Dragothic Objavljeno Marec 19, 2011 Deli Objavljeno Marec 19, 2011 http://www.leovince.com/files/F31603/GP-8242_NOTA_VERSYS.pdf Tole je naprimer Power Diagram od Leovince Undebody. Po moje ni 5 konjev, če pa je, je pa na 8500 obratov, kar pa mislim, da je breze veze ga ganjat, če se najbolš okol 5- 6000 dogaja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Marec 19, 2011 Deli Objavljeno Marec 19, 2011 Mislil sem drug vikend na žegnanje v Šmartno ob Paki, pa mam delavno soboto, morda pa šefa prepričam, da pride on delat :evilgrin: Žegnanje je v nedeljo... tako da ... DOBRODOŠEL!:notworthy:KLIK! Sicer pa... tole o Versysu... še vedno sem mnenja, da moped v svoji klasi nima konkurenta (tudi testi tako kažejo)... in kar se tiče primerjave z ER-6... ima Versis ravno tisto kar se na ER pogreša... VEČ UDOBJA... Kdor pa govori o podhranjenosti ima pač malo težjo roko... Za Versisa ne vem ...ER-6f pa je "pokazal" tudi 220 km/h... potovalnih 170 pa ni bilo po AC noben problem držat... zaradi aerodinamike celo bistveno lažje kot na moji sedanji XJRjki.:notworthy: maco47, Bremzer, damjanus in 1 other 1 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baron1 Objavljeno Marec 20, 2011 Deli Objavljeno Marec 20, 2011 Versys max. 201km/h z zadnjim kovčkom .. tak da mogoče brez bi se še kaki km/h dal zraven prištet brez dodatnih "upošnjevalnih" spojlerjev Bremzer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 21, 2011 Deli Objavljeno Marec 21, 2011 za entuziazem vse pohvale, vendar ta tema ni primerna za splosni cvek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
oby Objavljeno April 1, 2011 Deli Objavljeno April 1, 2011 evo, danes menjal gume za Pirelli Scorpion trail in lahko rečem samo NORO. Na makedamu se motor vozi miljonkrat bolje, na cesti pa zaenkrat pač enak občutek. sem še precej pazil, ker so nove gume... Če kdo rabi, ugodno prodam Dunlop mislim da 211 neki, skratka prva vgradnja za versysa, prevoženih cca 3500 km z dost profila Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno April 3, 2011 Deli Objavljeno April 3, 2011 Evo zdej jih pa je 1000 in bom peljal motor na servis. Nisem se še odloču kam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tonikoce Objavljeno April 3, 2011 Deli Objavljeno April 3, 2011 Kolega je kupil versysa 2007 letnik, sem mu ga peljal domov in je motor kot se šika. Edino malo cukanja ob prenosu moči na zadnje kolo in tresenja pod niskimi vrtljaji, je to normalno, verjetno motor rabi nad 2000 oziroma 3000 obratov, da se začne počutiti dobro? Moje vprašanje je tudi, kakšno olje točite v versysa, je MOTUL 5100 15W50 v redu za ta motor? Ga menjate na 6 ali 12 tisoč? Kolegov versys ima sedaj 30.000 km, pa bova najprej zamenjala olje in filtre, pri 36.000 km pa potem servis. Je potrebno pogostokrat štelat ventile ali kaj podobno pomembnega z mašino, kar naj bi naredili na 36.000 km? S čim očistite zračni filter v "domači garaži"? Hvala za izkušnje! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno April 3, 2011 Deli Objavljeno April 3, 2011 (popravljeno) Kolega je kupil versysa 2007 letnik, sem mu ga peljal domov in je motor kot se šika. Edino malo cukanja ob prenosu moči na zadnje kolo in tresenja pod niskimi vrtljaji, je to normalno, verjetno motor rabi nad 2000 oziroma 3000 obratov, da se začne počutiti dobro? Moje vprašanje je tudi, kakšno olje točite v versysa, je MOTUL 5100 15W50 v redu za ta motor? Ga menjate na 6 ali 12 tisoč? Kolegov versys ima sedaj 30.000 km, pa bova najprej zamenjala olje in filtre, pri 36.000 km pa potem servis. Je potrebno pogostokrat štelat ventile ali kaj podobno pomembnega z mašino, kar naj bi naredili na 36.000 km? S čim očistite zračni filter v "domači garaži"? Hvala za izkušnje! Cukanje ni glih zelo poudarjeno na Versysu, dela dokaj dobro tudi na nizkih obratih. Nekaj malega že, vendar nič divjega. V mašino gre olje 10W-40, jaz dajem not Bardahl, menjam na vsakih 6.000 km. Ventili so načeloma neproblematični. Če se jih ne sliši je ok. Pri teh km bo morda za menjat svečke (če že niso bile prej), zavorno tekočino, nasploh pregledat zavorne cevi. Morda bo kmalu za menjat ketno, akumulator,morda zavorne ploščice. Načeloma pa je Versys neproblematičen motor za vzdrževanje. Popravljeno April 3, 2011. Popravil dlicen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno April 3, 2011 Deli Objavljeno April 3, 2011 (popravljeno) Hmm. Kwa so se servisni intervali napram novemu Versysu podaljšali??. Men v navodilih piše menjava olja prvić 1000 km potem pa na 12000 oziroma eno leto. Pri zračnih filtrih je pa tako, če ni umazan ga spihaj, če je, zamenjaj. Motor drugače ne cuka, tudi pod manjšimi obrati, vibracije pa seveda so, ki pa so bistveno manjše, če se motor vrti okol 5k. Če ima motor 36k pa še ni bila zamenjana veriga z verižniki je to razlog cukanja. Preterano verigo najlažje sprobaš tako, da dvigneš zadnje kolo in počasi vrtiš kolo na roke in pri tem probavaš, ali se napetost verige spreminja. Če je pretegnjena veriga in ti ne preostane drugega kot da zamenjaš. lp Popravljeno April 3, 2011. Popravil Dragothic Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno April 3, 2011 Deli Objavljeno April 3, 2011 Hmm. Kwa so se servisni intervali napram novemu Versysu podaljšali??. Men v navodilih piše menjava olja prvić 1000 km potem pa na 12000 oziroma eno leto. Ne, tudi pri ta starem piše 12 tisoč. Jaz ga menjavam na 6 tisoč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tonikoce Objavljeno April 4, 2011 Deli Objavljeno April 4, 2011 Hvala za koristne informacije. Veriga je nova, zobniki tudi, je pa bila veriga premalo našponana, tako da je sedaj res bolje, ko sem jo našplonal, prenos na zadnje kolo je bolj zvezen kot prej. Olje bomo vseeno zamenjali, čepraj je bilo nazadnje menjano na 21.000 in je servisni interval menjave res na 12.000, motor pa ima sedaj 30.000 km. Je pa notri sedaj polsintetično olje od MOTULA 5100 15W50, tako da bomo s tem kar nadaljevali, verjamem da ni slabo olje, ali pač? Kaj pa svečke, po čem naj človek ve, da so že slabe? Ugotoviš to pri bolj nizkih ali zelo visokih obratih, hladnem ali vročem motorju? Mimogrede še, kolega je ob nakupu motorja dobil nove stranske VERSYS kufre zraven, manjkajo pa mu nosilci stranskih kufrov. Jih kdo slučajno prodaja? Hvala za odzivnost. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dare1 Objavljeno April 4, 2011 Deli Objavljeno April 4, 2011 Versysovi kufri so v bistvu Givijevi z Kawa oznako. Zato Givijevi nosilci verjetno pašejo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno April 4, 2011 Deli Objavljeno April 4, 2011 Kaj pa vem, glede olja... V knjižici je navedena samo gradacija 10W-40. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 4, 2011 Deli Objavljeno April 4, 2011 Da, 10w-40 povsem ustreza za naše temperaturno okolje, tako da takšno sipaj. Knjiga ima menjavo olja na 12.000km, serviser pa pravi da se naj menjava na 6.000. V bistvu ne gre samo za olje, še malo "pogleda", napne in namaže, kjer sam spregledaš ali pa nimaš prakse oziroma ne vidiš. Glede svečk. Novi modeli imajo svečko NGK laser irridium, tako da pred 50.000km+ nimaš kaj dirat. Sicer pa kaj je to 30.000km za takšen motor, to je komaj dobro utečeno. p.s. pa malo "pojdi" okoli motorja z orodjem (gedore, imbus) in poglej če so vsi vijaki dovolj zategnjeni, vibracije tu pa tam kdaj kaj "odvijejo". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rookie007 Objavljeno April 4, 2011 Deli Objavljeno April 4, 2011 Ja, meni je tudi serviser predlagal menjavo olja na 6000 km... Nič narobe, če kasnej, ampak... Je pa vse odvisno tudi od načina vožnje. Svečke mi je tudi rekel, da 45kkm + ni blema. Cukanje je mogoče tudi malo možno poštelat pri ročici za gas, mislim, da se tudi tam malo luft poštela-prazen hod. Je pa tud res, da se v 6. prestavi neboš glih najlepše peljal pri 2000rpm lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tonikoce Objavljeno April 5, 2011 Deli Objavljeno April 5, 2011 Znova uporabne info, hvala vsem. Je tale Versys res luškana zverca, sem se dva dni nazaj s svojim RT-jem peljal za kolegom, ki ima Versysa, o katerem govorim z vami. Se mi je zdelo, kot da se s kravo podim za konjem. Čez kratke S ovinke je on vijugal kot bi šel po ravnem, jaz pa sem se precej namučil s premetavanjem mojega kosa železja. Pa da ne mislite, da mi je žal za lastništvo RT-jeve krave, rad se "mučim" s konkretno maso te železne kariole, pa še tresenje in cukanje dvovaljnika imam zraven. Pa me briga za oznako BMW, če bi gor bil znak od fičota, toliko bolje... Nekaj postov nazaj je nekdo spraševal za nastavljanje vzmetenja na Versysu, kakšne so vaše izkušnje? Na katero stopnjo imate nastavljeno napetost zadnje vzmeti, ko se vozite sami, brez kufrov? Kaj pa tisti gumb za nastavitev od HARD do SOFT (H - S) na zadnjem blažilcu, se ga za solo vožnjo odvije čisto do konca oznake S? Oziroma koliko zasuka gumba od skrajne pozicije S proti H za prav tako solo vožnjo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno April 5, 2011 Deli Objavljeno April 5, 2011 Original vzmetenje je nastavljeno za voznika z 68 kilam peze. Js nisem še nč štelal vzmetenja, ker mi tako kot je odgovarja. Motor je glih prou mehak, gre lepo v ovinek in se prekomerno ne poseda. Nastavitve vzmetenja je tudi odvisno pa kakšni cesti se voziš. Npr pr ns je cesta čist razdrapana in ni švoh če to glih ne nabija v rit oziroma hrbtenico. Nastavljeno je 5 klikov (to je brez potnika in opreme) Kako se nastavi vzmetenje na napisan najbolj tuki: http://www.kawasakiversys.com/forums/showthread.php?t=705&highlight=black+magic BOBIMMM 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno April 8, 2011 Deli Objavljeno April 8, 2011 Danes naredil servis (65€) v Trgomoto Krško (menjava olja in oljnega filtra in pregled celotnega motorja), ter naredil 400 km. Motor je zakon. Sem ga mal probu med 5000 in 6000 obrati, totalno cool. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BOBIMMM Objavljeno Junij 17, 2011 Deli Objavljeno Junij 17, 2011 (popravljeno) Bo treba še počakat na rabljen Versys od letnik 10 naprej. (novi model) Popravljeno Junij 17, 2011. Popravil BOBIMMM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno Junij 17, 2011 Deli Objavljeno Junij 17, 2011 Js ga mam letnik 2011 model 2010. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno Julij 30, 2011 Deli Objavljeno Julij 30, 2011 Sam se pa zgleda na orto furate z motorjem, tak da nima noben cajta kje napisat. bentley in Bremzer 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rookie007 Objavljeno Avgust 3, 2011 Deli Objavljeno Avgust 3, 2011 Sam se pa zgleda na orto furate z motorjem, tak da nima noben cajta kje napisat. He he he... Kilometri se nabirajo, da sem komaj utegnil na servis... Ni časa za pisanje! Sam gasa! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoshimura Objavljeno Avgust 3, 2011 Deli Objavljeno Avgust 3, 2011 K sosedom v Italijo, jih je kar nekaj naprodaj... Bo treba še počakat na rabljen Versys od letnik 10 naprej. (novi model) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dragothic Objavljeno Avgust 28, 2011 Deli Objavljeno Avgust 28, 2011 Stanje originalnih pnevmatik DUNLOP Sportmax na Versysu po 7050 km. madkupe 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Oktober 14, 2011 Deli Objavljeno Oktober 14, 2011 (popravljeno) http://www.moto-net....r-2012-%21.html Obeta se 1000 kubični versys, zapolnjuje sicer vrzel, na oko pa ne zgleda ne vem kaj. Mašina je verjetno od z1000. Bomo videli. tu je še ena slika, verjetno šopana, ta izgled bi bil zelo primeren... Pohvalno je tudi, da bo imel moderen 4 valjni vrstni motor in ne neka V jajca. Popravljeno Oktober 14, 2011. Popravil Snecer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se