Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 urami, sebar pravi:

Preden vržeš v smeti sporoči pa pridem iskat, če noben ne bo rabu, Škoda robe

Pridi ,nobeden ne rabi :)

Objavljeno
Ob 24. 3. 2016 at 8:07, Kmet2 pravi:

Če bi imel Triumpha bi to definitivno tudi storil :P

če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?

Objavljeno
pred 2 minutami, thumper pravi:

če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?

Kawasaki ,to je navadna odpadna kovina kakšen krom :P samo ročice.

Objavljeno
On 20. marec 2016 at 8:19 AM, Snecer said:

Zvoku "vetra" do sedaj nisem posvečal pozornosti. Lahko pa nabavim kabl za mic pa ga nekam speljem v zavtrje, da se samo agregat sliši, tisto bi bilo še najbolje.

Za začetek lahko probaš z gobico preko mikrofona, podobno kot imajo profesionalni mikrofoni namenjeni snemanju v naravi.

Objavljeno

31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil  rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012.

Pac.....Kawasaki.

Objavljeno

Si  imel Kawo.:mad:....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat.  Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel.  Mogoce bo kdaj pri bajti.

Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher.  Kawa je pac bolj za taksne.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Si  imel Kawo.:mad:....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat.  Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel.  Mogoce bo kdaj pri bajti.

Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher.  Kawa je pac bolj za taksne.

Imel in vesel sem da je več nimam :P......vse ostalo je sarkazem :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Tedybear pravi:

31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil  rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012.

Pac.....Kawasaki.

Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici.

Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža.

Vzdrževalec je tako povsem nepotreben.

Objavljeno
pred 55 minutami, Snecer pravi:

Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici.

Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža.

Vzdrževalec je tako povsem nepotreben.

Čas posla je ko iztaknem polnilec (vzdrževalec ) iz vtičnice na motorju ,kresnem in grem ,tako da je demontaža sedeža,vijačenje akumolatorja in prenašanje le tega povsem "nepotrebno " !

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Madona, jaz moram se zic nataknit, ne sam odklopit vzdrzevalca,  to je kar delo!:lol1:

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

demontaža sedeža? lol

dvigneš ga samo

Brez ključa ?

Objavljeno

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

Da.

Objavljeno
pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Da.

isto, tut Kawasakije fila :P

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

isto, tut Kawasakije fila :P

Tudi :OK:sam ne sme biti iz Lidla :P

Objavljeno
pred 18 urami, Snecer pravi:

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

177957.jpg?AD5FB00D65C15CBB088F06A4E6E70 Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Tudi :OK:sam ne sme biti iz Lidla :P

lahko, moj je znal filat.

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

177957.jpg?AD5FB00D65C15CBB088F06A4E6E70 Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. 

Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika  :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Objavljeno
pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika  :lol1:

To je pa naša služba poskrbela z nakupom "ta pravih" motorjev z vgrajenima vtičnicama. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
18 minutes ago, Snecer said:

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Že res, a veš kje je fail? Da folk naredi 5+ malih premikov (zavergla 5x v 5km) in parkira motor z baterijo na recimo 45% po možnosti je še malo stara pa ni vraga da po nekaj mesecih celo podleže... klasične ne AMG baterije nimajo rade biti izpraznjene pod 50% (vir batteryuniveristy.nekaj) in če so pogosto pod 50% (večkratno jajcanje po mestu oz. malo km veliko verglanja) hitreje propadajo.

Če je motor tehnično ok in se ga parkira z akumulatorjem na 90% + mu res nima kaj bit v nekaj mesecih. Nekaj je samoizpraznitve nekaj pa je parazitskega toka (v mojem primeru, 0,04mA) kar je manj kot je samoizpraznitev. Po treh mesecih je bil padec zanemarljiv.

Objavljeno
pred 26 minutami, Snecer pravi:

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

In celo akuju bolj paše temperatura bližje 0, tedaj se najmanj prazni

Samoizpraznitev pa je v slabih dveh letih, odklopljen.

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela :)

Manj je tvegano in ceneje, da odstraniš :) napaka na polnilcu, omrežju, napeljavi...

Stara in ziher zadeva. Pa še malo obrišeš okoli itd.

Seveda pa je to lažje na Versaču, ki ma dostopen aku, tebe razumem zakaj ne odklapljaš, ker je treba pol motorja demontirati.

Kmet2@ pa saj ti se nonstop voziš ... zakaj bi moral...

Popravljeno . Popravil Snecer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!