Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

A še to veselje bi mi rad uniču? Skregan :ras:

Objavljeno

...

Aja tema o versysu. Jajca. Brez žlajfou. Še dobro de nikamr ne gre. 

Je na koncu svojega monologa podčrtal veliki poznavalec Versysev... :ras:

Objavljeno

Zx9r letnik 03, zadnji model 9-ke.... si imel občutek da ima tudi slabe zavore? ;) Moči res nima take kot njegova konkurenca...

takega imam v mislih :)

https://www.google.si/search?q=zx9r+2003&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI9Z64z5yryAIVAZ1yCh0E9QK4#imgrc=-1WrjsQUqmc_qM%3A

Oprosti, od sodelavca 9ka ima pa res boljše bremze. Ampak Honda, za Kawa nevem :P

Objavljeno

Motor je 3kkm pred servisom in ima nivo olja pod polovico .....izgleda da tud olje pije......Versys namreč .

Cartman na kratko kot sem že povedal ko enkrat probaš biftek ti pač ni do korenčka......za tempomat se pa strinjam s tabo ,ni pretirano potreben ,je pa uporaben ,če ga znaš uporabljat ,pa ne pa AC!

Objavljeno

Me prav zanima kak korenček iz leta 2006 pelje, če ni že razpadu :P

Objavljeno

Me prav zanima kak korenček iz leta 2006 pelje, če ni že razpadu :P

Ja ravno danes sem ga že švasal pri Zivemnorcu ,razpada,razpada :cry:

Objavljeno (popravljeno)

Ja ravno danes sem ga že švasal pri Zivemnorcu ,razpada,razpada :cry:

 

K si diujak :P

Razpada Givi nosilec, al še kaj drugega?

Ne čist resno, najdi KTM (korenjček) istega letnika 650ccm, približno enako prevoženih km, pa nared primerjavo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

 

K si diujak :P

Razpada Givi nosilec, al še kaj drugega?

Ne čist resno, najdi KTM (korenjček) istega letnika 650ccm, približno enako prevoženih km, pa nared primerjavo.

in kaj bo ta primerjava povedala? Da je ktm prezivu ze vsaj eno generalno, in da bi u senju najraj prestopu na bus. Ampak je na pavlica al pa vrsic  5xbol zabavn ko versis in  ma 50 kil manj, pa gre u tretji po zadni ko keks. Kaj bomo pol z vsem tem "novim znanjem"? 

Sej je jasno. Premium EU stroji enostavno morajo bit bolsi, saj so po defaultu 30% drazji. Za fajn naloudanga GS kupis novga versota 1000 IN 650. Al pa oba VStroma. Japonci (predvsem suzuki) so ze na videz in otip cenejsi. Ampak toliko?  Je res mogoce de je sam  EU motor tolk bols narjen/zmogljiv? Ne verjamem. Zanima me tudi kam bi v tem testu usekali ktm1050, po ceni najblizji japoncema. 

Hecno, da pri sportnih motorjih teh debat ni. Na pisti je v enem letu vse jasno. Med amaterji aprila  ducati in ktm niso rentabilne opcije. 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

in kaj bo ta primerjava povedala? Da je ktm prezivu ze vsaj eno generalno, in da bi u senju najraj prestopu na bus. Ampak je na pavlica al pa vrsic  5xbol zabavn ko versis in  ma 50 kil manj, pa gre u tretji po zadni ko keks. Kaj bomo pol z vsem tem "novim znanjem"? 

Sej je jasno. Premium EU stroji enostavno morajo bit bolsi, saj so po defaultu 30% drazji. Za fajn naloudanga GS kupis novga versota 1000 IN 650. Al pa oba VStroma. Japonci (predvsem suzuki) so ze na videz in otip cenejsi. Ampak toliko?  Je res mogoce de je sam  EU motor tolk bols narjen/zmogljiv? Ne verjamem. Zanima me tudi kam bi v tem testu usekali ktm1050, po ceni najblizji japoncema. 

Hecno, da pri sportnih motorjih teh debat ni. Na pisti je v enem letu vse jasno. Med amaterji aprila  ducati in ktm niso rentabilne opcije. 

 

Res se mi ne da pregovarjat ali pa celo debatirat,mam pa eno vprašanje,upam da mi odgovoriš iskreno!

Če ti finančna sredstva ne bi bila problem ali pa da preobrazim vprašanje,da ti je motorizem prioriteta ,ali da preobrazim spet vprašanje da nimaš družine in nimaš kam z denarjem itd.....kaj bi si kupil ,nekaj z vsemi bonbončki ,dobrimi ali super komponentami (zavore ,vzmetenje itd) ali nekaj povprečnega? 

Se pa strinjam da nek GSA ki je enkrat dražji kot Versys 1000 ni tudi 1x boljši,je boljši tu ni neke hude matematike ni pa toliko boljši ,da bi moral biti enkrat dražji!

P.S. Da me ne bo kdo rinil v post tam kjer opisujem kaj če bi mel ,sam nimam velikih hiš,avta z 500hp,3 mulce in ženo ki zna biti potrošna,vsega tega nimam in tudi ne rabim,naredim na leto pa za naše razmere v Slo ogromno km z motorjem ki mi nudi maximalno varnost in udobje,vse kar je manj me ne zanima .....da bi mel motor s katerim naredim 1-2kkm ali za na kavo bi se vozil s tem .........

12029547_1622123181380550_47545713738672

Lp :kmet:

Kar pa se tiče generalnih pri cestnih KTM-jih ne off road si pa zgleda mal zaostal z napredkom.....

 

K si diujak :P

Razpada Givi nosilec, al še kaj drugega?

Ne čist resno, najdi KTM (korenjček) istega letnika 650ccm, približno enako prevoženih km, pa nared primerjavo.

Nisem vseznalac da bi lahko primerjal nekaj kar nisem prevozil vsaj 1000km ,nekateri ste pri tem pravi mojstri :Pv 2km znate ocenit od vzmetenja do agregata :worship:

Na oko če jih gledam kot vseznalac pa bi reku da ima KTM boljše zavore in vzmetenje in je prav za to razliko tudi dražji a manj zanesljiv ,vsaj te letniki!

Me prav zanima kak korenček iz leta 2006 pelje, če ni že razpadu :P

Si pozabol na našega prijatelja Pika1...še pelje in še dolgo bo,pa Hajokaten pa ,sploh se mi ne da naštevat,pa da ne govorim kje se pelje Hajo z njim ,tam bi Versys razpadu že po 500m ,nista primerljiva ,sam zahtevaš primerjavo :jezik:

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tole temo ste totalno zje***bal z nekoristnim nakladanjem, tako da kar pogrešam tisto "Zakaj ne bi imel Versysa".  V tisti temi si pač lahko pričakoval razne nebuloze in vanjo sploh nisem hodil gledat.

Sedaj pa se te smeti pojavljajo tukaj in vedno znova sem razočaran, da namesto kakšnega uporabnega podatka od in za lastnike tega motorja prebiram stvari, ki mi kradejo čas.

 

Moderatorji?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ej, pa nism debatiral osebno. In general. Ti zmer po pravic poves da so s cenami nori, ampak prioritete mas tako postimane. In nimas izbire. Iskreno kaj bi s ful kesha? NIMAM POJMA. Pofantaziram o multistradi, ki si jo spluval do obisti. In ti verjamem cist. Ko slisim hondo 1200 v4 se zasmejem ful. Denarja k ga bom jaz zasluzu bmw verjetno ne bo vidu vec.  Motorji so dokaj pomembni u mojem lajfu.  Kljub temu da se nikoli nism kupil kar sm hotel, ampak kar sm lahko, ze 22 od 37 let uzivam. Morda je ta lakota ubila zelje, da sploh ne znam vec fantazirat o suprduper strojih, saj se ze na moji rajngli pocutim res RES fajn? Pogosto mislim o serpentinah na Etno ki sem jih gledal z busa, s cim jih bom prevozil me pa boli kurac. Ko bova tam z mojo za hrbtom bo to To. Versota&Co gledam, ker je treba kupit nekaj udobnega za 2 osebi. 

 

Kar se ktmjev tice, frend je kar popularen garaz mojster za avstrijce, hodi tud u at na predavanja. Vcasih spijemo kak pircek pr njemu u garazi. Pravi da lepo vozen 1cilindrc brez vecjih revizij prezivi do 50kkm, v primeru gonitisa pa manj.  Ce laze on, lazem jaz. To so namenski stroji, in jim tega ne smemo zamerit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ej olja pa nebi smel pit. Glede na to da si pisal tudi o štelanju ventilov.. ni HyperJack tega naredil? Namreč če bi gledal po knjižici je motor 10k km preko roka, kar nebi od jaka pričakoval :D  A olje si pogledal pred nakupom in ga je do zdaj zmanjkalo?

Objavljeno

Ej olja pa nebi smel pit. Glede na to da si pisal tudi o štelanju ventilov.. ni HyperJack tega naredil? Namreč če bi gledal po knjižici je motor 10k km preko roka, kar nebi od jaka pričakoval :D  A olje si pogledal pred nakupom in ga je do zdaj zmanjkalo?

Sej sploh ne vem če lahko še kaj napišem ,saj so določeni ljudje alergični na mene tudi če je post vezan na debato in motor o kateri teče tema!

Ne HyperJack ni poštelal ventilov ker so mu na servisu kao odsvetovali oziroma svetovali da bi to bola brca v temo ,bo sam povedal .Tako da ta strošek čaka mene.

Ne olja v motorju nisem pogledal ker sem zaupal besedam da ta stroj ne pije olja a ker sem kar sem sem vseno preveril ,do servisa mi manjka še kakšna 100o-ka  tako da ga dolijem ,res pa je da ga vrtim na višjih obratih ......olje dobim dostavljeno na dom by HyperJack :OK:

Objavljeno

Jaz sem Versysa kar šponal, pa ni spil kaplje olja med 6kkm intervali. Tudi štelanja ventilov pri 64kkm še ni bilo na vidiku.

Objavljeno

Ja res je, pri večini so v mejah tolerance, ampak vseeno je dobro zadeve preveriti vsaj na predpisan interval.

Objavljeno

Dajmo se malo zbrat.

Ponavadi priložijo navodila poleg motorja. Ne škodi, da se jih vsaj malo bežno preleti. Ventili za preverjajo pri 42.000km (zračnost), kdor želi. Servis z menjavo olja je na vsakih 12k km, oziroma prvi na 1000km potem pa 12, 24, 36 itd. Na vsakih 6k km je le pregled, brez menjav. Neverjetno, da to spet piše v navodilih, maš tabelo.

Nivo olja je tudi dobro poznati in pogledati v knjigo, da vidiš, da se nikoli ne nalije do vrha, do gornje črtice (ali da je polno okence), ampak nekje vmes med obe črtici, bližje spodnji. Spet, vse je v knjigi. Če menjavaš olje in filter, gre not 1,9l, če samo olje, gre not 1,7l, če je vse suho, tudi iz oljne pumpe itd, gre not 2,4l.

Če nimaš stojala, naj ti nekdo motor ravno drži pa boš videl nivo olja.

Če nimaš navodil, ti to piše na plastiki, na desnem deklu, ko ga dol vzameš. Navodila najdeš s pomočjo googla, tako user, kakor service manual.

Nalivaš not polsintetiko ali sintetiko. Mel sem še vse, Shell, Repsol, Castrol... vse je "isto". Predlagam, da se sipa sintetika, ker 2 litra ni strošek, se manj segreva in tako tudi bolje hladi alternator, pa menjavanje je bolj gladko.

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

šneci welcome back :)

Objavljeno

Letos se nisem veliko vozil, sezona se je zaključila v septembru pri 9200km.

Guma Mitas je ok, po 4000km je obraba še vedno normalna.

Do indikatorja še vedno preko 3mm. Nekdo je pisal, da ima nova 5mm, moje niso imele, nekje 3,4mm je nova do indikatorja. Razen če eni merite do konca.

wp20150915013.jpg

wp20150915011.jpg

wp20150915012.jpg

Jadranka morebiti res malo svaljka robove, a če normalno voziš in predvsem z občutkom, bo guma držala.

Seveda pa je razlika, če na motorju sedi hrust z 120 kg ali šofer s 70kg, ki vozi z občutkom.

Poraba bencina? 5l je nekdo napisal, ja, če tišiš, sicer se motor pelje najlepše do 5000 obratov, normalna poraba je med 4-4,5. Za kruzanje med 80-90kmh, to mu najbolj paše, tam 84kmh po mojih opažanjih.

Potem pa pridemo na pravljico o zavorah.

Kaj je narobe z zavorami? nič, ker normalno primejo, če hočeš narediš front wheelie, zadnja itak takoj žlajfa. Res pa je, da ročica ne prime na kirurški mm, kar bi lahko prenevarno. Torej normalno zaviraš, z občutkom, ne pa motogp dotik da vse stoji.

Še bolj neverjetno pa je, da testni šofer ni omenil, kako že sam agregat sam po sebi zavira, to je ena izmed "lastnosti", ki mi ni najbolj všeč, ampak pri lepi vožnji, bremz praktično ne rabiš.

Verjetno bo moral še prevoziti 20.000km, da bo to opazil, za razliko od nas, ki že do konca ulice to vidimo,ali ki vožnje sploh ne rabimo, da bi ugotovili, da nekaj ni ok.

En je pisal, da bi morale biti vse zavore že v osnovi "prepletene". Pa si ti sploh pogledal, kaj je pod pletivom? isto je spodaj cevka kot pri tistih, ki imajo namesto pletiva gumo ali plastiko. Al si mislil, da je spodaj pod pletivom bakrena cevka?

Na motosvetu bodo zgleda začeli izdajati pravljice?

Nič ni narobe z zavorami, delujejo, primejo, samo uporabljat jih je treba. Moj versys ima pri blizu 30k km zavore še kot nove.

Če boš pa menjal pakne, pa se pripravi, da boš uničil diske, kot je že nekdo napisal.

Namesto pletenih cevi, ročice in roke iz motogp ter pakn, sem si raje menjal pokrovček, da je v stilu s krmilom.

wp20150914012.jpg

 

 

 

 

Objavljeno

Snecer 

Med dobrimi zavorami in povprečnimi zavorami je velika razlika sploh v občutku vendar boš to vedel šele ko boš kak hud motor vozil drugače pa ja primejo obojne.

Razlika med navadno in opleteno gumjasto cevko je opazna in boljša investicija kot pa pokrovček za zavorno tekočino ;) .

Objavljeno

P.S. Da me ne bo kdo rinil v post tam kjer opisujem kaj če bi mel ,sam nimam velikih hiš,avta z 500hp,3 mulce in ženo ki zna biti potrošna,vsega tega nimam in tudi ne rabim,naredim na leto pa za naše razmere v Slo ogromno km z motorjem ki mi nudi maximalno varnost in udobje,vse kar je manj me ne zanima .....da bi mel motor s katerim naredim 1-2kkm ali za na kavo bi se vozil s tem .........

Potem kupiš Ferrarija med motorji, na spodnjem linku po moje najboljša alternativa versysu in najdražja. Moderni vrstni 3valjnik z vso možno elektroniko (zmanjšana moč iz 148 na 110hp), izjemno lahek, vrhunske komponente itd.. Na vseh testih same pohvale, ni da ni. Na tem motorju je vse maksimalno. Ne pa neka tankovska jajca s 50kg+ večjo težo, nabasana z elektroniko sumljivega azijskega porekla, za katero je samo vprašanje časa, kje bo riknila.

http://www.mvagusta.com/en-us/motorcycles/turismo-veloce-lusso-800/ 

Objavljeno

Haha, dobrodošel nazaj Snecer. Ponovno se nisi izneveril in napisal kaj resničnega in seveda tudi kakšno neumnost. <3

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Najbolj mu paše kruzanje pri hitrosti 84km/h? Zakaj a se pri 120 razpade?
Kmet2 je pozabil omeniti, da 2 valjnik že tako zavira ko zapreš gas? Mogoče ni pozabil, ampak je tega navajen s strani ktm-a?
Po 4k km,  guma zgleda kot da jih ima 400 za seboj.. :)

 

Samo vprašanje, v kateri prestavi ga voziš pri kirurških 84km/h?

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Najbolj mu paše kruzanje pri hitrosti 84km/h? Zakaj a se pri 120 razpade?
Kmet2 je pozabil omeniti, da 2 valjnik že tako zavira ko zapreš gas? Mogoče ni pozabil, ampak je tega navajen s strani ktm-a?
Po 4k km,  guma zgleda kot da jih ima 400 za seboj.. :)

Pri 84kmh so najbolj mirni obrati, malo gasa na desni roki, vetrna zaščita bp. Poleg tea pa tudi človeško telo s svojimi čutili pri tej brzini zmore preračunavati okolico.

Na AC pa vozim optimalno nekje 118, tu se najlepše pelje.

 

Objavljeno

Najbolj mu paše kruzanje pri hitrosti 84km/h? Zakaj a se pri 120 razpade?
Kmet2 je pozabil omeniti, da 2 valjnik že tako zavira ko zapreš gas? Mogoče ni pozabil, ampak je tega navajen s strani ktm-a?
Po 4k km,  guma zgleda kot da jih ima 400 za seboj.. :)

 

Samo vprašanje, v kateri prestavi ga voziš pri kirurških 84km/h?

Kaj ma pa veze v kjeri prestavi in kolk hitro ga vozi ?? Glavno da uživa ;)

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Snecer 

Med dobrimi zavorami in povprečnimi zavorami je velika razlika sploh v občutku vendar boš to vedel šele ko boš kak hud motor vozil drugače pa ja primejo obojne.

Razlika med navadno in opleteno gumjasto cevko je opazna in boljša investicija kot pa pokrovček za zavorno tekočino ;) .

Zavora mora ustaviti in to na versysz tudi počne.

Če si pa divjak, vožnja gas bremza, potem te bo pa itak kaj drugega prej ustavilo.

Zavoram na versysu prav ničesar ne manjka, lepo ustavljajo.

Najbolj mu paše kruzanje pri hitrosti 84km/h? Zakaj a se pri 120 razpade?
Kmet2 je pozabil omeniti, da 2 valjnik že tako zavira ko zapreš gas? Mogoče ni pozabil, ampak je tega navajen s strani ktm-a?
Po 4k km,  guma zgleda kot da jih ima 400 za seboj.. :)

 

Samo vprašanje, v kateri prestavi ga voziš pri kirurških 84km/h?

6 prestava itak.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!