DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d... pri meni, ni bilo, didu leteli obročki ven, enuma bp...že 2 set preverjeno včeraj
igorkr Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 (popravljeno) Da se ne bosta še kaj pičila, lahko povem iz lastnih izkušenj: Kawasaki Versys 62hp, DID 14 000km -> menjava Kawasaki Z750 106hp, DID 33 300km še vedo prva vgradnja, vidna delna lokalna raztegnjenost, minimalna odstopanja. Še za kakšni dve leti bo OK Kawasaki (Fouš)Z1, 150hp, DID Made in Japan 54.000 km (še kak kkm bo) Popravljeno Julij 13, 2015. Popravil igorkr
Snečer Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 pri meni, ni bilo, didu leteli obročki ven, enuma bp...že 2 set preverjeno včeraj Meni so pa na enumi gumice letele že pri 12k, na originalu na d.i.d pa še nisem tega zaznal.
DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 potem je pa očitno krivo pomanjkljivo pranje ali mazanje (za gumice) pri bilokaterem setu
BRANE Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 (popravljeno) hyper yack, zamenjaj vsaj sprednji zobnik. ali pa si vsaj sposodi nekje novega in ga primerjaj s tvojim- še dobrim. mogoče boš videl razliko. nova veriga in starii verižniki, to nikakor ni dobra kombinacija. Popravljeno Julij 13, 2015. Popravil BRANE CeneR, Kmet2 in builder 3
TakeALookAround Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Mau dnarja, mau muske. :grim
Rey Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Pa je končno prispel ;-) Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-)
Rey Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Pa je končno prispel ;-) Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-) Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino). Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Rey Fantocci, HyperJack, TakeALookAround in 4 others 7
Snečer Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Pa je končno prispel ;-) Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-) Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino). Srečno vožnjo in pričakujemo, da boš objavil kaj zanimivega v tej temi. Jaz osebno edino izpuha ne bi menjaval.
skalar36 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Pa je končno prispel ;-) Naslednji teden po prvih 1000km pa se zmontira še Arrow izpuh B-) Naj administrator prosim pobriše prejšnjo objavo, ker sam je ne morem (lahko samo urejam vsebino). Daj kakšno sliko več naredi....
Fantocci Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Fajn, končno en MkIII. Daj še kakšno slikico. Tudi jaz bi auspuh pustil, vsi drugi so precej grši od originala. Pa še bolj izpostavljeni že v primeru nedolžne prevrnitve, kot ta, ki je lepo skrit in zavarovan. Drag del, ki ga praktično ne moreš brez posledic sanirat. Recimo zadnji blatnik je dosti bolj koristna zadeva, tudi cevna zaščita včasih prav pride (meni je nazadnje pred kakima dvema tednoma ko sem pred rampo pri samostanu Ostrog lepo elegantno spustil motor na tla...nobene posledice, razen majhne praske na cevni zaščiti - že sanirano s črnim sprejem). Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Fantocci MiNa in Snečer 2
Rey Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Zaenkrat še te dve fotki. Prvi obvezen dodatni nakup je bil kovček - nova maxia4 od Givi-ja...luksuznih 56l v precej skromnih dimenzijah (OK na tej fotki zgleda ogromen na račun perspektive, bom ob priložnosti naredil še kakšno. Na Yamahi X-max sem imel Givi v47 kateri je le 1cm ožji in 1cm krajši od maxie. Dodatni litri so na račun višine kovčka). Druga fotka pa je takoj po prevzemu motorja (vem, da hlače niso primerne, ampak sem ga peljal samo čez Koper domov). Ko bo pa še kakšna fotka iz terena bom objavil, brez skrbi ;-) Glede izpuha pa boste sami ocenili, če je lepši ali grši od originala takoj, ko ga zmontiram in objavim fotografijo. Lp Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Rey jany, Kmet2, builder in 6 others 9
Rey Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Fajn, končno en MkIII. Daj še kakšno slikico. Tudi jaz bi auspuh pustil, vsi drugi so precej grši od originala. Pa še bolj izpostavljeni že v primeru nedolžne prevrnitve, kot ta, ki je lepo skrit in zavarovan. Drag del, ki ga praktično ne moreš brez posledic sanirat. Recimo zadnji blatnik je dosti bolj koristna zadeva, tudi cevna zaščita včasih prav pride (meni je nazadnje pred kakima dvema tednoma ko sem pred rampo pri samostanu Ostrog lepo elegantno spustil motor na tla...nobene posledice, razen majhne praske na cevni zaščiti - že sanirano s črnim sprejem). Blatnik je tudi že naročen. O cevni zaščiti se moram še pozanima, ker zaenkrat je še vedno precej malo dodatnih komponent za zadnji model Versysa. Pa še ena zanimivost glede nosilca (original Kawasaki). Sestavljen je iz dveh podaljškov ročic in dveh plošč. Spodnja plošča je pritrjena na ta dva podaljška, zgornja plošča pa na spodnjo. Zgornja plošča je tako pritrjena na spodnjo, da se premika levo in desno (vijak gre v ovalno luknjo na spodnji plošči, podložke so pa 2 med ploščama (plastična in gumijasta) in dve nad ploščo (gumijasta, plastična in kovinska tik pod vijakom). Cela plošča se zato premika levo in desno za kakšne 3-5mm. Predvidevam, da je to tako narejeno, da se zmanjša togost in sile, katere delujejo na nosilec? Upam, da zadeva deluje učinkovito, ker ta original nosilec je 160€ od Givija bi me prišel 22€ (s popustom celih 17€). Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Rey Kmet2 1
Fantocci Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Ima jo SW Motech: http://shop.sw-motech.com/en/by+motorbike+or+scooter/KAWASAKI/Versys+650/index.htm http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=143713197116657&ls=en&nc=1437132039-17866&rubnum=brands.kawasaki.versys650&artnum=SBL.08.518.10000/B&id=159&gesamt_zeilen=150Tshowrub--brands.kawasaki.versys650&typid=182496102
Rey Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Ima jo SW Motech: http://shop.sw-motech.com/en/by+motorbike+or+scooter/KAWASAKI/Versys+650/index.htm http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=143713197116657&ls=en&nc=1437132039-17866&rubnum=brands.kawasaki.versys650&artnum=SBL.08.518.10000/B&id=159&gesamt_zeilen=150Tshowrub--brands.kawasaki.versys650&typid=182496102 Kaj pa tale zadeva?
Snečer Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Tudi tole bo ok, meni se pač ni dopadlo pa sem raje cevno gor dal, gornja SW se mi ne dopade. Še bolj bi ti predlagal ščitnike za roke, krmilo, odvajajo zrak in pri padcu zaščitijo ročke in še kaj... Pa brez rokavic lahko voziš, ti odbije čebele, čmrlje itd. Jaz bi si nabavil tudi stranske kufre, no odvisno za kaj boš uporabljal. Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Snecer MiNa 1
Fantocci Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Cev je boljša, motor se enostavno zadrsa po cevi in sam agregat ponavadi ne trpi. To točkovno varovalo pa se ti lahko zatakne v kakšno luknjo, jašek, robnik in ti naredi še večjo havarijo. PS Je pa fajn imeti dodatno spredaj in zadaj še kreš bunke. So poceni (ranga 20 - 30 EUR par) in jih lahko sam namontiraš. Tako je motor vedno distanciran od tal na več točkah in to na elementih, ki so relativno poceni in ponavadi se lahko odpelješ naprej, če ni hitrost pri padcu prevelika. Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Fantocci DAMI34, maxxa in MiNa 3
DAMI34 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Cev je veliko boljša od točkovnih krešev, če bi obstajala cevna zaščita, bi si jo nabol na svojga pa čeprav bi bil grd. Velikokrat na potovanjih se rade zgodije kake male napakice, padci pri parkiranju, obračanju itd itd..če maš cevno zaščito se na mopedu sploh ne pozna, medtem, ko bi pri mojmu samo še pobral plastike in odštopal domov Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil DAMI34 Fantocci, MiNa in maxxa 3
Snečer Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Cev je boljša, motor se enostavno zadrsa po cevi in sam agregat ponavadi ne trpi. To točkovno varovalo pa se ti lahko zatakne v kakšno luknjo, jašek, robnik in ti naredi še večjo havarijo. PS Je pa fajn imeti dodatno spredaj in zadaj še kreš bunke. So poceni (ranga 20 - 30 EUR par) in jih lahko sam namontiraš. Tako je motor vedno distanciran od tal na več točkah in to na elementih, ki so relativno poceni in ponavadi se lahko odpelješ naprej, če ni hitrost pri padcu prevelika. Jap Pobereš in greš dalje Fantocci in Efendi 2
matija1234 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 OBJESTNEZ!!! Poglejte kako navija gas, potem pa mularija gleda te posnetke in jih hoce posnemati! Tisti ki to objavlja ni nic boljsi od tistih ki se snemajo med voznjo!!! Kmet2, jany, skalar36 in 1 other 4
jany Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Nisem vedel da moreš Versysa tako testirat, jaz mojega nisem a ga morem kupit nazaj in probat ? :glare: Efendi 1
Efendi Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Najprej tako testiraj sedanji motor (Tracer, a ne?), da bos imel za primerjavo...
Snečer Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Nisem vedel da moreš Versysa tako testirat, jaz mojega nisem a ga morem kupit nazaj in probat ? :glare: V kakšen tečaj se vpiši, da boš znal vozi yamaho, da ti ne bo voblala. Verjetno sediš kot hlod, namesto da bi s telesom uravnaval težo, ker je motor očitno slabo preračunan. In niso testirali versysa, ampak cevno zaščito. Sicer pa pri versysu ni bilo kaj testirat, vozen out of the box. Kar versysa si kupi nazaj, ti ne bo nič voblalo pa rit pekla
jany Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 (popravljeno) Najprej tako testiraj sedanji motor (Tracer, a ne?), da bos imel za primerjavo... Jaz tega ne znam, bo Snecer zrihtal on je verjetno profi v temu... V kakšen tečaj se vpiši, da boš znal vozi yamaho, da ti ne bo voblala. Verjetno sediš kot hlod, namesto da bi s telesom uravnaval težo, ker je motor očitno slabo preračunan. In niso testirali versysa, ampak cevno zaščito. Sicer pa pri versysu ni bilo kaj testirat, vozen out of the box. Kar versysa si kupi nazaj, ti ne bo nič voblalo pa rit pekla Glede moje pozicije na motoru prvo pridi in gremo en krog skupaj pa bomo videli kdo kako vozi.(Če boš upal sledit, glede na to da smo zate objestneži vsi verjetno tvoj versys ni videl več kot 90km/h in se mi zelo smili da ima tako živlensko pot ) Še vedno ne izključujem da delam kje napako, tresenje prihaja tudi pri ljudeh ki imajo toliko kilometrov na motorju za sabo kot jih ti lahko sanjaš. Versysa ne kupim nazaj 650 je švoh zadeva zato niti slučajno ne more stresat, 1000 je pretežek. Popravljeno Julij 18, 2015. Popravil jany Kmet2 1
dlicen Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Jany, kako si vendar drzneš jezikati nazaj Snecerju, vrhovnemu motostrokovnjaku, katerega mnenje je pravemu motoristu obveza? Človeku, ki na motorju nosi rokavice zaradi čebel in čmrljev? Polbogu, ki preko tipkovnice oceni tvoj slog vožnje in mimogrede še ciklistiko neversysovsega zmazka? Petdeset očenašev. builder, skalar36, Efendi in 5 others 8
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se