Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

težko boš kaj sam doma "pogrunatal", če te pumpa heca, je treba zmerit "druk" itd. Ti lahko samo kontakte kje posprejaš :)

lahko ga probaš peljat v "open loop" mode, brez lambda sonde, ker tista deluje ravno na obratih, ki si jih omenil 

1. vžgi motor normalno in gasni

2. motor je v leru

3. drži gumb za vžig in obrni ključ za vžig, da vžge, nakar seveda odmakneš prst iz gumba za vžig

probaj v tem načinu peljat

 

Bom jutri probal. Pri naslednjem vžigu se spet "resetira" nazaj na prvotno stanje?
Razmišljam, če je izpuh kriv...ampak ga imam gor že skoraj dve leti. Zadnjih 5.000km brez katalizatorja. Cuka zadnjih par 100km, prej vse OK.

Objavljeno
pred 2 minutami, Rey pravi:

Bom jutri probal. Pri naslednjem vžigu se spet "resetira" nazaj na prvotno stanje?
Razmišljam, če je izpuh kriv...ampak ga imam gor že skoraj dve leti. Zadnjih 5.000km brez katalizatorja. Cuka zadnjih par 100km, prej vse OK.

ja, pri naslednjem normalnem vžigu je vse po starem, to je samo varka, da disejblaš lambda sondo = clean mapa

jaz po menjavi izpuha nonstop vozim na "open loop", manj cuka spodaj

izpuh ne verjamem :)

ker jaz tudi nimam katalizatorja...

Objavljeno

tud js tko vzigam zdej...res se mi zdi da lepse gre :OK:

ce te bo se vedno hecu bi js pol res  najprej filtr zamenu... neki dela sicer je ampak bo najcenejs ce bo to.. bivsi lastnik mojga motorja je to naredu in mu je pol motor lepo vleku... tudi meni je kaksno leto... potem me je zacel pa hecat in sm mogu glih pumpo menat ker menjava filtra zal ni vec zadostovala...

Objavljeno

nocem smetit... ma morm rect....ce se slucajno kdaj komu pokvari pumpa...naj res res pazi kaj oz. kje kupi... js sm dal zanjo tud 50€  na ebay in je pisalo da je oh in sploh ..da je boljsa kot original itd...

ugl. js nasedem..narocim in zmontiram...vau je letelo par dni,cel vesel...pol pa ista zgodba... ko se je segrela po nekaj km je dala premal pritiska... 

ker nism vedu da je slaba sem vzrok iskal se drugje in zapravil evre za brezveze.... poklicem servis in povem situacijo... se mi je samo nasmeju ko je slisu kok sem dal za pumpo... nova original kompletna je stala za suziko 500€

dobil sem rabljeno kompletno pri motospiritu za 150 in motor je letu kot treba od takrat bp....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, Rogerg pravi:

nocem smetit... ma morm rect....ce se slucajno kdaj komu pokvari pumpa...naj res res pazi kaj oz. kje kupi... js sm dal zanjo tud 50€  na ebay in je pisalo da je oh in sploh ..da je boljsa kot original itd...

ugl. js nasedem..narocim in zmontiram...vau je letelo par dni,cel vesel...pol pa ista zgodba... ko se je segrela po nekaj km je dala premal pritiska... 

ker nism vedu da je slaba sem vzrok iskal se drugje in zapravil evre za brezveze.... poklicem servis in povem situacijo... se mi je samo nasmeju ko je slisu kok sem dal za pumpo... nova original kompletna je stala za suziko 500€

dobil sem rabljeno kompletno pri motospiritu za 150 in motor je letu kot treba od takrat bp....

Lahko bi jo vrnil na ebayu - in bi ti poslali drugo. Včasih je kak material že od novega zanič, ni pa nujno da je ta za 50€zanič mogoče samo ena izmed slabih...Tudi originalna bi lahko bila že nova zanič - defekt. Prodajalci pa se itak smejijo ko jim poveš ceno z ebay-a  ki pa je dejansko realna. Kaj se ti zdi 500€ realna cena za en motorček speed 500 ?

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

kawl... cca 500 je bla komplet z plovcem in ostalimi stvarmi...mislm da samo to pumpco ni blo mozn dobit orig.   ugl. ko sem klicu serviserja... na njegov osebni mobitel (cifro mi je dal en tu na forumu k ga pozna, sem ga najdu v eni temi ko je jamru kok ga zeza motor in sm ga klicu pa mi je povedu da je nakonc isto mogu dat 500 za novo da je motor pol laufu in od jeze pol motor prodal) ugl.  in sem serviserju razlozu kaj motor dela in kaj vse sm probu itd itd... mi je reku da je 99% pumpa.... ni pa nic 100% dokler ni sprobana itd.. 

nakar mu povem da sem pumpo ze menju in da je isto spet in da dvomim da je to.... me takoj vprasa kje sm jo kupu za kolk... ko mu povem... so bile njegove besede... pol pa ni cudn da je tko kot je... fantje to kupujejo in doma rihtajo ker mislejo da bojo zastonj zrihtal... pol pa vsi k nam nazaj vozijo ker motor ne gre... je blo dosti primerov...

tko...  to mi je reku in tud da ce mislem rihtat sam in sparat , pol najbols da dobim rableno original in upat da bo delala... to sm tud naredu in na sreco je delala

je pa res da lahko samo moja iz ebaya ni delala ok...tuki pa ne bom pameten ... js samo povem da previdnost ni odvec...

bla je kemso..nevem ce tocn tale ampak taka ferma in cena .. ker so jo komentarji hvalili sem jo kupu...

https://m.ebay.co.uk/itm/KEMSO-High-Performance-Fuel-Pump-for-Suzuki-Bandit-GSF1250-2007-2014-/252234754023?epid=11006085306&hash=item3aba5ce7e7%3Ag%3A0y0AAOSw8btZg7ks&_trkparms=pageci%3Aa3641e91-b700-11e7-a864-74dbd1800be3%7Cparentrq%3A432338dc15f0ab1cb1dac9befffef3a9%7Ciid%3A22

prodajalcu sem dal minus... in komentar da ko se segreje ne da tlaka... seveda mi je ponudu novo... ma take nocem in sem skor  zihr da bi blo isto sranje... tko da je nism zahtevu in na vse skupaj raje  'pozabil'

se enkt in zadnjic..samo zelim 'opozorit' da kupte preverjeno robo ...da nebo slo veliko zivcev kot jih je slo pri meni...nic drugega.

sem pa glede te teme zaklucu k se mi ne da vec razlagat...

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno

malo mi je nenavadno, ker na avtu mam neoriginal pumpo, dela v nulo že leta itd.

saj to ni raketna znanost

Objavljeno

Razne bencinske črpalke se "dobijo" v Eurotonu....

Takšna je v mojem "mopku", pravzaprav v celi F seriji in najbrž v vseh "propelrjih" 3bar, cca 90L/h-120L/h...

Pri 85Kkm so se prvič pojavili problemi "cukanja" motorja, pravzaprav se mi je popolnoma zaustavil. Po približno 20 minutah, ko se je črpalka ohladila (zelo malo bencina v tanku) sem se lahko odpeljal do črpalke. Po menjavi filtra za bencin je do danes (na števcu je trenutno 132Kkm) vse BP.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

malo mi je nenavadno, ker na avtu mam neoriginal pumpo, dela v nulo že leta itd.

saj to ni raketna znanost

to je tako kot sem jaz 1x dal na Cmaxa kitajski termostat z ohišjem, čez pol leta sem pa original kupil.

:(

 

Objavljeno
pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

to je tako kot sem jaz 1x dal na Cmaxa kitajski termostat z ohišjem, čez pol leta sem pa original kupil.

:(

 

ok razumem brusli izdelke, ampak neka nadomestna pumpa, ki jo naredi neka "priznana" aftermarket firma, to pa bi skor moralo delat

off topic primer:

set sklopke na citroenu c3, original preko 400 eur, drugi proizvajalcai (Valeo itd... do 100 EUR).

Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

ok razumem brusli izdelke, ampak neka nadomestna pumpa, ki jo naredi neka "priznana" aftermarket firma, to pa bi skor moralo delat

off topic primer:

set sklopke na citroenu c3, original preko 400 eur, drugi proizvajalcai (Valeo itd... do 100 EUR).

to se pa strinjam. So deli, kjer je bolje vzeti original in so deli, ki so prav tako dobri kot original. Včasih se pač naserjemo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Probal "open loop" (3x za sigurno:fredyjecar:) in ni razlike. Še vedno ga zaduši in potem čez 2s potegne. Pa še to sem ugotovil, da če dam gas, ga zaduši,  hitro spustim in ponovno dodam gas pa lepo potegne.:twak:  Hladnega vseeno malo manj zaduši.

Če bi bil npr.filter goriva zapacan....bi po moji logiki moral še bolj dušit, ko bi ga teral na poln gas (potrebuje več goriva)??:huh:

 

Kaj če....odklopim akumulator za par minut in spet priklopim? Mogoče se kaj zresetira?:hmm:

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

Lahko odklopiš klemo in nazaj, a ne bo nič "resetiralo" :) to niso windowsi, da bi se kaj med delovanjem zdrmalo, po vsakem vžigu se mapa na novo naloži (read only)

To, kar ti dela, je mogoče znak, da ni kaj ok s pumpo in sicer da ne daje dovolj pritiska na trenutke, ko pa daš gas in s tem pride več elektrike v pumpo pa seveda "oživi" in deluje normalno

p.s.

moje razmišljanje pač, lahko je tudi svečica, cinšpula... :) a nekje je treba začet z izključevanjem

Objavljeno

mogoče bi pa peljal na servis, tam naredijo vso diagnostiko, naročijo kos in je mir, zaradi tega ne boš bankrotiral.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Bo šel predčasno (manjka samo 700km) na servis - 24.000km. Svečke so itak za zamenjat, potem pa bomo vidli naprej. :book:

 

Sem vseeno hotel prej kakšno mnenje oz.nasvet, če bi lahko kakšno malenkost sam preveril doma :blush:

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
pred 1 uro, Rey pravi:

Probal "open loop" (3x za sigurno:fredyjecar:) in ni razlike. Še vedno ga zaduši in potem čez 2s potegne. Pa še to sem ugotovil, da če dam gas, ga zaduši,  hitro spustim in ponovno dodam gas pa lepo potegne.:twak:  Hladnega vseeno malo manj zaduši.

Če bi bil npr.filter goriva zapacan....bi po moji logiki moral še bolj dušit, ko bi ga teral na poln gas (potrebuje več goriva)??:huh:

 

Kaj če....odklopim akumulator za par minut in spet priklopim? Mogoče se kaj zresetira?:hmm:

99% filter goriva ali benz pumpa... pomoje bo v tvojem primeru menjava  filtra ze resila zadevo...

men je isto delu... ko si ga hotel pognat...je samo pocepnu in jamru.... ko si pa z gasom nahitro trzal ...odvzemal in dodajal gas nahitro... je pa potem pridobival obrate in hitrost da je komot potem letel 180 ce si hotu.... problem je ker ko ti nabijes gas porabi motor naenkt velik goriva...in ga ne dobi....

 

Objavljeno
pred 37 minutami, Rey pravi:

Bo šel predčasno (manjka samo 700km) na servis - 24.000km. Svečke so itak za zamenjat, potem pa bomo vidli naprej. :book:

 

Sem vseeno hotel prej kakšno mnenje oz.nasvet, če bi lahko kakšno malenkost sam preveril doma :blush:

svečke držijo 70k km, laser iridium, ampak preventivno sem tudi jaz menjal, ker sta samo dve in mali denar

Objavljeno
pred eno uro, Rogerg pravi:

99% filter goriva ali benz pumpa... pomoje bo v tvojem primeru menjava  filtra ze resila zadevo...

men je isto delu... ko si ga hotel pognat...je samo pocepnu in jamru.... ko si pa z gasom nahitro trzal ...odvzemal in dodajal gas nahitro... je pa potem pridobival obrate in hitrost da je komot potem letel 180 ce si hotu.... problem je ker ko ti nabijes gas porabi motor naenkt velik goriva...in ga ne dobi....

 

Upam, da je res samo filter :O Računam, da bi mogla pumpa zdržati kaj  več kot 23.000 km :dry: :cry:

BTW kaj "škodi" pumpi oz. s čim ji lahko škodujem sam? Pri vžigu vedno lepo počakam, da pumpa naredi svoje. Tankam, ko imam še kakšne 3l goriva v posodi.

 

 

pred eno uro, Snecer pravi:

svečke držijo 70k km, laser iridium, ampak preventivno sem tudi jaz menjal, ker sta samo dve in mali denar

Pa kaj potem potem v service manualu težijo z menjavo na 12k km? :?  Čeprav za teh par €...

Objavljeno
pred 9 minutami, Rey pravi:

Upam, da je res samo filter :O Računam, da bi mogla pumpa zdržati kaj  več kot 23.000 km :dry: :cry:

BTW kaj "škodi" pumpi oz. s čim ji lahko škodujem sam? Pri vžigu vedno lepo počakam, da pumpa naredi svoje. Tankam, ko imam še kakšne 3l goriva v posodi.

 

 

Pa kaj potem potem v service manualu težijo z menjavo na 12k km? :?  Čeprav za teh par €...

težijo pri vseh kawah, ampak ima Sneci prav. Komot na 40kkm ali pa ob kontroli ventilov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 minutami, Rey pravi:

Upam, da je res samo filter :O Računam, da bi mogla pumpa zdržati kaj  več kot 23.000 km :dry: :cry:

BTW kaj "škodi" pumpi oz. s čim ji lahko škodujem sam? Pri vžigu vedno lepo počakam, da pumpa naredi svoje. Tankam, ko imam še kakšne 3l goriva v posodi.

 

 

Pa kaj potem potem v service manualu težijo z menjavo na 12k km? :?  Čeprav za teh par €...

12k so navadne ngk iridium ix , ki stanejo par eur, not pa so oem laser iridium, ngk pravi celo 100k

a na 24k pač menjaš, lej mojo kaka je bla po 22k+

Objavljeno (popravljeno)

loh natankaš kaksno šaro... loh je v rezervarju malo bencina in ce je kondenz  rata rjast  in ce pumpa fase drobce jo načne... marskej

sej loh bo pa kj mansega narobe .. na servisu bojo ze vedl , sm sekirat se ne :)

 

snecer a ventile pa nous dau pregledat k si tolk pedanten.. ?

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, Rogerg pravi:

loh natankaš kaksno šaro... loh je v rezervarju malo bencina in ce je kondenz  rata rjast  in ce pumpa fase drobce jo načne... marskej

sej loh bo pa kj mansega narobe .. na servisu bojo ze vedl , sm sekirat se ne :)

 

snecer a ventile pa nous dau pregledat k si tolk pedanten.. ?

bom dal pogledat ja, pri 42k se gledajo po knjigi, malo mam čez, ker sem lepo delal z materialom, pri 50k bom dal pogledat, samo bo zanimivo, če se bo nazaj zaprlo in bo vse ok, pol tega štosa ne bom najbolje razumel, da se mi gre mašino (glavo) odpirat

malo je tu natega po moje, sploh pri vrstnem 2valjnem

mogoče pa sam pogledam :) 

p.s.

prvo bom še zavorno tekočino zamenjal, bo 2 leti okoli 

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

da ti nau tale versaće še bolj sunil pol od mojega RR :eek:

sicer pa .. kawa je kawa :jezik:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!