Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

 

Narejen za svojo težo, važno, da ga lahko prilagodiš svojemu stilu vožnje, Sneci ga bo olabavil, večina ga pa po par 1000km malce stisne. (za odtenek bolj hard vožnjo) Temu se ponavadi prilagodi še rebound. Prav tako ga moraš v primeru če voziš prtljago, dodatno stisniti, drugače se guncaš.

Ravno zato stil vožnje (procentualno) sporočiš ob naročilu amortizerja. Mojega so izdelali resnično v nulo in ga nisem tikal od montaže.

Seveda se stvar spremeni ob prisotnosti sopotnika, ampak je vprašanje, če bo umirjenega voznika, kot je Snecer, to sploh zmotilo. Če je sopotnik pogosto prisoten, je absolutno pametno vzet "daljinca" za štelanje prednapetosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno se splača imeti hidravlično nastavitev preloada, sploh če se voziš v dvoje vsako drugo furo ... Se ti kar zagabi tist ključ za feder štelat. :D 
S hidravliko pa par obratov ročice, klik-klik-klik, in že si optimalno pripravljen na trenutno obtežitev motorja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno se splača imeti hidravlično nastavitev preloada, sploh če se voziš v dvoje vsako drugo furo ... Se ti kar zagabi tist ključ za feder štelat. :D 
S hidravliko pa par obratov ročice, klik-klik-klik, in že si optimalno pripravljen na trenutno obtežitev motorja. 

Problem je že če za kosilo poješ premalo žgancev, potem hočeš pa za popoldansko furco našopat kompresijo do konca....aha potem se pa zbudiš, k komaj zarolaš do zadnje stopnje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene še najbolj moti, če (redkokdaj) koga vozim, pa mi potem luči preveč dvigne. Takrat sicer vozim precej umirjeno.

Kaj bi moral takrat v bistvu štelat: snop ali feder (oz. kaj je lažje)?

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sicer ni čisto za Versys, je pa blizu.

Pokrivala Givi poltrdih torb so tipične italijanske izvedbe, so razpadla, zato sem dal delati druge iz perforiranega platna.

wp20151014010.jpg

polizdelek iz Italije

wp20151014009.jpg

novo platno

wp20151014007.jpg

wp20151014008.jpg

individualizacija

wp20151014001.jpg

wp20151014002.jpg

wp20151014005.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene še najbolj moti, če (redkokdaj) koga vozim, pa mi potem luči preveč dvigne. Takrat sicer vozim precej umirjeno.

Kaj bi moral takrat v bistvu štelat: snop ali feder (oz. kaj je lažje)?

prav 100% boš težko zrihtal, vendar če je dober amortizer (vsaj pri mojem) se ga da tak dobro našponat, da se moped enako giblje kot ko si sam. Če boš pa luči štelal, bo pa jebancija.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tiste original prevleke so res jajc.

Dami34, nisi tudi ti imel te torbe? Same torbe so še OK, pokrivala so pa bruka od kvalitete. Tudi meni so se strgale, pa sem jih tudi jaz naročil drugje (le da sem plačal še manj kot Snečer, se pravi nič):

P1050645_zps4iqidxj1.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praebichl, moji domači kraji :)

Kufre bom pa zunanji del posprejal. V petek projekt, rdeči plastidip tekoča guma. Samo da lepo robove in logo apdekam.

Individualizacija...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šnecika to pa le dobr naredi oz. dobr napiši kako in kaj si delal. Že nekaj časa razmišljam da bi pri avtu dal nekaj v plaštikdip :), zdej si mi dal pa idejo za motokovćke tisti stranski del- del pokrova, ki je nebarvana gladka plastika.

Popravljeno . Popravil Danilo D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da maš šipo od notranje strani splaštikdipano? Mene zanima kako je kj to k morda z kako rokavico obdregneš al pa kakim škornjem ali čem podobnim :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še reklama, na podlagi katere mi je ta motor postal všeč. Mk1 mi zaradi maske ni bil všeč, takrat me sploh ni zanimal (sem pa sedel enkrat na njem). Nato pa sem v 2010 videl reklamo za tega lepotca, posebna maska, meni je bila takoj všeč, tudi vse ostalo je bilo vizualno bolj popiljeno, ampak ker sem se premalo vozil, sem zadevo "pozabil". Nato pa sem konec 2012 zagledal akcijo in začela se je nova zgodba.

Naredili so točno to, kar mi na mk1 ni bilo všeč.

superior platform

unique package

dizajniran za entuzijaste

fun on any road

maximise riding enjoyment

superb control

sharper styling

flexibility and strength

Ko pa sem videl, da je pri minuti 20 začel "pobirat" s ceste pa itak ni bilo več dileme :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tiste original prevleke so res jajc.

Dami34, nisi tudi ti imel te torbe? Same torbe so še OK, pokrivala so pa bruka od kvalitete. Tudi meni so se strgale, pa sem jih tudi jaz naročil drugje (le da sem plačal še manj kot Snečer, se pravi nič):

P1050645_zps4iqidxj1.jpg

 

Prevleke so mi vedno bilokje šle na živce. Problem sem rešil, da sem cunje dal najprej v najlon vrečko, potem pa v torbo. problem rešen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlon vrečko? al se to samo pogovorno reče tak :) obična "hofer" pvc.

Ko smo že pri teh torbah, večja hiba so tudi "ročaji" zadrge, ki se kar hitro zlomijo, dobil sem nadomestne, ampak rešitev je lepo v jeklenih obročkih (podobni kot za ključe), s katerimi se torba še lepše odpira in zapira.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj kar ne spušča vode. Same torbe pa kr dobro zdržijo manjše nalive. Vendar kot sm napisal, ne da se mi ubadat s prevlekami, sploh gor dol, gor dol, tesnijo itak bolj tako tako, poleg tega ti zasedajo prostor in jih moraš s sabo vlačit. Če cunje daš ali v hofer ali v lidel ali karkol, ki ne spušča vode, si zlo enostavno rešil problem.

Ja ročaji so tipično taljanski, nekaj mora odpast, da zadeva deluje...enako kot ti, sm dal obročke ključev.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šnecika to pa le dobr naredi oz. dobr napiši kako in kaj si delal. Že nekaj časa razmišljam da bi pri avtu dal nekaj v plaštikdip :), zdej si mi dal pa idejo za motokovćke tisti stranski del- del pokrova, ki je nebarvana gladka plastika.

Zaenkrat trije sloji gor, še dva bom dal, da je ziher.

wp20151016001.jpg

wp20151016004.jpg

wp20151016006.jpg

wp20151016013.jpg

Pre­vle­čene pred­mete ščiti pred vlago, kislino, koro­zijo, pre­pre­čuje
zdrs in zago­ta­vlja udo­ben in nad­zo­ro­van opri­jem. Pla­sti Dip ostane pro­žen in
pre­nese daljša časovna obdo­bja brez kru­še­nja tudi v eks­tre­mnih vre­men­skih pogo­jih, UV-obstojen, vodoodporen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!