Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 2 urami, skalaprava pravi:

Vse jasno......človek prišel k pameti, kaj ni jasno  :lol1:

potemtakem bi zaradi rumenega trikotnika in abs modula lahko pol BMwejev dal na odpad.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalaprava pravi:

Vse jasno......človek prišel k pameti, kaj ni jasno  :lol1:

Pri BMWju pa postaneš mehanik :) verjetno mu je na versaću crknil nemški Bosch abs sistem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skalaprava pravi:

Vse jasno......človek prišel k pameti, kaj ni jasno  :lol1:

Takšnih predelav je bilo (tako se piše po svetovnem spletu) največ na ubermašinah. Na mojem R1150GS sem samo čakal kdaj bo riknalo na srečo do 95Kkm ni :kva1:. Servo ABS, normalno sem zaviral z enim prstom, z ugasnjenim motorjem in brez kontakta je bilo pa enako kot vsi normalni motorji brez teh "pomagal".

Na tehničnem sem ga prosil, če lahko preizkusim kakšen je sploh učinek zavor v primeru, da voziš brez kontakta. Zavorni učinek na valjih je bil povsem enak, le ročico je potrebno precej močneje stisnit. Zato pa panika pri odpovedi, ker imaš v trenutku občutek kot, da si ostal brez zavor, kar seveda ni res.

Kot je že @DAMI34 zapisal, tudi veliki modri se kvari, kot vse ostalo....

ps, še to danes sem pri specialistu kupil dva semeringa za zadnje kolo "mopeda" od moje :inlove:. Pri specialistu oba 4€, pri zlatarjih raje nisem vprašal :naughty:.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, MiNa pravi:

Takšnih predelav je bilo (tako se piše po svetovnem spletu) največ na ubermašinah. Na mojem R1150GS sem samo čakal kdaj bo riknalo na srečo do 95Kkm ni :kva1:. Servo ABS, normalno sem zaviral z enim prstom, z ugasnjenim motorjem in brez kontakta je bilo pa enako kot vsi normalni motorji brez teh "pomagal".

Na tehničnem sem ga prosil, če lahko preizkusim kakšen je sploh učinek zavor v primeru, da voziš brez kontakta. Zavorni učinek na valjih je bil povsem enak, le ročico je potrebno precej močneje stisnit. Zato pa panika pri odpovedi, ker imaš v trenutku občutek kot, da si ostal brez zavor, kar seveda ni res.

Kot je že @DAMI34 zapisal, tudi veliki modri se kvari, kot vse ostalo....

ps, še to danes sem pri specialistu kupil dva semeringa za zadnje kolo "mopeda" od moje :inlove:. Pri specialistu oba 4€, pri zlatarjih raje nisem vprašal :naughty:.

 

MiNa, meni je vse jasno kako se modro beli kvari, saj jih imam doma in tudi ne pišem hvalospeve, prej kritike. Sem inženir tehnične stroke in mi je jasno, da se stvari kvarijo! Samo omenjeni gospod, ki sem mu repliciral, tu vedno kvasi, da se Kawasaki Versis pa nikoli ne pokvari!

No, očitno se... primer zaključen :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, skalaprava pravi:

MiNa, meni je vse jasno kako se modro beli kvari, saj jih imam doma in tudi ne pišem hvalospeve, prej kritike. Sem inženir tehnične stroke in mi je jasno, da se stvari kvarijo! Samo omenjeni gospod, ki sem mu repliciral, tu vedno kvasi, da se Kawasaki Versis pa nikoli ne pokvari!

No, očitno se... primer zaključen :P

Kupi si enga versaća za učenje :) 

Pa ne zavajat, saj sem dal seznam, kaj lahko gre na versaću oz. kje so našli hibe er6/versys/ninja650r

Je pa res, da z vsako serijo poskušajo to popravit in ne pridelat novih...tu se mi zdi, da pa je neka razlika napram...

Za ABS pa še nisem slišal, da bi bila težava, pri BMWjih ja, nonstop jamrajo o trikotniku, senzorju itd.

Tudi meni je jasno, da se stvari pokvarijo, iztrošijo itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, skalaprava pravi:

MiNa, meni je vse jasno kako se modro beli kvari, saj jih imam doma in tudi ne pišem hvalospeve, prej kritike. Sem inženir tehnične stroke in mi je jasno, da se stvari kvarijo! Samo omenjeni gospod, ki sem mu repliciral, tu vedno kvasi, da se Kawasaki Versis pa nikoli ne pokvari!

No, očitno se... primer zaključen :P

če nima ABSja, se modul ne more pokvarit simpl. Je pa res, da okvare modula niso ravno pogoste na kawa firmi, skoraj običajne pa na propeler firmi, upam, da so zadnje čase ta problem odpravili.

Nisem šel sicer gledat ebaya, sem pa skoraj prepričan, da se da dobiti vse tudi ABS modul, oziroma celo enoto za versača.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

če nima ABSja, se modul ne more pokvarit simpl. Je pa res, da okvare modula niso ravno pogoste na kawa firmi, skoraj običajne pa na propeler firmi, upam, da so zadnje čase ta problem odpravili.

Nisem šel sicer gledat ebaya, sem pa skoraj prepričan, da se da dobiti vse tudi ABS modul, oziroma celo enoto za versača.

 

Jap, na ebayu se da dobit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Še en z MK2 po 60.000km, iz Rusije.

Zanimivo za pogledat, da je v 19 litrski tank spravil 21 litrov :)

Pri 45.000km je pregledal zračnost ventilov in je bila bp.

Je pa menjal 4 ketne, oiler je dal šele pred časom gor, stil vožnje, ki ima rad wheelija, do ketne ni prijazen :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Snečer pravi:

Zanimivo za pogledat, da je v 19 litrski tank spravil 21 litrov :)

 

Ko si ravno omenil kapaciteto rezervoarja... se spomnem, da se  mi je pri 2\3 polnega rezervoarja, motor rad zibal sem in tja, ko sem se ustavil na semaforju, ali kje drugje.  Ni imel prekatov, kar bi pri tako visoko postavljenem tanku bilo dobrodošlo. Ali opaziš kdaj to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, skalar36 pravi:

Ko si ravno omenil kapaciteto rezervoarja... se spomnem, da se  mi je pri 2\3 polnega rezervoarja, motor rad zibal sem in tja, ko sem se ustavil na semaforju, ali kje drugje.  Ni imel prekatov, kar bi pri tako visoko postavljenem tanku bilo dobrodošlo. Ali opaziš kdaj to?

v bistvu ima dva prekata, če si ga kdaj dol vzel, maš na levi in desni stran benz, do neke točke, potem pa začne plavat, benz pumpa je pa na sredini spodaj, itak

sicer pa ja, sem že začutil pretakanja goriva, je takšen pojav kot opisuješ :) tank je kar visoko in velik tako da, to je to

na začetku me je malo "presenetil" ta pojav, potem pa ne veš več, da je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, potem ima prekate. Sem laično mislil, da jih nima. Šramfam pa ne sam.

Zanimivo bi blo ugotovit kako se potem to med samo vožnjo pozna.

Če se pravilno spominjam, sem nekje, mogoče celo na MS, zasledil, da so v tanke tekmovalnim cestnim motorjem dajali peno ravno zaradi tega pojava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, MitcH' pravi:

a ni bilo nič kolesarjev, ali so prehitri ?

Kolesarjev ni bilo, bili so le gozdarji.

Prehitra vožnja se je slabo za njih končala. K sreči se je motor dalo potisnit mimo.

Vozil sem razmeram in ohranitvi materiala na maximumu.

20201009_152732.thumb.jpg.3e5af077defa44526abf6455c0757e0b.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Kolesarjev ni bilo, bili so le gozdarji.

Prehitra vožnja se je slabo za njih končala. Ni bila prehitra vožnja, ampak "premalo" naložen kamion in ovinek. K sreči se je motor dalo potisnit mimo.

Vozil sem razmeram in ohranitvi materiala na maximumu. To pa se strinjam s tabo 100%

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Citiraj

Top 5 Reasons - Why I Sold My Suzuki Vstrom 1000 and got the perfect bike.. a Kawasaki Versys 650LT!

šipo edino pograja, ker je prevelik, ampak to smo itak vsi menjali

1. okretnost, vodljivost (se strinjam, izjemno precizen, lahkoten, kirurška vožnja na mm)

2. vsestranskost (da, s preobutimi gumami kamorkoli), do trgovine ali okoli sveta, že iz "škatle"

3. kvaliteta izdelave (se strinjam)

4. dolgoprogaš, 20l tank ...

5. ugoden :) 

zato ga težko izboljšajo, ker je perfekten

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je. Dobro je povedal. Vse je res. Sploh izdelava je res na nivoju.

Mu pa manjka en detajl, lih malo karakterja. Mal moči. Recimo voziš po AC tam ca 140 kmh. Ko obrneš ročko za gas ni nekega hudega učinka. Če sta pa 2 na njem, je pa treba z menjalnikom delat. Motorizem je itaq hobi, nepotrebna stvar, ki pa doprinese življenju veliko kvalitete. In zato je fajn met mal več moči. Vsaj jaz imam ad, da se mi smeji pod čelado, ko obrnem gas. Agregat od 900 bi moral imet, pa bi bil top. Ker njegov večji brat je že precej težji. Tukaj vmes pa lepo pride Yamaha Tracer 900, ki ima isto težo. Vseh 5 naštetih lastnosti ima isto kot Versys. In cene rabljenih so tam-tam.

Sicer je pa versys zelo pameten racionalen nakup.  Za umirjenega voznika, nezahtevnega uporabnika, za po mestu ali kot prevozno sredstvo vrhunski nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Tole bo pa zanimivo, če se res zgodi...

AATW2.thumb.JPG.f75cd7aecb29add79c60923a9e7e3593.JPG

Končno nekdo, ki za pot RTW vi izbral ubermašine ampak malo 300ccm ropotuljico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem bo Covid, Če so šli že s kolesi bo ta motor amerika za potovanje, vsekakor boljši v vseh pogledih, kot težji in dražji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!