Kmet2 Objavljeno Marec 25, 2016 Objavljeno Marec 25, 2016 Ob 25. 3. 2016 ob 12:44, sebar pravi: Preden vržeš v smeti sporoči pa pridem iskat, če noben ne bo rabu, Škoda robe Expand Pridi ,nobeden ne rabi 1
thumper Objavljeno Marec 26, 2016 Objavljeno Marec 26, 2016 Ob 24. 3. 2016 ob 7:07, Kmet2 pravi: Če bi imel Triumpha bi to definitivno tudi storil Expand če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2016 Objavljeno Marec 26, 2016 Ob 26. 3. 2016 ob 9:49, thumper pravi: če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco? Expand Kawasaki ,to je navadna odpadna kovina kakšen krom samo ročice. 1
s2k1 Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 21. 3. 2016 ob 7:19, Snecer pravi: Zvoku "vetra" do sedaj nisem posvečal pozornosti. Lahko pa nabavim kabl za mic pa ga nekam speljem v zavtrje, da se samo agregat sliši, tisto bi bilo še najbolje. Expand Za začetek lahko probaš z gobico preko mikrofona, podobno kot imajo profesionalni mikrofoni namenjeni snemanju v naravi.
Tedybear Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. 8
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Popularna objava Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 9:12, Tedybear pravi: 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. Expand Pa ti si Caaarr ,jaz moram odkrit ,odklopit vzdrževalec acuja ,naredit generalno ,zamenjat semeringe v prednjih vilicah ,nov hladilnik olja in ker vedno pozabim zamenjat krtačke v zaganjaču mam vedno enega al pa dva bosanca s sabo za porinit ! Pač.....KTM. 10
Tedybear Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Si imel Kawo.....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat. Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel. Mogoce bo kdaj pri bajti. Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher. Kawa je pac bolj za taksne. 3
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 9:47, Tedybear pravi: Si imel Kawo.....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat. Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel. Mogoce bo kdaj pri bajti. Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher. Kawa je pac bolj za taksne. Expand Imel in vesel sem da je več nimam ......vse ostalo je sarkazem 3
Snečer Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 9:12, Tedybear pravi: 31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012. Pac.....Kawasaki. Expand Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici. Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža. Vzdrževalec je tako povsem nepotreben. 1
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 11:18, Snecer pravi: Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici. Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža. Vzdrževalec je tako povsem nepotreben. Expand Čas posla je ko iztaknem polnilec (vzdrževalec ) iz vtičnice na motorju ,kresnem in grem ,tako da je demontaža sedeža,vijačenje akumolatorja in prenašanje le tega povsem "nepotrebno " ! 3
TakeALookAround Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Madona, jaz moram se zic nataknit, ne sam odklopit vzdrzevalca, to je kar delo! 1
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 15:11, Snecer pravi: demontaža sedeža? lol dvigneš ga samo Expand Brez ključa ?
Snečer Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2016 Objavljeno Marec 28, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 16:25, Snecer pravi: Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V? Expand Da.
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 19:11, Kmet2 pravi: Da. Expand isto, tut Kawasakije fila 1
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 10:45, DAMI34 pravi: isto, tut Kawasakije fila Expand Tudi sam ne sme biti iz Lidla 1
Borutt Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 28. 3. 2016 ob 16:25, Snecer pravi: Če misliš orodje ključ, brez. Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico. V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V? Expand Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. 3
DAMI34 Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 10:58, Kmet2 pravi: Tudi sam ne sme biti iz Lidla Expand lahko, moj je znal filat. 4
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 11:02, Borutt pravi: Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. Expand Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika 2
Snečer Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...
Borutt Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 11:05, Kmet2 pravi: Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika Expand To je pa naša služba poskrbela z nakupom "ta pravih" motorjev z vgrajenima vtičnicama. 2
StaraFeltna Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 11:24, Snecer pravi: Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih... Expand Že res, a veš kje je fail? Da folk naredi 5+ malih premikov (zavergla 5x v 5km) in parkira motor z baterijo na recimo 45% po možnosti je še malo stara pa ni vraga da po nekaj mesecih celo podleže... klasične ne AMG baterije nimajo rade biti izpraznjene pod 50% (vir batteryuniveristy.nekaj) in če so pogosto pod 50% (večkratno jajcanje po mestu oz. malo km veliko verglanja) hitreje propadajo. Če je motor tehnično ok in se ga parkira z akumulatorjem na 90% + mu res nima kaj bit v nekaj mesecih. Nekaj je samoizpraznitve nekaj pa je parazitskega toka (v mojem primeru, 0,04mA) kar je manj kot je samoizpraznitev. Po treh mesecih je bil padec zanemarljiv.
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 Ob 29. 3. 2016 ob 11:24, Snecer pravi: Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih... Expand Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela 2
Snečer Objavljeno Marec 29, 2016 Objavljeno Marec 29, 2016 (popravljeno) In celo akuju bolj paše temperatura bližje 0, tedaj se najmanj prazni Samoizpraznitev pa je v slabih dveh letih, odklopljen. Ob 29. 3. 2016 ob 11:53, Kmet2 pravi: Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela Expand Manj je tvegano in ceneje, da odstraniš napaka na polnilcu, omrežju, napeljavi... Stara in ziher zadeva. Pa še malo obrišeš okoli itd. Seveda pa je to lažje na Versaču, ki ma dostopen aku, tebe razumem zakaj ne odklapljaš, ker je treba pol motorja demontirati. Kmet2@ pa saj ti se nonstop voziš ... zakaj bi moral... Popravljeno Marec 29, 2016. Popravil Snecer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se