Snečer Objavljeno pred 21 urami Deli Objavljeno pred 21 urami Verjetno v motogp ne mažejo, da. Za normalno cestno rabo se menimo. Citiraj Is copper grease ok for brakes? You can put copper grease on the back of the pads. It just stops dust getting between the pad and the piston which makes them squeal. It has no effect on braking efficiency. no, tebi bolj verjamem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno pred 21 urami Deli Objavljeno pred 21 urami ..tudi v normalni cestni rabi se diski in ploščice močno segrejejo.... sploh, če se rad voziš recimo po Dolomitih, kjer precej zaviraš iz serpentine v serpentino, kjer se stvari nimajo časa pohladiti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno pred 21 urami Deli Objavljeno pred 21 urami pred 8 minutami, Zivnorc pravi: ..tudi v normalni cestni rabi se diski in ploščice močno segrejejo.... sploh, če se rad voziš recimo po Dolomitih, kjer precej zaviraš iz serpentine v serpentino, kjer se stvari nimajo časa pohladiti. Sem bil kar nekaj v Dolomitih pa ni tako hudo, če se normalno pelješ gas bremza vožnja pa pomeni obrabo vseh materialov, tudi telesa. Pustimo zdaj to, pasta je proti neprijetnim zvokom in prahu, veliko jih maže, drugi spet ne, ker pri odprtem izpuhu bremz ne čuješ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno pred 21 urami Deli Objavljeno pred 21 urami Ob 30. 9. 2024 ob 10:36, franc pravi: Sicer "Hofer-jev" navorni ključ ni drag, samo ga boš "zjahal" , če boš odtegoval z njim. lp Zjahal, nič hitreje kot pri "kontroliranem" zatiskanju vijakov. Tule je lepo razložen princip "moment ključa". Pomembno je le, da je v času, ko se ključ (ročka) ne uporablja, gumb za nastavitev momenta popolnoma odvit. Tako, da je vzmet razbremenjena. Snečer, Zivnorc, GoBobi in 2 others 1 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno pred 9 urami Deli Objavljeno pred 9 urami pred 11 urami, MiNa pravi: Zjahal, nič hitreje kot pri "kontroliranem" zatiskanju vijakov. Tule je lepo razložen princip "moment ključa". Pomembno je le, da je v času, ko se ključ (ročka) ne uporablja, gumb za nastavitev momenta popolnoma odvit. Tako, da je vzmet razbremenjena. ... verjetno je mišljeno samo to, da ne uničiš ključa pri odvijanju, ker po navadi je kaka stvar zategnjena u božjo mater, al pa zarustana...in da se ne najde kak pacient, da bo šel s celo svojo maso od 90 kil skakat po ključu, ko je nazadnje pred 17-imi leti na Yugotu menjal gume... ... če delaš "na roke" ne boš uničil tega ključa. Se mi je pa pri Hofer ključu odvil tisti vijak za "umerjanje skale", tako da sem moral na novo umeriti - nastaviti ključ....in potem zalepil s "tašwoh" Loctitom... MiNa in raza 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami Končan jesenski remont, samo še fini setup nastavim Sprednje pake, odzračenje, ročka prime po občutku malo prej. Na koncu še malo purola na krivine in vileda-hofer gobica. HyperJack, DAMI34 in MiNa 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro pred 7 urami, Zivnorc pravi: ... verjetno je mišljeno samo to, da ne uničiš ključa pri odvijanju, ker po navadi je kaka stvar zategnjena u božjo mater, al pa zarustana...in da se ne najde kak pacient, da bo šel s celo svojo maso od 90 kil skakat po ključu, ko je nazadnje pred 17-imi leti na Yugotu menjal gume... ... če delaš "na roke" ne boš uničil tega ključa. Se mi je pa pri Hofer ključu odvil tisti vijak za "umerjanje skale", tako da sem moral na novo umeriti - nastaviti ključ....in potem zalepil s "tašwoh" Loctitom... Kam si dal moment ključ umerit, če ni skrivnost? imam enega,ki ni bil ze nekaj časa pa bi ga dal umerit,da sem pomirjen,da je kot mora biti.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro (popravljeno) pred 49 minutami, Hytech pravi: Kam si dal moment ključ umerit, če ni skrivnost? imam enega,ki ni bil ze nekaj časa pa bi ga dal umerit,da sem pomirjen,da je kot mora biti.. ... vpneš štirirobi nastavek navornega ključa v primež. Vzameš ribiško tehtnico ( imam eno na vzmet, drugo digitalno, ki kažeta točno (preverjeno s kalibriranimi utežmi)). Izmeriš ročico navornega ključa od sredine nastavka za ključe, do konca ročaja ključa (ene 2cm manj...kjer je utor od matice..oz, kjer je začetek matice, da sem lahko zahakljal kavelj od tehtnice). Izračunaš, koliko kg moraš potegniti glede na izmerjeno ročico (sem nastavljal pri 10kgm) ...paziti moraš, da s tehtnico vlečeš pravokotno glede na ročico navornega ključa. ... nastaviš... priviješ tisto matico... preskusiš parkrak, če je to-to..... ...in to je to. ... na enak način lahko seveda tudi samo preskusiš, če ti navorni ključ kaže točno. ... lahko pa tudi natakneš 1m dolgo cev na ročaj navornega ključa, pa ti ni treba pretvarjati...oz računati...in imaš takoj kgm ... seveda pa mora biti od sredine nastavka za ključe do mesta vpetja vagice točno 1m.... z žico narediš zanko na cevi...ali kakorkoli se znajdeš drugače... Popravljeno pred 1 uro. Popravil Zivnorc MiNa in Hytech 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno pred 59 minutami Deli Objavljeno pred 59 minutami pred 6 minutami, Zivnorc pravi: ... vpneš štirirobi nastavek navornega ključa v primež. Vzameš ribiško tehtnico ( imam eno na vzmet, drugo digitalno, ki kažeta točno (preverjeno s kalibriranimi utežmi)). Izmeriš ročico navornega ključa od sredine nastavka za ključe, do konca ročaja ključa (ene 2cm manj...kjer je utor od matice..oz, kjer je začetek matice, da sem lahko zahakljal kavelj od tehtnice). Izračunaš, koliko kg moraš potegniti glede na izmerjeno ročico (sem nastavljal pri 10kgm) ...paziti moraš, da s tehtnico vlečeš pravokotno glede na ročico navornega ključa. ... nastaviš... priviješ tisto matico... preskusiš parkrak, če je to-to..... ...in to je to. ... na enak način lahko seveda tudi samo preskusiš, če ti navorni ključ kaže točno. ... lahko pa tudi natakneš 1m dolgo cev na ročaj navornega ključa, pa ti ni treba pretvarjati...oz računati...in imaš takoj kgm ... seveda pa mora biti od sredine nastavka za ključe do mesta vpetja vagice točno 1m.... z žico narediš zanko na cevi...ali kakorkoli se znajdeš drugače... kako pa si raz... moment ključ? da moraš umerjat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno pred 56 minutami Deli Objavljeno pred 56 minutami pred 2 minutami, Snečer pravi: kako pa si raz... moment ključ? da moraš umerjat ... odvila se je tista matica na koncu, s katero se prednastavi vzmet... pa sem raje preveril in nastavil, da sem bil siguren, če se ni kaj premaknilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se