Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

v1000 je kot večji čevlji za večjo nogo.

Bi rekel da je neuničljiv. Verjetno dolgočasen, a večen.

Mel pa ga ne bi, ker ga ne rabim :) 

pred 29 minutami, sebar pravi:

A na nizkih obratih kej lepše vleče?

Enih 10km sem naredil, malo obvoznica, malo zavito.

Bolj gladko gre, morda tudi lepše vleče.

Probaj.

V bistvu lahko "vsak" proba na japaneru, tudi na drugih znamkam dela obid Evropske komisije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako?

v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit.

dobra fora...

probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, perici pravi:

malo sem prebrskal uk forum na to temo. če vžgeš, kot piše pod točko 2, ne rabiš niti izklopit O2 senzorja, da ta "bypass" senzorja deluje. si probal tako?

v glavnem navajajo, da voziš bolj gladko, da lepše povleče na nizkih obratih in da nekaj manj porabi. bo treba probat.

 

Ne vem al sem pa čuden in so me KTM zastrupili.........namreč Versys zelo lepo podaja moč na cestišče že od 2k obratov kar je meni povsem zadovoljivo , ko to probaš na 1190 začne tako kašljat ,da misliš da ga bo kap .....

Topa kar ustvarja snecer.....:hmm:..........na vsak način bi rad naredil GS-a ......:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti.

Sicer pa me GS sploh ne zanima :) to pa res ne bi imel...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Če bi GS to dopuščal, bi bilo smiselno, da ne bi cukal. Vendar pa tam še vedno ostane cukanje kardana oziroma pregrobi prenos, ki se čuti.

Sicer pa me GS sploh ne zanima :) to pa res ne bi imel...

GS je dvovalnik ki lepo vleče že od malih obratov , kardan mi je prej prednost kot slabost . 

Ti se drž Versysa , delaš premal km , da bi ga imel :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

samo so kvalitetni

To pa, sej imaš Versysa , najboljši motor na MS :)......ta MS kar veliko prenese :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, gift pravi:

sam mokre sanje se ne kvarijo.....GS pa.... :)

Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, robot pravi:

 

lopute bi pa lahko prej zamašil, ziher je ziher :) ni dosti falilo, da mu ne bi vijak not padel

pa se pozna razlika s to cevko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Res je , največkrat tistim, ki ga nimajo :cool:

nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pretirano velik "kljun"... Pred časom sem prilimal gor manjše kljune, ki se jih da dobit... Meni zgleda ok, sicer pa odvisno od osebne preference... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, gift pravi:

nimajo VEČ...si pozabil napisat, ker, ko so ga še imeli... vse OK :D 

Pa najboljši je bil takrat :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

že videno, a grdo kot GSka.

Roko na srce , ta je grši :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale kljun na zgornji sliki nima nobene funkcije, razen te , da bi bil rad podoben...sej vemo.

Zame je isto, kot bi kupil rdeč Hyundai cupe, pa dal gor značko od Ferrarija. Raje kupiš "the real thing" ali si zadovoljen s tem kar imaš.

Edin motor ki mu paše kljun je.............................

 

                                                                              ....................Multistrada.................................

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snecer pravi:

Dve varianti kljuna sta na voljo, stari GS look in novi :)

 

$_1.JPG

5e11b5f48a625def0737718efe3f3160.jpg

DSC_0244_resize-1.jpg

s-l1000.jpg

Novi mu bolj paše :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DL650 pravi:

Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju.

Samo dve roki rabiš, ker pri tem manevru (točka 5 do 7) ni potrebno pri vžigu stisniti sklopke...zanimivo...

Verjetno na Suzukiju tudi to deluje, ker se tudi zanj dobi oxygen eliminator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!