Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Ne, sej sm sam okvirno, sm mogu hitr nazaj sestavt k sm mel vse papirje fertik od uvoza, da boma lahk na tehničnga šla :D Pol pozimi bo pa mel generalko, vilce predihtat, pa druge vzmeti, zadnji del okvirja bom dal pobarvat prašno, stopalke komplet druge nekaj bolj normalnega.. pa razni blatniki in ostale pizdarije, to bom še nabavil. Stroškovno nebo dost, sam dela bo velik :D

Objavljeno

če neuš kljuna gor nabou, nis nč naredu :ninja:

ja, sam pol ne bo več Versys ampak Kljunaš?

Objavljeno

Ja no, grsi ne more bit, tko da.... :P

Objavljeno

Ej js sm se že navadu, je že dobr, prejšn tedn je pa bil grd za popizdit :D

Objavljeno (popravljeno)

Ma sej tolk spet ni grd... sam zalaufat ga ne smes k pol pr sosed mislejo da gres travo kosit :D

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno

Sej pravim, men sploh ni bil všeč, kupil sem ga zato ker so vsi pravli da jesupe rza mali denar, potem sem ga probal in sem se strinjal. Zdej ga en teden gledam v garaži pa je že vizuano tut vredu :ninja: Bi a sproti nekaj vprašal. Notri je čist frišno olje Castrol Actevo 4T 10w-40 (300km prevoženih). Ne najdem nekih pametnih specifikacij na netu, bo zdržal kakega jurja? Drugače olje in filter kar še enkrat zamenjam, imam tako zalogo mojega najljubšega Motula in filtrov.

Objavljeno

Če je res bilo menjano pred kratkim, pol bi js na tvojem mestu pustu olje noter. Castrol ni ravno čunga lunga olje, tak da bi mogl bit OK. Denar, ki si ga prišparu, pa lepo vložiš v federaj, če že misliš sprednji konec podirat.

Objavljeno (popravljeno)

Ja, čez zimo bodo šle vilice k Čarmanu, za zadnji amortizer pa še iščem opcije ker 500-700e ne dam na ta jajček samo za zadnji amortizer. Ja res je bil, mi je prejšnji lastnik poslal sliko kako ka menja, lol. Teoretično vprašanje. Koliko je vreden rabljen velik Givi vizir? Pa še, kako nastavit zadnji amortizer za nekih 95 kil?

 

img20150829170345.jpg

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno (popravljeno)

Prednapetost bos verjetno moral povecat do konca, probaj. Ce bosta dva gor sigurno.

Popravljeno . Popravil bentley
Objavljeno

Kaj pa rebound? Na amortizerje se pa res ne razumem, nisem nikoli nič spreminjal -> mam prepoceni motorje :) za več kil mora vse bit več? Hehe..

Objavljeno (popravljeno)

Malo je hecno da so motorji dimenzionirane povprečno za voznike pod 70 kil. To še za povprečno slovensko žensko ni dovolj :ninja:  Drugače pa spredaj je preload nastavljiv če se ne motim, zadaj pa oboje.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Jaz sem imel zame 95kg na versysu mk1 prednapetost na predzadnjem in rebound 2 klika odprta od najbolj zaprte pozicije.  spredaj pa ne vem več.

Objavljeno

Ce bi par strani nataj pogledal bi videl. Mislim da je hyperjack nekaj o tem govoril

Objavljeno

Zanima koga Givi vizir? Cena po dogovoru :) biker77, oprosti, tam je bilo govora o 85kg, ne 95 :music4:

 

phpEpc6PR.jpg

Objavljeno

Zanima koga Givi vizir? Cena po dogovoru :) biker77, oprosti, tam je bilo govora o 85kg, ne 95 :music4:

Ah dej no..blizje si ze. Ce bi bilo govora o 92 kilogramih bi tudi jokcal??

Objavljeno (popravljeno)

Nič zato, naj ti bo, čeprav nisi pozoren :whistle: Sem pa probal z original ključem premaknit amortizer, pa mam občutek da se bo prej zlomil, zato bom raje počakal na kolega z pravim orodjem. Sproti sem danes še ketno mal nastavil. Verjetno bo OK  :smoke:

 

ketna.jpg

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno (popravljeno)

Meri se pravokotno na ketno

Pa bsakic pred merjenjem se nekajkrat zavrti kolo

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno (popravljeno)

Res je, ampak razlika bo pa takle enaka :) Tudi kolo se je zavrtelo.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Ni nujno. Ketna ni nujno enakomerno raztegnjena.

Objavljeno

Kaj ni nujno? Bo razlika drugačna ob isto postavljenem metru? :kva1:

Na dveh mestih sem zmeril pa je isto, če pa ni čist enakomerna pa nej gre v K, nima niti 3k km.

Objavljeno

To je sicer res... ajde če smo čist pikolovski je meritev zaradi nagnjenega metra faljena za 4mm, kar je verjetno še vedno znotraj tolerance za tvoj motor. Škoda je edino meter ven vlečt če si zadovoljen z takim pogreškom. Če hočeš tako na približno lahko nastaviš enostavno na debelino dveh prstov. Za sklopko pa na debelino 2€ kovanca. Oboje čisto OK finta, če si kje na poti in ni metra pri roki.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!