Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred eno uro, Snecer pravi:

Ampak nekako saj to montiraš samo za nočitev, jaz še pokrijem in zjutraj se gre vedno okoli motorja itd. Zlo mala verjetnost, da bi kaj takega pozabil sneti? ne bo pa rekel, da ni možno.

 

Jaz za nočitve vzamem s seboj tapravo debelo "ketno". Tale majhen meni pride v poštev, če grem nekam po mestu, v službo,... Ker čez noč ti ga itak naložijo v kombi, blokiran disk gor ali dol....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, dlicen pravi:

Jaz za nočitve vzamem s seboj tapravo debelo "ketno". Tale majhen meni pride v poštev, če grem nekam po mestu, v službo,... Ker čez noč ti ga itak naložijo v kombi, blokiran disk gor ali dol....

Pa saj midva se glede na znamko in model ne rabiva tako hudo bati kombija. Drugače pa ketno profi tudi cvikne in magla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snecer pravi:

Ampak nekako saj to montiraš samo za nočitev, jaz še pokrijem in zjutraj se gre vedno okoli motorja itd. Zlo mala verjetnost, da bi kaj takega pozabil sneti? ne bo pa rekel, da ni možno.

Da bi pri vsakem ustavljanju to gor dajal pa nekak nimam v planu, saj tudi ne hodim na neke dnevne oglede, da bi ga nastavljal za kombije.

Motor sem zvečer zaklenil in ker je bilo slabo vreme se cel naslednji dan nisem vozil. Potem pa sem rutinsko samo skočil v trgovino. Zamisli občutek, :eek: ko zgleda kot da boš vse potrgal in še nekje daleč v tujini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal pakne in štifte.

Stare pakne in štifte pa prodam, pakne so še za 240.000km :)

Desne čeljusti spredaj so bile pa lepo zategnjene ali zapikane...dobro, da sem imel dovolj močen material za odtegnit...

Bom še tiste 4 vijake menjal.

 

WP_20170615_001.jpg

WP_20170615_003.jpg

WP_20170615_004.jpg

WP_20170615_005.jpg

WP_20170615_008.jpg

WP_20170615_009.jpg

WP_20170615_010.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 30. 5. 2017 at 1:26 PM, Snecer said:

ketna je "napaka" pri er6/versys, ker je prešvoh, je le dimenzija 520, dvovaljnik pa jo "trga"

vzameš najmočnejšo in oiler pa bo bolje, čeprav sjebe jo motor, ne nemazanje

ko menjaš za novo, je vožnja gladka, razlika ko dan in noč

versys je ketnožer

520 ketne daje klapa na 1000ccm dirkalne motrje namesto 525 ker je lažja pa noben ne jamra da je prešvoh 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ludiluka pravi:

520 ketne daje klapa na 1000ccm dirkalne motrje namesto 525 ker je lažja pa noben ne jamra da je prešvoh 

seveda ne, ker jo rabi za eno ali dve dirki, pol pa novo gor

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ludiluka pravi:

520 ketne daje klapa na 1000ccm dirkalne motrje namesto 525 ker je lažja pa noben ne jamra da je prešvoh 

na jurja pa jo menjavajo :) lej, jaz sem ti povedal kak je na er6/versys in ta problem je znan vsem lastnikom s tem agregatom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snecer pravi:

Menjal pakne in štifte.

Stare pakne in štifte pa prodam, pakne so še za 240.000km :)

Desne čeljusti spredaj so bile pa lepo zategnjene ali zapikane...dobro, da sem imel dovolj močen material za odtegnit...

Bom še tiste 4 vijake menjal.

 

WP_20170615_001.jpg

 

 

 

Brembo sintrane, so mi na SXu žrle disk, pol sem jih pa po 10kkm prevoženih menal z OEM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, meni do sedaj ni žrlo ne pakn, ne diska, ker večino naredi agregat :) 

Imaš več tipov teh brembo sintranih.

Sicer pa če bodo žrle 2x bolj od original, lahko naredim s temi 140k km :) pa tudi diski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brembo rdeče so dokaj na slabem glasu, predvsem na italijanskih forumih. Je pa res, da Snecer verjetno ne boš občutil domnevnih kontraindikacij zaradi umirjene vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je bilo že govora o tem, samo nikjer ne najdem... Na koliko naj nafilam gumi na Versys-u mk1. Gor mam Metzeler Roadtech Z8. Večino se vozim sam (100kg), poredko se še moja gor vsede, dobrih 50kg. :D

 

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,9 zadaj, 2,4-2.5 spredaj

pred 9 minutami, dlicen pravi:

Brembo rdeče so dokaj na slabem glasu, predvsem na italijanskih forumih. Je pa res, da Snecer verjetno ne boš občutil domnevnih kontraindikacij zaradi umirjene vožnje.

ja, jaz sem pa bral po forumih, da so v redu za versača :) so dali 1 leto garancije, bom vrnil, če požre diske...

OEM od tokico so tudi sintrane

in kaj jamrajo po forumih, da ne štima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, dobro, bom opazoval pa še bolj previdno zaviral, več z motorjem.

Izmeril sem debelino diskov spedaj in zadaj, obojni so na 5,1mm.

Po knjigi so med 4.8 do 5.2, menjavati pa je predvidena pri 4.5mm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Snecer pravi:

Aha, dobro, bom opazoval pa še bolj previdno zaviral, več z motorjem.

Izmeril sem debelino diskov spedaj in zadaj, obojni so na 5,1mm.

Po knjigi so med 4.8 do 5.2, menjavati pa je predvidena pri 4.5mm.

 

Koliko imaš km na Versačiju ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj čez 42k km :) zakaj?

Km so presegli psihološko mejo in dobra prodaja ni več možna...lol

p.s.

komot pa lahko za 30k prevrtim nazaj, se ne bo opazilo :grupni:

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snecer pravi:

Nekaj čez 42k km :) zakaj?

Km so presegli psihološko mejo in dobra prodaja ni več možna...lol

p.s.

komot pa lahko za 30k prevrtim nazaj, se ne bo opazilo :grupni:

Kar tako sem vprašal , ker si zamenjal že pol motorja :)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brembo verjetni ni nič posebnega. Ktm jih ima OEM pa na mojem žre zadnji disk (pa zadnjo zavoro rabim (praktično) samo na kakšnih spustih po "vukojebini" ) . Prednji je na 40k še ko nov, zadnji pa na meji.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Kar tako sem vprašal , ker si zamenjal že pol motorja :)

Menjaval sem zelo malo, prej dodajal :) 

Pravkar, franc pravi:

Brembo verjetni ni nič posebnega. Ktm jih ima OEM pa na mojem žre zadnji disk (pa zadnjo zavoro rabim (praktično) samo na kakšnih spustih po "vukojebini" ) . Prednji je na 40k še ko nov, zadnji pa na meji.

lp

Barva je lepa, majo tudi modre in bele, zavisi od materiala.

Eni imate pa res čudne probleme s tem žretjem diska, da ni kje drugje problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni, ni, zadnje ploščice prav stružijo disk (se mi je zdelo smešno, da bi na novem motorju menjal "priznane" ploščice (Brembo) za ene no name, ampak očitno bi prišparal 100€ za nov disk) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko napišeš tip ploščic? verjetno za prvo vgradnjo tudi ne dajo najboljših, podobno kot kartuša v tiskalniku, ki ni do vrha polna, ampak 30%.

Nachbau pa je druga zgodba.

Lahko pa da je bil disk slabše kvalitete itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto možno (čeprav dvomim). Tip ploščic se verjetno ne vidi več, kaj vgrajujejo serijsko pa tudi ne vem. Resno pa dvomim, da je problem disk, v ploščicah so bili (so še vedno) koščki nečesa trdega, ki so prav rezali v disk (na začetku sem mislil, da se bodo "vnesle" , potem je pa bil disk tako ali tako tako "zrazan" da ni bilo več smisla menjat) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, franc pravi:

Čisto možno (čeprav dvomim). Tip ploščic se verjetno ne vidi več, kaj vgrajujejo serijsko pa tudi ne vem. Resno pa dvomim, da je problem disk, v ploščicah so bili (so še vedno) koščki nečesa trdega, ki so prav rezali v disk (na začetku sem mislil, da se bodo "vnesle" , potem je pa bil disk tako ali tako tako "zrazan" da ni bilo več smisla menjat) .

lp

tako je, tudi meni se podobno dogaja (na KTM) in večkrat sem slišal da se prvovgradnja ne more primerjati potem z naslednjimi pa čeprav so oem. Prednje sem menjal in je bolše zaviranje, zadnje bom pa tudi preventivno.

Sneci Brembo sintrane z napisom racing, ki jih brembo priporoča za SXa so začele stružiti disk, zavirale so pa bolje kot original. Od takrat kupujem ploščice samo še original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!