Snečer Objavljeno April 25, 2021 Opozori Objavljeno April 25, 2021 pred 8 minutami, bajkr88 pravi: tam na ridah v planini je pa komi mim avta šlo... jebemti da moj tomos a3 bl sune za AC je mapa, dolg prenos hribuc 1
MiNa Objavljeno Maj 17, 2021 Opozori Objavljeno Maj 17, 2021 Nekaj razlike v svetilnosti je... LED vs NITKA maxxa, RobiRoberto, GoBobi in 2 others 4 1
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 Končno dobil prave podložke za čep izpusta olja (aliexpress) Original vijak in podložka (sicer iz alu). Itak imam drug vijak, z magnetom, ampak sedaj bom lahko 10x menjal olje, to je 60.000km. Za matico zadnje nihajke nove edelstahl razcepke. Isto iz Alija, dimenzija In za boljše delovanje motorja. počasi se za Jadranko pripravljam gift, DAMI34, Quest in 1 other 4
raza Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 (popravljeno) Tri vprašanja, ker sem zmeden? Zakaj misliš, da so bakrene podložke boljše kot aluminij? Kaj je bila prva vgradnja AL ali Cu? A ti misliš, da je Al karter, Cu podložka in Fe vijak z magnetom dobitna kombinacija? Sam vprašam, res. Pa kromaste razcepke, zakaj, zaradi rije ali? Popravljeno Maj 25, 2021. Popravil raza
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 5 minutami, raza pravi: Tri vprašanja, ker sem zmeden? Zakaj misliš, da so bakrene podložke boljše kot aluminij? Kaj je bila prva vgradnja AL ali Cu? A ti misliš, da je Al karter, Cu podložka in Fe vijak z magnetom dobitna kombinacija? Sam vprašam, res. Pa kromaste razcepke, zakaj, zaradi rije ali? Ok. 1 in 2. Prva vgradnja je na sliki, ALU in Fe vijak. Vijak s podložko je že zdavnaj menjan, na sliki desni z magnetom. Kupljene so torej enake podložke za nov vijak (cirka 40.000km je tak vijak). Do sedaj še nisem menjal podložke. Če naročiš iz priznane trgovine za ta motor podložke-tesnila, dobiš cu podložke... ki pa so malo ožje. Zadeva deluje, ne vem pa, če je dobitna kombinacija, po moje je, zaradi magneta. Pravijo da je vseeno ali je alu ali cu, če privijaš z moment ključem Sem nekaj bral o teh materialih, praksa ne kaže nobene razlike. 3. razcepke pa, jasno da kupim edelstahl, tudi original so rostfrei.
raza Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj. CINDAPP 1
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 4 minutami, raza pravi: Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj. Če kaj delam hudo narobe, bom kupil druge podložke. Samo pri nas je težko dobit to dimenzijo. Ko sem vprašal tukaj, so govorili "v vsaki trgovini". Pa točno takšnih (dimenzije) kot so si zamislili konstruktorji ni bilo. 12x22x2 Baker je mehkejši od aluminija a ne? in zato verjetno ni problematično. ----------- Pri teh vijakih za španat ketno niso vsega vedeli že videl, ko je znotraj nihajke korodiral in ga je odlomilo. bolj zaupam protetiki MiNa 1
MiNa Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 25 minutami, Snečer pravi: ni poceni Za BMW so bakrene 20 centov komad. Vidiš imaš premium motor, ker uporabljajo Al podložke.? Snečer 1
MiNa Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 43 minutami, raza pravi: Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj. E to mene zanima, kaj je lahkomproblem, če imaš tri različne materuale Alu karter, Cu podložka in Fe vijak. Propeler ima original Alu karter, Cu podložko in Alu vijak. Kak strokovni komentar?? Sem elektronik, pa se v metalurgijo ne spoznam...
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 14 minutami, raza pravi: Galvanski člen...... Lahko še malo bolj pojasniš? p.s. ko so mi olje na servisih menjavali (2 pooblaščena servisa), nikoli niso podložke menjali ... alu original
raza Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 Saj znaš googlat, ane? Če sem zabluzil , pozabi.
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 2 minutami, raza pravi: Saj znaš googlat, ane? Če sem zabluzil , pozabi. ne, menimo se, pa nisem domač v tem. sem poguglal pa nisem nekak dojel, da je električno prevodno al da jo proizvaja. koliko jaz razumem je lahko na ALU blok alu podložka ali mehkejši material, ne pa jeklena, da morebiti ne poškoduješ alu zlitine karterja mehkejša pa se lepše prileže, stisne in bolje tesni (recimo) jaz bi rekel, da je v tem problem?
raza Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred eno uro, Snečer pravi: Pri teh vijakih za španat ketno niso vsega vedeli že videl, ko je znotraj nihajke korodiral in ga je odlomilo. Ob pravilno montiranem zadnjem kolesu je ta vijak popolnoma neobremenjen, služi samo centriranju in napenjanju verige in držanju pozicije nastavitev med zatezanjem osi. Če je ta vijak utrgalo, je bila to posledica napačno montiranega (premalo zategnjena os) kolesa. Površinsko korodiran vijak ima minimalno zmanjšano natezno trdnost. Scarabeo 500 in GoBobi 1 1
raza Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 7 minutami, Snečer pravi: ne, menimo se, pa nisem domač v tem. sem poguglal pa nisem nekak dojel, da je električno prevodno al da jo proizvaja. koliko jaz razumem je lahko na ALU blok alu podložka ali mehkejši material, ne pa jeklena, da morebiti ne poškoduješ alu zlitine karterja mehkejša pa se lepše prileže, stisne in bolje tesni (recimo) jaz bi rekel, da je v tem problem? Med različnimi kovinami in ob prisotnosti elektrolita prične teči tok, kar povzroča razpadanje kovin. Elektrolit je lahko na primer slana voda.....Toliko na kratko. MiNa in Snečer 2
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 Me je tudi zanimalo, pa sem poguglav - ker sem že malo zarjavel. https://www.strojnistvo.com/forum/viewtopic.php?t=5877 Se mi zdi kar dobra razlaga. raza 1
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 pred 21 minutami, raza pravi: Ob pravilno montiranem zadnjem kolesu je ta vijak popolnoma neobremenjen, služi samo centriranju in napenjanju verige in držanju pozicije nastavitev med zatezanjem osi. Če je ta vijak utrgalo, je bila to posledica napačno montiranega (premalo zategnjena os) kolesa. Površinsko korodiran vijak ima minimalno zmanjšano natezno trdnost. Videl na drugem forumu zlomljen vijak. Kaj ti naj rečem. Enako kot pri fedri pri avtomobilih, ko začne rjavet, pride do določene točke in poči... Uporabniku se to zgodilo, ko je neobremenjen vijak hotel odviti... pa je en del ostal v votli nihajki. V nihajko se nabere voda, pesek itd. zamaši luknjico, ki je premajhna in potem se dogaja, kar se dogaja (poleg tega da morda nekdo sploh ne vzdržuje). Jaz moram po pranju s šilom piknit v luknjico, da odteče voda iz nihajke... se mi neko zrcne peska vedno tja not vleže.
Snečer Objavljeno Maj 25, 2021 Opozori Objavljeno Maj 25, 2021 nadomestni vijak je rostfrei, problem je (lahko bi bil) torej CU podložka na karter, ki je alu litina MiNa 1
Snečer Objavljeno Junij 30, 2021 Opozori Objavljeno Junij 30, 2021 Prvi večji remont... zamenjal z boljšimi kitajskimi iz druge pokrajine. DAMI34, Quest, mladench in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 30, 2021 Opozori Objavljeno Junij 30, 2021 pred 2 urami, mladench pravi: Ducati barve nehi, kr bodo potem odpadli ps. od tistih Kitajcev običajno z rdeče kmal prešalta na roza..preverjeno.
Snečer Objavljeno Junij 30, 2021 Opozori Objavljeno Junij 30, 2021 pred 2 urami, mladench pravi: Ducati barve vsaj nekaj znajo naredit
MiNa Objavljeno Julij 7, 2021 Opozori Objavljeno Julij 7, 2021 Ob 20. 3. 2021 ob 10:04, MiNa pravi: Kaj več o študentskem grdavšu, ko prevozim 10K + Takole, 10 kilo je mimo.... Prepričanih ne bom prepričeval, motor je v vseh pogledih izpolnil moja pričakovanja. Sem se pa odločil, da se požvižgam na priporočila proizvajalca in bom že po 3 mesecih in prevoženih 10 kilo km zamenjal olje in filter. Proizvajalec priporoča menjavo na 12Kkm ali vsako leto. Priprava na izpust "krvi"... potem, ko se je zadeva dobro odtekla, sem nalil svežega Motula. Evo pa smo dobri za naslednjih 10k. Pravzaprav bo prej kakšen poseg še v "glavi" motorja... 4l kantica je bila ravno za dve menjavi. Tako sedaj pa novim kilometrom naproti... Snečer, SuNa, mladench in 4 others 6 1
DAMI34 Objavljeno Julij 7, 2021 Opozori Objavljeno Julij 7, 2021 @MiNaglaven podatek si izpusti (vi feni kawasakijev) a pol sune? ps.12kkm je mal velik, vsaj na 10kkm oz kot si rekel.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se