Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Tega nisem nikoli razumel. Zakaj bi poskušal posnemat Ducatija? Ali ni to nekako žaljivo? Imaš pač Kawasakija in to je čisto ok.

Take fore me asocirajo na Yugote z go-faster-stripes... Lej, še vedno je Yugo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 5. 2016 at 18:30, Tedybear pravi:

Res je, da sploh ne vem, če to obstaja.

.Zdi se mi, da so tile v vajinih postih enako dolgi, kot original, zato to ni tista rešitev, ki jo iščem. Ampak se mi zdi, da sem tu na motosvetu pri nekom, v neki drugi temi, že videl. Mislim pa, da je bil proizvod domače delavnice.

Nekaj v tem smislu....

10021592_INET01_14.JPG

Hvala vseeno...

Zaradi izgleda je na marsikaterem motorju ta ščitnik prekratek.

Enostavna in poceni rešitev plastičen podaljšek nekaj v stili prednjega blatnika "fenda extenda".

Druga pa je zamenjava komplet ščitnika, ki je podaljšan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tedy. Lahko greš do špinglerja - žlebarja. Tam ti naredi recimo V profil iz pločevine 1 mm. Širina blatnika in toliko, da ti pokrije zunanji del. Ocena okoli 20mm na 40mm. Tega potisneš pod krajši del in narediš tako dolgega, kot ti je želja. Upam, da razumeš moje misli, vseskupaj zakovičiš. Lahko narediš tudi U prifil - bo še močnejši in prekriješ celoten drugi del zaščite. 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš podaljševati original ščitnik verige, bi si jaz omislil podaljšek narejen iz odpadne, črne kante za olje ali podobne. Najdeš primerno obliko in dolžino. Igraš se po mili volji in uporabiš kos, ki ti je vizuelno všeč. Če so ti pri originalu v napoto zaobljeni robovi, jih pač odrežeš, da dobiš čimbolj skladne prehode. Za spajanje uporabiš dvokomponentni silikon za lepljenje avtomobilskih stekel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎14‎.‎5‎.‎2016 at 22:20, dlicen pravi:

Tega nisem nikoli razumel. Zakaj bi poskušal posnemat Ducatija? Ali ni to nekako žaljivo? Imaš pač Kawasakija in to je čisto ok.

Take fore me asocirajo na Yugote z go-faster-stripes... Lej, še vedno je Yugo.

Ja, to je nekaj podobnega kot tisti, ki si pod forumsko ime za kraj bivanja na primer Laibach napišejo.

Ali pa neko nemško ime kraja v ime moto kluba. Čisto hlapčevstvo mi to deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 5. 2016 at 12:28, raza pravi:

Če misliš podaljševati original ščitnik verige, bi si jaz omislil podaljšek narejen iz odpadne, črne kante za olje ali podobne. Najdeš primerno obliko in dolžino. Igraš se po mili volji in uporabiš kos, ki ti je vizuelno všeč. Če so ti pri originalu v napoto zaobljeni robovi, jih pač odrežeš, da dobiš čimbolj skladne prehode. Za spajanje uporabiš dvokomponentni silikon za lepljenje avtomobilskih stekel.

Točno tako sem razmišljal tudi sam. Da razrežem  eno kanto, podobne barve in trdote...pa zalepim, ali  mali kniping....vseeno pa sem upal, da se kakšna taka zadeva da naročiti pri, recimo, Kitajcih.

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ali je mogoče kdo na svojega montiral stranske pokrove in kljun na spodnji sliki? Se mi zdi, da drastično spremeni videz motorja. Meni zgleda bistveno bolje in moderneje. Je pa res, da postanek kvazi bmw/vstrom mix... :)

DSC_0246.jpg

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Snecer pravi:

ziher ga ni junaka pri nas, ki bi to gor navesil :)

Jaz bi dal to gor takoj, vsaj nekako motor izgleda :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale kljun že na Multistradi grdo izgleda, in na GS-u tudi. Zakaj bi potem dajal to na čist normalen motor!?

Tale kljun so kopiral Nemci od Japoncev, ker so mislili, da bodo s tem privabili kupce (ne s kvaliteto-podobno kot MZ), no pa jim je uspelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz bi dal to gor takoj, vsaj nekako motor izgleda :D

Malo poišči po spletu, ziher kdo dela za KTMe.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

Malo poišči po spletu, ziher kdo dela za KTMe.

 

Že iščem ....hvala ta tip....:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, JezniPohorc pravi:

Čemu?

Ker bi iz  dobrega motorja slabega/neposrečenega izgleda naredil dober motor katastrofalnega izgleda - spako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo pomote... Nimam ne tega motorja, ne teh plastik. Sam sem tudi pristaš ne-kljunašev. Vseeno pa je treba priznati, da je bil videz starega Versysa malo čuden. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videz versysa prav gotovo ni naključen. Takega so naredili, ker je bila pač taka vizija. Če bi hoteli narediti lep motor, bi že na začetku zrisali mk3. No, očitno se podoba ni prijela tako, kot so upali in so na koncu naredili "lep" motor.

Meni osebno najljubši je mk2, ni lep, mi pa pali. Mk3 je kao lep, ampak če ga postaviš ob bok kakšnim evropskim primerkom, kjer so oblikovalci razumeli pomen detajla, vidiš, da je kvečjemu povprečen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Fantocci pravi:

In tak nam je všeč, ker smo tudi lastniki malo čudni :)

Zase govor....jz sem čudn zdej ko ga nimam več ....:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!