Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Vsak izdelek, ki se ga ponudi na trg, vsekakor mora imeti najmanj CE. To pa ne pomeni, da omenjeno sijalko lahko uporabimo v motociklu, saj je ponavadi v navodili, da je potrebno okvarjeno žarnico zamenjati z istim tipom. Če se ne motim je ponavadi napisan tudi proizvajalec.

Tako da vse te menjave nikakor ni mogoče homologirati. Isti šmorn je z xenon sijalkami.

Na žalost..

ja sem videl, tole pravi prodajalec: (kar pa ne pomeni, da jih ne bom monitral, sploh če bo znatno boljša vidljivost)

Za uporabo LED sijalk bo tako kot za xenon žarnice potrebno pridobiti dovoljenje za uporabo v cestnem prometu; tako je zaenkrat uporaba žal omejena le na vozila, ki niso vključena v cestni promet, npr. vozila, s katerimi se udeležujemo tuning tekmovanj.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sem videl, tole pravi prodajalec: (kar pa ne pomeni, da jih ne bom monitral, sploh če bo znatno boljša vidljivost)

Za uporabo LED sijalk bo tako kot za xenon žarnice potrebno pridobiti dovoljenje za uporabo v cestnem prometu; tako je zaenkrat uporaba žal omejena le na vozila, ki niso vključena v cestni promet, npr. vozila, s katerimi se udeležujemo tuning tekmovanj.

ja pač je malo olepšal situacijo. Jaz sem za LED, ampak za kvaliteten LED! V kolikor odpove ventilator za odvajanje toplote s aluminijastih reber, se bo ohišje žarometa pričelo topiti. 30 W LED ni več mačji kašelj. uglavnem zračenje je treba urediti to je 1x ena =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pač je malo olepšal situacijo. Jaz sem za LED, ampak za kvaliteten LED! V kolikor odpove ventilator za odvajanje toplote s aluminijastih reber, se bo ohišje žarometa pričelo topiti. 30 W LED ni več mačji kašelj. uglavnem zračenje je treba urediti to je 1x ena =)

Ne vem, po mojem bo večji problem s samo LED žarnico (ker se bo pregrela in stopila) , saj odsvetujejo eno led in eno klasično v istem žarometu, ker baje klasična H7 oddaja tudi do 200C temperature. To sm pravkar prebral. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa pregrevanje tu ne bo problem. V avtomobilu je drugače, ko je vse zaprto in je to pod havbo in ni svežega zraka.

Vsaj pri Versysu pa spredaj lepo zračno. Vsaj tisti, ki zadevo uporablja, nič ne jamra.

wp20151013001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz nekaj napišem okrog žarnic.

Moj sin je na svojem avtu dal za pozicijske žarnice bele ledice,ko so to videli inkasanti so šli za njim in zahtevali homologacijo za žarnice,katere pa ni bilo.Rezultat podviga menjave žarnic je bil 400 € oziroma polovička.

Toliko v razmislek ,če se to splača

To si zelo lepo napisal.

Verjetno se ne splača menjavat, ker če bi to bilo tako oh in sploh, bi že proizvajalec v štartu to namontiral.

To je mišljeno tudi za vso ostalo dodatno opremo ... stock varjanta je za nas navadne smrtnike dovolj dobra, dvomim, da je kdo takšen virtuoz, da bo opazil vso razliko z dodatno opremo, ki si jo bo obesil na motor. Vsekakor pa je to stvar vsakega posameznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si zelo lepo napisal.

Verjetno se ne splača menjavat, ker če bi to bilo tako oh in sploh, bi že proizvajalec v štartu to namontiral.

To je mišljeno tudi za vso ostalo dodatno opremo ... stock varjanta je za nas navadne smrtnike dovolj dobra, dvomim, da je kdo takšen virtuoz, da bo opazil vso razliko z dodatno opremo, ki si jo bo obesil na motor. Vsekakor pa je to stvar vsakega posameznika.

Heretik :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem. Če pogledamo novejša vozila, vsa že imajo led dnevne luči, skoraj brez izjeme pri avtomobilih. Pri motorjih če pogledamo, novejši in dražji, vsi imajo že led luči, tako dnevne kot za noč.

Od cenejših npr. Yamaha Tracer, popolnoma v ledu :)

Versys ima serijsko štop LED luč zadaj, za spredaj pa je zadeva še predraga za ta cenovni razred.

Ko uporabnik piše gori, da so sina ustavili. Verjetno je bil hiter, osvetljen kot božična jelka, pa najbrž modrikasta svetloba. Jaz se tri leta vozim s pozicijskimi led lučmi pa me noben nič ne vpraša, ustavili so me že tudi. 

Morda se bo še Borutt oglasil in povedal kolikokrat je oglobil LED lučke in meglenkarje.

Tehnika gre naprej, tako kot doma ni več navadnih žarnic, ker so jih izpodrinile LED žarnice, tako je isto pri motorjih.

Lepša svetloba, boljša vidnost in vidljivost, linka od 135 strani uporabnikov, ki so to namestili na svoje motorje pa ne smem dati. V tisti paleti je od GSa, enduro, ni da ni, tudi 2 versysa. (hint tisti bolj znani avanturistični forum).

Kaj več pa povem, ko se bom lotil menjave, če ne bo ok pač v škatlo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa pregrevanje tu ne bo problem. V avtomobilu je drugače, ko je vse zaprto in je to pod havbo in ni svežega zraka.

Vsaj pri Versysu pa spredaj lepo zračno. Vsaj tisti, ki zadevo uporablja, nič ne jamra.

 

Delno se strinjam, samo si pozabil glavno stvar... Sedaj "gumijasti" pokrov pokrije zadnji del žarometa in tako služi, da je žaromet vodotesen...po predelavi, boš moral modificirati gumo. Pazi, da bo le ta dovolj tesnila okoli hladilnih reber. 

Bi pa vsekakor na tvojem mestu najprej doma na mizi testiral sijalko...recimo da jo za par ur priključiš na napajanje in preveriš temperaturo. Mogoče pa je narejena optimalno...samo pri kitajcu tako nikoli neveš...on ti tak COB 10 W LED diodo proda kot 30 W, zadeva "navita" da glih ene dva dni zdrži...delovna temperatura pa ista kot pri klasični halogenki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da ni več Bremzerja, njemu bi poslal, on bi se ziher s tem špilal, ker je imel enake led pozicijske kot jih imam sedaj, samo da so njemu vsako sezono crknile.

Glede vodotesnosti, tele LED žarnice so same po sebi vodoodporne, tako jih reklamirajo :) IP68, mišljen seveda del z ventilatorjem ki štrli ven.

Če lepo gumo nategneš in jo potegneš gor potem bi moralo delovati. Sem pa malo gledal na tistem forumu, eni so rezali gumo, odvisno od modela do modela motorja.

Ne vem pa, kaj se zgodi, če npr. ventilator crkne, čudilo bi me, da ne bi v tem primeru žarnica ugasnila in enako ob pregrevanju, saj tam gor so neki čipi, to ni neka umetnost za naredit.

Tvoja GSka ima Led luči a ne. Imaš nad blatnikom oziroma spojlerom reže za led luči in tudi ventilator zadaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da ni več Bremzerja, njemu bi poslal, on bi se ziher s tem špilal, ker je imel enake led pozicijske kot jih imam sedaj, samo da so njemu vsako sezono crknile.

Glede vodotesnosti, tele LED žarnice so same po sebi vodoodporne, tako jih reklamirajo :) IP68, mišljen seveda del z ventilatorjem ki štrli ven.

Če lepo gumo nategneš in jo potegneš gor potem bi moralo delovati. Sem pa malo gledal na tistem forumu, eni so rezali gumo, odvisno od modela do modela motorja.

Ne vem pa, kaj se zgodi, če npr. ventilator crkne, čudilo bi me, da ne bi v tem primeru žarnica ugasnila in enako ob pregrevanju, saj tam gor so neki čipi, to ni neka umetnost za naredit.

Tvoja GSka ima Led luči a ne. Imaš nad blatnikom oziroma spojlerom reže za led luči in tudi ventilator zadaj?

Če rabiš napajalnik ti ga lahko posodim, pa boš priključil sijalko... ;)

Ventilator mora biti nujno zunaj, saj če ga zapreš z gumo, bo mešal samo topel zrak...sej "hladilo" bo, samo bo krajša življenska doba.

Na GS.u seveda so hladilna rebra, brez ventilatorja...je pretočnost zraka čez rebra ogromen..

Glede na IP zaščito ki si jo navedel, bo zadeva zdržala tudi vesoljni potop :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj se ti ne baviš ravno s temi zadevami?

tule gledam v domačem jeziku :) kako se zadeva vtakne, v bistvu samo porineš not, pred tem pa vtakneš nastavek

Pa s "temi" glih ne, se pa bavim z LED branžo med drugim =)

LED sijalka iz videa je pač splošna LED sijalka, kateri z "obročkom" dodeliš tip. V našem primeru potrebuješ tip H7. S tem da na versysu sijalko fiksiraš z zatičem in ne s polkrožnim gibom kot je to prikazano na videu, razen če ima tip II versys kaj drugače narejeno...samo dvomim =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Wilbersa poglej moj prispevek tule.

Na mojem krajšem testiranju par furic sem zelo zadovoljen, kakšno daljšo vožnjo bom moral pa še potestirati. Za vse nejeverne Tomažke pa lahko rečem le, da je razlika očitna, ni več guncanja in plavanja po ovinkih, ko sem polno naložen v dvoje. Solo pa itak ni bilo tako problematično.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Wilbersa poglej moj prispevek tule.

Na mojem krajšem testiranju par furic sem zelo zadovoljen, kakšno daljšo vožnjo bom moral pa še potestirati. Za vse nejeverne Tomažke pa lahko rečem le, da je razlika očitna, ni več guncanja in plavanja po ovinkih, ko sem polno naložen v dvoje. Solo pa itak ni bilo tako problematično.  

Zdej boš čist objesten ratal :P. se že veselim, da nrdimo spet trip...tokrat bova mela oba manj guncanja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Wilbersa poglej moj prispevek tule.

Na mojem krajšem testiranju par furic sem zelo zadovoljen, kakšno daljšo vožnjo bom moral pa še potestirati. Za vse nejeverne Tomažke pa lahko rečem le, da je razlika očitna, ni več guncanja in plavanja po ovinkih, ko sem polno naložen v dvoje. Solo pa itak ni bilo tako problematično.  

Jaz sem sporočil za normalno vožnjo, 80kg s povprečno prtljago. Najbolj mi je pomembno, da bo barva prava :) fedro pa še vedno lahko s ključem zategnem. Ključ je drugačen al je majo vsi enake?

Poleg tega pa je tudi pri Wilbersu na voljo kolešček z 22kliki za nastavljanje rebounda. Ta zadeva je tudi pomembna, ne samo nastavljanje prednapetosti vzmeti = ki je v bistvu le stiskanje ali širjenje fedre...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skupaj z amortizerjem boš dobil tudi ključ.
Najbolj važno je, da imaš amortizer narejen res za svojo težo in namen. Potem nastavitev za normalno vožnjo v bistvu niti ne rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sporočil za normalno vožnjo, 80kg s povprečno prtljago. Najbolj mi je pomembno, da bo barva prava :) fedro pa še vedno lahko s ključem zategnem. Ključ je drugačen al je majo vsi enake?

Poleg tega pa je tudi pri Wilbersu na voljo kolešček z 22kliki za nastavljanje rebounda. Ta zadeva je tudi pomembna, ne samo nastavljanje prednapetosti vzmeti = ki je v bistvu le stiskanje ali širjenje fedre...

 

Jaz imam Wilberse že četrto sezono (seveda v modri barvi). Z njimi do sedaj prevozil že preko 100K km. Enkrat letno (med zimsko pavzo) jih snamem in peljem k Čarmanu na redni servis (domnevam, da si jih pri njemu nabavil). Priporočeni servisni interval je nekako na 25 - 30K km za vmetne noge (za vilice prej, če se ne motim, vendar jaz nimam klasičnih vilic). Moram pa povedati, da se je izkazalo na prvem servisu po prevoženih cca. 25K km, da sta obe vzmetni nogi delno spustili (zadnji je bil tudi malo zamaščen), kar se je poznalo tudi že na vožnji. Po tem servisu so bila ponovno zamenjana vsa tesnila in do tega nikoli več ni prišlo!

Škoda ker nisi investiral v WESA-X - to je v bistvu ESA prve generacije -  in s pritiskom na gumb prilagodiš rebound kar med vožnjo, glede na stanje podlage, po kateri se trenutno voziš. Verjemi, na slabi podlagi se to zelo pozna na udobju vožnje. No, tudi brez tega verjamem da bo vožnja z novim vzmetenjem opazno drugačna, vsaj pri meni je bila.

P.S.

Mimogrede Snecer, kdor v dodatno opremo investira 1/3 nabavne cene novega motorja in reče, da mu je motor zgolj prevozno sredstvo.....ta izjava pri meni ne drži vode. Jaz bi dejal, da si enako fanatičen moto frik, kot mi ostali, pa če si to priznaš ali ne  :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ak.jpg

tole "gnezdo" me je odvrnilo in predvsem cena, ki pride samo za zadnjega 1103 eur :)

p.s.

Številke je mogoče razlagati na več načinov. Motor imam namen imeti še naprej, garancija poteče naslednje leto pa se pač kaj zanimivega navesi na Versačija.

Mislim pa, da je večina dodatne opreme takšne, ki prevozno sredstvo izboljša, tako da tu ne gre za fantizem.

Višja šipa = manj zraka, več udobja, ščitniki rok = enako, plus, dež, mraz delno, zaščita pred padcem motorja = prihranek, če padeš, blatnik zadaj, spredaj = umazanija gre drugam in ne ogroža delov motorja itd. 

Glede vzmetenja pa se strinjam, da ni potrebe, razen če bo še manj žrlo gumo in povečalo udobje. 

Vizualni dodatki so pa res bolj okraski kot na jelko, ampak neka personalizacija pa sodi poleg, vsaj za moje pojme.

Vsekakor pa vsak si zadeve ureja po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje pa pregrevanje tu ne bo problem. V avtomobilu je drugače, ko je vse zaprto in je to pod havbo in ni svežega zraka.

Vsaj pri Versysu pa spredaj lepo zračno. Vsaj tisti, ki zadevo uporablja, nič ne jamra.

wp20151013001.jpg

ja, sam poglej, guma ti prekrije hladilna rebra žarnice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delno se strinjam, samo si pozabil glavno stvar... Sedaj "gumijasti" pokrov pokrije zadnji del žarometa in tako služi, da je žaromet vodotesen...po predelavi, boš moral modificirati gumo. Pazi, da bo le ta dovolj tesnila okoli hladilnih reber. 

Bi pa vsekakor na tvojem mestu najprej doma na mizi testiral sijalko...recimo da jo za par ur priključiš na napajanje in preveriš temperaturo. Mogoče pa je narejena optimalno...samo pri kitajcu tako nikoli neveš...on ti tak COB 10 W LED diodo proda kot 30 W, zadeva "navita" da glih ene dva dni zdrži...delovna temperatura pa ista kot pri klasični halogenki :P

no če smo pr kitajcih, se dobi šit, pa tudi dobrezadeve in na koncu če mal pogledate svoj comp, pa tulifone, je več kot pol stvari narejenih na Kitajskem. Ram, procesorji, HD, vse made in China...v končni fazi, pravkar sem nabavil kitajca telefon 3gb rama,  8 jedrni 1,7gh procesor, grafika, 20gb memorije, 5,5 inch full hd gorilla glass, za pičlih 180€ + carina....dela ko norc. Pr nam LG G3 isti šit 500€.

 

Če se še spustim na led pozicijske, W5W, superstrela ne piše o homologaciji, medtem ko pri kratkih in dolgih piše. Led pozicijo mam v avtu in na mopedu, pa se noben ne spotakne ob njih. Bom vprašal še v STOP POLCIJA.

Sicer pa tehnologija gre naprej (in je skrajni čas da izzumijo kaj bolj ekonomičnega in boljšega) , a si izmeril kako temperaturo oddaja navadna H/ žarnica, katere ne smeš prijemati z golimi rokami po steklu? Visoko. Nobena ledica ne oddaja tako visoke.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Za Wilbersa poglej moj prispevek tule.

Na mojem krajšem testiranju par furic sem zelo zadovoljen, kakšno daljšo vožnjo bom moral pa še potestirati. Za vse nejeverne Tomažke pa lahko rečem le, da je razlika očitna, ni več guncanja in plavanja po ovinkih, ko sem polno naložen v dvoje. Solo pa itak ni bilo tako problematično.  

Celo kolega je ESA vzmetenje na K1300S menjal za klasiko Wilbers, pa je fantastično zadovoljen. Sem peljal moped in moram zadevo pohvaliti. V bistvu je že tok dobro, da ne veš da voziš po slabi in luknjasti cesti, dokler ne pogledaš na števec :D

Jaz sem sporočil za normalno vožnjo, 80kg s povprečno prtljago. Najbolj mi je pomembno, da bo barva prava :) fedro pa še vedno lahko s ključem zategnem. Ključ je drugačen al je majo vsi enake?

Poleg tega pa je tudi pri Wilbersu na voljo kolešček z 22kliki za nastavljanje rebounda. Ta zadeva je tudi pomembna, ne samo nastavljanje prednapetosti vzmeti = ki je v bistvu le stiskanje ali širjenje fedre...

 

Skupaj z amortizerjem boš dobil tudi ključ.
Najbolj važno je, da imaš amortizer narejen res za svojo težo in namen. Potem nastavitev za normalno vožnjo v bistvu niti ne rabiš.

Narejen za svojo težo, važno, da ga lahko prilagodiš svojemu stilu vožnje, Sneci ga bo olabavil, večina ga pa po par 1000km malce stisne. (za odtenek bolj hard vožnjo) Temu se ponavadi prilagodi še rebound. Prav tako ga moraš v primeru če voziš prtljago, dodatno stisniti, drugače se guncaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami sploh ni fora o Kitajcih... nisem posploševal.. samo rekel sem, da lahko dobiš pri kitajcu odlično če ne že vrhunsko robo, ali pa čip šit. Čisto odvisno koliko si za to stvar pripravljen plačat. Vse ostalo ne sodi v to temo ampak ti lahko razložim ob kafetu =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami sploh ni fora o Kitajcih... nisem posploševal.. samo rekel sem, da lahko dobiš pri kitajcu odlično če ne že vrhunsko robo, ali pa čip šit. Čisto odvisno koliko si za to stvar pripravljen plačat. Vse ostalo ne sodi v to temo ampak ti lahko razložim ob kafetu =)

Za kavo ni problema, se preselimo sem: http://motosvet.com/tabla/topic/7445-žarnice/?page=13#comment-2189297

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole ti bodo pa moderatorji brisali ... pa moj post tud :)

zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!