Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob 7. 5. 2024 ob 14:40, Snečer pravi:

 

me zanima, kakšna je obraba na Kove ...

.

... to moraš pa kar "tja" pridet, pa sprobat ... ker na besedo je prav težko verjet, kako lahko tiste gume tolk več zdržijo od tvojih :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, pik1 pravi:

.

... to moraš pa kar "tja" pridet, pa sprobat ... ker na besedo je prav težko verjet, kako lahko tiste gume tolk več zdržijo od tvojih :dry:

Vidim, da se 500x prodaja na spletu, kar 2 komada, zgleda nekaj ne štima. Mislim, da eno prodaja drugi reklamer iz MSja...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

IMG_20240628_185853.jpg.166ee4556ff1f3b4eaccd6ad9761c0ef.jpg

cena na avtonetu bi bila danes 7790 EUR :) malo več kot Kove

z leti gre cena sam gor

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Vidim, da se 500x prodaja na spletu, kar 2 komada, zgleda nekaj ne štima. Mislim, da eno prodaja drugi reklamer iz MSja...

 

.

... no, zgodaj se je začelo :eek:

... pred parimi meseci sem napisal, da jo bom čez dve leti lahko kupil za pol cene ... pa vidim da ne bo treba čakat dve leti :eek:

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

z leti gre cena sam gor

 

.

... ja, servisov :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, pik1 pravi:

.

... no, zgodaj se je začelo :eek:

... pred parimi meseci sem napisal, da jo bom čez dve leti lahko kupil za pol cene ... pa vidim da ne bo treba čakat dve leti :eek:

.

... ja, servisov :lol1:

kok si plačal za predpotopno yamaho tenere, al kaj je bil že un krš? Skor pol cene. To so žal dejstva. Ampak v osnovi, versač res drži ceno, če pa ga od Snecija kupim je zihr jurja več vreden od konkurence. Zdej pa računaj, niti šalit se mi ni treba. 70kkm 7 jurjev najmanj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

kok si plačal za predpotopno yamaho tenere, al kaj je bil že un krš? 

.

... stari, sam na trgu ni nobene "predpotopne" tenerejke, stare leto ali dve na voljo ... tko da :D

 

 

ps.

... jurja in pol več za novo tenerejko, ali tega istga jurjapapol manj za novo kove 800 ??? :eek:

... res težko vprašanje :kva2: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, pik1 pravi:

.

... stari, sam na trgu ni nobene "predpotopne" tenerejke, stare leto ali dve na voljo ... tko da :D

 

 

ps.

... jurja in pol več za novo tenerejko, ali tega istga jurjapapol manj za novo kove 800 ??? :eek:

... res težko vprašanje :kva2: 

sej zato pa letijo cene v nebo. Versačev 650 tega letnika oziroma modela je na anetu....skor nč. Nič pa sigurno takih, ki bi zgledali kot novi in preverjeno zgodovino.

 

Kar se pa tiče ps..ja maš prav. Jaz raje posežem po novem, ker je pač novejše, manj zmatrano, garancija...pa diši po novem, kar pa tut neki vela.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snečer pravi:

IMG_20240628_185853.jpg.166ee4556ff1f3b4eaccd6ad9761c0ef.jpg

cena na avtonetu bi bila danes 7790 EUR :) malo več kot Kove

eno je kol ceniš drugo je pa za koliko dobiš kupca. 

Je res lepo ohranjen tudi jaz imam opadenanega  sam zato nebom dobil kaj dosti več je pa res, da ga lažje prodaš.

Po netu kar spremljam cene eni res preterajo pol pa ga imajo gor celo leto na koncu morajo pa spustiti tudi 30% ali več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Rdeči pravi:

eno je kol ceniš drugo je pa za koliko dobiš kupca. 

Je res lepo ohranjen tudi jaz imam opadenanega  sam zato nebom dobil kaj dosti več je pa res, da ga lažje prodaš.

Po netu kar spremljam cene eni res preterajo pol pa ga imajo gor celo leto na koncu morajo pa spustiti tudi 30% ali več.

malo moraš hec razumet :) cene so zblaznele pri nekaterih... no, ne prodajam, zvozil ga bom do konca, se je izkazal v vseh teh letih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Snečer pravi:

razumna cena, izpuh je verjetno vpisan? :)

Haha, tipična hiba Versysov, ko ta pokrov rad odleti, le kaj so razmišljali pedantni Japonci, ko so želeli to fiksirat z enim švasom 😃

Popravljeno . Popravil davorin88
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Popravite me če v napačni temi sprašujem. Nisem pa prebral vseh 300 strani, samo preletel zadnjih par. Se opravičujem če je kje odgovorjeno.

Kako je versys za visoke ljudi? 190cm+, 100kg,.... 
Je kaj večjih razlik glede na letnik?

Totalen začetnik sicer, iščem nekaj relativno ugodnega & pohlevnega z abs-om. Naked ali touring varjanta, ampak me malo skrbi prostor za noge, vzmetenje za kg...
Oziram se sicer tudi za cbf-kami, f800, fazer, vstrom, če ima kdo primerjavo v glavi.. Ampak preden začnem hodit okrog in se vsedat na motorje bi morda vprašal če je sploh smiselno ali ga že vnaprej odpišem :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, mohimm pravi:

Popravite me če v napačni temi sprašujem. Nisem pa prebral vseh 300 strani, samo preletel zadnjih par. Se opravičujem če je kje odgovorjeno.

Kako je versys za visoke ljudi? 190cm+, 100kg,.... 
Je kaj večjih razlik glede na letnik?

Totalen začetnik sicer, iščem nekaj relativno ugodnega & pohlevnega z abs-om. Naked ali touring varjanta, ampak me malo skrbi prostor za noge, vzmetenje za kg...
Oziram se sicer tudi za cbf-kami, f800, fazer, vstrom, če ima kdo primerjavo v glavi.. Ampak preden začnem hodit okrog in se vsedat na motorje bi morda vprašal če je sploh smiselno ali ga že vnaprej odpišem :)

ne bo premium za te izmere,  morda bolje vstrom

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Od naštetih je V-Strom najprostornejši. Če boš vozil tudi koga na zadnjem sedežu pa sploh...

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Bliža se menjava gum, tokrat se bo preizkusil še touring model slo gume :)

Continental se ni izkazal s kilometrino.

IMG_20240813_121612.jpg

IMG_20240813_121744.jpg

Popravljeno . Popravil Snečer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Snečer pravi:

Bliža se menjava gum, tokrat se bo preizkusil še touring model slo gume :)

Continental se ni izkazal s kilometrino.

IMG_20240813_121612.jpg

IMG_20240813_121744.jpg

Solidna guma za svojo ceno. Proti Metzeler Roadtec tudi poraba kak deci nižja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

update, 14869km, tkc70 in po sredini oz na indikatorju ni več legalna

še eno jadranje opravim, da še malo po bokih zapeljem in slečem

upam, da Kove kdaj kakšne gume naredi, ki bodo držale 20k km :) 

IMG_20240920_182529.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Snečer pravi:

update, 14869km, tkc70 in po sredini oz na indikatorju ni več legalna

še eno jadranje opravim, da še malo po bokih zapeljem in slečem

upam, da Kove kdaj kakšne gume naredi, ki bodo držale 20k km :) 

IMG_20240920_182529.jpg

.

... Na Kove ne bodo problem gume ... ker bo vse drugo prej problem 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še opis mojih izkušenj.

1.

OEM veriga (D.I.D. VX) je zdržala 23.683km oziroma, ker je postala ponekod trda (členki), je bilo treba menjat, knjiga pravi, da se menja, ko se raztegne do servisnega limita (ketne nisem nikoli španal, ni bilo potrebe, morda je kazalo tudi da je neenakomerno raztegnjena).

2.

Nato zamenjava seta za D.I.D. VX2, ki bi naj bila močnejša, katero sem pa zamenjal že pri 15.438km, španal nikoli, točno se ne spominjam al se menjal zaradi barve, al ker se je neenakomerno raztegnila, tele VX serije "zdžijo" na versaču 10k, potem niso več tako prijetne za vozit.

Ne verjamem, da sem naletel na ponaredek :) 

Nego verigi sem posvečal primerno tako za vx kot vx2 model, morda še preveč :)

WP_20150603_0011.jpg.3a388971bd5e5404675893edaca71f13.jpg

3.

Sedaj je nameščena najmočnejša verzija D.I.D. ketne, ki je trenutno na prevoženih 40.026km + oiler, ki je nastavljen na močno mazanje.

Tudi te verige še nisem španal, postajajo pa členki malo trdi, tako da bo preventivna menjava v kratkem (set najjaće z blendo 159 EUR).

Dve leti nazaj sem vozil malo več makadama pa se mi zdi, da je od takrat otršala. Z oljem se potem ublaži, a vidim, da ni več prava tudi po zvoku.

WP_20170125_001.jpg.3efb4c9e27d4beec9f2a22dbafe60d6a.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jesenski remont:

gume: tokrat Mitas Touring force, prejšnje TKC 70 so držale le 14869km (se nisem odločil, da še enkrat pojadram z njimi), 236 EUR s premontažo

zavorne obloge: menjava po 37000km, isto Brembo sintrane, čeprav stare vidim, da so še kot nove, 110 EUR

veriga: menjava po 39120km, spet D.I.D. ZVMX + JT sprocket, Kettenmax.de , plus nova varnostna šelna, 159 EUR

olje Motul 7100 + hiflo krom filter, 32 EUR

delo: neprecenljivo

 

 

IMG_20240924_120902.jpg

IMG_20240924_123137.jpg

IMG_20240924_135751.jpg

IMG_20240924_141353.jpg

Čiščenje zavor, pakne še veliko mesa, za nekaj sezon :)

Titan vodilo brezhibno.

 

IMG_20240924_144530.jpg

IMG_20240924_144538.jpg

IMG_20240924_144549.jpg

IMG_20240924_144554.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nato odtegovanje sprednjega verižnika, ki je lahko nočna mora pri nekateri.

K sreči je šlo odtegnit s Hofer moment ključem in rekreativno roko.

Za blokiranje verige sem uporabil vrtno orodje :) lopato, vrhunsko orodje.

 

IMG_20240924_182124.jpg

IMG_20240924_182138.jpg

IMG_20240924_182147.jpg

IMG_20240924_182153.jpg

IMG_20240924_194919.jpg

IMG_20240924_194928.jpg

IMG_20240924_200745.jpg

Nasadni ključ 27, podaljšani Matador 6 robni (v ozadju je čakal kompresor, a ni bilo potrebe :)

Vmes še menjava olja in filtra.

 

IMG_20240924_201015.jpg

IMG_20240924_201404.jpg

IMG_20240925_144411.jpg

IMG_20240925_155910.jpg

Stari verižnik na oko kot nov, montaža izvedena po knjigi.

 

IMG_20240927_140730.jpg

IMG_20240927_140831.jpg

IMG_20240927_140853.jpg

IMG_20240927_140936.jpg

IMG_20240927_141411.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orodje za zanetanje, uporaba šublerja. Nova varnostna šelna, vse premerjeno.

Stara ketna še niti ni tako slaba.

 

 

IMG_20240927_142059.jpg

IMG_20240927_143918.jpg

IMG_20240927_144429.jpg

IMG_20240927_145433.jpg

IMG_20240927_151320.jpg

IMG_20240927_152049.jpg

IMG_20240927_155552.jpg

IMG_20240927_161506.jpg

Zadnje pakne.

 

IMG_20240927_172311.jpg

IMG_20240927_172315.jpg

IMG_20240927_173110.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sestava nazaj. Nastavitev verige, čiščenje.

Čakam še sprednje pakne, nato spremni. Jutri še malo krivine počistim in prezračim zadnjo zavoro.

Orodje za zanetat imam od te firme:

https://www.louis.de/artikel/craft-meyer-kettentrenn-und-vernietwerkzeug-fuer-d-i-d-und-saito/10002556?filter_article_number=10002556

Vrhunsko, rekreativna roka skoraj s prve zadene toleranco :) 

 

IMG_20240927_182334.jpg

IMG_20240927_182505.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • ftp



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!