Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 20 minutami, Snecer pravi:

tudi v mojem oplu l78? :)

ne vem, kako si bi razlagal, da dam pri 42k čekirat ventile in reče ok so, se vidimo pri 84k? :)..

 

za tvojga opla ne vem, nisem tudi mehanik, da bi tule razpredal, vem pa da je potrebno čekirati in prilagodit po potrebi. Prilagodil se je na mojem, pri Mausu mislim da 1 ventil , na Kmetovem Versysu je bila katastrofa, ker so jih pri 45kkm na posluh kontrolirali in mu je lepo povedal, še mal pa bi ga zažgal (al nekaj takega)

Različni mehaniki, 2x Elisa (Kmet, Maus) pri meni Mehanika RG na 45kkm (tut slike mi je pokazal ,pa še sinhronizacijo je opravil), na 90kkm je ventile kontroliral Mladench pri svojem prijatelju in ni bilo potrebe po nastavitvi.

Torej nas je večina ljudi butlov, katere nas nategujejo mehaniki :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še malo o razliki avto vs motor:
motorcycles usually have shim under bucket valve adjusters (they're lighter and smaller)
cars have hydraulic lifters cuz there's room and the extra weight is negligible.

Vsekakor, vsem predlagam, da kontrolirajo ventile (pa ne na posluh)

Checking valve clearances is one of those maintenance items riders love to ignore. Unfortunately, ignoring a problem doesn't make it go away!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

slab posluh morda :)

bom peljal jeseni, da bom lažje prodal :)

ena od variant, da lahko potem prodaš, druga pa je, da boš peljal, da preveriš, da ti ga slučajno ne utrže ali zažge :D če ga misliš še imeti.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snecer said:

na avtu ti kdaj kontrolirajo? :)

Bolj neumne primerjave se nisem prebral. :) 650ccm z 2 valjema verjetno dela drugace kot npr avto z 3222ccm in 6 cikindri, ane? :)

Upam da nisi mehankar po poklicu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, ukica pravi:

Bolj neumne primerjave se nisem prebral. :) 650ccm z 2 valjema verjetno dela drugace kot npr avto z 3222ccm in 6 cikindri, ane? :)

Upam da nisi mehankar po poklicu.

mam tud spačka 602ccm, 2valja, bokser...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Fantocci pravi:

ni v tem grmu zajca:

 

Serv_intervali.jpg

točno to, kar sem povedal gori

na 24k se čekira samo model za ZDA, zvezno državo Kalifornija!

samo tisti versač je drugačen ima montiran nek šit na levi strani zaradi emisij co2

nonEU pa imajo drug ecu, brez lambda sonde...to pa je norost EU ker kitajci premog kurijo...

zgleda tista zadeva na kalifornijskem ne vpliva zdravo na mašino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, hy650 pravi:

Kaki ventili? To so bolj buče od serviserjev, da pulijo nevedni raji dnar iz žepov. Proizvajalec že predpiše kontrolo...Itak. V praksi je res redko potrebno štelanje ventilov na mopedu. Izjemoma. Vsaj na Ne-premium zanamkah , ki jih vozimo s prijatli in znanci...

Versys je imel po 60kkm 3 kritične ventile , ki bi s  tako nastavitvijo pregoreli prej ali slej ............ko sem ga kupil mi je bilo zagotovljeno da je mehanik poslušal agregat in da so v redu .............tok o nevednosto raje ;) je bil pa lep očiščen in negovan !

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Snecer pravi:

Je ventile kaj nastavljal al so bili ok?

Nič ni nastavljal, pravi da so ok. Je pa zanesljiv mehanik, tak da mu verjamem. Avto Šiler

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravo stanje pokaže samo predpisan test z merilnimi lističi.

Glasni ventili (happy valves) kot jim radi rečejo niso tako problemarični kot ventili, ki jih tudi mehaniki ne slišijo. Tihi ventili (premajhen odmik pri zaprtem ventilu od predpisanega) so razlog za "kurjenje" roba ventila in s tem tudi izgubo kompresije.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, MiNa pravi:

Pravo stanje pokaže samo predpisan test z merilnimi lističi.

Glasni ventili (happy valves) kot jim radi rečejo niso tako problemarični kot ventili, ki jih tudi mehaniki ne slišijo. Tihi ventili (premajhen odmik pri zaprtem ventilu od predpisanega) so razlog za "kurjenje" roba ventila in s tem tudi izgubo kompresije.

 

Zračnost ventilov gre v plus nikakor v minus. Z rabo (obrabo) zračnost narašča, razen , če ni kdo "sdtrovno" posegal v mašino...Kot je MiNa omenil, premajhen odmik kuri rob ventila, kar ima lahko sčasoma  posledico popuščanaj kompresije...

Ventil se pa skuri inga tudi lahko odtrga zaradi slabega materiala ali prerevne mešanice ali obojega skupaj(že doživel to), ne pa zaradi malo povečane zračnosti. Ok, v redu je da se enkrat okol 50kkm pogleda in si miren. Se pa dosti mopedov vozi, ki še pri 100kkm in dosti več nimajo potrebe po štelanju...

Snecer ima prav;  v Kaliforniji so malo "pametni" in  se igrajo z mešanico gorivo-zrak zaradi kao boljšega zgorevanja-manjših emisij. To ima neko teoretično težo, v praksi (uporabi) pa to pomeni revnejšo mešanico in s tem višje temperature zgorevanja in s tem so materiali bolj obremenjeni in zaradi lahko prekuriš kak ventil in ga odtrga. Zato je interval kontrole  drugače predpisan.

Ajd , zdaj pa gas :quad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, JamesTheMan pravi:

Nič ni nastavljal, pravi da so ok. Je pa zanesljiv mehanik, tak da mu verjamem. Avto Šiler

ja, šiler ima kilometrino pri teh motorjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam primer, ko se je motor uprl, ker ga je lastnik oziroma njegovi pametni prijatelji hvalil oziroma hvalili, da je neuničljiv in, da zaradi te neuničljivosti ne potrebuje strokovne roke pri predpisanih kontrolah ventilov. Zato bodite nekateri pametni in ga dobro očistite ter spolirajte. Bo lepši, ko bo stal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Poznam primer, ko se je motor uprl, ker ga je lastnik oziroma njegovi pametni prijatelji hvalil oziroma hvalili, da je neuničljiv in, da zaradi te neuničljivosti ne potrebuje strokovne roke pri predpisanih kontrolah ventilov. Zato bodite nekateri pametni in ga dobro očistite ter spolirajte. Bo lepši, ko bo stal. 

prekoračil interval za km in je razsulo motor :)

slišal pa v gostilni, kot vse ostalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snecer pravi:

prekoračil interval za km in je razsulo motor :)

slišal pa v gostilni, kot vse ostalo

Saj sem napisal, da so bili pametni prijatelji v veliko pomoč. In ne, motor ni razsulo, samo ni šlo več po vseh cilindrih. So bili pa kilometri za več kot dvakrat prekoračeni, kot je predpisana kontrola ventilov (predpisana kontrola je na 12k km). Na koncu je bila potrebna samo nastavitev, da je ponovno deloval, kot mora.

Slišal in videl sem osebno, saj sem lastnika motorja pospremil do servisa, ga peljal domov in nato na servis, kjer je prevzel nastavljen motor. 

Zato kar veselo poslušajte prijatelje in se sami igrajte s svojimi igračkami.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da se v tej temi še kar neumorno izumlja topla voda. Verjetno je kar vse servisiranje motociklov eno samo odiranje s strani tega mehanikarskega lobija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Snecer pravi:

zakaj bmwja vlačiš v to temo?

Če sprašuješ mene, potem ti lahko napišem, da gre za japonski motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, hy650 pravi:

Zračnost ventilov gre v plus nikakor v minus. Z rabo (obrabo) zračnost narašča, razen , če ni kdo "sdtrovno" posegal v mašino...Kot je MiNa omenil, premajhen odmik kuri rob ventila, kar ima lahko sčasoma  posledico popuščanaj kompresije...

Ventil se pa skuri inga tudi lahko odtrga zaradi slabega materiala ali prerevne mešanice ali obojega skupaj(že doživel to), ne pa zaradi malo povečane zračnosti. Ok, v redu je da se enkrat okol 50kkm pogleda in si miren. Se pa dosti mopedov vozi, ki še pri 100kkm in dosti več nimajo potrebe po štelanju...

Snecer ima prav;  v Kaliforniji so malo "pametni" in  se igrajo z mešanico gorivo-zrak zaradi kao boljšega zgorevanja-manjših emisij. To ima neko teoretično težo, v praksi (uporabi) pa to pomeni revnejšo mešanico in s tem višje temperature zgorevanja in s tem so materiali bolj obremenjeni in zaradi lahko prekuriš kak ventil in ga odtrga. Zato je interval kontrole  drugače predpisan.

Ajd , zdaj pa gas :quad:

Zračnost gre tudi v minus , če se obrablja sedež ventilov in to ni posamezen primer,seveda pri več prevoženih kilometrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snecer pravi:

Saj piše v knjigi, samo pregled zračnosti.

Ne pa nastavljanje :) 

pregled in po potrebi nastavljanje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!