Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob 6/16/2016 at 21:47, Snecer pravi:

tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit.

dobra fora...

probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...

Bom probal na CB-jki pa poročam. Me zanima, kako bo/če bo razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sprobano cca 120 km. Motor lepše pelje na nizkih obratih.( Tresenje, pocukavanje skoraj izgine)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 6. 2016 at 21:47, Snecer pravi:

tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit.

dobra fora...

probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...

sprobal včeraj. opazil sem predvsem "mehkejši" prehod iz zaprtega gasa v malo gasa, nisem občutil tistega off-on efekta. bi kar nabavil o2 sensor eliminator, vendar se, po prebranem sodeč, nekaterim občasno še vedno prižge FI lučka, česar pa si ne želim.

na drugem mojem japanerju pa tega ne morem probat, ker ima racing ecu in nima sonde lambda. tam, kjer se z njim vozim, pa niti ni potrebe po mehkejši vožnji :)

Popravljeno . Popravil perici
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na cbrki nimaš lambda sonde, potem je zadeva že rešena, sploh v povezavi z racing ecu, tako da ni treba nič delat.

Na versaču pa je za ECU bolje alternativni vžig kot o2 eliminator, ki ecuju nonstop pošilja fake signal.

Ameriški modeli labde nimajo in imajo "drug" ECU, ki ima po defaultu onemogočen senzor o2.

 

pred 8 urami, robot pravi:

Evo, tukaj so vsi trije načini povezovanja cevk. Tretja serija ER 6F ima to že v originalu.

IAP Vacuum Hose Mod.pdf

Bom malo pogledal pa mogoče ... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 6. 2016 at 8:08, Snecer pravi:

Dve varianti kljuna sta na voljo, stari GS look in novi :)

 

$_1.JPG

5e11b5f48a625def0737718efe3f3160.jpg

DSC_0244_resize-1.jpg

s-l1000.jpg

Bljak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, "oxygen eliminator" + čep za zamašitelj luknje v izpuhu, kjer je lambda sonda.

Samo sedaj ni potrebe po montaži, ker isto dosežem z alternativnim vžigom pa še izbiram lahko... :) 

WP_20160620_001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 16/06/2016 at 9:47 PM, Snecer said:

tako je, samo točko 2 sem izvedel, vendar pa sem "prvič" odklopil tudi senzor, da sem videl, ali to deluje in očitno deluje, saj je lučka FI nehala svetit.

dobra fora...

probaj na svojem, lahko tudi drugem japaneru, na hondah tudi dela to...

Sprobal tudi jaz danes in sem obcutil veliko razliko,sploh pri malih obratih. Mislite, da je dolgorocna uporaba takega uziga lahko skodljiva?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Greencaj pravi:

Sprobal tudi jaz danes in sem obcutil veliko razliko,sploh pri malih obratih. Mislite, da je dolgorocna uporaba takega uziga lahko skodljiva?

 

Ne sploh pri malih obratih, samo pri malih obratih do cirka 40% plina se čuti razlika.

Ko se motor segreje, začne tisti o2 senzor delovati in pri malem gasu (nižjih obratih) vse skupaj "duši" zaradi Evropke komisije in zdravega planeta... Mimo pa se ti pripelje SUV avto 4.0 dizl...

Glede uporabe vžiga na ta način ne bi vedel, če kaj škodi štarterju ali čemu drugemu, mislim da ne, da je čisto vseeno.

Ameriške verzije versačev sploh nimajo lambda sonde in tam mašina deluje tako kot ti je zdaj delovala.

Skratka za AC ni treba tako vžigat, tam je open, za kakšne bolj zavite gorske zadev in slično pa tako zaverglaš (tudi za mesto) in je motor bolj miren, pa na polno deluje in onesnažuje :) 

Na nemškem forumu imajo eni že leta montiran oxygen eliminator in samo hvalijo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6/17/2016 at 15:26, DL650 pravi:

Zanimiva zadeva je to z sondo in "poseben" vžig. Pri Suzukiju bi za ta postopek rabil 3 roke v kolikor to deluje tudi na tem motorju.

Si morda stestiral ali dela na V-stromu? Bi sprobal tudi sam, pa nimam lih motorja pri roki... 

Kako je potem na tehničnem, če imaš namesto lambda sonde obični šrauf? :)

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so ti na tehničnem pri mopedu že kdaj gledali sondo lambda? Mene so do sedaj vedno samo vprašali (pa nič pogledali), če imam prvo pomoč res s seboj in odkljukali "prisotnost obvezne opreme" (prve pomoči).

Pa tudi - nisem glih prepričan, da bi vedeli, kje naj iščejo sondo lambda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, JezniPohorc pravi:

Si morda stestiral ali dela na V-stromu? Bi sprobal tudi sam, pa nimam lih motorja pri roki... 

Kako je potem na tehničnem, če imaš namesto lambda sonde obični šrauf? :)

Nisem sprobal.
Z tehničnim se ne obremenjujem, ker tudi če bi imel ta šrauf namesto sonde "tamdelamojsošolec" . Saj na motorjih ne merijo izpuhov!?

 

pred eno uro, Efendi pravi:

Pa tudi - nisem glih prepričan, da bi vedeli, kje naj iščejo sondo lambda...

A bodi brez skrbi, da se spoznajo. Kaj pa misliš, da na tehničnih delajo ljudje, ki so po poklicu zdravniki? To so avtomehaniki. Kako pa je pri privatnih firmah nimam pojma, govorim o AMZS.

 

pred 18 urami, Greencaj pravi:

Sprobal tudi jaz danes in sem obcutil veliko razliko,sploh pri malih obratih. Mislite, da je dolgorocna uporaba takega uziga lahko skodljiva?

 

Evo, ravno to mene skrbi, da bi dolgoročna uporaba tega, slabo vplivala na kakšno drugo komponento.
Ugibam ... se bojim, da bi pri takšnem štartanju lahko na ključavnico prišel preveliki tok, kateri bi lahko "zašvasal" kontakte na ključavnici in motorja ne bi bilo mogoče več ugasnit.

Z tistim dodatkom, ki ga uporabnik zgoraj predstavil - z eleminatorjem in čepkom namesto sonde, pa mislim, da ni moč ničesar uničit, ker potem ni potrebno več tako štartat motorja , da stisnemo gumb za zagon in obrnemo ključavnico, ampak enostavno štartamo motor, ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, DL650 pravi:

se bojim, da bi pri takšnem štartanju lahko na ključavnico prišel preveliki tok, kateri bi lahko "zašvasal"

Praktićno imajo si novejši motocikli za vklop zaganjača poseben rele (start rele), ki zagotavlja da ključavnice ne "zašvasa".

V "čepku" je pa sigurno uporovni delilnik, ki "simulira O2 senzor...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse variante sem že opisal.

Optimalna varianta je itak priklop na "računalnik" in disejblanje O2 senzorja.

Isto naredi tudi alternativni vžig, le da ni shranjeno.

pred 5 urami, Efendi pravi:

A so ti na tehničnem pri mopedu že kdaj gledali sondo lambda? Mene so do sedaj vedno samo vprašali (pa nič pogledali), če imam prvo pomoč res s seboj in odkljukali "prisotnost obvezne opreme" (prve pomoči).

Pa tudi - nisem glih prepričan, da bi vedeli, kje naj iščejo sondo lambda...

Na tehničnem jih "mora" zanimati le izpuh, hrup in meritve, za lambdo sonda jih boli džoka.

Važno je, kaj pokažejo meritve in če niso ok, ti preprosto rečejo = odpravi zadevo.

Še zanimivost, zakaj "rečejo", da ogrej motor pred meritvami.

Senzor O2 začne delovati komaj, ko je motor segret, pred tem je zadeva v open loop...

Torej, ko vžgeš motor na klasičen način je tudi nekaj časa "odprt", dokler ne doseže določene temperature, ko začne delovati lambda sonda.

Skratka, Angleži so se že odločili :)

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Snecer said:

 

Skratka, Angleži so se že odločili :)

 

lajkam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, naslednji teden dobim Versysa 2007 letnik. Ima mogoče kdo navodila v slovenščini v elektronski obliki, oziroma ali bi jih bil kdo iz Lj ali okolice pripravljen posodit, da jih prekopiram?

Popravljeno . Popravil Mitja99
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 6. 2016 at 21:10, Snecer pravi:

servisna navodila, ki jih ne dobiš z motorjem, za tvoj model MK1

http://www.kawasakiversys.com/2007-Kawasaki-Versys-Service-Manual.pdf

tu pa uporabniška, owners manual

http://www.kawasakiversys.com/versys-owners-manual.pdf

in katalog z deli

http://www.kawasakiversys.com/versys_parts_catalogue.pdf

Najlepša hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men tudi ,samo tam kjer je privijačeno ne tu kot na sliki . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!