Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, JamesTheMan pravi:

Eno, mogoče malo glupo vprašanje, vendar vseeno. :D Ali ti na tehničnem pregledu pri izmeri izpušnih plinov pogruntajo ta O2 senzor? Spravljam se na homologacijo izpuha in vem, če ga naj prej dol vzamem. 

Sm dal čez cca 10 tehničnih z versačem in moto-guzzo pa nikol nč ne meri. Važno da maš dobre zavore in so srečni

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lambda mora ostat!!, tut če gre katalizator stran, da ni problemov z agregatom. Drugač pa ne boš imel problemov na tehničnem.

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem bil na homologaciji izpuha. Nobenih meritev ne opravljajo, edino kar se opravi je tako imenovani subjektivni test zvoka izpuha. :D Sem ga tudi sam malce čudno pogledal, vendar tako rečejo. Držiš obrate na 4000 in posluša zvok. Na koncu reče srečno in to je to. 

Popravljeno . Popravil JamesTheMan
Objavljeno
Ob 3. 3. 2017 ob 20:41, JamesTheMan pravi:

Danes sem bil na homologaciji izpuha. Nobenih meritev ne opravljajo, edino kar se opravi je tako imenovani subjektivni test zvoka izpuha. :D Sem ga tudi sam malce čudno pogledal, vendar tako rečejo. Držiš obrate na 4000 in posluša zvok. Na koncu reče srečno in to je to. 

Kaj si pa uzel za en izpuh in zakaj nisi še posnel? :P 

Objavljeno

Ko sem kupil moped je imel že montiranega gor. Hurric, točnega modela ne vem. Ker ima dober zvok sem ga pustil gor, edino homologacijo sem hotel porihtati, ker se mi ne da s strahom vozit naokoli. Sploh jodlarji se baje radi piknejo v glasne izpuhe. Bom ob priliki posnel pa objavil.

 

lp

Objavljeno

Koliko lahko pričakujem za servis na 30k:

- kontrola ventilov

- kontrola sklopke

- menjava motornega olja + filtra

- menjava zavornega olja

- kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja)

 

Objavljeno

Jst ga peljem v ponedeljek kontrolirat ventile. Ti bom lahko v torek oz. sredo sporočil točno cifro...

Objavljeno
Ob 15. 3. 2017 ob 15:28, Fantocci pravi:

Koliko lahko pričakujem za servis na 30k:

- kontrola ventilov

- kontrola sklopke

- menjava motornega olja + filtra

- menjava zavornega olja

- kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja)

 

-Kontrola ventilov je pri 42.000km (tu je zlatarska cena lahko, ker je kar nekaj ur dela)

-kontrola sklopke? :) daj no, večna zadeva, če se normalno voziš, prej bo treba zajlo menjat ali nastavit, izjemom, če je postalo premehko so prve verzije imele mehke fedre plošči in so se le fedre menjale

- motorno olje 1,9l in filter, kaj ti naj rečem :) odvisno kaj zlatar vliva

- zavorno olje, menjava ni nek poseg, mali denar, par eur material, ni omembe vredno, moram pogledat kaj sem dal

- tista cev pri hladilniku se menja po potrebi, maš na netu tudi barvne, 20 eur recimo

 

Objavljeno (popravljeno)

Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000

V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo?

Se mi je pa lani med nabijanjem uzbrdo po dolomitskih serpentinah zdelo, da mi hoče mal sklopka zdrsavat, zato naj jo pregleda. Letos so v planu romuski dolomiti (transfargašan... al kak se že reče) pa ne bi tam rad z dolgim nosom na kakem ovinku ostal.

Je reko majstr 90 ojrov od oka, tak da je bolj železar kot zlatar. Zadnje cajte nimam lufta niti za vozit se, tak da tut šraufal ne bom sam :)

Bi bil Elf sinetika 5W40 dober za u Versuljo? Nima kaj bit, če daš boljše od predpisanega 10W40, predvidevam?

Ta ELF je tak poceni da bolj ne more bit.

 

Bom dal barvno cev, črno :)

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno
pred 2 urami, Fantocci pravi:

Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000

V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo?

 

   US      =   EU

24000mi= 38624.26km

Verjetno v tem tiči zajcb0641.gif

Objavljeno
Ob 15. 3. 2017 ob 15:28, Fantocci pravi:

Koliko lahko pričakujem za servis na 30k:

- kontrola ventilov

- kontrola sklopke

- menjava motornega olja + filtra

- menjava zavornega olja

- kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja)

 

Pozdravljen, sam sem imel pred kratkim podoben servis. Ker imam na motorju prevoženih slabih 39.000km mi je serviser predlagal, da preveri tudi ventile. Naredil mi je komplet servis, menjava motornega olja + filtra, menjava zavornega olja, hladilna tekočina, menjava svečk itd. skratka celi motor pregledal, spucal ketno, namazal, vse to je bilo za 3,5h dela. Na pooblaščenem servisu sem plačal 188eur. 

Objavljeno
pred 11 urami, Fantocci pravi:

Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000

V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo?

Se mi je pa lani med nabijanjem uzbrdo po dolomitskih serpentinah zdelo, da mi hoče mal sklopka zdrsavat, zato naj jo pregleda. Letos so v planu romuski dolomiti (transfargašan... al kak se že reče) pa ne bi tam rad z dolgim nosom na kakem ovinku ostal.

Je reko majstr 90 ojrov od oka, tak da je bolj železar kot zlatar. Zadnje cajte nimam lufta niti za vozit se, tak da tut šraufal ne bom sam :)

Bi bil Elf sinetika 5W40 dober za u Versuljo? Nima kaj bit, če daš boljše od predpisanega 10W40, predvidevam?

Ta ELF je tak poceni da bolj ne more bit.

 

Bom dal barvno cev, črno :)

Sintetika je boljša, ampak 10W40 je čisto dovolj, celo bolje za poletje.

V ZDA, pa še to v Kaliforniji imajo versys zaradi o2 emisij eno škatlo na levi strani zgoraj. Morda je to razlog, da tisto dušeno delovanje kliče po hitrejši preveritvi oziroma, da tako zahtevajo njihovi predpisi ne glede na znamko, da pri določenih km zaradi emisij moraš na servis.

Elfa še nisem mel.

Mel Castrol, Repsol, Motorex, Shell... vse "isto", razen da je pri kakšnem mogoče menjalnik malo mehkejši.

Sklopka ti pa ziher ni šla :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, JamesTheMan pravi:

Pozdravljen, sam sem imel pred kratkim podoben servis. Ker imam na motorju prevoženih slabih 39.000km mi je serviser predlagal, da preveri tudi ventile. Naredil mi je komplet servis, menjava motornega olja + filtra, menjava zavornega olja, hladilna tekočina, menjava svečk itd. skratka celi motor pregledal, spucal ketno, namazal, vse to je bilo za 3,5h dela. Na pooblaščenem servisu sem plačal 188eur. 

kje pa si opravil ta servis?

jaz sem za skoraj identične posege na pooblaščenem ktm servisu plačal več kot 400€...!!

Objavljeno
pred 35 minutami, siks pravi:

kje pa si opravil ta servis?

jaz sem za skoraj identične posege na pooblaščenem ktm servisu plačal več kot 400€...!!

Ključna beseda je verjetno "ktm" :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, sebar pravi:

Ključna beseda je verjetno "ktm" :P 

Niti ne, kava ventili 300-400 odvisno al tut sveče, servis, filtri..za ktmvpa še ne vem

Objavljeno

Kaki ventili? To so bolj buče od serviserjev, da pulijo nevedni raji dnar iz žepov. Proizvajalec že predpiše kontrolo...Itak. V praksi je res redko potrebno štelanje ventilov na mopedu. Izjemoma. Vsaj na Ne-premium zanamkah , ki jih vozimo s prijatli in znanci...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sx na 45kkm smo naštelali 2 vsisna in en izpušni, moped ma preko 90kkm in laufa še vedno. Kontrola mora bit, 5 jurjev gor al dol.

Objavljeno
pred 34 minutami, sebar pravi:

Ključna beseda je verjetno "ktm" :P 

točno to...urna postavka 30€ + ddv

Objavljeno
pred 21 minutami, siks pravi:

točno to...urna postavka 30€ + ddv

...aja...minimalno 30€+ ddv...;-)

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Sx na 45kkm smo naštelali 2 vsisna in en izpušni, moped ma preko 90kkm in laufa še vedno. Kontrola mora bit, 5 jurjev gor al dol.

na avtu ti kdaj kontrolirajo? :)

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

na avtu ti kdaj kontrolirajo? :)

hehe, ti ji pa maš modre, a so enaki ventili kot na motorju :P ?

 

še 1x, kontrola ventilov je modro početje, res je da ni nujno točno takrat ko je proizvajalec predpisal, mirno lahko potegneš kakih par tisoč več, a vendar se kontrolira ventile in podlaga po potrebi. V nasprotnem....adijo agregat.

Objavljeno

v avtu so slabše kvalitete ali? :)

po moje če se normalno vozi, ventilov ni treba čekirati, pri tišanju pa je druga zgodba, tam vse trpi

zanimivo kot je en zgoraj omenil, v zda in kanadi na 24k, v evropi na 42k

močno dvomim, da ima to kaj veze z obrabo

Objavljeno
pred 9 minutami, Snecer pravi:

v avtu so slabše kvalitete ali? :)

po moje če se normalno vozi, ventilov ni treba čekirati, pri tišanju pa je druga zgodba, tam vse trpi

zanimivo kot je en zgoraj omenil, v zda in kanadi na 24k, v evropi na 42k

močno dvomim, da ima to kaj veze z obrabo

ne, so pa samonastavljivi :P zato jih ne rabiš čekirat
 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!