Matej207 Objavljeno Januar 3, 2017 Opozori Objavljeno Januar 3, 2017 "smešno" mali je versač... Ko sem presedel iz treseka nanj, sem mislil da sem na kobilici... Lahko pa potrdim da se "lepo" pelje v ovinke in da ne wobla (agregat mu ne da )
Kmet2 Objavljeno Januar 4, 2017 Opozori Objavljeno Januar 4, 2017 Ob 3. 1. 2017 at 23:16, Matej207 pravi: "smešno" mali je versač... Ko sem presedel iz treseka nanj, sem mislil da sem na kobilici... Lahko pa potrdim da se "lepo" pelje v ovinke in da ne wobla (agregat mu ne da ) Ja tako je ko se iz osla presedeš na kobilico Men sta oba tam tam po velikosti s tem da je Versačijeva ergonomija za mene veliko boljša od MT09 , od sedeža naprej .....lastil bi si seveda rajši MT , bi ga že individualiziral Bmflar 1
skalar36 Objavljeno Januar 4, 2017 Opozori Objavljeno Januar 4, 2017 Ti kmet res nisi kašen poznavalev motociklov. Samo poglej kakšen vozi park imaš... Tanov versač je lep izdelek. Sm tudi že pomislil, da bi ga kupil. Man je več. Kmet2 1
sebar Objavljeno Januar 10, 2017 Opozori Objavljeno Januar 10, 2017 Back on topic klapa! A v versys krogih obstaja kakšno vsakoletno vse-evropsko srečanje dotičnih motorjev? Ko sem bil na takšnem srečanju za KLE-ja je blo kul videt kaj vse delajo ljudje z motorji...
Snečer Objavljeno Januar 11, 2017 Opozori Objavljeno Januar 11, 2017 Ob 10. 1. 2017 at 10:34, sebar pravi: Back on topic klapa! A v versys krogih obstaja kakšno vsakoletno vse-evropsko srečanje dotičnih motorjev? Ko sem bil na takšnem srečanju za KLE-ja je blo kul videt kaj vse delajo ljudje z motorji... PanEuropean za versys ni, kolikor mi je znano. Je pa to KLE, tako da spada pod KLE. Imajo pa ločeno Versys srečanja Nemci in Angleži. Nemci vsako leto za binkošte pridejo na Koroško za teden dni in potem delajo dnevne izlete. 2014 sem jih šel pozdravit, samo se peljali malo po Sloveniji. Tudi letos pridejo (3-10 junij), s to razliko, da so prejšnja leta spali na Mokrinah, letos pa so bližje Šmohorja. "Smo" vabljeni, mi vedno piše. V okviru srečanja je organiziran tudi tečaj "varne" vožnje na cestah. http://www.varahannes.at/ tale to izvaja vmes kaka druga znamka Na tem srečanju je bil celo Valižan, ki je z versačem haral po Evropi. Efendi, Bmflar in MiNa 3
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 še video ta malega Versysa X300 (2017) RobiRoberto 1
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 a misliš ,da imajo tako slabe stock luči ,da potrebujejo še reflektorje poleg ? Res lepo ..........Snecer a to je eden tistih presežkov na Versysu ? Bmflar 1
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: a misliš ,da imajo tako slabe stock luči ,da potrebujejo še reflektorje poleg ? Res lepo ..........Snecer a to je eden tistih presežkov na Versysu ? to je dodatna oprema, kot na ostalih mopedih. Predvidevam da celo od istega proizvajalca za masten denar, al pa od Givija (tut za masten denar) Bmflar 1
Snečer Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 pred 15 minutami, Kmet2 pravi: a misliš ,da imajo tako slabe stock luči ,da potrebujejo še reflektorje poleg ? Res lepo ..........Snecer a to je eden tistih presežkov na Versysu ? To so tiste grde nemške meglenke od SW motecha, tudi pregrešno drage, ki jih tišijo tudi na 650 in 1000 model. K sreči je dovolj ostale kitajske led ponudbe. Sicer pa je motorček všečen. Le cena je za "zjokat" pri nas. 5731 eur navadni, 6730 eur meglenkar. Versač 650 iz lanske zaloge z ABS pa pride 7126 eur... 300ka bi morala biti osnovni 4 jurje, opremljen 5 pa še to je vse gornja meja. ukica in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 Najbolj ekonomični nakupi so vedno 600-650ccm mašine Kmet2, Bmflar in MiNa 3
sebar Objavljeno Januar 16, 2017 Opozori Objavljeno Januar 16, 2017 (popravljeno) On 11. 1. 2017 at 8:41 PM, Snecer said: PanEuropean za versys ni, kolikor mi je znano. Je pa to KLE, tako da spada pod KLE. Če bo slučajno koga zanimalo bo KLE srečanje letos junija zlo blizu. Cca 2h iz Ljubljane -> klik Kar se nemcev tiče pa nč ne razumem Popravljeno Januar 16, 2017. Popravil sebar
Greencaj Objavljeno Januar 17, 2017 Opozori Objavljeno Januar 17, 2017 19 hours ago, sebar said: Če bo slučajno koga zanimalo bo KLE srečanje letos junija zlo blizu. Cca 2h iz Ljubljane -> klik Kar se nemcev tiče pa nč ne razumem Kdaj to? skori/skori bi šel pogledat
sebar Objavljeno Januar 17, 2017 Opozori Objavljeno Januar 17, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, Greencaj said: Kdaj to? skori/skori bi šel pogledat 30.6 - 2.7.2017. Če nas je več se lahko do tja skupaj zapeljemo Nekih hudih programov za vsak dan še ni, je pa tako, da lahko prideš / greš kadarkoli Popravljeno Januar 17, 2017. Popravil sebar
Snečer Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 (popravljeno) Zadeva: montaža Tutoro Auto Chain oiler Primerno za: Kawasaki Versys 650 MK2 model 2010-2014, ki ima OEM kawasaki 12V vtičnico. 1. del, montaža rezervoarčka za olje: paket in vsebina (brez rezervoarja) Versys ima pod ščitom-plastiko, kar nekaj prostora. Na desni strani se nahaja posoda za hladilno tekočino, leva pa je "povsem" prazna. Tovarna je levi del namenila nosilcu 12V vtičnice in vtičnici sami. Izkoristil sem original nosilec in vanj zvrtal eno luknjo. uporabil kar noilec od Tutora na sliki in montiral rezervoar za olje, ki ne moti uporabe 12V vtičnice, ki sem jo do sedaj 1x uporabil za test tudi pri skrajnem odsunu krmila je več cm prostora, da križ ne zadene Z roko se lepo pride do ventila in pokrovčka, tako da je zadeva idealna, ko namestiš nazaj plastiko. Razen vrtalnika s svedrom, je vse ostalo out of the box. v naslednji fazi, ko bo malo topleje, se bom pa lotil napeljave cevi, ki bo prvem delu lepo skrita, na nihajki pa bom še malo razmišljal. Popravljeno Januar 20, 2017. Popravil Snecer DAMI34, Greencaj, Efendi in 5 others 8
DAMI34 Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Pa cevka se ne bo grela ko bo šla mimo agregata (oziroma temp od agregata se dviguje) po okvirju? To moraš pazit. Ker drugače se olje segreje in bolj teče. Ps.pa ko boš zaljučil te prosim vsaj link montaže iz te teme daj v temo oilerjev, mazalcev Drugače pa super, lično in skrito. Matej207, ukica in GoBobi 3
Snečer Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Cevka/olje se ne bi smela kaj posebej dodatno ogreti ker bo šla ob tanku in po okvirju na nihajko. Moram poiskati sedaj primerno pot in točke, kjer bo pritrjena Efendi, DAMI34 in bosa 3
gift Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 zanimiva zadeva, moram pogledat, če paše na mojega
Snečer Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 pred 5 minutami, gift pravi: zanimiva zadeva, moram pogledat, če paše na mojega Na "vse" paše, samo malo čakam da se otopli DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 pred 9 minutami, gift pravi: zanimiva zadeva, moram pogledat, če paše na mojega tudi tule je velik informacij, od Tutora do Scota do ostalih...
Fantocci Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 (popravljeno) Ob 30. 12. 2016 at 22:09, Snecer pravi: Special edition 2017 Difficult to explain and impossible to categorise, the Versys simply exceeds the sum of its parts. With long-travel suspension & sporty 17” wheels, plus a slim, upright riding position and its low to mid-range focused Parallel-Twin engine, the restyled Versys 650 is a sports partner, city friend and mountain road conqueror all in one. Mater so naredili nagraužne te dodatne luči... Pa tako elegantno je bilo to pri mkII rešeno... odličen prostor za to namenjen, dovolj visoko in skrito da jih ne odbiješ pri nedolžni prevrnitvi Popravljeno Januar 23, 2017. Popravil Fantocci Andrejcer, Snečer, MiNa in 2 others 5
Greencaj Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Dio porko! Člouk si uzeme dan fraj, da bo prvič konkretno užival na motoreti na sončku in mašina ne pali Kaj zaganjač je takoj pod sedežem?
Greencaj Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Sem ga povezal na avto, pa je blo isto. Zveni pa takole:
Greencaj Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Ok, sem zmeru baterijo in je 10.1 Sklepam da je to to, mi pa ni jasno zakaj ni vpalu, ko je bil povezan na avto. Jo dam polnit, pa da vidimo kaj je.
NumLock Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Mene čudi, zakaj vedno pri zaganjanju ti zabije kazalec do konca, saj to se zgodi takrat, ko daš kontakt. Morda so razrahljane kleme na bateriji? Glede na volte, ki si jih napisal je zadeva res prešvohna za zaganjač, ampak zakaj ima tak čuden zvok, kot da ni zobkov na zaganjaču (vrtenje v prazno) ... potem pa naenkrat prime in se sliši, kako motor hoče zalaufat, ampak nekako ni goriva.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se