Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

olje menjam vsako leto, letos pa sem naredil cca. 2k km (slaba sezona pač).. tak da neke packarije ne bi smelo biti notri

Objavljeno
pred 34 minutami, Fantocci pravi:

olje menjam vsako leto, letos pa sem naredil cca. 2k km (slaba sezona pač).. tak da neke packarije ne bi smelo biti notri

saj te nihče ne sili zamenjati :P

povedali smo prakso, ne bo ti pa riknu če ima 10 let staro olje :P

bo pa skoraj 100% prej, kot če bi letno nalil svežega. To je isto kot doma v fritezi, lahko scvreš 10 porcij pomfrija, lahko pa sam dve. Zarad tega ne boš umrl, boš pa zihr prej, če boš mel staro olje pa scvrl 100 porcij pomfrija :P

To je enako kot pri gumah, lahko jih zližeš, da ne bo več viden profil, lahko jih pa fukneš dol tudi preden se dotaknejo senzorja. Odločitev je prepuščena posamezniku.

Predvsem pa pri tistih ki letno cepamo velik kmju je jurja gor al dol, ker na časovni rok dobi moped veliko novega in čistega olja, pri tistih, ki pa niti 10 jurjev letno ne naredijo ,je samo koristna menjava preden gre motor na spanje. Pravzaprav vsi priročniki tako učijo.

 

Objavljeno
pred 1 uro, Fantocci pravi:

menjat maslo na koncu sezone? a ni bolje, da mu spomladi svežega privoščiš? ali se morebiti čez zimo oplemeniti...

Konec sezone menjat, pa to je džabe, 2l maš za do 17 EUR + filter par eur.

Sem pa tudi že pustil čez zimo (par mesecev), tudi nič ne bo narobe.

Jaz sem zaključil letos, tudi aku ven, pa frišno olje

gume pa spomladi, upam da bodo že nove Mitas touring

WP_20171018_002.jpg

WP_20171018_003.jpg

Objavljeno
pred 8 minutami, Snecer pravi:

 

Jaz sem zaključil letos, tudi aku ven, pa frišno olje

 

 

 

dej nazaj, v petek bo spet gasss :P

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

bom samo še spremljal :) 

kar se spomnim imaš še dobre gume, zakaj boš menjal?

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

kar se spomnim imaš še dobre gume, zakaj boš menjal?

 

so še mogoče za 2-3 jurja pol pa menjat, to sem mislil

Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

ponaredek bom vlil, isto svečke kasneje :) 

 

WP_20171018_001[1].jpg

Katero olje si imel do zdaj notri?

Objavljeno (popravljeno)

sedaj sem imel polnosintetiko Castrol Power 1 racing 10w40, zdaj bo prvič motul

v karieri pa imel

repsol, shell, castrol delno in polno sintetično...pa motorex tudi

bomo videli še motul, ga "tak" hvalijo :) 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
pred 13 minutami, Snecer pravi:

sedaj sem imel polnosintetiko Castrol Power 1 racing 10w40, zdaj bo prvič motul

v karieri pa imel

repsol, shell, castrol delno in polno sintetično...pa motorex tudi

bomo videli še motul, ga "tak" hvalijo :) 

Aha, ker ravno berem glede olja in menjalnika. Na mojem je tudi kar trd menjalnik pa bom zdaj na servisu čez 1000km probal z Motul polsintetiko. Prej morem še na servis poklicat, da mi povejo kaj so mi nazadnje vlili notri, ker v service manualu piše samo 10w40 :book:

Objavljeno (popravljeno)

"original" je bil castrol polsintetika pri meni, vlijejo pa not, tisto kar pač imajo v trgovini, kjer kupiš oziroma kjer ga pripravijo

nekih razlik med olji nisem zapažal, razen drug vonj in morda trši menjalnik sedaj pri sintetiki

pozabil pa sem pogledati "kepo" pri sprednjem zobniku, da vidim, kaj je tutoro spacal...

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Versaće je tut na Balkanu nartabuši motor....   :sleep2:

... vidu.. na lastne oći...   :eek: 

..majke mi..  :D

 

IMG_2830.JPG

IMG_2832.JPG

Objavljeno

Evo, še "vlki" servis, svečke, filter :) po 20k km

Malo še kontakte nasprejal in počistil in menda bo.

2 urci na eazy, sem še benz ven spumpal, da je blo lažje tank snet in potem nazaj, da sem videl, če bo vžgal al če bo kaka lučka svetla:) s prve, malo še štandgas nastavil in "spat"

 

WP_20171019_001.jpg

WP_20171021_001.jpg

WP_20171021_002.jpg

WP_20171021_004.jpg

WP_20171021_005.jpg

WP_20171021_006.jpg

WP_20171021_007.jpg

WP_20171021_008.jpg

WP_20171021_010.jpg

WP_20171021_012.jpg

WP_20171021_013.jpg

WP_20171021_015.jpg

WP_20171021_016.jpg

WP_20171021_019.jpg

WP_20171021_021.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Imam eno težavo: ko vozim med 2.500 in 4.000 rpm in odprem (čisto normalno, na easy 1/4obrata) plin motor zaduši, potem pa čez sekundo ali dve naenkrat povleče. To sem opazil pri vožnji skozi naselje in pospeševanju iz naselja. To dušenje se dogaja v 3., 4., 5. in 6. prestavi. V 2. normalno povleče. Več gasa kot dam bolj ga zaduši in potem cukne. :hmm:Najprej sem mislil, da je krivo slabo gorivo (HR), pa sem že dva tanka spraznil in natočil OMV 100.
Kakšna ideja kaj bi lahko bilo kar bi jaz doma pogledal?:book:

Med normalno vožnjo pa ni posebnosti, vse lepo dela, teče, vleče...

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno (popravljeno)

mogoce zabit filter goriva? kje ga ima versys? 

men na prejsnjem motorju je na nizkih obratih lepo sel... ko se je pa pumpa bencina segrela po nekaj km in  si ga hotel naterat na 6-7 ooo obratov  ga je pa samo zamorilo in ni sel nikamor... bla je zanic crpalka goriva...

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno
pred 32 minutami, Rogerg pravi:

mogoce zabit filter goriva? kje ga ima versys? 

men na prejsnjem motorju je na nizkih obratih lepo sel... ko se je pa pumpa bencina segrela po nekaj km in  si ga hotel naterat na 6-7 ooo obratov  ga je pa samo zamorilo in ni sel nikamor... bla je zanic crpalka goriva...

 

filter goriva je na pumpi, ta pa je v tanku

lahko da ga črpalka benza zeza 

Objavljeno

Isto ga duši tudi, ko je čisto mrzel.

Objavljeno
pred 7 minutami, Rey pravi:

Isto ga duši tudi, ko je čisto mrzel.

je še v garanciji?

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

je še v garanciji?

Ne :dry: Dobil samo 2 leti garancije leta 2015...kolega kupil er6f 2014 in dobil 4leta :twak:

Objavljeno
pred 9 minutami, Rey pravi:

Ne :dry: Dobil samo 2 leti garancije leta 2015...kolega kupil er6f 2014 in dobil 4leta :twak:

težko boš kaj sam doma "pogrunatal", če te pumpa heca, je treba zmerit "druk" itd. Ti lahko samo kontakte kje posprejaš :)

lahko ga probaš peljat v "open loop" mode, brez lambda sonde, ker tista deluje ravno na obratih, ki si jih omenil 

1. vžgi motor normalno in gasni

2. motor je v leru

3. drži gumb za vžig in obrni ključ za vžig, da vžge, nakar seveda odmakneš prst iz gumba za vžig

probaj v tem načinu peljat

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!