Kmet2 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred 6 urami, sebar pravi: Preden vržeš v smeti sporoči pa pridem iskat, če noben ne bo rabu, Škoda robe Pridi ,nobeden ne rabi Efendi 1
thumper Objavljeno Marec 26, 2016 Opozori Objavljeno Marec 26, 2016 Ob 24. 3. 2016 at 8:07, Kmet2 pravi: Če bi imel Triumpha bi to definitivno tudi storil če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2016 Opozori Objavljeno Marec 26, 2016 pred 2 minutami, thumper pravi: če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco? Kawasaki ,to je navadna odpadna kovina kakšen krom samo ročice. thumper 1
s2k1 Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 On 20. marec 2016 at 8:19 AM, Snecer said: Zvoku "vetra" do sedaj nisem posvečal pozornosti. Lahko pa nabavim kabl za mic pa ga nekam speljem v zavtrje, da se samo agregat sliši, tisto bi bilo še najbolje. Za začetek lahko probaš z gobico preko mikrofona, podobno kot imajo profesionalni mikrofoni namenjeni snemanju v naravi.
Tedybear Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. Efendi, robot, HyperJack in 5 others 8
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred 1 minuto, Tedybear pravi: 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. Pa ti si Caaarr ,jaz moram odkrit ,odklopit vzdrževalec acuja ,naredit generalno ,zamenjat semeringe v prednjih vilicah ,nov hladilnik olja in ker vedno pozabim zamenjat krtačke v zaganjaču mam vedno enega al pa dva bosanca s sabo za porinit ! Pač.....KTM. DAMI34, TakeALookAround, Dark in 7 others 10
Tedybear Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 Si imel Kawo.....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat. Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel. Mogoce bo kdaj pri bajti. Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher. Kawa je pac bolj za taksne. notranc, Kmet2 in Efendi 3
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred eno uro, Tedybear pravi: Si imel Kawo.....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat. Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel. Mogoce bo kdaj pri bajti. Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher. Kawa je pac bolj za taksne. Imel in vesel sem da je več nimam ......vse ostalo je sarkazem Efendi, Dark in Tedybear 3
Snečer Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred 2 urami, Tedybear pravi: 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici. Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža. Vzdrževalec je tako povsem nepotreben. Efendi 1
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred 55 minutami, Snecer pravi: Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici. Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža. Vzdrževalec je tako povsem nepotreben. Čas posla je ko iztaknem polnilec (vzdrževalec ) iz vtičnice na motorju ,kresnem in grem ,tako da je demontaža sedeža,vijačenje akumolatorja in prenašanje le tega povsem "nepotrebno " ! Dark, robot in TakeALookAround 3
TakeALookAround Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 Madona, jaz moram se zic nataknit, ne sam odklopit vzdrzevalca, to je kar delo! Kmet2 1
Snečer Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 demontaža sedeža? lol dvigneš ga samo
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred 7 minutami, Snecer pravi: demontaža sedeža? lol dvigneš ga samo Brez ključa ?
Snečer Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Opozori Objavljeno Marec 28, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V? Da.
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 15 urami, Kmet2 pravi: Da. isto, tut Kawasakije fila Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 11 minutami, DAMI34 pravi: isto, tut Kawasakije fila Tudi sam ne sme biti iz Lidla Dark 1
Borutt Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 18 urami, Snecer pravi: Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V? Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. robot, Efendi in notranc 3
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 5 minutami, Kmet2 pravi: Tudi sam ne sme biti iz Lidla lahko, moj je znal filat. robot, notranc, Kmet2 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 1 minuto, Borutt pravi: Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika robot in notranc 2
Snečer Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...
Borutt Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 35 minutami, Kmet2 pravi: Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika To je pa naša služba poskrbela z nakupom "ta pravih" motorjev z vgrajenima vtičnicama. Kmet2 in Efendi 2
StaraFeltna Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 18 minutes ago, Snecer said: Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih... Že res, a veš kje je fail? Da folk naredi 5+ malih premikov (zavergla 5x v 5km) in parkira motor z baterijo na recimo 45% po možnosti je še malo stara pa ni vraga da po nekaj mesecih celo podleže... klasične ne AMG baterije nimajo rade biti izpraznjene pod 50% (vir batteryuniveristy.nekaj) in če so pogosto pod 50% (večkratno jajcanje po mestu oz. malo km veliko verglanja) hitreje propadajo. Če je motor tehnično ok in se ga parkira z akumulatorjem na 90% + mu res nima kaj bit v nekaj mesecih. Nekaj je samoizpraznitve nekaj pa je parazitskega toka (v mojem primeru, 0,04mA) kar je manj kot je samoizpraznitev. Po treh mesecih je bil padec zanemarljiv.
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 pred 26 minutami, Snecer pravi: Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih... Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela DAMI34 in robot 2
Snečer Objavljeno Marec 29, 2016 Opozori Objavljeno Marec 29, 2016 (popravljeno) In celo akuju bolj paše temperatura bližje 0, tedaj se najmanj prazni Samoizpraznitev pa je v slabih dveh letih, odklopljen. pred 5 minutami, Kmet2 pravi: Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela Manj je tvegano in ceneje, da odstraniš napaka na polnilcu, omrežju, napeljavi... Stara in ziher zadeva. Pa še malo obrišeš okoli itd. Seveda pa je to lažje na Versaču, ki ma dostopen aku, tebe razumem zakaj ne odklapljaš, ker je treba pol motorja demontirati. Kmet2@ pa saj ti se nonstop voziš ... zakaj bi moral... Popravljeno Marec 29, 2016. Popravil Snecer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se