Snečer Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 2,4l ga je, 1,9 menjava HyperJack in DAMI34 2
HyperJack Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: No ne smet da se ne oglasm v temi SX ,bo kažin takoj Ti se kr oglas v SX temi, bo še nekaj vode preteklo preden SX.a kupim...haha pred 1 minuto, Snecer pravi: 2,4l ga je, 1,9 menjava sej moja računica se izzide, 1,9 l je do max črtice, vmes med min in max je pa glih 1,8 l. Lahko še tako sprazniš karter pa nisem spravil nikoli obe flaši motula notri.
skalar36 Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Pa kaj ste naenkrat tok prjazni vsi...bolje je blo brat prejšne dni, k ste se kregal. pa da nam čist off, bremze na versysu bi blo treba mal porihtat ker so zanič. Kmet2 1
Snečer Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Če ne menjaš filtra, gre not 1,7 Če menjaš tudi filter, gre not 1,9 Če motor čisto "posušiš", torej izteraš tudi iz oljne pumpe, potem gre not 2,4 Nabavi raje Ninjo 1000, je boljša od SX, saj je Ninja.
HyperJack Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Sam sem potegnil še naprej dokler nisem začutil da je moped dobil napad epilepsije ,lepo sem ga polegnu na tla in ostal brez prve vetrobranske šipce ter dodatne luči .... Dost snega,narediva še tako popularnega duo selfija in gas v dolino .... Kmet prid mal v Kočevje, da ti pokažem kak se vozi po snegu...z versysom, sam mitaske obuj, tiste tvoje zdej k so ble gor so sam za pusije... Kmet2 in DAMI34 2
Snečer Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 1 minuto, skalar36 pravi: Pa kaj ste naenkrat tok prjazni vsi...bolje je blo brat prejšne dni, k ste se kregal. pa da nam čist off, bremze na versysu bi blo treba mal porihtat ker so zanič. Če ne znaš sam porihtat, najbolje na servis, tam ti bodo svetovali.
skalar36 Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Zdej mi je full narodn na servis pelat, če pa vse piše v navodilih. Se mi bojo še smejal tam... Igi Pop, Ferrarist, Kmet2 in 1 other 4
HyperJack Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Pravkar, skalar36 pravi: Zdej mi je full narodn na servis pelat, če pa vse piše v navodilih. Se mi bojo še smejal tam... Men prpel, olje in filter zamenjam, ventile ti pa po posluhu uredim. To je to =) Ferrarist, bosa, Kmet2 in 2 others 5
skalar36 Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 Če mi boš še bremze po posluhu nastavu, pol pridem. HyperJack, Kmet2, Ferrarist in 1 other 4
HyperJack Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 6 minutami, skalar36 pravi: Če mi boš še bremze po posluhu nastavu, pol pridem. Haha, kaj nisi prej povedal, to lahko po telefonu nastavim Efendi, Kmet2, Fantocci in 3 others 6
Snečer Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 29 minutami, skalar36 pravi: Zdej mi je full narodn na servis pelat, če pa vse piše v navodilih. Se mi bojo še smejal tam... http://moto.brembo.com/en/results/kawasaki/er-6n/650/2010/calipers/rear http://moto.brembo.com/en/results/kawasaki/er-6n/650/2006/discs/front kolko hočeš tega na trgu popimpan bratranec skalar36 in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 21 minutami, Snecer pravi: http://moto.brembo.com/en/results/kawasaki/er-6n/650/2010/calipers/rear http://moto.brembo.com/en/results/kawasaki/er-6n/650/2006/discs/front kolko hočeš tega na trgu popimpan bratranec Na tem motorju je od Kawasakija sam napis Kawasaki skalar36 in ukica 2
motom Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 3 urami, Tedybear pravi: Kar nekaj nas je, ki se nam je to zgodilo na Hyosungih GT 650 letnika 2004. Men se je na avtu naredl... golf1 1300
thumper Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred eno uro, DAMI34 pravi: sam a res 1,8? Ker to je zlo malo olja in se posledično hitro iztroši. ??? moj ma menjavo 3.8l - skupno 4,5 ... na koncu bo snecer sam priteral in napisal dejstva , ki bodo pokazala "kolkr dnara tok muske"..
Snečer Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 (popravljeno) Še kakšne relikte privlečita not golf1, hyosung, samo še čakam, da kakšnega zweitakterja kdo not privleče pred 26 minutami, Kmet2 pravi: Na tem motorju je od Kawasakija sam napis Kawasaki Napis bo zadnja zadeva, tiste črke ziher delajo kje izven tovarne, kot veliko ostalega. Moderni motocikli so dejansko sestavljanka iz vseh vetrov. pred 18 minutami, motom pravi: Men se je na avtu naredl... golf1 1300 Pri hiši je avto, 2002 sem kupil novega, olje se menjava na 30k km, nazadnje menjano pred 3 leti, ima 130k km in mislim, da so ventili zadnja stvar, ki me pri tem avtu še zanimajo... Vse drugo bo po moje prej šlo, čeprav dejansko sploh ne kaže v tej smeri. Pa ventilov ni nihče in jih ne bo preverjal. Da ne govorim o oldiju l.78... da se tam še ni nič odpiralo in da leti kot sneta sekira. Popravljeno December 3, 2015. Popravil Snecer
Ferrarist Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 ....a ti to resno??? Ker avto letnik 2002 maš? Tip motorja??
builder Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 pred 2 urami, Snecer pravi: Še kakšne relikte privlečita not golf1, hyosung, samo še čakam, da kakšnega zweitakterja kdo not privleče Napis bo zadnja zadeva, tiste črke ziher delajo kje izven tovarne, kot veliko ostalega. Moderni motocikli so dejansko sestavljanka iz vseh vetrov. Pri hiši je avto, 2002 sem kupil novega, olje se menjava na 30k km, nazadnje menjano pred 3 leti, ima 130k km in mislim, da so ventili zadnja stvar, ki me pri tem avtu še zanimajo... Vse drugo bo po moje prej šlo, čeprav dejansko sploh ne kaže v tej smeri. Pa ventilov ni nihče in jih ne bo preverjal. Da ne govorim o oldiju l.78... da se tam še ni nič odpiralo in da leti kot sneta sekira. Kmet2 in NX650 2
jany Objavljeno December 3, 2015 Opozori Objavljeno December 3, 2015 (popravljeno) pred 3 urami, Snecer pravi: Še kakšne relikte privlečita not golf1, hyosung, samo še čakam, da kakšnega zweitakterja kdo not privleče Napis bo zadnja zadeva, tiste črke ziher delajo kje izven tovarne, kot veliko ostalega. Moderni motocikli so dejansko sestavljanka iz vseh vetrov. Pri hiši je avto, 2002 sem kupil novega, olje se menjava na 30k km, nazadnje menjano pred 3 leti, ima 130k km in mislim, da so ventili zadnja stvar, ki me pri tem avtu še zanimajo... Vse drugo bo po moje prej šlo, čeprav dejansko sploh ne kaže v tej smeri. Pa ventilov ni nihče in jih ne bo preverjal. Da ne govorim o oldiju l.78... da se tam še ni nič odpiralo in da leti kot sneta sekira. Olje in 30.000 kako lahko temu tako nasedate ? isto kot doživljensko olje ? ali pa olje viskoznosti 0-30 ? to so neke modernejše varjante servisiranja če lahko sploh temu rečemo. To je isto kot da bi olje v fritezi za pomfri menjal na 15 let ? Me zanima koliko bi vas jedlo tako hrano Osebno menjavam olje v motorju na 5000 km v avtu na 15.000 km oziroma 1krat letno ker naredim le tistih 10.000-12.000km . Popravljeno December 3, 2015. Popravil jany Ferrarist 1
TakeALookAround Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 Js mam 0-30 olje v avtu in interval na 30.000km Ni tezav.....
thumper Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 spet vas je nekdo speljal prek ventilov na avte da je tako ustavil razkrivanje težav s slabšo kvaliteto materialov na samem opevanem motorju.. Kmet2 1
Snečer Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 pred 11 minutami, thumper pravi: spet vas je nekdo speljal prek ventilov na avte da je tako ustavil razkrivanje težav s slabšo kvaliteto materialov na samem opevanem motorju.. GSka ima štelanje na 10k km, versač na 42k km pregled. kak je pri tvojih rajnglah? Fantocci 1
thumper Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 pred 15 minutami, Snecer pravi: GSka ima štelanje na 10k km, versač na 42k km pregled. kak je pri tvojih rajnglah? na 20tkm naj bi bila samo kontrola .. nato nastavitev po potrebi - po izkušnjah mojega serviserja za moj agregat je mir do 75 / 80 tkm .. mi smo spustili odpiranje na 20 ker je motor delal kot urica ... na 47.7tkm je začelo malce rosit tesnilo pokrova in smo naenkrat opravili še kontrolo ker je bil pokrov ventilov dol - 2 ventila sta bila na manj kot 20% od tolerančne meje in sta bili zamenjani podložni ploščici - ostalih 6 je bilo v nulo - manj kot 20% od tolerančne sredine torej gre za normalno nastavitev zračnosti .. Kmet2 1
ciciban Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 Na Wju je kontrola/štelanje na 12K. Je pa vse tako lepo predvideno, da je štelanje res milina. https://netrider.net.au/threads/neat-stuff-inside-the-kawasaki-w650.133156/ Kmet2 in thumper 2
Snečer Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 pred 11 urami, Ferrarist pravi: ....a ti to resno??? Ker avto letnik 2002 maš? Tip motorja?? tip motorja tu1jp (hfx) in kaj je čudnega?
motozajebant Objavljeno December 4, 2015 Opozori Objavljeno December 4, 2015 pred 8 urami, jany pravi: Osebno menjavam olje v motorju na 5000 km Nisem stručko, povedal bom kar mi je rekel moj mehanik.... in sicer, da takšno olje, ki ga ti daš ven pri 5k km lahko komot še nadaljnih 5 uporabljaš.... Ampak vsakemu svoje.... jaz se zapeljem do mehanika, mu pustim motor in rečem na zamenja tisto kar mora.... Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se