pametnega lastnika :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi se kr prepucavajte, za vsako rit šiba raste...

 

NAslednje slike so le za tistega z dobrim želodcem. 

 

 

 

 

 

 

Predelave za zimo 2014/2015 so v teku....vozim se ne več, ker moja oprema in motor ne prebavljata soli na cesti...toliko pa ja imam rad svoje dva motorja in zastavo 101.ko, da jih ne bi postavljal na sol...

 

Ogromno nepotrebne navlake, za blatnik je kriv PrimozC, hvala Primoz!, za vse ostale dodatke sem si kriv sam....

 

aaa1263-1500.jpg

 

izrisan nosilec, nato CNC rezan iz 4mm karbonske bullet proof plate, naredil sem še alu distančnike in zadeva je pripravljena za uporabo...odlična preglednost, tako na GPS kot na preostalo armaturo...

 

aaa1268-1500.jpg

 

aaa1278-1500.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!