Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


Priporočene objave

Objavljeno
  Ob 25. 3. 2016 ob 12:44, sebar pravi:

Preden vržeš v smeti sporoči pa pridem iskat, če noben ne bo rabu, Škoda robe

Expand  

Pridi ,nobeden ne rabi :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 24. 3. 2016 ob 7:07, Kmet2 pravi:

Če bi imel Triumpha bi to definitivno tudi storil :P

Expand  

če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?

Objavljeno
  Ob 26. 3. 2016 ob 9:49, thumper pravi:

če ni bil chroman ne gre .. a ročke al komplet za na balanco?

Expand  

Kawasaki ,to je navadna odpadna kovina kakšen krom :P samo ročice.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 21. 3. 2016 ob 7:19, Snecer pravi:

Zvoku "vetra" do sedaj nisem posvečal pozornosti. Lahko pa nabavim kabl za mic pa ga nekam speljem v zavtrje, da se samo agregat sliši, tisto bi bilo še najbolje.

Expand  

Za začetek lahko probaš z gobico preko mikrofona, podobno kot imajo profesionalni mikrofoni namenjeni snemanju v naravi.

Objavljeno

31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil  rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012.

Pac.....Kawasaki.

  • Všeč mi je 8
Objavljeno

Si  imel Kawo.:mad:....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat.  Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel.  Mogoce bo kdaj pri bajti.

Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher.  Kawa je pac bolj za taksne.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 9:47, Tedybear pravi:

Si  imel Kawo.:mad:....ampak razumem...pravi motorist mora pred vsako voznjo mal sraufat.  Ce je KTM take sorte....pa ne bi vedel.  Mogoce bo kdaj pri bajti.

Je pa res...za sraufanje imam dve levi roki, pa se nikakrsne hude volje. Sem bolj na ziher.  Kawa je pac bolj za taksne.

Expand  

Imel in vesel sem da je več nimam :P......vse ostalo je sarkazem :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 9:12, Tedybear pravi:

31 oktobra 2015 sem zakljucil sezono. Ocistil motor, ga pokril z navadno rjuho, vzel ven akumulator ter ga polozil na polico zraven peci v kleti. Vceraj sem odgrnil  rjuho, priklopil akumulator nazaj, vtaknil kljuc,...brez tisocinke obotavljanja....BBBBRUUUMMM...s prve. In tako vsako leto od 2012.

Pac.....Kawasaki.

Expand  

Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici.

Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža.

Vzdrževalec je tako povsem nepotreben.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 11:18, Snecer pravi:

Podobne izkušnje, le da sem še prej zaključil. Aku pa dal v omaro v delavnici.

Tu pa tam sem ga "šel pogledat" s polnilcem pa je bil še vedno povsem poln. Po šestih mesecih, priklop in kresnilo s prve. Sicer je pa aku takoj pod sedežem, tako da je čas posla montaža in demontaža.

Vzdrževalec je tako povsem nepotreben.

Expand  

Čas posla je ko iztaknem polnilec (vzdrževalec ) iz vtičnice na motorju ,kresnem in grem ,tako da je demontaža sedeža,vijačenje akumolatorja in prenašanje le tega povsem "nepotrebno " !

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Madona, jaz moram se zic nataknit, ne sam odklopit vzdrzevalca,  to je kar delo!:lol1:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 15:11, Snecer pravi:

demontaža sedeža? lol

dvigneš ga samo

Expand  

Brez ključa ?

Objavljeno

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 16:25, Snecer pravi:

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

Expand  

Da.

Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 19:11, Kmet2 pravi:

Da.

Expand  

isto, tut Kawasakije fila :P

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 10:45, DAMI34 pravi:

isto, tut Kawasakije fila :P

Expand  

Tudi :OK:sam ne sme biti iz Lidla :P

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 28. 3. 2016 ob 16:25, Snecer pravi:

Če misliš orodje ključ, brez.

Kot pri avtu npr. s ključem za ključavnico.

V katero vtičnico pa ti vtakneš polnilec, vzdrževalec? kar preko 12V?

Expand  

177957.jpg?AD5FB00D65C15CBB088F06A4E6E70 Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 10:58, Kmet2 pravi:

Tudi :OK:sam ne sme biti iz Lidla :P

Expand  

lahko, moj je znal filat.

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 11:02, Borutt pravi:

177957.jpg?AD5FB00D65C15CBB088F06A4E6E70 Kabel povežeš direktno na akumulator in nato ni več nobene vesoljske znanosti za polnjenje oziroma vzdrževanje. 

Expand  

Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika  :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 11:05, Kmet2 pravi:

Valda da ni znanosti a je še vedno manjša polnjenje preko vtičnice,ni treba niš vijačit in na ACU dajat priveske itd .....vtakneš ,iztakneš in greš ,kot moškemu bi ti moralo biti znano edino če nisi papučar pa npr. Murko vtika in iztika  :lol1:

Expand  

To je pa naša služba poskrbela z nakupom "ta pravih" motorjev z vgrajenima vtičnicama. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 11:24, Snecer pravi:

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Expand  

Že res, a veš kje je fail? Da folk naredi 5+ malih premikov (zavergla 5x v 5km) in parkira motor z baterijo na recimo 45% po možnosti je še malo stara pa ni vraga da po nekaj mesecih celo podleže... klasične ne AMG baterije nimajo rade biti izpraznjene pod 50% (vir batteryuniveristy.nekaj) in če so pogosto pod 50% (večkratno jajcanje po mestu oz. malo km veliko verglanja) hitreje propadajo.

Če je motor tehnično ok in se ga parkira z akumulatorjem na 90% + mu res nima kaj bit v nekaj mesecih. Nekaj je samoizpraznitve nekaj pa je parazitskega toka (v mojem primeru, 0,04mA) kar je manj kot je samoizpraznitev. Po treh mesecih je bil padec zanemarljiv.

Objavljeno
  Ob 29. 3. 2016 ob 11:24, Snecer pravi:

Mam predrago vtičnico, da bi si upal preko nje polnit :)

Ampak kot sem napisal, če odklopiš klemo ali vzameš aku ven, je praznenje minimalno v par mesecih...

Expand  

Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

In celo akuju bolj paše temperatura bližje 0, tedaj se najmanj prazni

Samoizpraznitev pa je v slabih dveh letih, odklopljen.

  Ob 29. 3. 2016 ob 11:53, Kmet2 pravi:

Vtakneš iztakneš ,nobene kleme pa prenašanje acuja ......praznjenje ...sploh ga ni oz. je ciklično predvideno ,minimalno dela :)

Expand  

Manj je tvegano in ceneje, da odstraniš :) napaka na polnilcu, omrežju, napeljavi...

Stara in ziher zadeva. Pa še malo obrišeš okoli itd.

Seveda pa je to lažje na Versaču, ki ma dostopen aku, tebe razumem zakaj ne odklapljaš, ker je treba pol motorja demontirati.

Kmet2@ pa saj ti se nonstop voziš ... zakaj bi moral...

Popravljeno . Popravil Snecer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!