Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Naj te popravim, to je menjavanje navzgor brez sklopke (kar lahko počneš tudi brez quikija, če spustiš gas, kar nas velika večina tudi počne) in brez spuščanja gasa. To počne elektronika namesto tebe. Navzdol pa še vedno velja, predgas sklopka navzdol in počasno spuščanje sklopke.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta dnar, se lahko obrišejo pod nosom. :D

Poleg tega imam plug&play (diagnostika) vtičnico že zasedeno s prikazovalnikom prestav.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

Vem ja, da je samo navzgor, saj piše v reklami in videno v videu. Pač debatiramo.

Če to deluje tako kot na bmfi je zelo fuuny dodatek ,men dobra fora sam na Versysa ne bom vlagal razen servisov in seveda brezhibnega vzdrževanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz tudi, a mislim da lahko imaš oba vklopljena, da ma dodaten vtič, razdelilec, na oko se mi je zdelo po kablih.

res pa zanimivo zakaj je to, če dol moraš šaltat s sklopko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

jaz tudi, a mislim da lahko imaš oba vklopljena, da ma dodaten vtič, razdelilec, na oko se mi je zdelo po kablih.

res pa zanimivo zakaj je to, če dol moraš šaltat s sklopko

To je klasičen kwiki, ne pa elektronski, kot ga majo novejše BMfle...če hočeš navzdol mora biti sklopka v uporabi..sej je fajn, ne bom trdil, ampak ko si enkat zverziran...jaz lahko mojga tak pelejem, da bo marsikdo mislil, da mam kwikija...wooop, woop, wop  sam poka navzgor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

To je klasičen kwiki, ne pa elektronski, kot ga majo novejše BMfle...če hočeš navzdol mora biti sklopka v uporabi..sej je fajn, ne bom trdil, ampak ko si enkat zverziran...jaz lahko mojga tak pelejem, da bo marsikdo mislil, da mam kwikija...wooop, woop, wop  sam poka navzgor.

Kaksen "elektronski"? In ne mi rect da bmfla sama stiska sklopko pri downshiftu?!? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V končni fazi lahko tud dol šaltaš brez da gas spustiš sam na knof ga ugasneš, šaltaš, knof nazaj. Pa še poka lepo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Cartman pravi:

Kaksen "elektronski"? In ne mi rect da bmfla sama stiska sklopko pri downshiftu?!? 

Ne vem če jo stiska ,ker jo ne stiska tudi za gor,vsaj kolikor jaz poznam qvikija se vse dogaja z prekinitvijo iskre in ostalih procesov pri katerih pa sklopka ne sodeluje ,saj praktično tako hitro lahko zamenjaš da sklopka ne čuti nobenih negativnih posledic in prav tako menjalnik.

Pa saj to itak veš al pa jaz nisem razumel tvojega vprašanja.

In ja na bmfi šaltaš dol isto z qvikijem in je res zabavno ,zelo lepo zamenja in doda med gas ,ti povem sklopko sem uporabil samo za speljevanje potem pa sam baam,bam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

ta pravo bi bilo, če bi bilo gori na ročici, stikala, klik, klik

a ne bo to mela bemfla v 2016

Pojma nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Snecer said:

ta pravo bi bilo, če bi bilo gori na ročici, stikala, klik, klik

a ne bo to mela bemfla v 2016

Pr hondah se stikala niso ne vem kako primla. Aprilia mana je bla tud dokaj prezrta. Ajd, ona je mela nek hibrid variomat...

 

 

40 minutes ago, Kmet2 said:

Ne vem če jo stiska ,ker jo ne stiska tudi za gor,vsaj kolikor jaz poznam qvikija se vse dogaja z prekinitvijo iskre in ostalih procesov pri katerih pa sklopka ne sodeluje ,saj praktično tako hitro lahko zamenjaš da sklopka ne čuti nobenih negativnih posledic in prav tako menjalnik.

Pa saj to itak veš al pa jaz nisem razumel tvojega vprašanja.

In ja na bmfi šaltaš dol isto z qvikijem in je res zabavno ,zelo lepo zamenja in doda med gas ,ti povem sklopko sem uporabil samo za speljevanje potem pa sam baam,bam :D

:hmm: za gor ni panike ker pospesujes, za dol pa bi neudobno in morda nevarno bremzalo. Dejansko, ce da medgas, hudic prtisne sklopko, neda? Ker ga zavrti u prazno, al ne? :unsure: 

 

Ce bo ta tedn mozno grem probat schnellpantzer in verjetno pozobat sendvic iz zarecenega kruha hehe. 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Cartman pravi:

Pr hondah se stikala niso ne vem kako primla. Aprilia mana je bla tud dokaj prezrta. Ajd, ona je mela nek hibrid variomat...

 

 

:hmm: za gor ni panike ker pospesujes, za dol pa bi neudobno in morda nevarno bremzalo. Dejansko, ce da medgas, hudic prtisne sklopko, neda? Ker ga zavrti u prazno, al ne? :unsure: 

 

Ce bo ta tedn mozno grem probat schnellpantzer in verjetno pozobat sendvic iz zarecenega kruha hehe. 

 

 

 

Po kmečki logiki da ,sam mal dvomim ker res lahko prestaviš zelo hitro ,to bi res moralo sklopko stisnit v delčku sekunde in jo tudi vrnit v funkcijo.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Snecer said:

Sej to mas tud na malih NCjkah. Nc750x z dct namest versota.

11 hours ago, Nearrain said:

Antihooping clutch in timming eletkronike vbrizga naredita Čirolijo . . . 

https://en.wikipedia.org/wiki/Slipper_clutch

torej  vbrizg/uzig poskrbi da brzine lepo preklaplajo in zdrsna sklopka kompenzira prevelika bremzanja. Zanimivo. 

Implementacija dirkaskih izbolsav v serijske cestne potovalnike. Awsome. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 27. 10. 2015, Snecer pravi:

Sem tole sprobal in bil razočaran. Na velki VFRjki mislim, da je bilo, ko je ven prišla.

Ni dodane vrednosti, prestavljanje ni nič bolj gladko kot na roke/noge, predstavlja pa znaten dodaten strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče izvedba pri Hondi ni uspela :), meni se zdi velika razlika, če ne rabiš pritisnit ne ročke za sklopko in ne stopalke za prestavo, ki jih najbrž tak motor sploh nima? lepo samo s prstom ali celo mode D, kjer je vse avtomatsko. 500 EUR za tole in nekaj dodatne teže pa najbrž ni prehuda cena.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

Mogoče izvedba pri Hondi ni uspela :), meni se zdi velika razlika, če ne rabiš pritisnit ne ročke za sklopko in ne stopalke za prestavo, ki jih najbrž tak motor sploh nima? lepo samo s prstom ali celo mode D, kjer je vse avtomatsko. 500 EUR za tole in nekaj dodatne teže pa najbrž ni prehuda cena.

 

 

Kot sm ti že napisal, 500€ na mopedu vrednem 6k ni mal, raje vložim denar v vzmetenje, ali kaj drugega. Sem vozil mopede s quickijem (samo navzgor K1300S), ne bom rekel, da ni slabo, vendar sem na mojem tok zverziran, da niti ne vem, kdaj spustim gas in šaltam navzgor, kot bi mel quickija in ga res ne rabim. Če bi bilo prestavljanje še navzdol, bi mogoče razmislil, tako pa se mi zdi čisto brez veze.

Nearrein vzdrž se komentarja pliiiis :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno si spregledal, da ni več govora o quickiju, ampak o dvojni sklopi z avtomatskim menjalnikom ter pretikanja prestav s prsti ali polna avtomatika. To bi me zanimalo, takšen sistem, ki ga ima honda.

In o tem piše gody, da njemu pač na novi vfrki ta sistem ni bil všeč.

Men se pa zdi 500 eur ok investicija v to dodatno opremo, itak je npr. Nc 750 poceni, s tako avtomatiko je 69xx EUR, nakar lahko še mirno odšteješ nekaj za vzmetenje in dodatke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spregledal, se kesam..

ampak, če bo vse avtomatsko, kaj bomo pa vozniki počeli? Z avtomatiko se dobijo super sesalci, sam možgane na off pa gasaaaa

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!