vandrovec Objavljeno Maj 8 Objavljeno Maj 8 pred 8 minutami, DAMI34 pravi: agregat od Z900 v Versisa 650 bi bil terna Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂
MiNa Objavljeno Maj 8 Objavljeno Maj 8 Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel... 1
DAMI34 Objavljeno Maj 8 Objavljeno Maj 8 pred 1 minuto, vandrovec pravi: Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂 ni isto, je kr velika razlika. Z900 ima komaj komaj dovolj zmogljiv okvir za agregat, pa vseeno zmore, sestavljen s pohištvenih cevi . ker je agregat ne premočan in izredno linearen, bi dobro sedel v Versisa 650. taistemu bi lahko dodali še 21 ali 19 spredaj. Okvir 650 ke in vzemetenje je dokaj solidno oziroma zmore skoraj več kot agregat. 2
vandrovec Objavljeno Maj 8 Objavljeno Maj 8 pred 4 minutami, MiNa pravi: Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel... Vsega je na pretek, ničesar več ne manjka...tista pogruntavščina o agretu Versysa v KLR ni moja, mi je pa všeč. Sicer je zelo podobna Yamaha T7 pa vseeno, to je eden najbolj prodajanih motorjev v tej kategoriji. Če bi sam kupoval nek enduro pod 600 ccm ne bi šel, drugo je prav za okrog hiše. Nad 600 kubikov in robustna izdelava, da prenese tudi trpinčenje po slabem terenu...T7, AT, GS, Triumph, Aprilia, ....precej jih je,mogoče manjka nekaj takega kot XR 650 v EU, kjer bi KLR z agregatom od Versysa bil blizu...
Snečer Objavljeno Maj 8 Objavljeno Maj 8 KLR z agregatom 650 od versysa bi bil še eden v množici "terenskih" tankov. Prihaja novi 400 ali 500 kubični "KLE/KLR", ki pa bo verjetno tudi okoli 180kg... Kitajci so ukrotili gravitacijo... 1
MiNa Objavljeno Maj 13 Objavljeno Maj 13 (popravljeno) Takole, moj "študentski moped" bo pri 88.000 km 1. dobil nove ploščice za strahopetce Popravljeno Maj 13. Popravil MiNa 2 3 1
Snečer Objavljeno Maj 13 Objavljeno Maj 13 pred 53 minutami, MiNa pravi: Takole, moj "študentski moped" bo pri 88.000 km 1. dobil nove ploščice za strahopetce Če bi želel po študentski ceni (free) bi lahko pri meni izbiral OEM ploščice in Brembo sintrane Oboje lepo ohranjeno in shranjeno. 1 1
Kugelschreiber Objavljeno Maj 13 Objavljeno Maj 13 23 minutes ago, Snečer said: Če bi želel po študentski ceni (free) bi lahko pri meni izbiral OEM ploščice in Brembo sintrane Oboje lepo ohranjeno in shranjeno. Hehe. A ti tud odscipane nohte spravis? 2
Snečer Objavljeno Maj 13 Objavljeno Maj 13 pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi: Hehe. A ti tud odscipane nohte spravis? samo če so bili prej na motorju 5
MiNa Objavljeno Maj 13 Objavljeno Maj 13 Nove ploščice gredo v hrambo. Do nadaljnega... Razlog, Original pri 87790km. Glede na nove, še na polovici obrabe niso... Enako tudi sprednje. Žal ni slik Pozabil slikat... Olje pa... Ja, to sem pa komplet izpraznil, opral čeljusti, batke, ploščice... Razmastil, nalil novega zavornega olja, odzračil, sestavil in seveda izdatno preizkusil v varnem okolju, predno se podam nazaj na cesto... 7 1
Snečer Objavljeno Junij 22 Objavljeno Junij 22 Ob 4. 6. 2025 ob 21:37, MiNa pravi: Lep palindrom... počasi... 2
s2k1 Objavljeno Junij 25 Objavljeno Junij 25 (popravljeno) Pozdravljeni, ima moda kdo viška desno sprednjo stopalko za versysa 650, l. 2008? Bi jo kupil. Popravljeno Junij 25. Popravil s2k1
BIF Objavljeno Julij 14 Objavljeno Julij 14 Versys 650...eden najboljših motorjev za upokojence v 2025....tako pravijo.... 1
Snečer Objavljeno Julij 14 Objavljeno Julij 14 pred 32 minutami, BIF pravi: Versys 650...eden najboljših motorjev za upokojence v 2025....tako pravijo.... in za vse ostale dejansko je za vsakega, ker je pač najboljša kombinacija na trgu do 2007 dalje (ne pozabi, da si na MS če bi danes menjaval za kaj drugega, je to samo Honda X-adv 750... podobno je kot tale doli: https://pbs.twimg.com/media/CEbzsXfWEAEo_6P.jpg 1 2
Snečer Objavljeno Julij 15 Objavljeno Julij 15 https://www.topspeed.com/kawasaki-versys-best-midweight-adv-tourer-bike/
BIF Objavljeno Julij 15 Objavljeno Julij 15 Nesporno je Versys odličen motor. Ni preseźkov je pa dober v vsem. Kdor kupi tak motor, pač ne more zgrešit. Tu je samo vprašanje ergonomije...kolikor ti pač odgovarja položaj sedenja na daljših turah. Takšni motorji dejansko pokrijejo 95% potreb normalnega moto-uporabnika. Fajn je da obstajajo in fajn je, da jih vsako leto ne posodabljajo preveč. Zdelo se mo je pač simpatično, da so ga uvrstili v skupino "ta boljših" za penzioniste, ker sem prepričan, da ta motor presega sposobnosti in potrebe večine motoristov. 3
Snečer Objavljeno Julij 15 Objavljeno Julij 15 pred 1 uro, BIF pravi: Nesporno je Versys odličen motor. Ni preseźkov je pa dober v vsem. Kdor kupi tak motor, pač ne more zgrešit. Tu je samo vprašanje ergonomije...kolikor ti pač odgovarja položaj sedenja na daljših turah. Takšni motorji dejansko pokrijejo 95% potreb normalnega moto-uporabnika. Fajn je da obstajajo in fajn je, da jih vsako leto ne posodabljajo preveč. Zdelo se mo je pač simpatično, da so ga uvrstili v skupino "ta boljših" za penzioniste, ker sem prepričan, da ta motor presega sposobnosti in potrebe večine motoristov. Za motoriranje dejansko ne rabiš veliko, v glavnem le čas in denar Dejansko je še 99% enak kot v letu 2006-2007, ko so ga lansirali, dodali so mu pomagala, kilograme, elektroniko, torej + 15kg. Največji minus zame ni sednje na daljših turah, tu je dejansko zaradi zravnanega položaja in udobnega sedeža precej udoben, ampak cukajoč agregat, z velikim pojemkom, ko spustiš gas. To bi se moralo peljati ko inline4(3) pa bi bilo + tempomat, če voziš veliko AC, a to smo že razvajeni. Presega moje sposobnosti in potrebe... da Za med 2-3 jurje se da dobit dobre rabljene komade in se lahko navoziš do nezavesti, vzdrževanje pa ni zahtevno in drago. Mogoče za penziče lih ni, sedež je na 845mm, ampak ok, ljudje danes gredo mladi v pokoj 2 1
Snečer Objavljeno Julij 15 Objavljeno Julij 15 pred 26 minutami, MiNa pravi: A pol verso zdej ni več študentski motor??? večni študent tud enkrat penzijo dočaka 4
MiNa Objavljeno Julij 26 Objavljeno Julij 26 Očitno tudi študentskopenzionističem moped ni imun pred strojelomom... Vir FB "Yesterday I went on a couple hundred km run and 2 mins from home I felt the bike lower like the forks dropped or something.. lost all steering and headed right into a field. Anyone know of this happening?"
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se