Snečer Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 22 minutami, ciciban pravi: To je pa res. Dosti je baje ponaredkov. Baje...?
sesir Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 pred 3 urami, DAMI34 pravi: Pri nesrečah igra kubatura zelo malo vlogo ali pa sploh ne. Misliš?No vsaj prepreči jih kubatura ziher....boljše bremze,ciklistika,gume(prave gume se ne dobi v čudnih dimenzijah) bajkr88 1
ciciban Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Eden je razlagal, kako se je nategnil. Olje je bilo čisto druge barve, gostote in vonja. Itak, da ni zlil v mašino... slišal še za en primer. Takoj od štarta težave z sklopko. Po ponovni menjavi problemi z zdrsavanjem čudežno izginejo. Je tudi en mehanik potrdil, da je dosti ponarejene robe.
sesir Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 (popravljeno) pred 2 urami, DAMI34 pravi: Tomaž od Elise mi vedno pravi, da se mu zdi da je polsintetika najbolj ustrezna za kawo in vedno stavi to, 10-40 , tudi vsem mojim motorjem. Pri prvem SXu smo prav zaradi trdote menjalnika (stavljena sintetika 10-60 če se ne motim) prešli na polsintetiko 10-50 in potem je motor veliko lepše/mehkejše menjaval, tudi sklopka je bila posledično mehkejša. Moj apn je šel več ku 58km/h pa sem imel v mašini bučno olje...no res,da za mešanco pa pravo ... Vpraši Turka katero olje za do 58kmh ti bi povedal Popravljeno Oktober 16, 2017. Popravil sesir
TakeALookAround Objavljeno Oktober 16, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2017 Treba je sparat, pol pa jok in stok. ciciban 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 13 urami, sesir pravi: Misliš?No vsaj prepreči jih kubatura ziher....boljše bremze,ciklistika,gume(prave gume se ne dobi v čudnih dimenzijah) no ja, recimo pogojno, en disk je slabši od dveh, a ko stisneš zavoro na mrtvo in če ima moped abs, so razlike male. Le te se pokažejo, ko si ornk naložen in v dvoje, potem pa so. Razlike so tudi v vzmetenju, z boljšim in bolj naloudanim je izogib oviri lažji, ampak vse to so relativno male nianse. pred 13 urami, ciciban pravi: Eden je razlagal, kako se je nategnil. Olje je bilo čisto druge barve, gostote in vonja. Itak, da ni zlil v mašino... slišal še za en primer. Takoj od štarta težave z sklopko. Po ponovni menjavi problemi z zdrsavanjem čudežno izginejo. Je tudi en mehanik potrdil, da je dosti ponarejene robe. pa sej ni nujno, da je motul, lahko je druga firma polsintetika 10-40. in to je to. pred 12 urami, sesir pravi: Moj apn je šel več ku 58km/h pa sem imel v mašini bučno olje...no res,da za mešanco pa pravo ... Vpraši Turka katero olje za do 58kmh ti bi povedal tvoj apn in bučno olje nista referenca niti ne pomagalo, katero olje je primerno za versačeja V moji jawi je bilo al pa ni bilo, nikoli menjal, nikoli sprejal verige...jebiga..
sesir Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: no ja, recimo pogojno, en disk je slabši od dveh, a ko stisneš zavoro na mrtvo in če ima moped abs, so razlike male. Le te se pokažejo, ko si ornk naložen in v dvoje, potem pa so. Razlike so tudi v vzmetenju, z boljšim in bolj naloudanim je izogib oviri lažji, ampak vse to so relativno male nianse... Po borutovih beseda je tudi izsiljevanj malo oz le za nianso....
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Pravkar, sesir pravi: Po borutovih beseda je tudi izsiljevanj malo oz le za nianso.... po mojih besedah lahko z versačejem komot in normalno zaviram brez da bi bil usran a bo žlajfal al ne sesir 1
Borutt Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 Versys ima premalo konjev samo za kralje ravnin. Kajti, v ovinkih jih ne izkoristijo niti polovico. Ne polovico, še četrtino ne zmorejo izkoristiti. bajkr88 1
sesir Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 1 minuto, Borutt pravi: Versys ima premalo konjev samo za kralje ravnin. Kajti, v ovinkih jih ne izkoristijo niti polovico. Ne polovico, še četrtino ne zmorejo izkoristiti. Poznam kar nekaj ljudi,ki se nasmehne ob taki izjavi....nasmehne z vzrokom...seveda pa je veliko več takšnih,ki jih omenjaš ti... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 10 minutami, Borutt pravi: Versys ima premalo konjev samo za kralje ravnin. Kajti, v ovinkih jih ne izkoristijo niti polovico. Ne polovico, še četrtino ne zmorejo izkoristiti. ne lapaj eno je če resno napišeš zakaj ima dovolj ali po tvojem nima dovolj konjev, drugo je pa žaljenje ljudi, ki jih okarakteriziraš zakaj tako razmišljajo in se celo trudijo o tem zapisati. Tvoj zapis je nič drugega kot samo nabijanje, brez konkretnih dejstev. Tega v tej ali podobnih temah ne bom dovolil.
Borutt Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 34 minutami, sesir pravi: Poznam kar nekaj ljudi,ki se nasmehne ob taki izjavi....nasmehne z vzrokom...seveda pa je veliko več takšnih,ki jih omenjaš ti... Versys je namenjen za cestno uporabo in ne v dirkalne namene. Zato se njegovi uporabniki vozijo v javnem cestnem prometu. sesir 1
Snečer Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 malo sem ga tudi prosil, da mi ne obrusi fussrasterjev DAMI34 1
Snečer Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 jaz lahko rečem, da se lepo pelje, tudi po makadamu je vožnja prijetna vsestranski=versatile MiNa, Rey, DAMI34 in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 17 minutami, Borutt pravi: Versys je namenjen za cestno uporabo in ne v dirkalne namene. Zato se njegovi uporabniki vozijo v javnem cestnem prometu. za cestno uporabo so namenjeni prav vsi motorji, ki so homologirani in registrirani. Med njimi pa so velike razlike v moči, prostornini, kvaliteti in opremi. Torej zgornja trditev ne pove nič. V končni fazi je Versis tudi 1000ccm in s 120konjiči.
Borutt Objavljeno Oktober 17, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2017 pred 54 minutami, DAMI34 pravi: za cestno uporabo so namenjeni prav vsi motorji, ki so homologirani in registrirani. Med njimi pa so velike razlike v moči, prostornini, kvaliteti in opremi. Torej zgornja trditev ne pove nič. V končni fazi je Versis tudi 1000ccm in s 120konjiči. Versys je namenjen cestni uporabi, medtem, ko kakšen drugi motor ni.
Cartman Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Ob 9/16/2017 ob 19:56, Snecer pravi: Malo sem ga testiral na daljši vožnji Zvok je WRC, poka pri hitrem odvzemu plina (to mi je najbolj všeč), sicer pa sem se na AC odločil, da si dam 3m štople v ušesa, je življenje lepše. Malo se tudi pozna pri "sunku", lep zvok, ko se zavrti, skratka zadovoljen, ostane montiran. Sicer pa sem tokrat vozil v "open loop", torej onemogočena lambda sonda in motor se res lepše pelje, manj cuka. Sneč, a postajaš huligan? Družba ma slab upliv nate......... Ob 10/16/2017 ob 17:33, DAMI34 pravi: Narobe razumljeno, vsak od nas nekaj pričakuje od mopeda. 650 da, kar da od sebe, vsak ima neke svoje poglede, kaj in kako hoče od motorja. Če smo se po jadranki skupaj peljali z 200, 125 in 65 konjiči, torej ni problemov Jaz pač hočem malo več, da ga lahko pripulim čez ovinek ali mim kamiona brez skrbi, v tem primeru je 650 malo, še najbolj se pa pozna ko daš gor 2 osebi in 3 kufre. Zato so pa naredili Versys 1000. Vseeno pa mislim, da ta malemu bi dobro sedel še en vmesni agregat od 950ccm, 4 cilindre pa kakih 100 konjev in konstantnim navorom. V tem primeru bi bila zabava zagotovljena. zakaj umesnega? sej litrških 118 je točno tam kjer bi ga rad, nekih 100 konj? Enga XR konkurenta nej počjo skup. Versys ST-R, z mašino in vzmetenjem z zx10....
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred eno uro, Cartman pravi: zakaj umesnega? sej litrških 118 je točno tam kjer bi ga rad, nekih 100 konj? Enga XR konkurenta nej počjo skup. Versys ST-R, z mašino in vzmetenjem z zx10.... Zato, da je pod 1000ccm, pa zato, da je en 4valjc, pa zato, ker agregat od Z900 je popolnoma drugačen, kot je od Z1000, tako po podajanju moči, in po obnašanju ko spustiš gas, ima čist en svoj karakter, kar je zanimivo. Sedaj pa še nekaj tabelc, Versys 1000 dolžina: 227,0cm konji/navor 120/102 mokra teža: 250kg Versys 650 dolžina: 216,5cm konji/navor: 69/63 mokra teža: 217kg Torej velika razlika v dolžini motorja in teži. Zato se mi zdi da bi malemu, ki je lažji in agilnejši, še kako sedel agregat pod 1000ccm, torej: na isti dolžini: 216,5cm in okvirju več konjev in več navora, ter še bolj elastičen agregat, kar Z900 tudi je. Teža bi morala ostati ista. npr: 90-110konjev, pa nekje 90-95 nm navora.
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 ponaredek bom vlil, isto svečke kasneje ciciban in maus 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 no, boš povedal če bo kaj razlike maus 1
maus Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred eno uro, DAMI34 pravi: no, boš povedal če bo kaj razlike kar zdaj jaz povem, da bo razlika očitna v izboljšanje DAMI34 1
Fantocci Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 menjat maslo na koncu sezone? a ni bolje, da mu spomladi svežega privoščiš? ali se morebiti čez zimo oplemeniti... GoBobi 1
maus Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 (popravljeno) pred 4 minutami, Fantocci pravi: menjat maslo na koncu sezone? a ni bolje, da mu spomladi svežega privoščiš? ali se morebiti čez zimo oplemeniti... olje se menja na koncu sezone, da spomladi na čisto olje užge .. tko so mene učili že pred 30 leti Popravljeno Oktober 18, 2017. Popravil maus DAMI34, IF7, ukica in 3 others 5 1
Fantocci Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 kaj pa če ga spomladi menjaš preden se užge?
Cartman Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 5 minutami, Fantocci pravi: kaj pa če ga spomladi menjaš preden se užge? Pol pac celo zimo motor mariniras v umazaniji, sajah, kondenzu.... DAMI34 in Efendi 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se