Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Ej!

Meni pa svetsko zgleda!

Morda mi so še malo bolj všeč SW Motechovi...

Končno pa, vsake oči imajo svojega malarja, a ne?

Objavljeno (popravljeno)

ja nalepke od TCja bi jaz vrgel prec dol, še posebi, ker so pošrek nalepljene :)

a vtičnica je iz louisa?

Popravljeno . Popravil oby
Objavljeno (popravljeno)

Oby. Sem gledu tvoje slike, neki pogrešam na tvoji balanci, kje maš na konc gvihte?? Vtičnica je iz Louisa za 14€. Za nalepko na spredjem blatniku so mi pa dal dodatno 500 €, ker jim reklamo delam. :)

Popravljeno . Popravil Dragothic
Objavljeno

Motor sem kupu decembra lani za 6750€, potem pa je še opreme za okol 1000€.

Objavljeno

Motor sem kupu decembra lani za 6750€, potem pa je še opreme za okol 1000€.

Za to ceno si verjetno brez ABS-a, razen, če nisi kupil tistega, ki je bil testni!?

Objavljeno

Osebno bi vzel abs raje kot vsako drugo opremo. Že tako zavore niso ravno močnejša stran Versysa.

Objavljeno

Gledam cene na www.moto.it in tam je 90% Versys-ov brez ABS-a! Na nemškem www.mobile.de pa je 90% Versys-ov z ABS-om, ampak so cene za dobrih 1000€ višje! Glede na vaše izkušnje me zanima, kje je bolj smiselno kupiti Versys-a? V Italiji brez ABS-a za cca. 4000€, ali v Nemčiji z ABS-om za cca. 5000€ + ? Je razlika v ABS-u tako očitna, da se splača pljuniti dobrega jurja več? Motorji tako v Italiji kot v Nemčiji ne morejo biti zgonjeni, saj je Versys relativno nov model! Osebno se bolj nagibam za Italijo, saj so motorji precej cenejši!

Objavljeno

Seveda je vse relativno itd.

Ampak poglej, že če se enkrat razbiješ, ker ti blokira kolo, je škoda zelo hitro višja od 1000 eur, da o posledicah na vozniku sploh ne govorimo.

Pa jaz ABS nimam, da ne bo kdo rekel, da svojega konja hvalim.

Objavljeno (popravljeno)

Js nisem imel nobenega motorja z ABS pa ni blo problema. Pol pa slišiš modele, ki imajo ABS na motorju in je z njim paduj, ker je voznik mislil, da če imaš ABS na motorju lahko zaviral na polno v zavoju pri nagnjenem motorju. Kar pa sploh ne drži. Drugi so mnenja, če ti je enkrat ABS rešu, da se nisi zvrnu je le ta poplačan. Uglavnem na koncu se boš moral sam odločit.

Popravljeno . Popravil Dragothic
Objavljeno (popravljeno)

Pogon je skoraj enak, drugačna je mislim da le odmična gred, ki je vzela par konjev versysu, ki pa teh par konjev in navora ne rabi (ker so pri n/f v visokih obratih).

Zadnja nihajka je alu, spredaj ima upside-down vilico, boljšo vetrno zaščito in malo višji ter bolj udoben sedež, tako da je kot all rounder to boljša izbira kot pa golič.

Bremzer: verjetno ima žena serijo1 a ne, Saladin pa kupuje versys-a serijo 2.

Tudi serija2 modela N (od 2009 dalje) je malo izboljšana, boljše vpetje motorja, manj vibracij in odprava napake, ko je počilo vpetje motorja na okvir, zadnji blatnik, optimizacija elektronike in vizualni popravki.

Aja, pa tudi nov večji hladilnik iz boljšega materiala, ker na seriji1 je precej občutljiv.

Tako da je vsekakor bolje iskati serijo2.

Piščali proti divjadi? kaj je to? :)

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Pogon je skoraj enak, drugačna je mislim da le odmična gred, ki je vzela par konjev versysu, ki pa teh par konjev in navora ne rabi (ker so pri n/f v visokih obratih).

Zadnja nihajka je alu, spredaj ima upside-down vilico, boljšo vetrno zaščito in malo višji ter bolj udoben sedež, tako da je kot all rounder to boljša izbira kot pa golič.

Bremzer: verjetno ima žena serijo1 a ne, Saladin pa kupuje versys-a serijo 2.

Tudi serija2 modela N (od 2009 dalje) je malo izboljšana, boljše vpetje motorja, manj vibracij in odprava napake, ko je počilo vpetje motorja na okvir, zadnji blatnik, optimizacija elektronike in vizualni popravki.

Aja, pa tudi nov večji hladilnik iz boljšega materiala, ker na seriji1 je precej občutljiv.

Tako da je vsekakor bolje iskati serijo2.

Piščali proti divjadi? kaj je to? :)

To kar prebereš naj bi odganjalo divjad, postoji pa prav tema o teh piščalih !!

Ena deluje do 60 Km/h druga pa nad 60 Km/h cena ca 5-10€. :whistle:

Objavljeno

To kar prebereš naj bi odganjalo divjad, postoji pa prav tema o teh piščalih !!

Ena deluje do 60 Km/h druga pa nad 60 Km/h cena ca 5-10€. :whistle:

če je to motor tvoje žene je res lep in mislim, da tisti, ki ga bo kupil, bo dobro kupil, vendar sam sem odločen za Versys-a! Z motorjem se želim peljati tudi kam dlje in rad bi ga imel dalj časa! Motorja nisem vozil že več kot 10 let, tako da potrebujem kaj easy! Če bi bila v SLO dobra izbira, bi ga kupil tukaj, vendar teh motorjev rabljenih skoraj da ni naprodaj, zaenkrat! Trenutno zbiram informacije in sprašujem ljudi, ki se na zadeve spoznajo, zato mogoče večkrat kakšno naumno vprašanje z moje strani!

P.S. Snecer, midva se poznava z Alterja! :yes:

To kar prebereš naj bi odganjalo divjad, postoji pa prav tema o teh piščalih !!

Ena deluje do 60 Km/h druga pa nad 60 Km/h cena ca 5-10€. :whistle:

Pozabil sem pripeti link: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4607985

Objavljeno

Če bi bila v SLO dobra izbira, bi ga kupil tukaj, vendar teh motorjev rabljenih skoraj da ni naprodaj, zaenkrat!

Zdaj ko bo sezona jih bo gotovo več.

Objavljeno

Zdaj ko bo sezona jih bo gotovo več.

In tudi cene bodo začetku sezone primerne! Kdor čaka, čaka v upanju, da bo bolje prodal. A, ne?

Objavljeno

In tudi cene bodo začetku sezone primerne! Kdor čaka, čaka v upanju, da bo bolje prodal. A, ne?

Seveda. Hotel sem samo povedat, da jih bo takrat zagotovo več naprodaj.

Objavljeno (popravljeno)

Če kupuješ motor za dalše ture in da ga bi imel za dlje časa boš vstrelil mimo.Versis je popolnoma identičen motor kot Kawasaki ER-6 to sta oba za max. dve leti,da se spet malo navadiš, ker sta oba ZELO PODHRANJENA še sploh, če imaš sopotnika šaltat pa moraš itak vsaj 2x dol pred vsakim manjšim ovinkom.Ni pa nikakršnega problema na daljši turi ,sam sem bil z ER-6 lani v Nemčiji (Orlo gnezdo)in ni bilo nikakršnega problema, razen premalo navora in večno šaltanje pa še problemi z mazanjem ketne v primerjavi z mojo zverino z 174 Ps, 130 Nm navora in kardanom. :whistle:

Versys si z Er-6 deli okvir (brez vilice in nihajke) in motor, morda bremze in kolesa. S tem, da je motor še precej drugače nastavljen, z manj moči in več navora. Tisto s šaltanjem si ustrelil kar precej mimo, tudi polno naložen mi je kar presenetljivo lahkotno požiral serpentine na Kanarskih. Seveda ima svoje pomankljivosti (tudi opisane v tej temi),res je da ni premočen, a je kar precej drugačen od ER-6. Pa sem vozil oba.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

Uhja pa sem že mislu, da nas ne bodo gospodje iz BMW opazil in pametval v naši temi, ker jim ni jasen o čem govorimo. Dejte gospodje ostante v svojem peskovniku, če ne premorete kej druzga pametnega napisat. Zej pa prosim za minuse pri postu.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

A je že kdo na Versysu štelu vzmetenje??

Objavljeno

S tem, da je motor še precej drugače nastavljen, z manj moči in več navora.

ER6 53kW / 66Nm

Versys 47kW / 61Nm

:unsure:

D.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mislim de je bol poanta, da je pri versysu navor prej, ter da je bolj razporejen po srednjem obmčju vrtljajev, dočim se er vrti višje in je tudi njegov graf navora bolj strm.

Sem šel gledat slikce pri Akrapotu, pa je vse isti hec, če pa kdo začut unih 5 konjev več, pa nič ne rečem. Itak smo pa zašli.

Kdor kupi er6n ve zakaj ga je kupil, enako mi, ki imamo versysa.

Za BMwjaše je pa splošno znano, zakaj rabijo tako konjenico in kaj naj bi ta nadomeščala :)

Objavljeno (popravljeno)

ER6 53kW / 66Nm

Versys 47kW / 61Nm

:unsure:

D.

Imaš prav, nisem prav formuliral. Mislil sem, da ima V. več navora na nižjih obratih.

//edit: tako kot je oby zgoraj napisal.

Popravljeno . Popravil dlicen

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!