Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 11 urami, Snecer pravi:

KTM ima titan vijake serijsko?

zarustane serijsko :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, dlicen pravi:

Kakšne barve mate pa nohte?

kaj se delaš neumnega?

Točno veš da se barva nohtov mora ujemati z barvo motorja, daaa!!!

Rdeč moped, rdeči nohti

Črno moped, črni nohti

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

kaj se delaš neumnega?

Točno veš da se barva nohtov mora ujemati z barvo motorja, daaa!!!

Rdeč moped, rdeči nohti

Črno moped, črni nohti

Imam rdeče rokavice :) 

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

zarustane serijsko :P

 

to v bistvu niti ni slabo, se sami ne morejo odviti :) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer, tile "tvoji" titan vijaki so kitajski? Pa ima to kaj "porekla" (sestava, trdnost... ) ? Lepotne zadeve so mi sprejemljive, ampak da bi mi diske držali neki "no name" vijaki mi pa ne gre.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Rogerg pravi:

A to da mam js kao zlate ? :D

Men se ne zdi to tok zlata barva... men so lepe. Ce bi ble pa kot tvoji vijaki bi jih pa crno pobarvu :P

 

Screenshot_20170627-222512.png

kaj imaš to za eno šipo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj je za ena, vem sam da je bla previsoka in mi je bobnelo v celadi... sm jo skrajsu in nazaj dodau un mini nastavljiv spojler...kateri je brezveze gor :)

Zdej mi je ok

Prej.. potem...

Screenshot_20170628-121859.png

20170628_122604.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, franc pravi:

Snecer, tile "tvoji" titan vijaki so kitajski? Pa ima to kaj "porekla" (sestava, trdnost... ) ? Lepotne zadeve so mi sprejemljive, ampak da bi mi diske držali neki "no name" vijaki mi pa ne gre.

lp

Lep pozdrav

Citiraj

Pro-Bolt is a family run business, based in the heart of England but our customers are global and include people and companies who demand the best such as the World and British Superbike Teams, chassis builders Suter Racing Technology in Moto 2. With a customer base that includes KTM Factory direct, Ten-Kate Honda Racing, Gresini racing, Team Estrella Galicia 0,0 Marc VDS, Team SKY VR46, Pons Racing, Indemitsu, Aspar,  Bournemouth Kawasaki, Padgetts Honda, Seat Sport, Walt Disney (Signage Fasteners) and Lotus Cars you can have confidence in the quality of product & service you will receive.

https://www.pro-bolt.com/

Nekaj pa iz Nemčije (za zadnjo akso pa tisti titan štifti za zavore), moram pogledat proizvajalca.

Vijaki za diske pa so tudi iz UK

 

 

pred 7 minutami, Rogerg pravi:

Nevem kaj je za ena, vem sam da je bla previsoka in mi je bobnelo v celadi... sm jo skrajsu in nazaj dodau un mini nastavljiv spojler...kateri je brezveze gor :)

Zdej mi je ok

Prej.. potem...

Screenshot_20170628-121859.png

20170628_122604.jpg

To je bila original nemška MRA for kawasaki, povišana s tem spojlerjem, ki jo je uporabnik "uničil" :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam givijevo šipo in puig spojler, (ki je btw brezveze gor) in po zamenjavi čelade opažam precej večjo glasnost predvsem zaradi turbolence, ki se ustvari na ramenih. s premikom šipe na spodnjo pozicijo je boljše. zato me je pritegnila ta tvoja nizka šipa. bom sprobal še originalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, perici pravi:

imam givijevo šipo in puig spojler, (ki je btw brezveze gor) in po zamenjavi čelade opažam precej večjo glasnost predvsem zaradi turbolence, ki se ustvari na ramenih. s premikom šipe na spodnjo pozicijo je boljše. zato me je pritegnila ta tvoja nizka šipa. bom sprobal še originalno.

nižje šipe ali pozicije vizirjev na najnižji stopnji praviloma ustvarjajo najmanj turbulenc, zato je v čeladi manj ropota, seveda pa pozimi ali ko je hladno manj ščitijo. Preverjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

nižje šipe ali pozicije vizirjev na najnižji stopnji praviloma ustvarjajo najmanj turbulenc, zato je v čeladi manj ropota, seveda pa pozimi ali ko je hladno manj ščitijo. Preverjeno.

Meni najmanj turbolenc ustvarja pozicija na najvišji točki vetrobranske šipe .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Meni najmanj turbolenc ustvarja pozicija na najvišji točki vetrobranske šipe .

ja, sam ti si nekaj posebnega (brez šipce tut ni turbulenc) :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obseg turbolence je stvar razmerja med višino šipe in višino voznika. Pigmejec bo občutil turbolenco s šipo velikosti nohta, Manute Bol pa tudi s tuš kabino na motorju.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tocno tako... visina..celada.. vse je vazn.... js ko sm kupu motor in je imel ta vizir..sem si reku vau zihr bo zakon... grem domu in ze sem vedu kok je ura... tole bo treba neki zrihtat... ker ko sem mal ustal je bilo super, ko sem sedel kot pac naj bi med voznjo mi je sel veter res na k.....

Se isti dan sem celga dol dal in sel probat... in je blo vsaj meni cist ok... bi bil komot brez...sem ga ze hotu prodat.....ampak mi je bil pol res smesen oz grd motor..... in  pol sem ga sam skrajsu ker novega majnega nisem nasel nobenega pametnega oz so cist predragi.... ugl. Men je tko kot je zdej top

Verjetno  pa bi bil nekomu z 185+ cm ok ja ... 

Dons je dobu se nove mitaske in je presrecen :))))) 

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je moj Versys dobil zlatni lanac :panic:

EK MVXZ2. Bomo videli koliko bo zdržala v kombinaciji s Scottoilerjem.

Nabavil v SLO za 146€ komplet veriga in JT zobniki. Upam, da ni ponaredek :dry:

IMG_20170701_151141-01.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keri majster pa ti je varovalno sponko tak lepo na matici od akse "zavil"? :) 

Mojstru, ki je odvijal akso je ratalo po nihajki barvo potegnit? ...

drugače pa vidim, da si tudi malo preveč pritisnil injektor na verižnik, da je pobral barvo na verižniku, poglej, da ga ni zamašilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneci a se ti ne zdi da mal pretiravas :)

Drgac pa rey naj ti traja in traja ,cez kake 10K kilometrov pa le porocaj kako je z verigo :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, sesir pravi:

Katera firma pa izdeluje ta športni versys???

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Snecer pravi:

predhodnik h2r, so turbo testirali

H2R ima comprrrrresssorrrrr :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2017 ob 21:27, Snecer pravi:

Keri majster pa ti je varovalno sponko tak lepo na matici od akse "zavil"? :) 

Mojstru, ki je odvijal akso je ratalo po nihajki barvo potegnit? ...

drugače pa vidim, da si tudi malo preveč pritisnil injektor na verižnik, da je pobral barvo na verižniku, poglej, da ga ni zamašilo

1.Majstr na servisu. Očitno ni imel krajše. Sem že menjal...sicer sam prej nisem niti opazil oz.se mi je zdelo nepomembno, ampak imam doma razcepke in sem uredil.

 

2. Nihajko sem jaz krstil, ko sem nategoval verigo in mahal s ključem 27.

 

3. Cevka se čisto na rahlo dotika. Bi bilo bolje, da je 0,5mm odmaknjena od zobnika? Dvomim, da se lahko zaradi tega zamasi, ker itak je luknja na cevki obrnjena stran od zobnima (tako je prikazano v navodilih).

 

Pa še eno vprašanje (za vse)...veriga je bila uničena, gotova, za v smeti...zobniki pa mi delujejo precej ohranjeni. So za spravit in imet kot rezervo?

 

 

IMG_20170706_090915.jpg

IMG_20170703_120135.jpg

IMG_20170706_090831.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verižnikov ne šparaj, so seti poceni, pa ker so rabljeni so "vleženi" na svojo ketno, karkoli drugega daš gor in obratno, ne bo preveč zdravo.

Ni jih treba šparat, ker ne morejo počit :) da bi mel za rezervo kje na poti, to je jekleno, no možno je, samo...

1. v redu :)

2. se zgodi, na temni se bolj vidi

3. jaz sem cevko prvič preveč pritisnil in je obrusilo barvo iz verižnika in ker je nisem prirezal na pravi kot, je pobrusilo cevko, tako da jo je zamašilo)...

Ne sme se dotikat, ko kapne ven kaplja pa mora biti toliko blizu, da kaplja ne pade dol ampak se zalima na verižnik, jo pozauga :)

Pač moje opažanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne meči stran. Original zobniki zdržijo 2 ketni. Take zobnike ni več možno kupiti. Boš videl kako se bodo zdajšnji obnesli in imaš možnost nazaj na kvalitetno 1.vgradnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motom pravi:

Ne meči stran. Original zobniki zdržijo 2 ketni. Take zobnike ni več možno kupiti. Boš videl kako se bodo zdajšnji obnesli in imaš možnost nazaj na kvalitetno 1.vgradnjo.

Ja, boljše lahko kupiš.

Vedno se menja cel set, sploh pri versaču/er6, ki je zelo občutljiv na raztez verige.

Nadomestni verižnik so izjemno kvalitetni, nemška kvaliteta 1A. Jeklo iz Porurja :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!