vandrovec Objavljeno četrtek ob 14:16 Objavljeno četrtek ob 14:16 pred 8 minutami, DAMI34 pravi: agregat od Z900 v Versisa 650 bi bil terna Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂
MiNa Objavljeno četrtek ob 14:17 Objavljeno četrtek ob 14:17 Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel... 1
DAMI34 Objavljeno četrtek ob 14:19 Objavljeno četrtek ob 14:19 pred 1 minuto, vandrovec pravi: Saj obstaja Versys 1000, v KLRja pa ja...🙂 ni isto, je kr velika razlika. Z900 ima komaj komaj dovolj zmogljiv okvir za agregat, pa vseeno zmore, sestavljen s pohištvenih cevi . ker je agregat ne premočan in izredno linearen, bi dobro sedel v Versisa 650. taistemu bi lahko dodali še 21 ali 19 spredaj. Okvir 650 ke in vzemetenje je dokaj solidno oziroma zmore skoraj več kot agregat. 2
vandrovec Objavljeno četrtek ob 14:33 Objavljeno četrtek ob 14:33 pred 4 minutami, MiNa pravi: Tak na prst bi rekel, da proizvajalci pojma nimajo kaj bi potrošniki imel... Vsega je na pretek, ničesar več ne manjka...tista pogruntavščina o agretu Versysa v KLR ni moja, mi je pa všeč. Sicer je zelo podobna Yamaha T7 pa vseeno, to je eden najbolj prodajanih motorjev v tej kategoriji. Če bi sam kupoval nek enduro pod 600 ccm ne bi šel, drugo je prav za okrog hiše. Nad 600 kubikov in robustna izdelava, da prenese tudi trpinčenje po slabem terenu...T7, AT, GS, Triumph, Aprilia, ....precej jih je,mogoče manjka nekaj takega kot XR 650 v EU, kjer bi KLR z agregatom od Versysa bil blizu...
Snečer Objavljeno četrtek ob 16:39 Objavljeno četrtek ob 16:39 KLR z agregatom 650 od versysa bi bil še eden v množici "terenskih" tankov. Prihaja novi 400 ali 500 kubični "KLE/KLR", ki pa bo verjetno tudi okoli 180kg... Kitajci so ukrotili gravitacijo... 1
MiNa Objavljeno pred 13 urami Objavljeno pred 13 urami (popravljeno) Takole, moj "študentski moped" bo pri 88.000 km 1. dobil nove ploščice za strahopetce Popravljeno pred 13 urami. Popravil MiNa 2 3 1
Snečer Objavljeno pred 12 urami Objavljeno pred 12 urami pred 53 minutami, MiNa pravi: Takole, moj "študentski moped" bo pri 88.000 km 1. dobil nove ploščice za strahopetce Če bi želel po študentski ceni (free) bi lahko pri meni izbiral OEM ploščice in Brembo sintrane Oboje lepo ohranjeno in shranjeno. 1 1
Kugelschreiber Objavljeno pred 11 urami Objavljeno pred 11 urami 23 minutes ago, Snečer said: Če bi želel po študentski ceni (free) bi lahko pri meni izbiral OEM ploščice in Brembo sintrane Oboje lepo ohranjeno in shranjeno. Hehe. A ti tud odscipane nohte spravis? 2
Snečer Objavljeno pred 11 urami Objavljeno pred 11 urami pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi: Hehe. A ti tud odscipane nohte spravis? samo če so bili prej na motorju 3
MiNa Objavljeno pred 7 urami Objavljeno pred 7 urami Nove ploščice gredo v hrambo. Do nadaljnega... Razlog, Original pri 87790km. Glede na nove, še na polovici obrabe niso... Enako tudi sprednje. Žal ni slik Pozabil slikat... Olje pa... Ja, to sem pa komplet izpraznil, opral čeljusti, batke, ploščice... Razmastil, nalil novega zavornega olja, odzračil, sestavil in seveda izdatno preizkusil v varnem okolju, predno se podam nazaj na cesto... 4 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se