sebar Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred eno uro, JamesTheMan pravi: Eno, mogoče malo glupo vprašanje, vendar vseeno. Ali ti na tehničnem pregledu pri izmeri izpušnih plinov pogruntajo ta O2 senzor? Spravljam se na homologacijo izpuha in vem, če ga naj prej dol vzamem. Sm dal čez cca 10 tehničnih z versačem in moto-guzzo pa nikol nč ne meri. Važno da maš dobre zavore in so srečni DAMI34 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 lambda mora ostat!!, tut če gre katalizator stran, da ni problemov z agregatom. Drugač pa ne boš imel problemov na tehničnem.
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 (popravljeno) Danes sem bil na homologaciji izpuha. Nobenih meritev ne opravljajo, edino kar se opravi je tako imenovani subjektivni test zvoka izpuha. Sem ga tudi sam malce čudno pogledal, vendar tako rečejo. Držiš obrate na 4000 in posluša zvok. Na koncu reče srečno in to je to. Popravljeno Marec 3, 2017. Popravil JamesTheMan
sebar Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 Ob 3. 3. 2017 ob 20:41, JamesTheMan pravi: Danes sem bil na homologaciji izpuha. Nobenih meritev ne opravljajo, edino kar se opravi je tako imenovani subjektivni test zvoka izpuha. Sem ga tudi sam malce čudno pogledal, vendar tako rečejo. Držiš obrate na 4000 in posluša zvok. Na koncu reče srečno in to je to. Kaj si pa uzel za en izpuh in zakaj nisi še posnel?
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 Ko sem kupil moped je imel že montiranega gor. Hurric, točnega modela ne vem. Ker ima dober zvok sem ga pustil gor, edino homologacijo sem hotel porihtati, ker se mi ne da s strahom vozit naokoli. Sploh jodlarji se baje radi piknejo v glasne izpuhe. Bom ob priliki posnel pa objavil. lp
Fantocci Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 Koliko lahko pričakujem za servis na 30k: - kontrola ventilov - kontrola sklopke - menjava motornega olja + filtra - menjava zavornega olja - kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja)
sebar Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 Jst ga peljem v ponedeljek kontrolirat ventile. Ti bom lahko v torek oz. sredo sporočil točno cifro... Fantocci 1
Snečer Objavljeno Marec 16, 2017 Opozori Objavljeno Marec 16, 2017 Ob 15. 3. 2017 ob 15:28, Fantocci pravi: Koliko lahko pričakujem za servis na 30k: - kontrola ventilov - kontrola sklopke - menjava motornega olja + filtra - menjava zavornega olja - kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja) -Kontrola ventilov je pri 42.000km (tu je zlatarska cena lahko, ker je kar nekaj ur dela) -kontrola sklopke? daj no, večna zadeva, če se normalno voziš, prej bo treba zajlo menjat ali nastavit, izjemom, če je postalo premehko so prve verzije imele mehke fedre plošči in so se le fedre menjale - motorno olje 1,9l in filter, kaj ti naj rečem odvisno kaj zlatar vliva - zavorno olje, menjava ni nek poseg, mali denar, par eur material, ni omembe vredno, moram pogledat kaj sem dal - tista cev pri hladilniku se menja po potrebi, maš na netu tudi barvne, 20 eur recimo DAMI34, GoBobi, MiNa in 1 other 4
Fantocci Objavljeno Marec 16, 2017 Opozori Objavljeno Marec 16, 2017 (popravljeno) Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000 V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo? Se mi je pa lani med nabijanjem uzbrdo po dolomitskih serpentinah zdelo, da mi hoče mal sklopka zdrsavat, zato naj jo pregleda. Letos so v planu romuski dolomiti (transfargašan... al kak se že reče) pa ne bi tam rad z dolgim nosom na kakem ovinku ostal. Je reko majstr 90 ojrov od oka, tak da je bolj železar kot zlatar. Zadnje cajte nimam lufta niti za vozit se, tak da tut šraufal ne bom sam Bi bil Elf sinetika 5W40 dober za u Versuljo? Nima kaj bit, če daš boljše od predpisanega 10W40, predvidevam? Ta ELF je tak poceni da bolj ne more bit. Bom dal barvno cev, črno Popravljeno Marec 16, 2017. Popravil Fantocci
Quest Objavljeno Marec 16, 2017 Opozori Objavljeno Marec 16, 2017 pred 2 urami, Fantocci pravi: Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000 V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo? US = EU 24000mi= 38624.26km Verjetno v tem tiči zajc MiNa 1
Snečer Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 napačne milje, v manualu je preračun...
J.a.m.e.s Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 Ob 15. 3. 2017 ob 15:28, Fantocci pravi: Koliko lahko pričakujem za servis na 30k: - kontrola ventilov - kontrola sklopke - menjava motornega olja + filtra - menjava zavornega olja - kontrola in po potrebi menjava tesnila ob cevi hladilne tekočine (znak puščanja) Pozdravljen, sam sem imel pred kratkim podoben servis. Ker imam na motorju prevoženih slabih 39.000km mi je serviser predlagal, da preveri tudi ventile. Naredil mi je komplet servis, menjava motornega olja + filtra, menjava zavornega olja, hladilna tekočina, menjava svečk itd. skratka celi motor pregledal, spucal ketno, namazal, vse to je bilo za 3,5h dela. Na pooblaščenem servisu sem plačal 188eur. Fantocci 1
Snečer Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 Je ventile kaj nastavljal al so bili ok?
Snečer Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 11 urami, Fantocci pravi: Tenks. Valve clearance je zanimiva zgodba, za US modele piše inspect na 24000, za non-US pa šele na 42.000 V čemu je finta? Ker so ameri bolj debeli ali težki po karakterju pa bolj mašino uničujejo? Se mi je pa lani med nabijanjem uzbrdo po dolomitskih serpentinah zdelo, da mi hoče mal sklopka zdrsavat, zato naj jo pregleda. Letos so v planu romuski dolomiti (transfargašan... al kak se že reče) pa ne bi tam rad z dolgim nosom na kakem ovinku ostal. Je reko majstr 90 ojrov od oka, tak da je bolj železar kot zlatar. Zadnje cajte nimam lufta niti za vozit se, tak da tut šraufal ne bom sam Bi bil Elf sinetika 5W40 dober za u Versuljo? Nima kaj bit, če daš boljše od predpisanega 10W40, predvidevam? Ta ELF je tak poceni da bolj ne more bit. Bom dal barvno cev, črno Sintetika je boljša, ampak 10W40 je čisto dovolj, celo bolje za poletje. V ZDA, pa še to v Kaliforniji imajo versys zaradi o2 emisij eno škatlo na levi strani zgoraj. Morda je to razlog, da tisto dušeno delovanje kliče po hitrejši preveritvi oziroma, da tako zahtevajo njihovi predpisi ne glede na znamko, da pri določenih km zaradi emisij moraš na servis. Elfa še nisem mel. Mel Castrol, Repsol, Motorex, Shell... vse "isto", razen da je pri kakšnem mogoče menjalnik malo mehkejši. Sklopka ti pa ziher ni šla MiNa in Igi Pop 2
siks Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 5 urami, JamesTheMan pravi: Pozdravljen, sam sem imel pred kratkim podoben servis. Ker imam na motorju prevoženih slabih 39.000km mi je serviser predlagal, da preveri tudi ventile. Naredil mi je komplet servis, menjava motornega olja + filtra, menjava zavornega olja, hladilna tekočina, menjava svečk itd. skratka celi motor pregledal, spucal ketno, namazal, vse to je bilo za 3,5h dela. Na pooblaščenem servisu sem plačal 188eur. kje pa si opravil ta servis? jaz sem za skoraj identične posege na pooblaščenem ktm servisu plačal več kot 400€...!!
sebar Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 35 minutami, siks pravi: kje pa si opravil ta servis? jaz sem za skoraj identične posege na pooblaščenem ktm servisu plačal več kot 400€...!! Ključna beseda je verjetno "ktm" ukica in siks 2
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 15 minutami, sebar pravi: Ključna beseda je verjetno "ktm" Niti ne, kava ventili 300-400 odvisno al tut sveče, servis, filtri..za ktmvpa še ne vem sebar 1
hy650 Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 Kaki ventili? To so bolj buče od serviserjev, da pulijo nevedni raji dnar iz žepov. Proizvajalec že predpiše kontrolo...Itak. V praksi je res redko potrebno štelanje ventilov na mopedu. Izjemoma. Vsaj na Ne-premium zanamkah , ki jih vozimo s prijatli in znanci... Snečer in bajkr88 2
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 Sx na 45kkm smo naštelali 2 vsisna in en izpušni, moped ma preko 90kkm in laufa še vedno. Kontrola mora bit, 5 jurjev gor al dol. ukica 1
siks Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 34 minutami, sebar pravi: Ključna beseda je verjetno "ktm" točno to...urna postavka 30€ + ddv
siks Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 21 minutami, siks pravi: točno to...urna postavka 30€ + ddv ...aja...minimalno 30€+ ddv...;-)
Snečer Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 2 urami, DAMI34 pravi: Sx na 45kkm smo naštelali 2 vsisna in en izpušni, moped ma preko 90kkm in laufa še vedno. Kontrola mora bit, 5 jurjev gor al dol. na avtu ti kdaj kontrolirajo?
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 4 minutami, Snecer pravi: na avtu ti kdaj kontrolirajo? hehe, ti ji pa maš modre, a so enaki ventili kot na motorju ? še 1x, kontrola ventilov je modro početje, res je da ni nujno točno takrat ko je proizvajalec predpisal, mirno lahko potegneš kakih par tisoč več, a vendar se kontrolira ventile in podlaga po potrebi. V nasprotnem....adijo agregat. dlicen 1
Snečer Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 v avtu so slabše kvalitete ali? po moje če se normalno vozi, ventilov ni treba čekirati, pri tišanju pa je druga zgodba, tam vse trpi zanimivo kot je en zgoraj omenil, v zda in kanadi na 24k, v evropi na 42k močno dvomim, da ima to kaj veze z obrabo
DAMI34 Objavljeno Marec 17, 2017 Opozori Objavljeno Marec 17, 2017 pred 9 minutami, Snecer pravi: v avtu so slabše kvalitete ali? po moje če se normalno vozi, ventilov ni treba čekirati, pri tišanju pa je druga zgodba, tam vse trpi zanimivo kot je en zgoraj omenil, v zda in kanadi na 24k, v evropi na 42k močno dvomim, da ima to kaj veze z obrabo ne, so pa samonastavljivi zato jih ne rabiš čekirat Efendi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se