Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Odklopi prvo tvojo baterijo na motorju in direktno poveži kable z aku od avta. Če bo kresnil, pomeni da je tvoja baterija fuč in boš moral kupiti novo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, skalaprava pravi:

Odklopi prvo tvojo baterijo na motorju in direktno poveži kable z aku od avta. Če bo kresnil, pomeni da je tvoja baterija fuč in boš moral kupiti novo.

Pa kaj si nore gobe jedu al hočeš,da si kaj skuri??

Nikoli ne vežeš avto aku direkt na motor...pač pa ko je motorjev aku priklopljen!!!!!!!

Boljš da si tiho,če pojma nimaš!

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalaprava pravi:

Smo že sprobali in ne boš verjel je vse preživelo.

Bosansko Motorno Vozilo in aku od fičo mogoče!

V glavnem to se vedno naredi ko je motor priklopljrn na svoj akumulator!Nikoli se ne dela direkt,če nimaš viška časa in denarja!

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Greencaj pravi:

Ok, sem zmeru baterijo in je 10.1 

Sklepam da je to to, mi pa ni jasno zakaj ni vpalu, ko je bil povezan na avto. Jo dam polnit, pa da vidimo kaj je.

Za začetek tu odpravi napako.

Očitno je papa, zato tudi kleme ne pomagajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sesir saj načeloma imaš prav....jaz samo pravim da se je tudi to že delalo in ni bilo posledic. 

Sem bil tudi zraven, ko so na eno Yamaho fazer1 pomotoma priklopili 24V aku, pa ne kakšna majhna akomulatorčka, temveč gromozanska dva iz kamiona od šlep službe. Edina pregorela stvar je bila žarnica za kratko luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Za začetek tu odpravi napako.

Očitno je papa, zato tudi kleme ne pomagajo.

Večkrat bilo 10v...akumulator pustis priklopljen.kleme pa priklučiš na tisti šravf,ki gre skozi moto akumulator...prižgeš avto in mora užgat če je kriv akumulator....preden stisneš štar vsaj dvakrat obrni ključ!

pred 8 minutami, sesir pravi:

 

pred 2 minutami, skalaprava pravi:

Sesir saj načeloma imaš prav....jaz samo pravim da se je tudi to že delalo in ni bilo posledic. 

Sem bil tudi zraven, ko so na eno Yamaho fazer1 pomotoma priklopili 24V aku, pa ne kakšna majhna akomulatorčka, temveč gromozanska dva iz kamiona od šlep službe. Edina pregorela stvar je bila žarnica za kratko luč.

Ojoj kaj vse ne delate/delajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Od avta se na moto aku ne priklaplja, če ni druge rešitve.

Zakaj bi ključ obračal? saj benz pumpa je že prvič dala, kar je dala, se sliši

Se strinjam!Sam kaj pa boš?Recimo polnilec ne dvigne oz napolni dost aku,da bi vžgal,z polnilcem ne vžge in pač preko motorjevga povežeš avtu akumulator,da se prepričaš...Seveda potem kupiš nov aku,saj ne boš vedno imel dosti močen star aku,da bi benz pumpa se slišala in bi motor na potisk vžgal...

Pač men se je vedno zdelo da nekak lažje zalavfa ko sem dvakrat obrnil ključ(mnenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj da kleme direkt na aku, ki je zunaj, da ga obudi in potem s polnilecem napolni, če se še kaj da rešit.

Samo vprašam pač, kaj si mislil z obračanjem ključa :) 

Zvoki so pa takšni, ker ni dovolj moči za zaganjalnik... ne se špilat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

Naj da kleme direkt na aku, ki je zunaj, da ga obudi in potem s polnilecem napolni, če se še kaj da rešit.

To finto...niti pomislil nisem...hehe imam na skuterčku in na motokultivatorju zanič aku..bom poiskusil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Video sem našel na youtube, pri meni je samo tisti zvoke ki daje občutek da vrti zobnike v prazno, motor ne zakašlja. Sem pa dal polnit baterijo. Bom poročal če je blo to to.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole se uničuje zaganjač, sklopka zaganjača...

Kazalec "zabija" zaradi padca napetosti pod določeno najnižjo dovoljeno mejo, posledično elektonika zgubi napajanje in opravi reset, in opravi "startup" test.

Če v prvo zagon motorja (ali avta) ni uspešen, je prvo kar storiš pregledaš akumulator in zagotoviš, da je napolnjen, priključki pa čisti in pritrjeni kot je predpisano.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pa prvo zmeriš aku, če ne kresa in če vidiš, da ne gre, zmeriš, napolniš.

Poln AGM ima okoli 12,85-90V.

Kar je pod 11,80V je prazno, ti pa imaš si rekel 10... :) 

pred 6 urami, Greencaj pravi:

Ok, sem zmeru baterijo in je 10.1 

Sklepam da je to to, mi pa ni jasno zakaj ni vpalu, ko je bil povezan na avto. Jo dam polnit, pa da vidimo kaj je.

no...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Greencaj pravi:

Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla.

moraš prav povezat, da tok pride do zaganjača...tudi to se zgodi. Pa fajn je kdaj pa kdaj očistiti in podmazati kleme ter preveriti kontakte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 2. 2017 ob 14:03, sesir pravi:

Večkrat bilo 10v...akumulator pustis priklopljen.kleme pa priklučiš na tisti šravf,ki gre skozi moto akumulator...prižgeš avto in mora užgat

 

pred 54 minutami, Greencaj pravi:

Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla.

??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Greencaj pravi:

Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla.

Pali pali ,samo moraš pustit par minut da nafila .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Greencaj pravi:

Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla.

kar menjaj aku pa bo mir v bodoče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

kar menjaj aku pa bo mir v bodoče

se bi kar strinjal s tem. Sploh če je star že kakih par let. V nasprotnem te bo kje na cesti pustil ,kar pa ni fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Fantocci pravi:

Pa spotoma še v LIDL po polnilec za čez zimo skoči, da ne bo čez leto-dve ista zgodba.

Imam Lidlov polnilec in vreden pol p tople vode...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, sesir pravi:

Imam Lidlov polnilec in vreden pol p tople vode...

Jaz sem dokupil še Optimate polnilec, ker tisti iz Lidla, če je al pa če ni. Optimate mi je popravil accu in jed delal še tri leta, medtem ko Lidlov ni naredil nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 30. 9. 2016 ob 13:31, Snecer pravi:

Postopek montaže je sila preprost.

Snameš dol na levi strani (smer vožnjo) plastiko nad stopalkami, da lahko snameš zaščitno plastiko za sprednji verižnik.

Prva plastika je privita z enim imbus vijakom, druga plastika z dvema vijakoma mislim, da je 8 (rabiš gedore, ker je en vijak v luknji).

Nato pa pa boš med cevkami za "odvajanje" zagledal vtičnico. Pač jo odklopiš in natakneš gor o2 senzor, odklopljeni del pa z izolir trakom preko konektorjev in malo "porineš", da se skrije.

Edino kar moraš "pazit" je to, kako se vtičnica odpre, da ne boš na silo, ima vzvod in gre simpl. Lahko prvo probaš na podobni (slepi), ki se nahaja pod sedežem. Razmakneš z izvijačem haklc in dobiš narazen. Vsekakor poglej, ker je malo placa pa da ne boš kaj potrgal.

poglej si fotke na gornjem linku, da boš videl o čem govorim oziroma

WP_20160616_003.jpg.e53b4690998eecd18c003fec9bc885e4.jpgWP_20160616_006.jpg.a098857c0d7b89c9a531c1b0dde1c690.jpg

 

 

Eno, mogoče malo glupo vprašanje, vendar vseeno. :D Ali ti na tehničnem pregledu pri izmeri izpušnih plinov pogruntajo ta O2 senzor? Spravljam se na homologacijo izpuha in vem, če ga naj prej dol vzamem. 

 

Hvala za odgovor.

 

 

lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novembra sem mel tehnični pa se ne spominjam, da je kaj posebej meril.

Francoza se lepo naredi, itak če bo meril, ne bo več kazalo...

Lih on ve, kje maš na versaču o2 eliminator :) sploh če bo videl da je lambda še vedno montirana v izpuhu...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!