Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 urami, Snecer pravi:

titan zavit po knjigi, spet smo vozni :)

WP_20170522_001.jpg

Hi, koliko kilometrov je zdržala prejšnja veriga?

Objavljeno
pred 45 minutami, MiNa pravi:

Hi, koliko kilometrov je zdržala prejšnja veriga?

Ni bila še za menjat, 14k sem z njo prevozil. Mogoče so jo še komu montirali :) 

Objavljeno
pred 5 minutami, hajoktejn pravi:

Aja sej res, individualizacija ane? 

Nova je bolj čista in lepša...:P

Objavljeno

Bila je navadna 520VX, ki je že malo začela kazati znake neeankomerne raztegnjenosti, videl en počen x al o ring pa ko sem montiral oiler, sem se odločil, da vzamem najmočnejšo ZVMX in menjava barve. Pa ni bil nek strošek, okoli 130 EUR je bil set.

Sicer pa šibka točka er6/versys ketna 520, ki se prehitro raztegne, sploh osnovna verzija, pri 20 bi itak "moral" menjat.

Drugače pa vsega nisem razumel v tvojem vprašanju, sploh prvi del? saj objavim linke, kje in kaj nabavim, morda komu kdaj kaj prav pride.

Če se da kaj izboljaš, tudi vizualno (subjektivno), zakaj pa ne bi menjal? Nisem po standardih na MS, da bi na 2 leti menjaval pa tudi sicer trenutno na trgu ne najdem prave alternative Versysu 650, ko začnem vleči pod črto.

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Nova je bolj čista in lepša...:P

Bolj se sveti, se pa čez Dolenjsko ne upam več peljati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 22. 5. 2017 ob 8:25, Snecer pravi:

Wilbers set spredaj zadaj je okoli 600 EUR.

Sicer pa ni velike razlike napram originalu.

Meni ostaja cm+ do roba zadnje gume na Mitaski pri istem stilu vožnje kot na Roadsmart, kjer pride do roba.

Tu je torej več dejavnikov.

img1449.jpg

 

Objavljeno

Ne se pol čudit, da vse čoha :) sicer pa doma pokaži fotko pa ti bo nehalo čohat.

Malo sem testiral ogrevanje ročic, zjutraj je zadeva prišla kar prav, deluje bp.

 

WP_20170527_011.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Snecer kje si nabavil verigo? Koliko členov ima mk2 Versys?

Iščem verigo za mojega mk3 in na vseh SLO spletnih trgovinah, ko izberem tip motorja in letnik mi meče ven 116 členov....sem gledal service manual pa piše 114 členov.:rtfm:   Service manual bo bolj zanesljiv, ampak vseeno bo treba dat motor na stojalo in 1,2,3,4,..... :hmm:Zihr je zihr :rolleyes:

Objavljeno

Zakaj pa že menjavaš? :)

Jaz sem tu nabavil (samo tu nabavljam)

mk1 in mk2 imata isto ketno, 46/114

http://kettenmax.de/650ccm-kle-650-versys-abs-bj0715-c-16683_16684_90_102_11323.html

tu na linku je za modele od 07-2015, ti predlagam, da tu vzameš, nizka poštnina (te pride manj kot benz po Sloveniji in izgubljen čas, 9,90 eur), hitra dostava, roba 1a, enako tudi verižniki, nemški.

pravilno si se odločil za štetje :) po moje je 46/114 kot piše v knjigi in kot imamo "vsi"

set je ugoden od 78 eur za osnovno verzijo, do 130 za najmočnejšo, pol pa še variante z alu verižnikom, "tihi" zobnik spredaj, zadaj.

predlagam verzijo za 130 eur, (zlat, črna ali srebrna), je najmočnejša.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Snecer pravi:

Zakaj pa že menjavaš? :)

Jaz sem tu nabavil (samo tu nabavljam)

mk1 in mk2 imata isto ketno, 46/114

http://kettenmax.de/650ccm-kle-650-versys-abs-bj0715-c-16683_16684_90_102_11323.html

tu na linku je za modele od 07-2015, ti predlagam, da tu vzameš, nizka poštnina (te pride manj kot benz po Sloveniji in izgubljen čas, 9,90 eur), hitra dostava, roba 1a, enako tudi verižniki, nemški.

pravilno si se odločil za štetje :) po moje je 46/114 kot piše v knjigi in kot imamo "vsi"

set je ugoden od 78 eur za osnovno verzijo, do 130 za najmočnejšo, pol pa še variante z alu verižnikom, "tihi" zobnik spredaj, zadaj.

predlagam verzijo za 130 eur, (zlat, črna ali srebrna), je najmočnejša.

Več členkov je trdih, raztegnjena do amena. Na 500km jo morem nategovat :twak: 

Sem pa montiral Scottoiler in čez 1000km imam servis (18.000km) pa bom izkoristil še za menjavo verige in zobnikov (sicer na oko zgledajo kot novi, ampak ne bom škrtaril za tistih  nekaj evrov).

Gledam EK MVXZ2 serijo....najbrž je DID ZVMX primerljiva? Sicer sem prebral celo temo o verigah...je preveč dejavnikov, da bi lahko določil katera je najboljša veriga :huh:

 

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

enuma je isti šiš, mel na er6 prvo vgradnjo, did zvmx je ok, pa redno maži pa bo

hitro da ti je pri 18k že povsem uničlo, kaj si mel zdaj?

Objavljeno
pred 46 minutami, Snecer pravi:

enuma je isti šiš, mel na er6 prvo vgradnjo, did zvmx je ok, pa redno maži pa bo

hitro da ti je pri 18k že povsem uničlo, kaj si mel zdaj?

Se pravi vzamem tisto ki mi je lepša :P

Zdaj je gor prvovgradnja DID VP2. Kolegu je enako na ER6f uničilo pri podobnih kilometrih. Podoben stil vožnje, nič kaj "divjaški". Precej zaviram z motorjem, mogoče jo to uniči...kaj pa vem :) Upam, da bo močnejša in z oilerjem mazana zdržala precej več.

Objavljeno

ketna je "napaka" pri er6/versys, ker je prešvoh, je le dimenzija 520, dvovaljnik pa jo "trga"

vzameš najmočnejšo in oiler pa bo bolje, čeprav sjebe jo motor, ne nemazanje

ko menjaš za novo, je vožnja gladka, razlika ko dan in noč

versys je ketnožer

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

versys je ketnožer

preveč ga žgete od semaforja do semaforja .. pa na zadnga .. to trga ... umirte se, pa boste kakšnih 10000 km več nardil ...

versaći bi morau met kardan ;)

 

Objavljeno
pred 22 minutami, Snecer pravi:

ketna je "napaka" pri er6/versys, ker je prešvoh, je le dimenzija 520, dvovaljnik pa jo "trga"

vzameš najmočnejšo in oiler pa bo bolje, čeprav sjebe jo motor, ne nemazanje

ko menjaš za novo, je vožnja gladka, razlika ko dan in noč

versys je ketnožer

Skoraj se ne bi strinjal, koliko jo "trga" :P

GT ma skoraj 3x toliko konjev, pulim do konca (v dvoje s kufri, sam ne) mislim da je 525, sedaj ima 22.000km, pa je še čist dobra.

Najbolj se veriga uniči če se premalo čisti, če jo brusi pesek in seveda slabo maže.

Z900 125 konjičev ma tudi neko minimalno ketnco od 520, in zgleda tut bolj švoh. No bomo videli, kako se obnese.

Na SXu se pa vrti EKenuma že čez 50.000km, DID ZVMX zlato sem pa fardirbal v 15kkm, je pa možno da je bil, ali ponaredek, al pa sem jo po Romuniji z makedamom uničil, ker nisem očistil verige ampak samo sprejal preko, pol se je pa vse skupaj 3000km brusilo.

Objavljeno
pred 19 minutami, maus pravi:

preveč ga žgete od semaforja do semaforja .. pa na zadnga .. to trga ... umirte se, pa boste kakšnih 10000 km več nardil ...

versaći bi morau met kardan ;)

 

Ja, gas, bremza vožnja.

Prvo ketno sem na versaču menjal pri 23,6k. Bila je neenakomerno raztegnjena, vendar še daleč v dovoljenih mejih, tako da pri komot držala 40, samo to ni to.

Drugo sem vzel čisto "navadno", osnovno vx2 in jo menjal po cirka 17k km, bila pa je še zelo solidna, le enkrat malo španana in fejst mazana, vendar me je motila barva :)

 

 

WP_20150603_001[1].jpg

Objavljeno (popravljeno)

Takšna iz slike zgoraj se na mojem F-u vrto že proti 80-tim (DIY mazanje). Podaljšan vikend jo bom še gnal, potem pa jo zamenjam.

Preizkusim bom EK, pa da vidim...

ps, olje je pa "testerol" za 3-4€ na liter.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Skoraj se ne bi strinjal, koliko jo "trga" :P

GT ma skoraj 3x toliko konjev, pulim do konca (v dvoje s kufri, sam ne) mislim da je 525, sedaj ima 22.000km, pa je še čist dobra.

Najbolj se veriga uniči če se premalo čisti, če jo brusi pesek in seveda slabo maže.

Z900 125 konjičev ma tudi neko minimalno ketnco od 520, in zgleda tut bolj švoh. No bomo videli, kako se obnese.

Na SXu se pa vrti EKenuma že čez 50.000km, DID ZVMX zlato sem pa fardirbal v 15kkm, je pa možno da je bil, ali ponaredek, al pa sem jo po Romuniji z makedamom uničil, ker nisem očistil verige ampak samo sprejal preko, pol se je pa vse skupaj 3000km brusilo.

Še enkrat, prešvoh ketna in "trgajoči" dvovaljnik.

Na 4 valjnem motorju takih zadev ni, ker gre za "elektromotor".

Za GT ti težko rečem, verjetno ob vsem tistem cukanju, ketna ni opazna :) Maš pa v sosednji temi, kako na dučetu že pred 20k menjal ketno...

Sem že nekje videl po forumu, da so na versača dali ketno 525 (set itak) in je mir.

 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

Ja, gas, bremza vožnja.

Prvo ketno sem na versaču menjal pri 23,6k. Bila je neenakomerno raztegnjena, vendar še daleč v dovoljenih mejih, tako da pri komot držala 40, samo to ni to.

Drugo sem vzel čisto "navadno", osnovno vx2 in jo menjal po cirka 17k km, bila pa je še zelo solidna, le enkrat malo španana in fejst mazana, vendar me je motila barva :)

 

sj nč ne rečem .. ampak to je motorček, ki se rad zapelje tudi malo na brezpotja .. in ja .. pesek zna zlo uničiti ketno, pa ne glede na avtomatske mazalce verige ... prah in drobni delci se sprimejo na verigo in to je "prezgodnja smrt" za ketno.

po mojem laičnem mnenju, bi bilo bolje, če bi imel kardan, kot recimo Tiger, GS in še nekateri

Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Takšna iz slike zgoraj se na mojem F-u vrto že proti 80-tim. Podaljšan vikend jo bom še gnal, potem pa jo zamenjam.

Preizkusim bom EK, pa da vidim...

Tvoj ima ketno 525 in ne 520, velika razlika...

 

pred 1 minuto, maus pravi:

sj nč ne rečem .. ampak to je motorček, ki se rad zapelje tudi malo na brezpotja .. in ja .. pesek zna zlo uničiti ketno, pa ne glede na avtomatske mazalce verige ... prah in drobni delci se sprimejo na verigo in to je "prezgodnja smrt" za ketno.

po mojem laičnem mnenju, bi bilo bolje, če bi imel kardan, kot recimo Tiger, GS in še nekateri

pravi "terenci" imajo vsi ketno a ne? :)

saj veš, da jaz redno pucam in mažem ketno, tako da to ni razlog za prezgodnjo "smrt", prej švohotnost modela 520

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

Tvoj ima ketno 525 in ne 520, velika razlika...

 

pravi "terenci" imajo vsi ketno a ne? :)

saj veš, da jaz redno pucam in mažem ketno, tako da to ni razlog za prezgodnjo "smrt", prej švohotnost modela 520

 

sm ti hotu olajšat, pa se ne pustiš :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Did 520VX2 vs Did 525VX

 36,5KN         vs   41,0KN

Po teh podatkih ni tako veliko je pa. Nikakor pa ne 4X kolikor je kilometraža pri meni.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

sm ti hotu olajšat, pa se ne pustiš :P

 

po drugi strani pa računica

če ti osnovni set, ki pride dobrih 70 eur, drži 20k+ in potem menjaš, imaš vedno "svežo" ketno, kardan pa je z vsakim kilometrom bolj obrabljen in zguncan.

malo za šalo:

Mitas SF+ketnset=230 EUR

To je isto kot če bi dunlopke natikal... :)

 

Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Did 520VX2 vs Did 525VX

 36,5KN         vs   41,0KN

Po teh podatkih ni tako veliko je pa. Nikakor pa ne 4X kolikor je kilometraža pri meni.

@Matej207  no, kolko km si imel s ketno 525 na fazerki? brez mazalca...

Če bi ketno očistil, bi jo lahko dal v škatlo in prodal kot novo :) 

To je pač 4valjnik, ki ima več konjev, samo deluje kot elektromotor.

@MiNa lahko, da je kje presečna vrednost, recimo 38KN, ki bi že zadoščala za versača :) pa je ravno tolko prešvoh.

Meni boš težko rekel, da je ne mažem in čistim, na 300km+ mazal in čistil redno.

Ketna 520 je za versača prešvoh

Objavljeno

Fantje in dekleta, to je taprava roba. Testirano na dveh motorjih. Oba zobnika gumirana, cena fantastična :smoke:

 

 

Ketna.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!