vandrovec Objavljeno včeraj ob 14:16 Objavljeno včeraj ob 14:16 pred 8 minutami, DAMI34 pravi: agregat od Z900 v Versisa 650 bi bil terna Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂
MiNa Objavljeno včeraj ob 14:17 Objavljeno včeraj ob 14:17 Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel...
DAMI34 Objavljeno včeraj ob 14:19 Objavljeno včeraj ob 14:19 pred 1 minuto, vandrovec pravi: Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂 ni isto, je kr velika razlika. Z900 ima komaj komaj dovolj zmogljiv okvir za agregat, pa vseeno zmore, sestavljen s pohištvenih cevi . ker je agregat ne premočan in izredno linearen, bi dobro sedel v Versisa 650. taistemu bi lahko dodali še 21 ali 19 spredaj. Okvir 650 ke in vzemetenje je dokaj solidno oziroma zmore skoraj več kot agregat. 2
vandrovec Objavljeno včeraj ob 14:33 Objavljeno včeraj ob 14:33 pred 4 minutami, MiNa pravi: Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel... Vsega je na pretek, ničesar več ne manjka...tista pogruntavščina o agretu Versysa v KLR ni moja, mi je pa všeč. Sicer je zelo podobna Yamaha T7 pa vseeno, to je eden najbolj prodajanih motorjev v tej kategoriji. Če bi sam kupoval nek enduro pod 600 ccm ne bi šel, drugo je prav za okrog hiše. Nad 600 kubikov in robustna izdelava, da prenese tudi trpinčenje po slabem terenu...T7, AT, GS, Triumph, Aprilia, ....precej jih je,mogoče manjka nekaj takega kot XR 650 v EU, kjer bi KLR z agregatom od Versysa bil blizu...
Snečer Objavljeno včeraj ob 16:39 Objavljeno včeraj ob 16:39 KLR z agregatom 650 od versysa bi bil še eden v množici "terenskih" tankov. Prihaja novi 400 ali 500 kubični "KLE/KLR", ki pa bo verjetno tudi okoli 180kg... Kitajci so ukrotili gravitacijo... 1
vandrovec Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami ADV motorji so okrog 200 kg zato ni smiselno vanje tlačit 400 kubične mlinčke. Teža ni problem, večji problem je, če nikamor ne gre po cesti. Za kitajce bo čas pokazal, kaj so izumili...sedaj sta že kar preizkušana KTM 690 in T7, za daljše poti po utrjenih cestah je boljši težji, lažji je za slabše terene, tu vmes bi bil lahko Kawasaki s preizkušanim agregatom, kvaliteto in ceno...
MiNa Objavljeno pred 7 urami Objavljeno pred 7 urami ADV kaj sploh pomeni ta kratica? "Adventure" - Avantura? Avanturo se lahko greš tudi z mopedom... Ne rabiš motorja od 1300ccm in 300kg. Kje? in kdaj? se začne avantura imam napisano v "footerju"👇👇👇 2
vandrovec Objavljeno pred 6 urami Objavljeno pred 6 urami pred 28 minutami, MiNa pravi: ADV kaj sploh pomeni ta kratica? "Adventure" - Avantura? Avanturo se lahko greš tudi z mopedom... Ne rabiš motorja od 1300ccm in 300kg. Kje? in kdaj? se začne avantura imam napisano v "footerju"👇👇👇 ADV je cestno potovalni motor kateri lahko zapelje tudi po terenu, Dual sport je pa terenski motor, kateri lahko zapelje tudi po cesti...to je glavna kvalifikacija. ADV pomeni tudi več kot enodnevno potovanje na daljše poti z vključeno prtljago. Moped je pa kolo za okrog hiše, ni primarno za dolga potovanja, čeprav si lahko nekdo tudi to omisli, ga večina ne bo posnemala...🙂
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se