Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d...

pri meni, ni bilo, didu leteli obročki ven, enuma bp...že 2 set preverjeno včeraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se ne bosta še kaj pičila, lahko povem iz lastnih izkušenj:

 

Kawasaki Versys 62hp, DID 14 000km -> menjava

Kawasaki Z750 106hp, DID 33 300km še vedo prva vgradnja, vidna delna lokalna raztegnjenost, minimalna odstopanja. Še za kakšni dve leti bo OK :D

 

Kawasaki (Fouš)Z1, 150hp, DID Made in Japan 54.000 km (še kak kkm bo) :blush:

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni, ni bilo, didu leteli obročki ven, enuma bp...že 2 set preverjeno včeraj

Meni so pa na enumi gumice letele že pri 12k, na originalu :) na d.i.d pa še nisem tega zaznal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem je pa očitno krivo pomanjkljivo pranje ali mazanje (za gumice) pri bilokaterem setu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hyper yack,  zamenjaj vsaj sprednji zobnik. ali pa si vsaj sposodi nekje novega in ga primerjaj s tvojim- še dobrim. mogoče boš videl razliko. nova veriga in starii verižniki, to nikakor ni dobra kombinacija.

Popravljeno . Popravil BRANE
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je končno prispel ;-)

Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-)

Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino).

post-46671-0-79805900-1437127304_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je končno prispel ;-)

Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-)

Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino).

Srečno vožnjo in pričakujemo, da boš objavil kaj zanimivega v tej temi. Jaz osebno edino izpuha ne bi menjaval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je končno prispel ;-)

Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-)

Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino).

Daj kakšno sliko več naredi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn, končno en MkIII. Daj še kakšno slikico.

 

Tudi jaz bi auspuh pustil, vsi drugi so precej grši od originala. Pa še bolj izpostavljeni že v primeru nedolžne prevrnitve, kot ta, ki je lepo skrit in zavarovan. Drag del, ki ga praktično ne moreš brez posledic sanirat.

 

Recimo zadnji blatnik je dosti bolj koristna zadeva, tudi cevna zaščita včasih prav pride (meni je nazadnje pred kakima dvema tednoma ko sem pred rampo pri samostanu Ostrog lepo elegantno spustil motor na tla...nobene posledice, razen majhne praske na cevni zaščiti - že sanirano s črnim sprejem).

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat še te dve fotki. Prvi obvezen dodatni nakup je bil kovček - nova maxia4 od Givi-ja...luksuznih 56l v precej skromnih dimenzijah (OK na tej fotki zgleda ogromen na račun perspektive, bom ob priložnosti naredil še kakšno. Na Yamahi X-max sem imel Givi v47 kateri je le 1cm ožji in 1cm krajši od maxie. Dodatni litri so na račun višine kovčka).
Druga fotka pa je takoj po prevzemu motorja (vem, da hlače niso primerne, ampak sem ga peljal samo čez Koper domov).
Ko bo pa še kakšna fotka iz terena bom objavil, brez skrbi ;-)
Glede izpuha pa boste sami ocenili, če je lepši ali grši od originala takoj, ko ga zmontiram in objavim fotografijo.

Lp

post-46671-0-36443500-1437131115_thumb.jpg

post-46671-0-06750900-1437131143_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn, končno en MkIII. Daj še kakšno slikico.

 

Tudi jaz bi auspuh pustil, vsi drugi so precej grši od originala. Pa še bolj izpostavljeni že v primeru nedolžne prevrnitve, kot ta, ki je lepo skrit in zavarovan. Drag del, ki ga praktično ne moreš brez posledic sanirat.

 

Recimo zadnji blatnik je dosti bolj koristna zadeva, tudi cevna zaščita včasih prav pride (meni je nazadnje pred kakima dvema tednoma ko sem pred rampo pri samostanu Ostrog lepo elegantno spustil motor na tla...nobene posledice, razen majhne praske na cevni zaščiti - že sanirano s črnim sprejem).

Blatnik je tudi že naročen. O cevni zaščiti se moram še pozanima, ker zaenkrat je še vedno precej malo dodatnih komponent za zadnji model Versysa.

 

 

Pa še ena zanimivost glede nosilca (original Kawasaki). Sestavljen je iz dveh podaljškov ročic in dveh plošč. Spodnja plošča je pritrjena na ta dva podaljška, zgornja plošča pa na spodnjo. Zgornja plošča je tako pritrjena na spodnjo, da se premika levo in desno (vijak gre v ovalno luknjo na spodnji plošči, podložke so pa 2 med ploščama (plastična in gumijasta) in dve nad ploščo (gumijasta, plastična in kovinska tik pod vijakom). Cela plošča se zato premika levo in desno za kakšne 3-5mm. Predvidevam, da je to tako narejeno, da se zmanjša togost in sile, katere delujejo na nosilec? Upam, da zadeva deluje učinkovito, ker ta original nosilec je 160€ od Givija bi me prišel 22€ (s popustom celih 17€).

 

post-46671-0-89936900-1437132254_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tole bo ok, meni se pač ni dopadlo pa sem raje cevno gor dal, gornja SW se mi ne dopade.

Še bolj bi ti predlagal ščitnike za roke, krmilo, odvajajo zrak in pri padcu zaščitijo ročke in še kaj...

Pa brez rokavic lahko voziš, ti odbije čebele, čmrlje itd. :)

Jaz bi si nabavil tudi stranske kufre, no odvisno za kaj boš uporabljal.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cev je boljša, motor se enostavno zadrsa po cevi in sam agregat ponavadi ne trpi.

 

To točkovno varovalo pa se ti lahko zatakne v kakšno luknjo, jašek, robnik in ti naredi še večjo havarijo.

 

PS Je pa fajn imeti dodatno spredaj in zadaj še kreš bunke. So poceni (ranga 20 - 30 EUR par) in jih lahko sam namontiraš.

 

Tako je motor vedno distanciran od tal na več točkah in to na elementih, ki so relativno poceni in ponavadi se lahko odpelješ naprej, če ni hitrost pri padcu prevelika.

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cev je veliko boljša od točkovnih krešev, če bi obstajala cevna zaščita, bi si jo nabol na svojga pa čeprav bi bil grd. Velikokrat na potovanjih se rade zgodije kake male napakice, padci pri parkiranju, obračanju itd itd..če maš cevno zaščito se na mopedu sploh ne pozna, medtem, ko bi pri mojmu samo še pobral plastike in odštopal domov :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cev je boljša, motor se enostavno zadrsa po cevi in sam agregat ponavadi ne trpi.

 

To točkovno varovalo pa se ti lahko zatakne v kakšno luknjo, jašek, robnik in ti naredi še večjo havarijo.

 

PS Je pa fajn imeti dodatno spredaj in zadaj še kreš bunke. So poceni (ranga 20 - 30 EUR par) in jih lahko sam namontiraš.

 

Tako je motor vedno distanciran od tal na več točkah in to na elementih, ki so relativno poceni in ponavadi se lahko odpelješ naprej, če ni hitrost pri padcu prevelika.

Jap

Pobereš in greš dalje :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OBJESTNEZ!!! Poglejte kako navija gas, potem pa mularija gleda te posnetke in jih hoce posnemati! Tisti ki to objavlja ni nic boljsi od tistih ki se snemajo med voznjo!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem vedel da moreš Versysa tako testirat, jaz mojega nisem a ga morem kupit nazaj in probat ?  :glare:

V kakšen tečaj se vpiši, da boš znal vozi yamaho, da ti ne bo voblala. Verjetno sediš kot hlod, namesto da bi s telesom uravnaval težo, ker je motor očitno slabo preračunan.

In niso testirali versysa, ampak cevno zaščito. Sicer pa pri versysu ni bilo kaj testirat, vozen out of the box. Kar versysa si kupi nazaj, ti ne bo nič voblalo pa rit pekla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej tako testiraj sedanji motor (Tracer, a ne?), da bos imel za primerjavo... :)

 

Jaz tega ne znam, bo Snecer zrihtal on je verjetno profi v temu...

 

V kakšen tečaj se vpiši, da boš znal vozi yamaho, da ti ne bo voblala. Verjetno sediš kot hlod, namesto da bi s telesom uravnaval težo, ker je motor očitno slabo preračunan.

In niso testirali versysa, ampak cevno zaščito. Sicer pa pri versysu ni bilo kaj testirat, vozen out of the box. Kar versysa si kupi nazaj, ti ne bo nič voblalo pa rit pekla :)

 

Glede moje pozicije na motoru prvo pridi in gremo en krog skupaj pa bomo videli kdo kako vozi.(Če boš upal sledit, glede na to da smo zate objestneži vsi verjetno tvoj versys ni videl več kot 90km/h in se mi zelo smili da ima tako živlensko pot ) Še vedno ne izključujem da delam kje napako, tresenje prihaja tudi pri ljudeh ki imajo toliko kilometrov na motorju za sabo kot jih ti lahko sanjaš.

 

 

Versysa ne kupim nazaj 650 je švoh zadeva zato niti slučajno ne more stresat, 1000 je pretežek.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jany, kako si vendar drzneš jezikati nazaj Snecerju, vrhovnemu motostrokovnjaku, katerega mnenje je pravemu motoristu obveza? Človeku, ki na motorju nosi rokavice zaradi čebel in čmrljev? Polbogu, ki preko tipkovnice oceni tvoj slog vožnje in mimogrede še ciklistiko neversysovsega zmazka?

Petdeset očenašev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!