Fantocci Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 olje menjam vsako leto, letos pa sem naredil cca. 2k km (slaba sezona pač).. tak da neke packarije ne bi smelo biti notri
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 34 minutami, Fantocci pravi: olje menjam vsako leto, letos pa sem naredil cca. 2k km (slaba sezona pač).. tak da neke packarije ne bi smelo biti notri saj te nihče ne sili zamenjati povedali smo prakso, ne bo ti pa riknu če ima 10 let staro olje bo pa skoraj 100% prej, kot če bi letno nalil svežega. To je isto kot doma v fritezi, lahko scvreš 10 porcij pomfrija, lahko pa sam dve. Zarad tega ne boš umrl, boš pa zihr prej, če boš mel staro olje pa scvrl 100 porcij pomfrija To je enako kot pri gumah, lahko jih zližeš, da ne bo več viden profil, lahko jih pa fukneš dol tudi preden se dotaknejo senzorja. Odločitev je prepuščena posamezniku. Predvsem pa pri tistih ki letno cepamo velik kmju je jurja gor al dol, ker na časovni rok dobi moped veliko novega in čistega olja, pri tistih, ki pa niti 10 jurjev letno ne naredijo ,je samo koristna menjava preden gre motor na spanje. Pravzaprav vsi priročniki tako učijo.
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 1 uro, Fantocci pravi: menjat maslo na koncu sezone? a ni bolje, da mu spomladi svežega privoščiš? ali se morebiti čez zimo oplemeniti... Konec sezone menjat, pa to je džabe, 2l maš za do 17 EUR + filter par eur. Sem pa tudi že pustil čez zimo (par mesecev), tudi nič ne bo narobe. Jaz sem zaključil letos, tudi aku ven, pa frišno olje gume pa spomladi, upam da bodo že nove Mitas touring GoBobi in MiNa 1 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 sm hotu it olje zamenat zdej sm pa lacn ratu grem na pomfri DAMI34, Mavti, Rey in 1 other 2 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 8 minutami, Snecer pravi: Jaz sem zaključil letos, tudi aku ven, pa frišno olje dej nazaj, v petek bo spet gasss
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 bom samo še spremljal DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 4 minutami, Snecer pravi: bom samo še spremljal kar se spomnim imaš še dobre gume, zakaj boš menjal?
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Pravkar, DAMI34 pravi: kar se spomnim imaš še dobre gume, zakaj boš menjal? so še mogoče za 2-3 jurja pol pa menjat, to sem mislil
Rey Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 4 urami, Snecer pravi: ponaredek bom vlil, isto svečke kasneje Katero olje si imel do zdaj notri?
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 (popravljeno) sedaj sem imel polnosintetiko Castrol Power 1 racing 10w40, zdaj bo prvič motul v karieri pa imel repsol, shell, castrol delno in polno sintetično...pa motorex tudi bomo videli še motul, ga "tak" hvalijo Popravljeno Oktober 18, 2017. Popravil Snecer
Rey Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 pred 13 minutami, Snecer pravi: sedaj sem imel polnosintetiko Castrol Power 1 racing 10w40, zdaj bo prvič motul v karieri pa imel repsol, shell, castrol delno in polno sintetično...pa motorex tudi bomo videli še motul, ga "tak" hvalijo Aha, ker ravno berem glede olja in menjalnika. Na mojem je tudi kar trd menjalnik pa bom zdaj na servisu čez 1000km probal z Motul polsintetiko. Prej morem še na servis poklicat, da mi povejo kaj so mi nazadnje vlili notri, ker v service manualu piše samo 10w40
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 (popravljeno) "original" je bil castrol polsintetika pri meni, vlijejo pa not, tisto kar pač imajo v trgovini, kjer kupiš oziroma kjer ga pripravijo nekih razlik med olji nisem zapažal, razen drug vonj in morda trši menjalnik sedaj pri sintetiki pozabil pa sem pogledati "kepo" pri sprednjem zobniku, da vidim, kaj je tutoro spacal... Popravljeno Oktober 18, 2017. Popravil Snecer
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2017 Ni sile spredaj, kepe ni bilo, malo za spucat pa je MiNa, Fantocci, Lila333 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 bom vlki servis še naredil pa vse namazal pol pa da ga ne vidim do spomladi
Zivnorc Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 Versaće je tut na Balkanu nartabuši motor.... ... vidu.. na lastne oći... ..majke mi..
Efendi Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 Neki tacga kot Zorro... Snečer in Zivnorc 2
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 Evo, še "vlki" servis, svečke, filter po 20k km Malo še kontakte nasprejal in počistil in menda bo. 2 urci na eazy, sem še benz ven spumpal, da je blo lažje tank snet in potem nazaj, da sem videl, če bo vžgal al če bo kaka lučka svetla s prve, malo še štandgas nastavil in "spat" Efendi, DAMI34, MiNa in 4 others 7
Rey Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 (popravljeno) Imam eno težavo: ko vozim med 2.500 in 4.000 rpm in odprem (čisto normalno, na easy 1/4obrata) plin motor zaduši, potem pa čez sekundo ali dve naenkrat povleče. To sem opazil pri vožnji skozi naselje in pospeševanju iz naselja. To dušenje se dogaja v 3., 4., 5. in 6. prestavi. V 2. normalno povleče. Več gasa kot dam bolj ga zaduši in potem cukne. Najprej sem mislil, da je krivo slabo gorivo (HR), pa sem že dva tanka spraznil in natočil OMV 100. Kakšna ideja kaj bi lahko bilo kar bi jaz doma pogledal? Med normalno vožnjo pa ni posebnosti, vse lepo dela, teče, vleče... Popravljeno Oktober 21, 2017. Popravil Rey
bajkr88 Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 (popravljeno) mogoce zabit filter goriva? kje ga ima versys? men na prejsnjem motorju je na nizkih obratih lepo sel... ko se je pa pumpa bencina segrela po nekaj km in si ga hotel naterat na 6-7 ooo obratov ga je pa samo zamorilo in ni sel nikamor... bla je zanic crpalka goriva... Popravljeno Oktober 21, 2017. Popravil Rogerg
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 pred 32 minutami, Rogerg pravi: mogoce zabit filter goriva? kje ga ima versys? men na prejsnjem motorju je na nizkih obratih lepo sel... ko se je pa pumpa bencina segrela po nekaj km in si ga hotel naterat na 6-7 ooo obratov ga je pa samo zamorilo in ni sel nikamor... bla je zanic crpalka goriva... filter goriva je na pumpi, ta pa je v tanku lahko da ga črpalka benza zeza
Rey Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 Isto ga duši tudi, ko je čisto mrzel.
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 pred 7 minutami, Rey pravi: Isto ga duši tudi, ko je čisto mrzel. je še v garanciji?
Rey Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 pred 2 minutami, Snecer pravi: je še v garanciji? Ne Dobil samo 2 leti garancije leta 2015...kolega kupil er6f 2014 in dobil 4leta
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2017 pred 9 minutami, Rey pravi: Ne Dobil samo 2 leti garancije leta 2015...kolega kupil er6f 2014 in dobil 4leta težko boš kaj sam doma "pogrunatal", če te pumpa heca, je treba zmerit "druk" itd. Ti lahko samo kontakte kje posprejaš lahko ga probaš peljat v "open loop" mode, brez lambda sonde, ker tista deluje ravno na obratih, ki si jih omenil 1. vžgi motor normalno in gasni 2. motor je v leru 3. drži gumb za vžig in obrni ključ za vžig, da vžge, nakar seveda odmakneš prst iz gumba za vžig probaj v tem načinu peljat MiNa in Rey 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se