skalaprava Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Odklopi prvo tvojo baterijo na motorju in direktno poveži kable z aku od avta. Če bo kresnil, pomeni da je tvoja baterija fuč in boš moral kupiti novo. Scarabeo 500 1
sesir Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) pred 8 minutami, skalaprava pravi: Odklopi prvo tvojo baterijo na motorju in direktno poveži kable z aku od avta. Če bo kresnil, pomeni da je tvoja baterija fuč in boš moral kupiti novo. Pa kaj si nore gobe jedu al hočeš,da si kaj skuri?? Nikoli ne vežeš avto aku direkt na motor...pač pa ko je motorjev aku priklopljen!!!!!!! Boljš da si tiho,če pojma nimaš! Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil sesir C eagle in GoBobi 2
skalaprava Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Smo že sprobali in ne boš verjel je vse preživelo.
sesir Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) pred 1 minuto, skalaprava pravi: Smo že sprobali in ne boš verjel je vse preživelo. Bosansko Motorno Vozilo in aku od fičo mogoče! V glavnem to se vedno naredi ko je motor priklopljrn na svoj akumulator!Nikoli se ne dela direkt,če nimaš viška časa in denarja! Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil sesir C eagle, dore in MiNa 3
Snečer Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 26 minutami, Greencaj pravi: Ok, sem zmeru baterijo in je 10.1 Sklepam da je to to, mi pa ni jasno zakaj ni vpalu, ko je bil povezan na avto. Jo dam polnit, pa da vidimo kaj je. Za začetek tu odpravi napako. Očitno je papa, zato tudi kleme ne pomagajo.
skalaprava Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Sesir saj načeloma imaš prav....jaz samo pravim da se je tudi to že delalo in ni bilo posledic. Sem bil tudi zraven, ko so na eno Yamaho fazer1 pomotoma priklopili 24V aku, pa ne kakšna majhna akomulatorčka, temveč gromozanska dva iz kamiona od šlep službe. Edina pregorela stvar je bila žarnica za kratko luč.
sesir Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Pravkar, Snecer pravi: Za začetek tu odpravi napako. Očitno je papa, zato tudi kleme ne pomagajo. Večkrat bilo 10v...akumulator pustis priklopljen.kleme pa priklučiš na tisti šravf,ki gre skozi moto akumulator...prižgeš avto in mora užgat če je kriv akumulator....preden stisneš štar vsaj dvakrat obrni ključ! pred 8 minutami, sesir pravi: pred 2 minutami, skalaprava pravi: Sesir saj načeloma imaš prav....jaz samo pravim da se je tudi to že delalo in ni bilo posledic. Sem bil tudi zraven, ko so na eno Yamaho fazer1 pomotoma priklopili 24V aku, pa ne kakšna majhna akomulatorčka, temveč gromozanska dva iz kamiona od šlep službe. Edina pregorela stvar je bila žarnica za kratko luč. Ojoj kaj vse ne delate/delajo...
Snečer Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Od avta se na moto aku ne priklaplja, če ni druge rešitve. Zakaj bi ključ obračal? saj benz pumpa je že prvič dala, kar je dala, se sliši MiNa 1
sesir Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 2 minutami, Snecer pravi: Od avta se na moto aku ne priklaplja, če ni druge rešitve. Zakaj bi ključ obračal? saj benz pumpa je že prvič dala, kar je dala, se sliši Se strinjam!Sam kaj pa boš?Recimo polnilec ne dvigne oz napolni dost aku,da bi vžgal,z polnilcem ne vžge in pač preko motorjevga povežeš avtu akumulator,da se prepričaš...Seveda potem kupiš nov aku,saj ne boš vedno imel dosti močen star aku,da bi benz pumpa se slišala in bi motor na potisk vžgal... Pač men se je vedno zdelo da nekak lažje zalavfa ko sem dvakrat obrnil ključ(mnenje)
Snečer Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Naj da kleme direkt na aku, ki je zunaj, da ga obudi in potem s polnilecem napolni, če se še kaj da rešit. Samo vprašam pač, kaj si mislil z obračanjem ključa Zvoki so pa takšni, ker ni dovolj moči za zaganjalnik... ne se špilat. sesir in MiNa 2
sesir Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 11 minutami, Snecer pravi: Naj da kleme direkt na aku, ki je zunaj, da ga obudi in potem s polnilecem napolni, če se še kaj da rešit. To finto...niti pomislil nisem...hehe imam na skuterčku in na motokultivatorju zanič aku..bom poiskusil...
Greencaj Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Video sem našel na youtube, pri meni je samo tisti zvoke ki daje občutek da vrti zobnike v prazno, motor ne zakašlja. Sem pa dal polnit baterijo. Bom poročal če je blo to to. C eagle in sesir 2
MiNa Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Takole se uničuje zaganjač, sklopka zaganjača... Kazalec "zabija" zaradi padca napetosti pod določeno najnižjo dovoljeno mejo, posledično elektonika zgubi napajanje in opravi reset, in opravi "startup" test. Če v prvo zagon motorja (ali avta) ni uspešen, je prvo kar storiš pregledaš akumulator in zagotoviš, da je napolnjen, priključki pa čisti in pritrjeni kot je predpisano. siks, Snečer, maxxa in 3 others 6
Snečer Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Saj pa prvo zmeriš aku, če ne kresa in če vidiš, da ne gre, zmeriš, napolniš. Poln AGM ima okoli 12,85-90V. Kar je pod 11,80V je prazno, ti pa imaš si rekel 10... pred 6 urami, Greencaj pravi: Ok, sem zmeru baterijo in je 10.1 Sklepam da je to to, mi pa ni jasno zakaj ni vpalu, ko je bil povezan na avto. Jo dam polnit, pa da vidimo kaj je. no...
Greencaj Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 30 minutami, Greencaj pravi: Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla. moraš prav povezat, da tok pride do zaganjača...tudi to se zgodi. Pa fajn je kdaj pa kdaj očistiti in podmazati kleme ter preveriti kontakte.
sesir Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 Ob 15. 2. 2017 ob 14:03, sesir pravi: Večkrat bilo 10v...akumulator pustis priklopljen.kleme pa priklučiš na tisti šravf,ki gre skozi moto akumulator...prižgeš avto in mora užgat pred 54 minutami, Greencaj pravi: Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla. ??
Kmet2 Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 56 minutami, Greencaj pravi: Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla. Pali pali ,samo moraš pustit par minut da nafila . Snečer, jskrablin in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 3 urami, Greencaj pravi: Eeeee. zdej dela prou lepo. Zgleda da če povežeš z avtom, še ne pomeni da pali 100%. Sem jo zbudil, napolnil in dejla. kar menjaj aku pa bo mir v bodoče DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 11 minutami, Snecer pravi: kar menjaj aku pa bo mir v bodoče se bi kar strinjal s tem. Sploh če je star že kakih par let. V nasprotnem te bo kje na cesti pustil ,kar pa ni fajn.
Fantocci Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Pa spotoma še v LIDL po polnilec za čez zimo skoči, da ne bo čez leto-dve ista zgodba.
sesir Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 (popravljeno) pred 4 minutami, Fantocci pravi: Pa spotoma še v LIDL po polnilec za čez zimo skoči, da ne bo čez leto-dve ista zgodba. Imam Lidlov polnilec in vreden pol p tople vode... Popravljeno Februar 17, 2017. Popravil sesir bikez 1
bikez Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 pred 5 minutami, sesir pravi: Imam Lidlov polnilec in vreden pol p tople vode... Jaz sem dokupil še Optimate polnilec, ker tisti iz Lidla, če je al pa če ni. Optimate mi je popravil accu in jed delal še tri leta, medtem ko Lidlov ni naredil nič. sesir 1
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Ob 30. 9. 2016 ob 13:31, Snecer pravi: Postopek montaže je sila preprost. Snameš dol na levi strani (smer vožnjo) plastiko nad stopalkami, da lahko snameš zaščitno plastiko za sprednji verižnik. Prva plastika je privita z enim imbus vijakom, druga plastika z dvema vijakoma mislim, da je 8 (rabiš gedore, ker je en vijak v luknji). Nato pa pa boš med cevkami za "odvajanje" zagledal vtičnico. Pač jo odklopiš in natakneš gor o2 senzor, odklopljeni del pa z izolir trakom preko konektorjev in malo "porineš", da se skrije. Edino kar moraš "pazit" je to, kako se vtičnica odpre, da ne boš na silo, ima vzvod in gre simpl. Lahko prvo probaš na podobni (slepi), ki se nahaja pod sedežem. Razmakneš z izvijačem haklc in dobiš narazen. Vsekakor poglej, ker je malo placa pa da ne boš kaj potrgal. poglej si fotke na gornjem linku, da boš videl o čem govorim oziroma Eno, mogoče malo glupo vprašanje, vendar vseeno. Ali ti na tehničnem pregledu pri izmeri izpušnih plinov pogruntajo ta O2 senzor? Spravljam se na homologacijo izpuha in vem, če ga naj prej dol vzamem. Hvala za odgovor. lp
Snečer Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Novembra sem mel tehnični pa se ne spominjam, da je kaj posebej meril. Francoza se lepo naredi, itak če bo meril, ne bo več kazalo... Lih on ve, kje maš na versaču o2 eliminator sploh če bo videl da je lambda še vedno montirana v izpuhu... bosa, J.a.m.e.s in DAMI34 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se