Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Me zanima kako bo se voznja z sopotnico... oz ce ji bo ok... ceprav to bo malkrat...

Tkole pa zgleda brez kufrou... p.s. prodam kufre in stranske nosilce

20170610_164345.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmeraj najdete glupe primerjave... pa supermoto jajca (ki niza drugam kot na pisto), pa SS rakete, kjer te po 200 km nažiganja na meji med življenjem in smrtjo mine...

meni se pa po 400km na versyju šele zašne luštat vožnje

vidim pa ob poti še kaj drugega kot točko na koncu tunelskega vida

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Rogerg pravi:

Po dougem premisleku kateri motor bi bil zame, sem se odloču tud jst za versysa :D  nikol si nism mislu da ga bom imel ker se mi enostavno ni dopadel... no zdej pa ko ga imam mislem da sm se kr prav odloču... če bo skoz tako lepo laufou kot dons ko sm ga domou prpelu bom res hepiii ... je pa 2011 in nažalost brez abs, ampak pač tud tak bo mogu bit ok

pozicija sedenja odlična, miren tudi na avtocesti pri 160, odlični pospeški , za te konje kr nemorem vrjet kako to gre... sem imel prej 86 konjev na banditu in se mi zdi kot da jih ima ta zdej ene 100....  heh, res veselje ga je vozit

sm pa v klancu in ostrem ovinku mal pretiravu in je kr  lepo blo čutit zdrs gume.... je to normalno na vseh gumah ker tolk potegne al so gume krive? :D

ker zdej so gor 'kot nove' z veliko profila.... pireli angel gt 2013 letnik... 

Čestitam, naj ti srečno, varno in dobro služi. Kar pa se tiče gum, mogoče si malce preveč legel, še ni filinga, z Angel GT nimaš kaj falit je dobra guma. Ti samo vozi.

Vozil sem ga tudi sam in res zelo lepo potegne (elastičen agregat) za nominalne konjiče. Včasih je manj več. Včasih se ktm adventure 1050(100konjev) velik lepše pelje kot superduke 172 konjev, kateri teh konjev recimo na idrski zali ne more izkoristit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 6. 2017 ob 13:11, Rogerg pravi:

Po dougem premisleku kateri motor bi bil zame, sem se odloču tud jst za versysa :D  nikol si nism mislu da ga bom imel ker se mi enostavno ni dopadel... no zdej pa ko ga imam mislem da sm se kr prav odloču... če bo skoz tako lepo laufou kot dons ko sm ga domou prpelu bom res hepiii ... je pa 2011 in nažalost brez abs, ampak pač tud tak bo mogu bit ok

pozicija sedenja odlična, miren tudi na avtocesti pri 160, odlični pospeški , za te konje kr nemorem vrjet kako to gre... sem imel prej 86 konjev na banditu in se mi zdi kot da jih ima ta zdej ene 100....  heh, res veselje ga je vozit

sm pa v klancu in ostrem ovinku mal pretiravu in je kr  lepo blo čutit zdrs gume.... je to normalno na vseh gumah ker tolk potegne al so gume krive? :D

ker zdej so gor 'kot nove' z veliko profila.... pireli angel gt 2013 letnik... 

Iz enakih razlogov se tudi meni dopade. Razen da mi je bil meni takoj všeč ravno zato, ker je bil tako...mhm...drugačen...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6/7/2017 ob 16:47, Snecer pravi:

Malo smo še "kinezirali" ročice :) vzel sem pa normalno dolžino, ne kratkih, se pa fino nastavijo.

Je bila pa luknja pri ročici za gas preozka in z navojem, original ima celo pušo za lepši tek, tako da sem vrezal na 8.00, in je sedlo. Aluminij je kot puter.

WP_20170607_002.thumb.jpg.4ba2ea7b78e8f6d75103df995f531b6d.jpg

tole z ročkami....kitajska, original izgled, je cca 25% lažja od originalne. po moje poči precej prej kot original. kar lahko povzroči zaplet, ob najmanjši nerodnosti....mam kitajko, ampak...me srbi da bi original kupil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Cartman pravi:

tole z ročkami....kitajska, original izgled, je cca 25% lažja od originalne. po moje poči precej prej kot original. kar lahko povzroči zaplet, ob najmanjši nerodnosti....mam kitajko, ampak...me srbi da bi original kupil. 

Ne skrbi...če drži Snecerju,ki ima motor z veliko navora bo še tebi...

Jz sem vedno imel original...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Cartman pravi:

tole z ročkami....kitajska, original izgled, je cca 25% lažja od originalne. po moje poči precej prej kot original. kar lahko povzroči zaplet, ob najmanjši nerodnosti....mam kitajko, ampak...me srbi da bi original kupil. 

Mi lahko razložiš, kako lahko kar tako poči? (podobno pravljico mi je tu en pisal, ko sem kupil iz Tajske dodatek-zamenjava na krmilu, češ da verjetno vijaki niso dovolj močni...) misliš pri sami uporabi? al če motor pade, ker glede slednjega imam montirano zaščito rok z jeklenim lokom, tak da bi moral motor zelo čudno pasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hecno ti to argumentiraš, Snecer. Ko si kupoval absolutno predrage original dodatke, je bilo to upravičeno, "ker original je original". Zdaj, ko si odkril ceneno robo, kontra-argumente označuješ kot pravljice. Vedno pa vse označuješ absolutno, binarno. Nazadnje Versysu na ovinkih "ni bilo para"... Ne vem, čudno je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Cartman pravi:

tole z ročkami....kitajska, original izgled, je cca 25% lažja od originalne. po moje poči precej prej kot original. kar lahko povzroči zaplet, ob najmanjši nerodnosti....mam kitajko, ampak...me srbi da bi original kupil. 

mam že četrte ali pete kitajke na mopedu. Sx je poču, Xsara je počla, ročka je ostala cela. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo moje mnenje. Kitajska roba je tombola. Zniževanje stroškov, posledično pomeni slabše materiale (in ohlapno kontrolo kakovosti) , na kaj si naletel pa ne veš dokler ne "zaideš v težave" .

lp

Popravljeno . Popravil franc
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, dlicen pravi:

Hecno ti to argumentiraš, Snecer. Ko si kupoval absolutno predrage original dodatke, je bilo to upravičeno, "ker original je original". Zdaj, ko si odkril ceneno robo, kontra-argumente označuješ kot pravljice. Vedno pa vse označuješ absolutno, binarno. Nazadnje Versysu na ovinkih "ni bilo para"... Ne vem, čudno je to.

Vse je bilo že večkrat pojasnjeno. Kupil sem original dodatek, 12V vtičnico, z nosilcem in relejem, ki paše kot ata na mamo za na to predvideno mesto in na predpripravljeno elektriko (plug&play), glede tega ni bilo na voljo nobene lepše in boljše alternative, razen da bi kaj sam delal in montiral na isto mesto.

To je edini originalni drag "dodatek". Kasneje sem nosilec lahko uporabil še za montiranje mazalca verige.

Skratka razlog za nakup originala je bil povsem jasen, cena kompleta 120 EUR, je dosti al pa ni, kak vzameš.

In v tem primeru je argument še kako na mestu, da original, je original.

-----------

Po drugi strani pa recimo nisem vzel original ogrevanja ročic, kjer pride set 250 eur, ima grdo dodatno stikalo na krmilu itd., ker sem našel boljšo in tudi cenejšo alternativo, ki ima "factory look", za razliko od oema, kjer se vidi, da gre za univerzalca, sem zadnjič videl na Suzuki Burgmnanu, al kaj je, ima isto gretje ročk kot versys...

Enako tudi pri drugih dodatkih, original (že blo gori) so ščitniki za ročke, močni, lepi, v pravi barvi, pametne alternative ni bilo.

Vsi ostali dodatki, maš gori nekje seznam, pa so neoriginalni, vendar sem vedno nekako gledal na "tovarniški izgled."

Te ročke pa pašejo z dodatom na krmilu in pokrovčku posodice za zavore, ki so takšega alu materiala.

-----------

Je že torej komu poknila kitajska ročka pri normalni vožnji brez nezgode? :) 

To so pravljice.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Cartman pravi:

tole z ročkami....kitajska, original izgled, je cca 25% lažja od originalne. po moje poči precej prej kot original. kar lahko povzroči zaplet, ob najmanjši nerodnosti....mam kitajko, ampak...me srbi da bi original kupil. 

pred 1 uro, Snecer pravi:

Mi lahko razložiš, kako lahko kar tako poči? (podobno pravljico mi je tu en pisal, ko sem kupil iz Tajske dodatek-zamenjava na krmilu, češ da verjetno vijaki niso dovolj močni...) misliš pri sami uporabi? al če motor pade, ker glede slednjega imam montirano zaščito rok z jeklenim lokom, tak da bi moral motor zelo čudno pasti.

 

sem napisal, da ob najmanjši nerodnosti. Ne med uporabo.  če ga zvrneš....ti bo lok ziher pomagal, jaz ga  ne morem imet.  700km stran mi je zdrsnil škorenj, na mestu,  sm se zložil ko butec. Original je zvilo preko 90 stopinj, pa je šlo naprej, in portem še domow. S tole kitajsko, ki jo imam zdaj, bi mel verjetno več dogodivščin. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bomo "brembali" :) 

Obraba pakn pri 41k km

Zadaj sem obrabil le za 0,5mm, tako da je še na voljo 4.5/5.0

Spredaj pa isto, obraba 0.5mm, tako da je na voljo 4.0/4.5

Limit je 1mm.

To pomeni, da bi lahko naredil s paknami 280.000km, preden bi dosegle limit za menjavo.

WP_20170612_002.thumb.jpg.da21b5f8cd3fb6a63e9a9897ba49eaf0.jpgWP_20170612_003.thumb.jpg.f60a635505c528f6c48a870a34cb6d6f.jpgWP_20170612_005.thumb.jpg.abb2924a7bf523c2388eb0a56e76f927.jpgWP_20170612_006.thumb.jpg.411d2a09b174de9e51504b8dc9482ea3.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm pa dons zmonteru zadnji nosilec in kovček, pelju  pol se punco zadaj da sva probala kako bo šlo :D

pravi da sedež ni glih top v primerjavi z prejšnjim motorjem... 1. ker ni raven... 2. ker bolj drsi    verjetno ga bom mal predelal da bo bolj raven in dodau bom gel podlogo notr in bo super.

pa še zadaj morm narest za hrbtom da bo en ročaj ker na stranskih ročajih se ne moraš držat dobro.... pri pospeševanju in zaviranju te  nosi naprej nazaj

drugače pa dovolj prostora za naju dva ker sva mala, vleče  tud kot da ni nobenga gor )  in tud nasploh se pelje bolš s tem motorjem v dvoje

gume pa mam občutek da skoz neki drsijo če ga hočeš podit , al pa ga še nisem navajen. bo treba po frišne mitas da vidm pol :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 6. 2017 ob 10:14, Snecer pravi:

Deluje, presenetljivo soliden izdelek za male pare.

5933c0d19c56a_WP_20170602_0021.thumb.jpg.4b306fd192234d714692fb665d30c978.jpg

Sem videl enega prejšnji teden, ko lepo prižgal motorček, dal čelado gor, rokavice in ko je hotel spelat, ni mogel. Pa pogleda kaj je narobe in vidi, da je pozabil vzet dol tale izdelek. Sem se mu moral nasmejati, motorček je imel pa lep. 

 

Versys je lep pa še poceni je glede na to kaj ti ponudi. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snecer said:

Malo nenavadno, da ni slišal alarma, ker bi se moral vklopiti :) drugače pa eni imajo še "vrvico" na krmilo, da ne pozabiš, al kaj je tisto.

Ti lahko žal iz izkušenj iz prve roke povem, da se alarm vklopi lih toliko kasneje, da že poskusiš speljat pa se pol zvrneš dokler tuli :blush:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, lucif3rka said:

Ti lahko žal iz izkušenj iz prve roke povem, da se alarm vklopi lih toliko kasneje, da že poskusiš speljat pa se pol zvrneš dokler tuli :blush:

zato majo tist telefon drat gor, da se spomnijo...

Ps:Sej se mi smilijo tisti, ki si ne upajo priznat, da.so položili moped...Sej ego res peče, pol pa počas izzveni in je boljš. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men Abus cvil, če ga mal grdo pogledam :huh:

Sploh pa če se motor dvigne iz stranske tačke v navpično bi to moral že zdavnaj tulit, enako ko kolo poravnaš iz zavintanega v naravnost :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, C eagle said:

zato majo tist telefon drat gor, da se spomnijo...

Ps:Sej se mi smilijo tisti, ki si ne upajo priznat, da.so položili moped...Sej ego res peče, pol pa počas izzveni in je boljš. :D

Hja, sej me je izučilo, enkrat je treba sprobat pol pa vidiš kako to gre :D Kaj naj rečem, zato pa ta prvi moped ni nov, ampak je letos praznoval okroglo, pa crash bare ma gor. Pa iz tega razloga tudi vem, kako sama zamenjat ročko za bremzo, to kvečjemu pumpa ego, ne da peče :P 

1 minute ago, Xebec said:

Men Abus cvil, če ga mal grdo pogledam :huh:

Sploh pa če se motor dvigne iz stranske tačke v navpično bi to moral že zdavnaj tulit, enako ko kolo poravnaš iz zavintanega v naravnost :hmm:

Je tudi mene presenetilo, ampak sem ga pa res zelo na hitro zaklepala, pa ga mogoče nisem dovolj pritisnila na disk.. Se morm še malo zverzirat s tem, priznam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, C eagle pravi:

zato majo tist telefon drat gor, da se spomnijo...

Ps:Sej se mi smilijo tisti, ki si ne upajo priznat, da.so položili moped...Sej ego res peče, pol pa počas izzveni in je boljš. :D

 

Tisti telefonski drot je zakon. :)

Meni se je enako zgodilo in pri tem sem skrivil disk. Tako, da pazite. Zdaj, če dam gor je samo zaradi šminke in boljšega občutka, da ga glih vsak mulo takoj ne odpelje - obvezno s fluo telefonskim kablom :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak nekako saj to montiraš samo za nočitev, jaz še pokrijem in zjutraj se gre vedno okoli motorja itd. Zlo mala verjetnost, da bi kaj takega pozabil sneti? ne bo pa rekel, da ni možno.

Da bi pri vsakem ustavljanju to gor dajal pa nekak nimam v planu, saj tudi ne hodim na neke dnevne oglede, da bi ga nastavljal za kombije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Tisti telefonski drot je zakon. :)

Meni se je enako zgodilo in pri tem sem skrivil disk. Tako, da pazite. Zdaj, če dam gor je samo zaradi šminke in boljšega občutka, da ga glih vsak mulo takoj ne odpelje - obvezno s fluo telefonskim kablom :lol1:

Moj je baje ok, ker je blo res slow motion vse skupaj. Dejansko se boljše počutim, če je pač gor, sploh če par dni stoji v garaži (ni lih čisto zraven stanovanja, je nekaj blokov vmes...). Je pa zdej vedno tudi fluo telefonski kabel gor nataknjen ja :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!